Skrevet av Emne: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg  (Lest 2478 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« på: September 28, 2015, 11:25:43 »
Det første. Burde 1-0 målet vært godkjent.
Er det Hands. Ballen er jo utvilsomt borti hånda til Bjørg spilleren. Jeg mener det ikke er det. For Bjørg spilleren har jo ikke mulighet til å trekke til seg hånda. Og hånda er ikke unaturlig i så måte i forhold til kroppen


Burde Clayton vært utvist.
I så fall. Da burde også Ante ha blitt det



Er det offside på Ante.
Jeg mener det. For Cook har her berørt ballen, og dermed er Ante offside når reglene skal følges. Ikke mye. Kanskje en cm eller to. Men må berømme linjemannen som ba om å få prate med dommeren. Linjemannen spurte dommeren. Hvis Cook er borti ballen. Ja da er det offside. Derfor ble målet annulert

Kato

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #1 på: September 28, 2015, 11:28:15 »
Har skrevet denne i en annen tråd:


"Er enig med Simen Stamsø Møller i TV2-studio.

Situasjonen var glitrende håndtert av linjemannen. Han lar være å vinke fordi Antenucci ikke er i straffbar offside når pasningen spilles. Han tilkaller dommeren, og ser ut til å spørre om ballen gikk via hvit spiller (Cook). Dommeren bekrefter dette. Dermed enes de om at Antenucci er i offside hvis ballen går via Cook, noe som ser ut til å være 100% korrekt (med svært liten margin).

Ypperlig dømming."

Så er helt enig med deg.
 

RoarG

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #2 på: September 28, 2015, 11:33:53 »
Hmm, akkurat i denne kampen kunne vi ha trengt litt mindre ypperlig dømming, men med 3 selvskudd av noen baklengs fortjente vi ikke det kvidder ut av denne kampen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Dennis

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #3 på: September 28, 2015, 12:02:41 »
Antenucci-avgjørelsen er helt riktig. Reagerte også på om det skulle vært hands på Ted Nugent, men var i øyeblikket for opptatt med å koke over Taylor som snur "rævva te" og Bellusci som prøver med et tv-moment i forsvaret.

Clayton burde vært sendt rett ut. Knotter og strakt ben i lårhøyde med orkesterplass for en veldig feig dommer. Antenucci kunne nok også fått marsjordre, men der står dommeren bak en spiller og dette skjer inni en klynge. Den ser han neppe - heldigvis for skjeggebass.

Også burde han Stuani eller hva han heter fått minst to gule. Igjen feig dømming.

Så skal det ikke skyldes på dommeren. Kampen hadde vi høyst sannsynlig tapt likevel.
Marching on together!

RoarG

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #4 på: September 28, 2015, 12:14:58 »
Engelske dommere har i det siste vært gjerrige med kortene. De "glemte" jo å vise ut Costa i forrige runde, og at han ble dømt for episoden i etterkant har visst ikke virket særskilt skjerpende på dommerstanden. Jeg ser mye rar dømming i engelske ligakamper. Claytons stempling i lårhøyde er jo så grov, at dommeren må ha vært helt fjern at han ikke fikk med seg at dette var direkte rødt kort.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #5 på: September 28, 2015, 13:24:36 »
Bare meg som mener at Taylor må dekke Bamba sin mann på 1-0 og etter hvert havner på etterskudd når han må gå på sin mann?

h.b

  • Gjest
Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #6 på: September 28, 2015, 13:36:10 »
Bare meg som mener at Taylor må dekke Bamba sin mann på 1-0 og etter hvert havner på etterskudd når han må gå på sin mann?

Er nok riktig observert dette, Rudi

Leedsfan

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #7 på: September 28, 2015, 13:36:50 »
Var redd denne tråden handlet om et bittert oppgjør med en eksdame..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #8 på: September 28, 2015, 13:38:27 »
Var redd denne tråden handlet om et bittert oppgjør med en eksdame..

nei hu heter Tove hu

Leedsfan

Sv: Tvilsomme avgjørelser i kampen mot Bjørg
« Svar #9 på: September 28, 2015, 13:38:46 »
Var redd denne tråden handlet om et bittert oppgjør med en eksdame..

nei hu heter Tove hu

:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.