Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 320872 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1110 på: Mai 31, 2016, 21:02:14 »
Tipper ny manager presanteres i morgen. Cellino beholdt Evans så lenge som en slags backup. Men da er vel tydeligvis ny manager klar innen kort tid

auren

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1111 på: Mai 31, 2016, 22:13:08 »
"Hyggelig" lesing på TV2 også.. summerer fint opp  :'(

http://www.tv2.no/sport/8351048/

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1112 på: Mai 31, 2016, 22:36:40 »
Tipper ny manager presanteres i morgen. Cellino beholdt Evans så lenge som en slags backup. Men da er vel tydeligvis ny manager klar innen kort tid
Hva skjer? Plutselig blitt optimist?

Kan ikke se at det er noen automatikk i at det foreligger noen ny manager(coach) fordi om Evans ikke får forlenget kontrakt.

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1113 på: Mai 31, 2016, 23:51:23 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...
Jon R.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1114 på: Juni 01, 2016, 08:43:00 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.
Marching on together!

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1115 på: Juni 01, 2016, 16:35:07 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.

hvordan burde dette vært håndert ?

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1116 på: Juni 01, 2016, 21:58:26 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.

hvordan burde dette vært håndert ?

Evans skjebne burde vært klar ved sesongslutt (det var den mest trolig også) Da skulle Cellino gitt beskjed til Evans om at du får dessverre ikke forsette, noe som hadde vært en ryddig og fair måte å håndtere dette på ovenfor SE.
Derette kunne jakten på ny trener begynt.

Hva var planen til MC her? lete høyt å lavt etter ny trener, men likevel ha Evans i bakhånd i tilfellet ingen andre ville?
marching on together,
derudaf forever...

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1117 på: Juni 01, 2016, 23:15:47 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.

hvordan burde dette vært håndert ?

Evans skjebne burde vært klar ved sesongslutt (det var den mest trolig også) Da skulle Cellino gitt beskjed til Evans om at du får dessverre ikke forsette, noe som hadde vært en ryddig og fair måte å håndtere dette på ovenfor SE.
Derette kunne jakten på ny trener begynt.

Hva var planen til MC her? lete høyt å lavt etter ny trener, men likevel ha Evans i bakhånd i tilfellet ingen andre ville?

Ja kanskje, men jeg ikke akkurat slik.  Har du tenkt på hvorfor kontrakten  ble satt til 30.06 og ikke 31.05 (eller 09.05) ? Det har begge parter gått med på. Cellino tenkte nok at dersom de ikke hadde en ny coach tidlig nok så kunne han bruke Evans til noe i juni, f.eks planlegge pre-season. Dessuten var det en mulighet for at Evans fikk jobben (da de signerte) , og da var 30.06 lang nok tid til å tenke seg om. Nå er  Evans frigitt , noe som tyder på at en ny trener er klar. Evans har nok vært klar over at det  ville foregå slik. Han har jo godtatt å være disponibel for Leeds ut juni med sin signering.

Hvis jeg var Cellino ville jeg satt  kontrakten til 30.06 for å binde Evans lengst mulig . Merkelig at medier og andre fremstiller dette som unfair.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1118 på: Juni 02, 2016, 09:03:34 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.

hvordan burde dette vært håndert ?

Som voksne mennesker. Høflig og saklig. Som menn. Jeg tror du egentlig er enig, selv om du har forsvart Cellino mot bermen. At Cellino lar Evans gå er helt greit. Det er MÃ…TEN det gjøres på som er feil. Dette er vel den sjette manageren Cellino ikke tør ta en telefon til for å fortelle sitt valg, men gir en håndlanger oppdraget. Vitner om en meget svak karakter. Han omtaler seg selv som en tøffing, men handlingene skriker det motsatte.

Forøvrig er det helt stereotypisk korrekt av Cellino å kjøre strutse-taktikken i ukomfortable situasjoner han selv har stelt i stand. Sånn oppfører slike mennesker seg. Man møter de daglig. Problemet oppstår når de har eierposter og lederposisjoner. I resultatorienterte yrker blir svake ledere ekstra tydelig.

At sponsorer trekker seg og flere LL-managere takker høflig gir deg vel en pekepinn på at mannens medmenneskelige evner er forholdsvis labre? Eller tar "alle" feil?
« Siste redigering: Juni 02, 2016, 09:06:15 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1119 på: Juni 02, 2016, 09:47:15 »
Er det riktig å si at Evans ble "sparket" eller var det "end of contract" som ikke ble fornyet? Det er vesensforskjell på de to utfallene vil jeg si...

I praksis har han fått fyken uansett. Det eneste er at her vil klubben slippe å betale etterlønn.

Behandlingen derimot, er like patetisk av vår patetiske eier som vanlig. Først kjører han "stilleleken" og tar ikke stilling til Evans, selv om det er helt tydelig at han skal erstatte han i ukevis. Når beskjeden først kommer, er det heller ikke fra Cellino. For en liten mann.

hvordan burde dette vært håndert ?

Som voksne mennesker. Høflig og saklig. Som menn. Jeg tror du egentlig er enig, selv om du har forsvart Cellino mot bermen. At Cellino lar Evans gå er helt greit. Det er MÃ…TEN det gjøres på som er feil. Dette er vel den sjette manageren Cellino ikke tør ta en telefon til for å fortelle sitt valg, men gir en håndlanger oppdraget. Vitner om en meget svak karakter. Han omtaler seg selv som en tøffing, men handlingene skriker det motsatte.

