Skrevet av Emne: Leeds - Brighton 17/10  (Lest 12998 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Leeds - Brighton 17/10
« på: August 09, 2015, 14:58:53 »
Reiser sammen med fruen og et vennepar til Leeds ovennevnte helg(torsdag-søndag). Da det er lenge siden jeg har bodd i Leeds, ønsker jeg tips til sted å bo, og gjerne også en opplevelsesaktivitet ut over det å gå på kamp. Vi skal for så vidt på en konsert fredag kveld, men har bortsett fra det ingen planer. Slik jeg ser det, står det mellom hotell i sentrum (enkelt og praktisk ifht logistikk) eller et mindre hotell i en av bydelene, f eks Headingley, der konserten skal foregå (Brudenell Social Club). Sistnevnte alternativ har kanskje litt mer sjarm, men er selvsagt mer tungvint ifht tilbudene i byen.

For ordens skyld kan vi vel nevne at begge parene er omkring middagshøyden og vel så det. Nattklubblivet er derfor ikke noe aktuelt alternativ.

janove

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #1 på: August 10, 2015, 06:09:55 »
Reiser sammen med fruen og et vennepar til Leeds ovennevnte helg(torsdag-søndag). Da det er lenge siden jeg har bodd i Leeds, ønsker jeg tips til sted å bo, og gjerne også en opplevelsesaktivitet ut over det å gå på kamp. Vi skal for så vidt på en konsert fredag kveld, men har bortsett fra det ingen planer. Slik jeg ser det, står det mellom hotell i sentrum (enkelt og praktisk ifht logistikk) eller et mindre hotell i en av bydelene, f eks Headingley, der konserten skal foregå (Brudenell Social Club). Sistnevnte alternativ har kanskje litt mer sjarm, men er selvsagt mer tungvint ifht tilbudene i byen.

For ordens skyld kan vi vel nevne at begge parene er omkring middagshøyden og vel så det. Nattklubblivet er derfor ikke noe aktuelt alternativ.

Dette burde være noe for deg. Kort vei både til sentrum og Headingley. http://www.premierinn.com/en/hotel/LEEHEP/leeds-city-centre-leeds-arena

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #2 på: August 10, 2015, 09:47:53 »
Fruen og henna skal og over for å se Leeds - Brighton  :)

Hvilken konsert skal dere på?

Lurte på no aktivitet Fredag kveld / lørdag kveld, men vet finner ingen god oversikt over hva som skjer I Leeds denne helga. Hvor finner dere slik ein oversikt?

columbi

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #3 på: August 11, 2015, 08:44:56 »
Hei
Ã…rets tur med hele familien blir fredag 16.10 fra Rygge til Stansted og retur på Søndag. Tar Taxi fra Stansted til Leeds - det funket bra i fjor også. Da får vi mye ut av helga med nesten hel fredag i Leeds.
 

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #4 på: August 11, 2015, 09:07:34 »
Hei
Ã…rets tur med hele familien blir fredag 16.10 fra Rygge til Stansted og retur på Søndag. Tar Taxi fra Stansted til Leeds - det funket bra i fjor også. Da får vi mye ut av helga med nesten hel fredag i Leeds.

Er ikke det en 3 timers taxitur?

columbi

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #5 på: August 12, 2015, 12:43:37 »
3 timer er riktig. Vi er i Leeds ca 11.30 og får mye ut av dagen. Stort sett mye rimeligere flybillett også, men bomma litt på returen denne gang. Kunne med hell ha valgt kveldsfly fra Manchester isteden da prisene var lave den helga.
 

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #6 på: August 12, 2015, 13:12:50 »
3 timer er riktig. Vi er i Leeds ca 11.30 og får mye ut av dagen. Stort sett mye rimeligere flybillett også, men bomma litt på returen denne gang. Kunne med hell ha valgt kveldsfly fra Manchester isteden da prisene var lave den helga.

Hvor mye måtte du ut med for taxi så langt?

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #7 på: August 12, 2015, 13:34:15 »
Vi satser på fly fra Rygge til Manchester (grøss) og så tog til Leeds.

Lander Fredag 16 kl. 19:40, så 1,5 t med tog.

Hjem Søndag kl. 20:05 fra Manchester.

Gleder meg å vise frugæn Leeds og ikke minst Elland Road  ;D

HåvardK

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #8 på: August 12, 2015, 13:51:19 »
Reiser sammen med fruen og et vennepar til Leeds ovennevnte helg(torsdag-søndag). Da det er lenge siden jeg har bodd i Leeds, ønsker jeg tips til sted å bo, og gjerne også en opplevelsesaktivitet ut over det å gå på kamp. Vi skal for så vidt på en konsert fredag kveld, men har bortsett fra det ingen planer. Slik jeg ser det, står det mellom hotell i sentrum (enkelt og praktisk ifht logistikk) eller et mindre hotell i en av bydelene, f eks Headingley, der konserten skal foregå (Brudenell Social Club). Sistnevnte alternativ har kanskje litt mer sjarm, men er selvsagt mer tungvint ifht tilbudene i byen.

For ordens skyld kan vi vel nevne at begge parene er omkring middagshøyden og vel så det. Nattklubblivet er derfor ikke noe aktuelt alternativ.

Dette burde være noe for deg. Kort vei både til sentrum og Headingley. http://www.premierinn.com/en/hotel/LEEHEP/leeds-city-centre-leeds-arena
Takk for tilbakemelding. Nå ble det Cosmopolitan i sentrum i stedet. For oss middelaldrende er det greit å ha kort vei til en mulig power nap i løpet av en travel dag i byen.

