Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45

Started by Promotion 2010, August 17, 2015, 14:33:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Quote from: Runar on August 19, 2015, 20:37:53
Quote from: Kato on August 19, 2015, 20:28:58
Veldig godt fornøyd med hvordan Røsler rullerer troppen. Om det ikke er skade på Berardi, tror jeg Wooton prioriteres pga fysikk. Ikke nødvendigvis dumt det.

Jeg etterlyste 4-4-2 etter første seriekamp, hvor duoen Wood- Antenucci ser spennende ut. Borte tror jeg det kan fungere (om vi spiller det).

For de som har fulgt med Røsler gjennom trenerkarrieren, er det ingen overraskelse at han velger 4-4-2.

Gjerne 4-3-3 hjemme, og 4-4-2 borte. Fortsett med å holde store deler av troppen varm. Jeg blir sterkere i trua.

En trepoenger i dag hadde smakt fantastisk, og gitt oss et kanonløft.

Vil vel stå som en 4-2-3-1 med Antenucci som offensivmidtbane, men prinsippet er det samme..

Vi trenger 3 poeng i dag, da har vi fått en brukbar start og jeg føler på meg at vi kommer til å framstå som et topp 8 lag de neste seks ukene, dersom vi får 3 poeng her, men taper vi er starten plutselig dårlig. Usikkerheten kan spre seg noe og det blir en kamp om å komme ajour i de neste ukene.


Enig i viktigheten av denne.
 


Kontakinte

Quote from: Kato on August 19, 2015, 20:33:06
Quote from: B_Ød on August 19, 2015, 20:29:16
Quote from: Leedsfan on August 19, 2015, 19:59:21
Quote from: flynn on August 19, 2015, 19:56:16
4-4-2 altså. Prinsippene viker betenkelig fort, men kanskje ok. Plass til Antenucci i alle fall. Lurer bare på hva Berardi har gjort galt, han er da langt å foretrekke framfor Wootton på høyreback!

flynn

Hvile? Fyrtårn på topp hos Bristol?

Berardi skal sikkert spille på lørdag.

Nå rulleres det som Kato har ønsket i årevis! Synes ikke laget ser noe svekket ut, bra benk har vi!


Hvile??  Han har spilt 2 kamper etter hverandre...eller? Kato?

Det er vel ikke nødvendigvis bare fokus på hvile. Men også på spilletid for nr 12-16. Holde flere varm, holde flere happy. Holde flere sultne.
Wooton ser stappmett ut for meg ;D

B_Ød

Ups & Ups!!

Cannavaro

Ikke noe massivt trøkk fra BC virker det som....
et gult kort på en BC spiller.  Taylor god start for oss. Snart 10 min spilt
MFLU - Miracles For Leeds United

Cannavaro

Rundt 15 min og vi har prøvd å etablere litt angrepsspill med gode bevegelser, ingen store sjanser skapt.
Allikevel solid start av Leeds iflg. Kirwin/Eddie....0-0
MFLU - Miracles For Leeds United

B_Ød

Ups & Ups!!

Cannavaro

Bølger mer frem og tilbake nå, ingen store sjanser ennå, halvsjanse fra BC på corner.  Taylor fortsatt bra for oss,
Bamba dirigerer godt bakfra. 0-0 25 min.
MFLU - Miracles For Leeds United

GeirO

MOT

Hobben

Virker som Bristol C har det lille overtaket. Dallas reddet på strek en gang bla.
Rogaland Whites

Jon R

Quote from: Kato on August 19, 2015, 20:33:06
Quote from: B_Ød on August 19, 2015, 20:29:16
Quote from: Leedsfan on August 19, 2015, 19:59:21
Quote from: flynn on August 19, 2015, 19:56:16
4-4-2 altså. Prinsippene viker betenkelig fort, men kanskje ok. Plass til Antenucci i alle fall. Lurer bare på hva Berardi har gjort galt, han er da langt å foretrekke framfor Wootton på høyreback!

flynn

Hvile? Fyrtårn på topp hos Bristol?

Berardi skal sikkert spille på lørdag.

Nå rulleres det som Kato har ønsket i årevis! Synes ikke laget ser noe svekket ut, bra benk har vi!


Hvile??  Han har spilt 2 kamper etter hverandre...eller? Kato?

Det er vel ikke nødvendigvis bare fokus på hvile. Men også på spilletid for nr 12-16. Holde flere varm, holde flere happy. Holde flere sultne.
Jeg kunne nok heller ønsket meg at det ble drillet inn en fast ellever i sesongstarten, ikke minst en fast backfirer.! Rulleringen kan komme etterhvert. Håper Røsler prioriterer klokt her!
Jon R.

Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Ups & Ups!!

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

pedro

Leedsomaniac



pedro

Leedsomaniac

Hobben

Rogaland Whites

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

roaldv


Cannavaro

MFLU - Miracles For Leeds United

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

B_Ød

Ups & Ups!!


rd1

"Who needs Cantona??"

Sydhagen

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 39 sek40 sekunder siden

Pretty much as Rosler predicted. Pressure loaded on by City. Leeds pick them off. Lovely.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hobben

Rogaland Whites