Skrevet av Emne: Kamp: vs Birmingham City @ Elland Road, lørdag 3/10 2015, kl 16.00, på TV!  (Lest 22291 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Pause. 0-1. Fortjent ledelse til bortelaget. Vi sliter med å bryte ned et kompakt Bham forsvar, og de er giftige på overganger med spesielt juvelen Gray. 1-3 i sjanser. Dallas misser på en skikkelig sitter. Det er for dårlig! Lukter fortsatt uten seier på Elland Road, men nå får vi se hva Uwe klarer å trylle frem. Buckley har vel ikke imponert særlig de første 45, så tipper han ryker først etter rundt timen spilt. Antenucci kommer nok inn før eller siden for en Mowatt som nok en gang er totalt usynlig.

Dallas god i førsteomgang, Cook er maestro på midten, men holdt på å gi Bham en stor mulighet med dribleriet sitt.

Tipset før kamp med 1-1 står fortsatt.

auren
tycker inte det är rättvist med tanke på bollinnehav, målet var en domartabbe skulle varit frispark då Cooper blev nerdragen
 

Hallgeir *

Nå må Røsler begynne å levere seire på hjemmebane, ellers så får han fyken. Ã… ligge under for B'ham på ER er uhørt.

Ã… ligge under mot et av topplaga i divisjonen er langt fra uhørt!

auren


For et lag av Leeds sin størrelse. Da er det uhørt uansett hvem vi spiller mot

What a load of nonsense!

 ;)
« Siste redigering: Oktober 03, 2015, 17:11:17 av Hallgeir * »
Super Leeds since 1968

auren

Uwe kjenner presset ja…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Nå må Røsler begynne å levere seire på hjemmebane, ellers så får han fyken. Ã… ligge under for B'ham på ER er uhørt.

Ã… ligge under mot et av topplaga i divisjonen er langt fra uhørt!

auren
Ã… ligge under på hjemmebane er uhørt. B'ham "topplag". Pføy, skulle tro det var Barcelona det var snakk om. Ã… spille i hvit drakt forplikter.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Joe Jordan

Er det noe poeng å ha Mowatt på banen, bortsett fra det spede forsøket på mål nå så er han helt usynlig?


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

RoarG

Er det noe poeng å ha Mowatt på banen, bortsett fra det spede forsøket på mål nå så er han helt usynlig?


Sent from my iPad using Tapatalk
Kan vel bytte inn Antenucci i stedet. Vi trenger jo mål.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Nå må Røsler begynne å levere seire på hjemmebane, ellers så får han fyken. Ã… ligge under for B'ham på ER er uhørt.

Ã… ligge under mot et av topplaga i divisjonen er langt fra uhørt!

auren
Ã… ligge under på hjemmebane er uhørt. B'ham "topplag". Pføy, skulle tro det var Barcelona det var snakk om. Ã… spille i hvit drakt forplikter.
Helt enig! Skammelig!
Jeg er så lei, så forbanna lei sesong etter sesong å være en middelmådighet >:(

B_Ød

ubehjelpelige greier...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

Mowatt må ut og Ante inn!


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Hallgeir *

Idiotisk kort til Cook. Et sted må han jo være!
Super Leeds since 1968

DenHviteYeboah

Herregud så dårlige vi er fra 16 meteren og inn >:(

B_Ød

Idiotisk kort til Cook. Et sted må han jo være!
svak avgjørelse..
Ups & Ups!!

Kato

Nå må Røsler begynne å levere seire på hjemmebane, ellers så får han fyken. Ã… ligge under for B'ham på ER er uhørt.

Ã… ligge under mot et av topplaga i divisjonen er langt fra uhørt!

auren
Ã… ligge under på hjemmebane er uhørt. B'ham "topplag". Pføy, skulle tro det var Barcelona det var snakk om. Ã… spille i hvit drakt forplikter.

Helt enig. Må være grenser for hvor lavt vi skal legge lista. Vi skal slå alle lag i denne divisjonen hjemme, alt annet er uhørt.
 

B_Ød

jordan...bra innhopp...
Ups & Ups!!

Barba

Boutaka og Ante har satt fart og skapt mer på 10 min enn det som har skjedd totalt før i kampen.

Barba
Barba - MOT

Fripp

  • Gjest
Boutaka og Ante har satt fart og skapt mer på 10 min enn det som har skjedd totalt før i kampen.

Barba

Botaka virker spennende. Får han selvtillit kan det bli en veldig bra signering.

DenHviteYeboah

To raske mål på slutten nå!

Joe Jordan

Berardi ser skada ut. Banens beste etter min mening.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Det er vel bare å forberede seg på å trykke på kriseknappen.
 

Andersen

Noen som har tippet Uwe Røsler ut av Elland Road ved juletider !?

Andersen

Ny hjemmekamp igjen , denne gangen mot ligalederen , huff og huff !  :(

Joe Jordan

Vi mista dessverre momentum på høyrekanten når Berardi måtte ut. Byram får ikke til noe som helst.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

B_Ød

bør vel snart få solgt byram....
Ups & Ups!!

Andersen

Tror Byram har tankene sine på Premier League nå ! snakk om formsvikt på gutten ! Selge ?

J-R

Wood er håpløs!
Mannen løper jo ikke!

auren

0-2. Slik skal det gjøres. Leeds er jo vaksinert mot å skape sjanser og score…  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Vi er et bånnlag >:( igjen >:(

B_Ød

herregud....
Ups & Ups!!

ziganda

Vi er et bånnlag >:( igjen >:(

Og helt fortjent. Hjelpeløs gjeng dessverre. Skaper ingenting og slik har det vært i mange hjemmekamper på rad.

auren

Pt 3 poeng fra nedrykk og 7 poeng fra 6. plassen. Viser dessverre hvilken ende av tabellen vi må konse mot resten av sesongen…  >:(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.