Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45  (Lest 68090 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

GeirO

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #270 på: August 19, 2015, 23:17:57 »
Hvorfor skape ubalanse i et lag som fungerer?

Jeg kan forstå at Mowatt erstatter Antenucci i en mer defensiv formasjon, men jeg kan ikke skjønne at Berardi erstatter Byram!!!!!

Og når vi går inn i det tredje minuttet på overtid så er det naturlig å bryte opp presset ved å gjøre et defensivt bytte sentralt!


Synes Røsler gjør seg bort her! Han har skapt et lag som aldri vinner og vi er fortsatt elendige taktisk som lag!


#fortsattleiavåblipissapå
Vanskelig sak. Halvparten av oss vil at Uwe skal være kynisk og sikre seieren ved å bytte inn defensive spillere mens den andre halvparten vil offensivt jage et tredje mål. Vi var vel heldige at BC ikke scoret tidligere (29 avfyrte skudd er mye).
MOT

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #271 på: August 19, 2015, 23:18:36 »
Vi er likt med Derby og foran Burnley. Dette er lag som blir å finne blandt topp 6. Ingen krise akkurat...

Selvfølgelig veldig skuffende idag, men vi knuser Sheff Wed på lørdag. MOT!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #272 på: August 19, 2015, 23:20:10 »
Uansett svakt. Hvis man ser bort fra Everton kampen. ja da har ikke laget gjort en eneste godkjent kamp, inkludert treningskampene. Dette må snus relativt fort.

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #273 på: August 19, 2015, 23:22:09 »
Hvorfor skape ubalanse i et lag som fungerer?

Jeg kan forstå at Mowatt erstatter Antenucci i en mer defensiv formasjon, men jeg kan ikke skjønne at Berardi erstatter Byram!!!!!

Og når vi går inn i det tredje minuttet på overtid så er det naturlig å bryte opp presset ved å gjøre et defensivt bytte sentralt!


Synes Røsler gjør seg bort her! Han har skapt et lag som aldri vinner og vi er fortsatt elendige taktisk som lag!


#fortsattleiavåblipissapå
+1 trenger ikke skrive ;)

Josch

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #274 på: August 19, 2015, 23:26:01 »
Det er litt nervepirrende å bare spille uavgjort. Det blir veldig dårlig hvis vi taper neste kamp, og ditto  bra hvis vi vinner. Med seier eller tap mot Sheff W kjemper vi enten i bunnen eller i toppen!!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #275 på: August 19, 2015, 23:29:11 »
Det er litt nervepirrende å bare spille uavgjort. Det blir veldig dårlig hvis vi taper neste kamp, og ditto  bra hvis vi vinner. Med seier eller tap mot Sheff W kjemper vi enten i bunnen eller i toppen!!

Enig.
Desverre så har vi også en eier som ser dette, og derfor vil Røssler med tap hjemme til helga sitte veldig utrygt

Odin

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #276 på: August 19, 2015, 23:32:03 »
Begynner å tvile på Uwe!
Wootton fra start bade mot Doncaster og Bristol C!!!
Ville ikke kommet med på reservelaget til FK Senja!
Holder ikke Røsler!

Nørgaard


Jon R

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #278 på: August 20, 2015, 00:09:41 »
https://www.dailymotion.com/embed/video/x32al0g


11-3 på mål! NEDRYKKSFORM!
Joda. Samtidig en selvmotsigelse ift til din påstand om at Røsler skapte ubalanse ved å bytte i et lag som fungerte. Det virker vel heller som at han prøvde å gjøre nødvendige justeringer i et lag som ikke fungerte.

Ja vi tapte 2 poeng på slutten men først og fremst grunnet personlige feil av keeper og forsvarere!
Jon R.

ØBS

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #279 på: August 20, 2015, 00:10:27 »
Uansett svakt. Hvis man ser bort fra Everton kampen. ja da har ikke laget gjort en eneste godkjent kamp, inkludert treningskampene. Dette må snus relativt fort.

Har det ramla deg inn at vi faktisk kanskje ikke ER bedre...?