Konserten jeg snakker om er med singer/songwriteren Ron Sexsmith fra Canada. Dette er vel hovedårsaken til at fruen og venneparet vårt blir med.

Så var det billetter til kampen på lørdag. Kan jo gjerne tenke meg plass på South Stand, men det er kanskje vanskelig å fikse? Noen som kan være behjelpelig her?

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #9 på: August 12, 2015, 14:19:45 »
Billetter legges vel ikke ut før 14 dager før kamp?

Sydhagen

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #10 på: August 12, 2015, 15:05:00 »
Billetter legges vel ikke ut før 14 dager før kamp?

3 uker for members.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

asLeeds

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #11 på: August 26, 2015, 19:05:55 »
Dette blir sesongens første tur :)

MOT
DALHEIM WHITES

columbi

Sv: Sv: Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #12 på: August 30, 2015, 00:34:05 »
3 timer er riktig. Vi er i Leeds ca 11.30 og får mye ut av dagen. Stort sett mye rimeligere flybillett også, men bomma litt på returen denne gang. Kunne med hell ha valgt kveldsfly fra Manchester isteden da prisene var lave den helga.

Hvor mye måtte du ut med for taxi så langt?
620 pund, da er vi 9 personer. Tur - retur.
Betalte 530 pund i fjor hvor vi var 7 og litt mindre bil.
Bra service og forfriskninger på plass i bilen når vi blir hentet.
 

Trondjo

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #13 på: September 13, 2015, 09:27:35 »
Billetter til denne er bestilt . Reiser med fruen og nevøen på 15 år. Han fikk turen i konfirmasjonsgave av oss i går  8) Hans jomfrutur til Leeds! Fullt fortjent for en som har vært Leeds supporter siden vi rykket ned fra PL .
Vi reiser Rygge- M.......ester, torsdag- søndag. Skal bo på Novotel. Noen som vet om det er omvisning på ER dagen før kampdag også? På hjemmesiden står den kun kampdag 10 am.
 

Mortenha

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #14 på: September 13, 2015, 23:54:30 »
Pleier som regel bare å vær på kampdag og ikkje dagen før. Men anbefaler det, gjorde det i mars 2013 første gong eg var i Leeds og det var utruleg gøy. Fekk sjå litt meir enn vanleg, og var utruleg bra guide. Og ein må bestilla på internett på førehand viss ein vil ha plass.

Leedsfan

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #15 på: September 23, 2015, 17:47:29 »
Når ligger billettene ute for salg til medlemmer?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #16 på: Oktober 05, 2015, 15:15:56 »
Ja da er billettene i orden  :)

Blir John Charles D12 denne gangen.
Håper frugæn er lykkebringer og vi får oppleve sesongens første hjemmeseier

MOT

columbi

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #17 på: Oktober 06, 2015, 12:32:29 »
Det blir debut på South Stand denne gang, blir spennende.
 

Trondjo

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #18 på: Oktober 11, 2015, 18:55:24 »
Ja da er billettene i orden  :)

Blir John Charles D12 denne gangen.
Håper frugæn er lykkebringer og vi får oppleve sesongens første hjemmeseier

MOT
D 12 på oss også :)
 

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #19 på: Oktober 12, 2015, 13:43:41 »
Ja da er billettene i orden  :)

Blir John Charles D12 denne gangen.
Håper frugæn er lykkebringer og vi får oppleve sesongens første hjemmeseier

MOT
D 12 på oss også :)

Artig  :) Vi har sete 0219 og 0220, rad D

Får krysse alt som er for hjemmeseier.
Lover godt for guttongen i magan på frugæn og, vært på to Leeds kamper før fødsel  ;D

flynn

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #20 på: Oktober 13, 2015, 13:05:08 »
Ja da er billettene i orden  :)

Blir John Charles D12 denne gangen.
Håper frugæn er lykkebringer og vi får oppleve sesongens første hjemmeseier

MOT
D 12 på oss også :)

Artig  :) Vi har sete 0219 og 0220, rad D

Får krysse alt som er for hjemmeseier.
Lover godt for guttongen i magan på frugæn og, vært på to Leeds kamper før fødsel  ;D


Se kampen fra inni magen? Nå skjønner jeg hva som menes når det står "Restricted View" på billetten...

flynn

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #21 på: Oktober 13, 2015, 13:34:34 »
Ja da er billettene i orden  :)

Blir John Charles D12 denne gangen.
Håper frugæn er lykkebringer og vi får oppleve sesongens første hjemmeseier

MOT
D 12 på oss også :)

Artig  :) Vi har sete 0219 og 0220, rad D

Får krysse alt som er for hjemmeseier.
Lover godt for guttongen i magan på frugæn og, vært på to Leeds kamper før fødsel  ;D


Se kampen fra inni magen? Nå skjønner jeg hva som menes når det står "Restricted View" på billetten...

flynn

LOL Slapp heldigvis å kjøpe billettet  :D Er nok best at han slipper å se henna kampen, kan bli vanskelig å få han Leedsfrelst da  ;)

asLeeds

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #22 på: Oktober 15, 2015, 22:22:53 »
24t   ;D
DALHEIM WHITES

Spacebob

Sv: Leeds - Brighton 17/10
« Svar #23 på: Oktober 16, 2015, 08:15:58 »
Kjenner reisefeber'n melder seg nå  :)

Blir fly fra Rygge kl. 18:40, tog fra Manure til Leeds, ankomst 21:30.

Imorra blir det tur i byn, kamp  :D, og booket bord på Gaucho til kvelden  ;D

Drømmen er å få med seg seier hjem i bagasjen, ooooooo glory Leeds Utd.