KAMP: vs Ipswich Town @ Elland Road 15/9 2015, kl 20.45

Started by Promotion 2010, September 14, 2015, 15:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kontakinte

Kan hende det er Cooper som sliter språklig, i og med at det er 3 som kan snakke
italiensk bak der ;D

auren

Silvestri med dårlig utkast. Selvtilliten dårlig nå tenker jeg.. Frykter innlegg resten av kampen...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Quote from: Cannavaro on September 15, 2015, 21:21:50
Bra med 0-1, typisk at vi trenger en i rævva for å VÃ...KNE.  Nå er det bare å brette opp ermene og kjøre på, så vinner vi 3-1 !!

Vi var vel i siget før målet imot. Det gjelder bare å ikke sleppe seg ned pga. skuffelsen.
Super Leeds since 1968

SupALeedS

Irriterer meg at vi henter en spiller som faen meg ikke er spilleklar. Dette laget skriker etter forsterkninger.
Alex

Superfan

Begynner å tvile på hele dette Rösler-prosjektet.

auren

Vi klarer ikke å sette Ipswich under skikkelig press.. Har ikke skapt en eneste målsjanse de første 45 min!

Venter egentlig bare på 0-2...

auren

Kato

Det trengs en 3-poenger nå. Presset øker på Røsler med tap her.

Odin

B_Ød

Ups & Ups!!

B_Ød

Ups & Ups!!

samadhi

Iflg kommentatorene;

Leeds klart best og har gjort det meste riktig,
men roter det til på Ipswich eneste forsøk som knapt nok var ett forsøk i utgangspunktet.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

etter 6,5 kamper ligger vi 11 poeng bak toppen....
Ups & Ups!!

Cannavaro

Vi har spillemessig overtak.  Ipswich nada, unntatt Silvestri`s tabbe på corner.
Dette tar vi i 2.omgang. Holde tempo og press, så vil vi komme til flere sjanser også.
3 mål i 2.omgang !!!!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Quote from: samadhi on September 15, 2015, 21:32:50
Iflg kommentatorene;

Leeds klart best og har gjort det meste riktig,
men roter det til på Ipswich eneste forsøk som knapt nok var ett forsøk i utgangspunktet.

Njaa… Leeds har vært det førende laget, men har ikke skapt noen verdens ting. Det har forsåvidt heller ikke Ipswich, men Cooper og Silvestri med enda en mix up ødelegger for oss.
Det kjipe er at vi ikke er gode nok til å gå i strupen på Ipswich i andre omgang, slik Derby gjorde mot oss. Vi har heller ingen X-faktor å sette inn fra benken nå som Ante har startet kampen. Ser ikke helt hvordan vi skal klare å vinne denne, så derfor er jeg pt godt fornøyd med ett poeng.

auren

B_Ød

Quote from: Cannavaro on September 15, 2015, 21:34:50
Vi har spillemessig overtak.  Ipswich nada, unntatt Silvestri`s tabbe på corner.
Dette tar vi i 2.omgang. Holde tempo og press, så vil vi komme til flere sjanser også.
3 mål i 2.omgang !!!!

håper du har rett...
Ups & Ups!!

SupALeedS

2-7 i sjanser.. og 40 -60 i ball possesion. Ã...ssen er vi best egentlig?  Til å drite oss ut? Fine drakter? Nå må vi våkne. Eller blir dette nok en sesong med tomme tribuner utover.
Alex

auren

Silvestri har direkte skyld i 3 av 7 baklengs sålangt. Benken neste?

auren

auren

Quote from: SupALeedS on September 15, 2015, 21:37:52
2-7 i sjanser.. og 40 -60 i ball possesion. Ã...ssen er vi best egentlig?  Til å drite oss ut? Fine drakter? Nå må vi våkne. Eller blir dette nok en sesong med tomme tribuner utover.

Det er skuddstatistikken du refererer til. Hvis du mener et skudd fra 30 meter 10 meter utenfor er en sjanse, så ja: Vi er elendige!

auren

Nørgaard

Vi kan jo have bolden 90% af tiden, men hvis vi ikke har nogen skud på mål betyder det ingenting!

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Superfan

Blåkopi av kamptråder de siste fire-fem årene. Tannløse fremover og tabber bakover....

Kontakinte

Quote from: auren on September 15, 2015, 21:37:59
Silvestri har direkte skyld i 3 av 7 baklengs sålangt. Benken neste?

auren
Ã... Cooper!

baste

utrolig skuffende dette. De bør komme ut å ta ansvar i 2 omg. Denne kampen skal vinnes

We are LEEDS

Andersen

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Runar

Quote from: SupALeedS on September 15, 2015, 21:25:51
Irriterer meg at vi henter en spiller som faen meg ikke er spilleklar. Dette laget skriker etter forsterkninger.

Nå er han hentet for 3 år og ikke 3 uker...

SupALeedS

Skoen trykker på kantene , og da henter vi en ukjent, billig, og som ikke er kampklar!??! Det er nå sesongen er i gang...forsent å vente til jul!
Alex

baste

Satser på at gutta gjør jobben i 2 omg, tiden med stortap er jo over. Ikke sant??

MOT !!

Leedsfan

Quote from: Kato on September 15, 2015, 21:29:12
Det trengs en 3-poenger nå. Presset øker på Røsler med tap her.

Begynner han med "Ipswich hadde en dag mer hvile en oss" i etterkampsintervjuet så tror jeg at jeg klikker.

Hvis Uwe er redd for å tape så merker spillerne det og da blir de også redd for å tape.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TallyHo

Ett latterlig mål  ::). Eneste fordelen med tap her er at Røsler er ett skritt nærmere sparken.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.