Jeg tror ikke vi er det, men setter pris på alt positivt som skjer i kampene denne sesongen.  At vi scorer to mål på en elendig dag for eksempel...

Vi har et problem når vi ligger foran uansett om det er serie eller cup.  Og ligger vi bak står de bare og stanger til dommer'n blåser.  Mye å ta tak i, og det høres irriterende kjent ut...
LUSCOS-hilsen
ØBS

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #280 på: August 20, 2015, 00:41:01 »
Bortforklaringer Røssler etter kampen. Akkurat som at det kun er Leeds som har hatt et tøft program.
 Men ja, vi kunne ha styrt spillet bedre. Vi fikk panikk på slutten, men det var fordi tanken var absolutt helt tom, fortsetter han, og gir skylden for slitne spillere på det tette kampprogrammet.

baste

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #281 på: August 20, 2015, 01:00:49 »
Utrolig surt dette. Var sikker på seier.

Vi trenger noen seire snart. Come on Leeds  :)

Frode

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #282 på: August 20, 2015, 07:36:08 »
Vi er bedre enn på samme tid i fjor. Samtidig har Røsler 4 offisielle kamper som manager - uten seier. Vinner vi ikke til helgen, blir det minst 6 kamper uten seier (Derby borte følger deretter) Altså begynner Røsler å føle presset. Liker ikke.
 

auren

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #283 på: August 20, 2015, 08:16:51 »
Utrolig surt dette. Var sikker på seier.

Vi trenger noen seire snart. Come on Leeds  :)

Redd flesteparten av Leedsspillerne tenkte det samme...  :-\

Rett før 1-2 fikk alle spillerne kjempeskryt av Kirwin på LUTV. 7 minutter senere er alle piss forbanna. Fotballen er rund!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #284 på: August 20, 2015, 09:12:00 »
Fortsatt ubeseira i ligaen  :D Jeg blir sjelden veldig sint av fotball, men igår ødela jeg dørkarmen på badet etter kampen  ::)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Kato

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #285 på: August 20, 2015, 09:43:26 »
Vi er bedre enn på samme tid i fjor. Samtidig har Røsler 4 offisielle kamper som manager - uten seier. Vinner vi ikke til helgen, blir det minst 6 kamper uten seier (Derby borte følger deretter) Altså begynner Røsler å føle presset. Liker ikke.

Samtidig har Røsler 4 fulle kamper uten tap.

Glasset er like halvfullt som det er halvtomt.
 

Smudge

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #286 på: August 20, 2015, 09:58:42 »
Få inn Hasselnøtten og Bowyer :D :P

Annesj

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #287 på: August 20, 2015, 10:03:20 »
Vi er bedre enn på samme tid i fjor. Samtidig har Røsler 4 offisielle kamper som manager - uten seier. Vinner vi ikke til helgen, blir det minst 6 kamper uten seier (Derby borte følger deretter) Altså begynner Røsler å føle presset. Liker ikke.

Tja, hva skal Derby fansen si når vi sutrer her??? De har samme poengsum som oss etter 3 uavgjort resultater de også. 0-0 borte mot nedrykkstippede Bolton igår. Ã… de har øst ut millioner i sommer.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Få inn Hasselnøtten og Bowyer :D :P
Du tenker på Nokasbank og Buemaker? Foretrekker mannen øst for muren foreløpig.

nord

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #289 på: August 20, 2015, 10:27:20 »
Skuffet af at miste 2 poeng  i overtiden  >:(

men vi har  endnu ikke tapt en kamp  ;D
 

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #290 på: August 20, 2015, 10:44:06 »
Skuffet af at miste 2 poeng  i overtiden  >:(

men vi har  endnu ikke tapt en kamp  ;D

Eller vunnet en kamp >:(

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #291 på: August 20, 2015, 11:13:59 »
Vår italienske eier er ikke spesielt tålmodig. Dersom det ikke blir 3 poeng til helgen, sitter Røsler utrygt. Det hadde vært fryktelig ille om han ble sparket.

