Skrevet av Emne: Bortekamp mot MK Dons  (Lest 3538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

indianeren

Bortekamp mot MK Dons
« på: August 21, 2015, 11:57:02 »
Hei.

Har bestilt fly og hotell i London til bortekampen mot MK Dons.
Dette er en tur jeg skal ha med min sønn, som gave da han fyller 10 år.
Trodde det skulle være en smal sak å kjøpe billetter på hjemmesiden til MK Dons, men nå viser det seg at det er et eller annet spesielt som skjer der til den kampen, så jeg får ikke kjøpt billetter via deres nettside.
Guttungen gleder seg veldig til denne kampen, da både han og jeg er Leedssupportere, som nå ser ut til å gå i vasken.
Jeg har nokså lik null erfaring når det kommer til match i England. Nå skulle det endelig bli Leedsmatch, men her stikkes det kjepper i hjula. :-(

Hva gjør jeg som førstereis på Leedsmatch?

Runar

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #1 på: August 21, 2015, 12:49:55 »
Du kan kjøpe (Gold) membership på leedsunited.com og dermed ha tilgang på bortebilletter.

Ellers er det nok ikke utsolgt på stadion på kampdag, så du får sikkert kjøpt på dagen, men da blant MK Dons fansen
 

indianeren

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #2 på: August 21, 2015, 15:24:24 »
Noe erfaring med hvordan det er å ta med barn(10år) på bortefeltet?
Er vel fort litt "hæla i taket" der. Og ikke minst kanskje vanskelig for en lav en og se så mye?

Runar

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #3 på: August 21, 2015, 21:48:10 »
Noe erfaring med hvordan det er å ta med barn(10år) på bortefeltet?
Er vel fort litt "hæla i taket" der. Og ikke minst kanskje vanskelig for en lav en og se så mye?

Burde gå fint, var mange i den alders gruppen borte mot Wolves ifjor... Antar at det er uten problemer, jeg vil absolutt anbefale å få bortesupporteropplevelsen, da har du skapt en fan for livet...

Kan være en utfordring å få dett, men det skal det ikke være, han kan stå på setet...
 

indianeren

Sv: Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #4 på: August 22, 2015, 18:59:55 »
Du kan kjøpe (Gold) membership på leedsunited.com og dermed ha tilgang på bortebilletter.

Ellers er det nok ikke utsolgt på stadion på kampdag, så du får sikkert kjøpt på dagen, men da blant MK Dons fansen
Må man ha goldmembership for både meg og junior, eller holder det med meg?

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk


fjellhaugen

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #5 på: August 23, 2015, 16:46:11 »
lurer på dette som skrives med gold membership.
er man da garantert bilett?

lurer nemlig på en helg I London og griffin park med kun 12000 kapasitet.

januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #6 på: August 23, 2015, 19:58:47 »

lurer på dette som skrives med gold membership.
er man da garantert bilett?

lurer nemlig på en helg I London og griffin park med kun 12000 kapasitet.

Sesongkortinnehavere først i køen, resten får gullmedlemmene kjøpe!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

indianeren

Sv: Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #7 på: August 24, 2015, 08:43:27 »
lurer på dette som skrives med gold membership.
er man da garantert bilett?

lurer nemlig på en helg I London og griffin park med kun 12000 kapasitet.
Etter å ha undersøkt med folk både med gold og gold+sesongkorta, så sies det at det er svært vanskelig å få billett kun med gold, da Leeds reiser med mange bortesupportere.
Kanskje enda vanskeligere på matchene i London.

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk


Boine

Sv: Bortekamp mot MK Dons
« Svar #8 på: August 25, 2015, 13:18:20 »
Tror sjansene kan være gode hvis du har Gull-medlemskap. Legger ved utklipp fra offisielle siden vår,
Gold members får kjøpt fra kl 11.30 norsk tid 2. september. Lykke til, MOT

Tickets for our trip to MK Dons on Saturday September 19 (3pm) will go on sale online exclusively to Season Ticket Holders on a first come, first served basis from 10.30am this Friday (August 28).

This will be followed by a Members period on a first come, first served basis in the order of priority detailed below:
Gold Members: Wednesday September 2, from 10.30am.
Silver Members: Monday September 7, from 10.30am  (subject to availability).
Ticket allocation: approximately 5,000
Ticket prices:
£25 adults
£17 senior citizens 65+/disabled
£7 juniors under 18