KAMP: vs Ipswich Town @ Elland Road 15/9 2015, kl 20.45

Started by Promotion 2010, September 14, 2015, 15:03:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kontakinte

Quote from: Trulsaren on September 15, 2015, 22:34:46
Om tålmodigheten ryker etter 1. tap, så kommer Leeds aldri seg opp..

Målet for sesongen er top 10, noe vi p.t. er 2 poeng bak. Forøvrig kun 4 til PO og 6 til direkte opprykk.

Ha litt is i magen folkens, man bygger ikke et lag på én sommer..
Bob Bradley trenger tre 3! uker ;)

auren

Quote from: Superfan on September 15, 2015, 22:38:38

Quote from: Trulsaren on September 15, 2015, 22:34:46
Om tålmodigheten ryker etter 1. tap, så kommer Leeds aldri seg opp..

Målet for sesongen er top 10, noe vi p.t. er 2 poeng bak. Forøvrig kun 4 til PO og 6 til direkte opprykk.

Ha litt is i magen folkens, man bygger ikke et lag på én sommer..

Fint at du er fornøyd med en målsjanse i løpet av 90 minutter...

Jeg tror faktisk vi ikke har en skikkelig målsjanse i løpet av kampen dessverre. 7 mål på 7 kamper lukter mer bunnstrid enn topp 10 plassering…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Etter alt det positive som har skjedd i sommer er det bare utrolig trist å se at vi fortsatt er like tafatte ute på banen. Tiden ser dessverre ut til å stå stille i Leeds United.
marching on together,
derudaf forever...

baste

Tap hjemme er ikke godkjent. Trur det var tabbe å gå ut å si at topp 10 er målet! Hold heller kjæft om du ikke skal si at opprykk er målet. Hvis Uwe ikke legger lista høyt, hvordag trur han spillerne skal gjøre det.

Utrolig skuffet....

Cherry

Helt natta.... Vi er langt unna foreløpig- ikke nok kreativitet i laget vårt.

Jon R

Dette er bare så j..... skuffetnde 90 minutter foran radio og det høres som vi ikke er i nærheten av der vi skal være på dette stadiet av sesongen. Uwe skuffer voldsomt med taktikk og laguttak. Kan ikke se at dette laget har play off kvaliteter overhodet.
Jon R.

TallyHo

Det verste er at jeg ikke er skuffet engang. Resultatene bekrefter bare status.
MOT !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Jostein.

Jeg kommer alltid til å forvente at vi skal kjempe i toppen, vi er Leeds United selv om we are not famous anymore. Dette er selvsagt ikke bare Uwe sin skyll, vi har ikke gått nokk lag for å være ærlig. Men det jeg savner med head coachene/manegerene vi har hatt, at di ikke bare kan si at dette va jævlig dårlig istedet for ALLTID ha en forbanna unnskyldning på lager. Bla bla bla.....
Leeds Carajo!

Hallgeir *

Ikke overrasket over tapet, men utrolig skuffet over at vi ikke er i stand til å heve oss nevneverdig etter kampen mot Brentford.

Første omgang godkjent under tvil, mens andre omgang var en ren lidelse. Og måten målet kom på, vitner om at de unødvendige tabbenes tid stadig eksisterer.
Super Leeds since 1968

J-R

Trist som faen:-/
Frykter en tapsrekke og en ny sesong med uro og spekulasjoner ....

Superfan

Face it. Vi er supportere til det største Mikke Mus laget i England. Ufattelig at vi aldri klarer å komme oss opp av sumpa.

rd1

"Who needs Cantona??"

Erik M

Ser ryktene om Pearson flere steder på Twitter..

morten1966

samadhi

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 3 min3 minutter siden  ï,‰
BREAKING: Adam Pearson has left his role as Leeds United's executive director. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 min2 minutter siden 
Message from Pearson says he is "taking a break" and that he leaves on "v good terms" with Cellino. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 2 min2 minutter siden  ï,‰
That is an astonishing development and I've got no more details at this stage. #lufc

marching on together,
derudaf forever...

Erik M

Akkurat nå bekrefter Phil Hay at Person har gått.

Andersen

:-\  Så kom sesongens 1 tap ! har vel ligget i kortene etter de 2 siste kampene vi har spilt ! Så får vi se om laget tar noen poeng borte i neste kamp !? Men kan det være hold i at Pearson i Administrasjonen er på vei bort fra klubben ? Har Cellino begynt å vise sin misnøye igjen !? Hvis tilfelle så er det komplett håpløst !

auren

Quote from: samadhi on September 15, 2015, 22:48:39
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 3 min3 minutter siden  ï,‰
BREAKING: Adam Pearson has left his role as Leeds United's executive director. #lufc

Haha.. for en latterlig klubb vi er!  ::) ::) ::)

auren

auren

Message from Pearson says he is "taking a break" and that he leaves on "v good terms" with Cellino. #lufc

auren

p0ndus

Heng ikke med nebbet folkens laget er sikkert overtrent, og da får selv ikke topp Premiership spillere som våre fart på beina. Dessuten har Tirsdagskamper aldri vært vår greie.

morten1966

h.b

Dette holder ikke Pearson forlater klubben. Røssler spiller elendig fotball med klubben. Ikke bra nok. Kan kanskje det med at Cellino nå sier til Pearson at Røssler får fyken være grunnen til at Pearson går

Superfan

p0ndus

DenHviteYeboah

Etter min mening så er dette såre enkelt! Cellino må spørre seg selv om treneren har det som skal til for å rykke opp til Pl. Etter min mening så er Rôsler rett mann for dette, MEN det nytter bare ikke å tro at kvaliteten på troppen er tilfredsstillende :(
Cellino kan komme med Wenger,Mourinho eller en annen kanon...det nytter ikke når kvaliteten ikke er bra nok.  Nå tror jeg strukturen innad i klubben er bedre enn på mange år, men det hjelper så lite så lenge det er kun på banen det samles poeng.... Det er utpå gressmatta på Elland Road vi får poeng, ikke på innsiden av Elland Road....

raggen

neste blir vel.. breaking news.. uwe has left the role as head coach of Leeds United as Cellino goes mad :P
Forever Leeds United!!!!!!!!

Andersen

Tidlig i sesongen ennå , men mest urovekkende er at folk i nøkkelroller i administrasjonen slutter etter bare uker i klubben ! Hva skjer !? Er bare helt latterlig !

Runar

Quote from: Jon R on September 15, 2015, 22:42:55
Dette er bare så j..... skuffetnde 90 minutter foran radio og det høres som vi ikke er i nærheten av der vi skal være på dette stadiet av sesongen. Uwe skuffer voldsomt med taktikk og laguttak. Kan ikke se at dette laget har play off kvaliteter overhodet.

Skuffer han med laguttaket?

Folk har jo fått det som de vil, 2 spisser og Murphy fra start?

DenHviteYeboah

Quote from: auren on September 15, 2015, 22:50:06

auren
Dette er faktisk helt katastrofalt >:( Når ting så bra ut, så kommer denne. Jeg orker snart ikke mer >:(
APATI >:(

clarke

Tragisk at vi skapte så lite. Med et par skåringer så tåler vi en keepertabbe. Har forresten aldri hatt sansen for en ung utlending i mål. Han er sikkert god på strek, men han skaper neppe trygghet i laget....og nå er Adam Pearson borte...grrrrr :( :( :(
SuperLeeds