Bjorn

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #292 på: August 20, 2015, 11:16:09 »
Vi er bedre enn på samme tid i fjor. Samtidig har Røsler 4 offisielle kamper som manager - uten seier. Vinner vi ikke til helgen, blir det minst 6 kamper uten seier (Derby borte følger deretter) Altså begynner Røsler å føle presset. Liker ikke.

Tja, hva skal Derby fansen si når vi sutrer her??? De har samme poengsum som oss etter 3 uavgjort resultater de også. 0-0 borte mot nedrykkstippede Bolton igår. Ã… de har øst ut millioner i sommer.

Haha. Tror Derbyfansen har større grunn enn oss til å være skuffet. Er vel få som har tippet oss langt over 10 plass, mens Derby er tippet rett opp.. Klarer de presset det medfører? Er glad jeg er Leeds fan jeg.  3 p til Lørdag, så er vi på track igjen.  ;D
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #293 på: August 20, 2015, 11:26:03 »
https://www.dailymotion.com/embed/video/x32al0g


11-3 på mål! NEDRYKKSFORM!
Joda. Samtidig en selvmotsigelse ift til din påstand om at Røsler skapte ubalanse ved å bytte i et lag som fungerte. Det virker vel heller som at han prøvde å gjøre nødvendige justeringer i et lag som ikke fungerte.

Ja vi tapte 2 poeng på slutten men først og fremst grunnet personlige feil av keeper og forsvarere!

Hvis du leser min påstand, unge mann  ;), så er den at det var korrekt å bytte inn Mowatt for Antenucci:

Sitat
Hvorfor skape ubalanse i et lag som fungerer?

Jeg kan forstå at Mowatt erstatter Antenucci i en mer defensiv formasjon, men jeg kan ikke skjønne at Berardi erstatter Byram!!!!!

Det er grepene like før vi mister hodet som er bekymrende:

Sitat
Og når vi går inn i det tredje minuttet på overtid så er det naturlig å bryte opp presset ved å gjøre et defensivt bytte sentralt!

Synes Røsler gjør seg bort her! Han har skapt et lag som aldri vinner og vi er fortsatt elendige taktisk som lag!

Slett ikke selvmotsigende!!! Jeg blir bare så¨sint fordi jeg...

Sitat
#fortsattleiavåblipissapå

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #294 på: August 20, 2015, 12:54:07 »
Vår italienske eier er ikke spesielt tålmodig. Dersom det ikke blir 3 poeng til helgen, sitter Røsler utrygt. Det hadde vært fryktelig ille om han ble sparket.

Fryktelig ille.
Viss Røsler får tid på seg så er jeg sikker på at han er det beste som har skjedd Leeds siden 90-tallet.
Strukturen i ledelsen og på trenersiden er bedre enn på lenge. Det samme vil jeg påstå om de 11 ut på banen. Og det kommer til å utvikle/forbedre seg de neste kampene.

In Uwe I trust!

Vi kommer aldri til å rykke opp til PL viss vi fortsetter å sparke manageren for hver 10. kamp...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #295 på: August 20, 2015, 13:10:47 »
Ser ikke helt hvorfor enkelte nå legger sine vinger rundt manager, og frikjenner denne i tykt tynt. Mener klart og kunne huske "hyl" rundt handlingslammelse og ditto dritt når det gjelder samtlige forgjengere de siste årene, som ikke hadde spesiellt dårlige resultater å vise til.
Så lenge systemet gir 3p for seier, blir man fort hengende etter med kun uavgjorte, og personlig mener jeg dette da er for tynt/dårlig.
Kan heller ikke ser noen større krise i at nåværende manager blir sparket en de før ham..er det ikke sånn klubben skal komme opp og frem på da?
Mener det er opplest og vedtatt, her på forumet, at det vi ser/har sett av Leeds United de siste 6-12 årene har vært et resultat av feilvurderinger / kampstyring gjort på manager-nivå...så da vil jeg også tro det er tilfellet i dagens Leeds. 
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #296 på: August 20, 2015, 13:14:05 »
I etterkant er d lett og si at vi burde byttet en mann til i overtiden.  Alle ble stresset på 1-2 , også Uwe- og er d noen som er pissed på det ikke ble gjort noe så er det han.
Bekymrende at vi ikke klarer og holde på ball og komme over midten siste 5. Min .... Da manglet vi rutinen på banen.

Få inn det i dett vinduet.
 

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #297 på: August 20, 2015, 13:16:47 »
Ser ikke helt hvorfor enkelte nå legger sine vinger rundt manager, og frikjenner denne i tykt tynt. Mener klart og kunne huske "hyl" rundt handlingslammelse og ditto dritt når det gjelder samtlige forgjengere de siste årene, som ikke hadde spesiellt dårlige resultater å vise til.
Så lenge systemet gir 3p for seier, blir man fort hengende etter med kun uavgjorte, og personlig mener jeg dette da er for tynt/dårlig.
Kan heller ikke ser noen større krise i at nåværende manager blir sparket en de før ham..er det ikke sånn klubben skal komme opp og frem på da?
Mener det er opplest og vedtatt, her på forumet, at det vi ser/har sett av Leeds United de siste 6-12 årene har vært et resultat av feilvurderinger / kampstyring gjort på manager-nivå...så da vil jeg også tro det er tilfellet i dagens Leeds.  

Man kan ikke konkludere etter 3 kamper! (bortsett fra med "Dont mock the hock". han var talentløs)
Det er klart at viss vi spiller uavgjort 10 kamper på rad så kan man begynne å lure.

Denne sesongen mener jeg at Leeds bør ha et snitt på ca 15 poeng per 10. kamp. Da er vi vel ikke så langt unna Playoff? Vi er ivertfall blandt topp 10 som bør være en realistisk målsetting.


« Siste redigering: August 20, 2015, 13:23:09 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

SOL

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #298 på: August 20, 2015, 13:28:15 »
Ut med Antenucci og Byram - inn med Berardi og Cooper. Nok eit eksempel på at det ikkje alltid nyttar å tenkje defensivt når ein leiar ... Grrrrrr, svarte!!!

Kom Cooper inn? Det fikk jeg ikke med meg. Ikke VG eller Sky sports heller ser jeg.

Nei, du har rett. Blings med Cooper og Mowatt. Uansett, poenget mitt er at ved å gjere bytta blei me liggjande meir bakpå og fekk endå større press mot oss enn me hadde frå før. Antenucci er eit oppspelspunkt som kan halde på ballen. Ved å ta ut to så offensive spelarar og setje inn to meir defensivt orienterte spelarar, pådrog me oss større press.
 

B_Ød

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Ashton Gate, onsdag 19/8 2015, kl 20.45
« Svar #299 på: August 20, 2015, 13:38:34 »
Ser ikke helt hvorfor enkelte nå legger sine vinger rundt manager, og frikjenner denne i tykt tynt. Mener klart og kunne huske "hyl" rundt handlingslammelse og ditto dritt når det gjelder samtlige forgjengere de siste årene, som ikke hadde spesiellt dårlige resultater å vise til.
Så lenge systemet gir 3p for seier, blir man fort hengende etter med kun uavgjorte, og personlig mener jeg dette da er for tynt/dårlig.
Kan heller ikke ser noen større krise i at nåværende manager blir sparket en de før ham..er det ikke sånn klubben skal komme opp og frem på da?
Mener det er opplest og vedtatt, her på forumet, at det vi ser/har sett av Leeds United de siste 6-12 årene har vært et resultat av feilvurderinger / kampstyring gjort på manager-nivå...så da vil jeg også tro det er tilfellet i dagens Leeds.  

Man kan ikke konkludere etter 3 kamper! (bortsett fra med "Dont mock the hock". han var talentløs)
Det er klart at viss vi spiller uavgjort 10 kamper på rad så kan man begynne å lure.

Denne sesongen mener jeg at Leeds bør ha et snitt på ca 15 poeng per 10. kamp. Da er vi vel ikke så langt unna Playoff? Vi er ivertfall blandt topp 10 som bør være en realistisk målsetting.
[/quote

Her er det delte meninger..også innad i ditt innlegg, så vondt å se noen entydig helhet her  :-\
Ups & Ups!!