Forøvrig er det helt stereotypisk korrekt av Cellino å kjøre strutse-taktikken i ukomfortable situasjoner han selv har stelt i stand. Sånn oppfører slike mennesker seg. Man møter de daglig. Problemet oppstår når de har eierposter og lederposisjoner. I resultatorienterte yrker blir svake ledere ekstra tydelig.

At sponsorer trekker seg og flere LL-managere takker høflig gir deg vel en pekepinn på at mannens medmenneskelige evner er forholdsvis labre? Eller tar "alle" feil?

Veldig enig med deg her Mr Kaizer.
Cellino er og blir en svak leder , der empati og generell forståelse og medmenneskelighet er mangelvare.
Ett eller annet sted på veien har han tjent godt med penger, vil helst ikke vite hvordan kjenner jeg og det er disse pengene som gjør at han
kan drive på som han gjør dessverre. :(

Hvis han nå (mot bedre viten) får signaturen til Monk så KAN dette være redningen vår - og også til Cellino ift vårt kjære Leeds United.
Vil gjerne ha Monk...han vet hva som skal til....
Det vet ikke Cellino.
 

Blank_File

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1120 på: Juni 02, 2016, 09:59:42 »
Hvorfor skulle det hjelpe å få inn Monk? Vi har fremdeles ikke noe apparat rundt han.

Sent fra min D6603 via Tapatalk


auren

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1121 på: Juni 02, 2016, 10:02:48 »
Hvorfor skulle det hjelpe å få inn Monk? Vi har fremdeles ikke noe apparat rundt han.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Det er dessverre helt sant. Monk er dømt til å mislykkes, som så mange managere før ham. Forholdene ligger ikke til rette overhodet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1122 på: Juni 02, 2016, 10:08:08 »
Vil tro at om Monk ansettes, så har han med seg et støtteapparat.
Tviler på at han takker ja til jobben om han må flytte kjegler selv, slik som Redfearn godtok...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cherry

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1123 på: Juni 02, 2016, 10:13:05 »
Hvorfor skulle det hjelpe å få inn Monk? Vi har fremdeles ikke noe apparat rundt han.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Det er dessverre helt sant. Monk er dømt til å mislykkes, som så mange managere før ham. Forholdene ligger ikke til rette overhodet.

auren

Monk med sin ekspertise vet jo hva han må ha med rundt seg, og dette er jo "kontraktsforhandlings-kort" vil jeg tro.
Transferkitty til rådighet, trenerapparat med chief scout, og ass trener er ett must.
Sporting director og Academy coach er jeg mer usikker på om ligger under ham, men er jo naturlige tema og
diskutere HVIS man kommer til forhandlinger.

Leser i YEP at han faktisk ER på Elland Road nå.....denne formiddagen.
 

Jon R

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1124 på: Juni 02, 2016, 22:57:06 »
Hvorfor skulle det hjelpe å få inn Monk? Vi har fremdeles ikke noe apparat rundt han.

Sent fra min D6603 via Tapatalk

Det er dessverre helt sant. Monk er dømt til å mislykkes, som så mange managere før ham. Forholdene ligger ikke til rette overhodet.

auren

Monk med sin ekspertise vet jo hva han må ha med rundt seg, og dette er jo "kontraktsforhandlings-kort" vil jeg tro.
Transferkitty til rådighet, trenerapparat med chief scout, og ass trener er ett must.
Sporting director og Academy coach er jeg mer usikker på om ligger under ham, men er jo naturlige tema og
diskutere HVIS man kommer til forhandlinger.

Leser i YEP at han faktisk ER på Elland Road nå.....denne formiddagen.
Her setter du fingeren på kjernen i problemet. Det er det glade vanvidd å bygge klubben rundt en head coach, når vi vet det er en stilling som varer i gjennomsnitt 7. mnd under nåværende eier/manager. Feil rekkefølge, i en bedriftsmodell fra helvete.
Jon R.

Promotion 2010

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1125 på: Juni 02, 2016, 23:20:52 »
Men vi har nå en direktør som er en rev på overgangsmarkedet!


Så kanskje....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1126 på: Juni 02, 2016, 23:52:39 »
Men vi har nå en direktør som er en rev på overgangsmarkedet!


Så kanskje....

Har vi en direktør? Overgangsgeneral?
 

auren

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1127 på: Juni 21, 2017, 14:01:52 »
I følge Evans har Leeds 20 millioner pund å bruke i spillerjakten:

https://twitter.com/WALM0T33/status/877486760078475265


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1128 på: Juni 21, 2017, 16:42:39 »
I følge Evans har Leeds 20 millioner pund å bruke i spillerjakten:

https://twitter.com/WALM0T33/status/877486760078475265


auren

Sky har hentet inn en gjest som snakker mye og mener mye. Da blir det utsagn som er sensasjonspreget. Bedre å se hva som virkelig skjer. De har nok oppnådd det de ønsket: at mange klikker seg inn på siden deres.

DenHviteYeboah

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1129 på: Juni 21, 2017, 18:32:33 »
I følge Evans har Leeds 20 millioner pund å bruke i spillerjakten:

https://twitter.com/WALM0T33/status/877486760078475265


auren
Akkurat som Evans vet det... latterlig fyr ;)

Promotion 2010

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1130 på: April 10, 2018, 23:00:08 »
Robert Giles

#lufc were a better side with Steve Evans in charge. Honestly, PH has made no tactical differences and has made no improvements to players, performance or results. #leeds

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1131 på: September 25, 2019, 13:51:17 »
Fra Waccoe:

At the players Q&A last night the question was asked “who was your favourite manager at Leeds (Bielsa aside)” first thing Dallas said was “not Steve Evans”. Went on to say he liked Rosler who wasn’t given enough time, even said Heck was a good guy.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1132 på: September 25, 2019, 14:13:50 »
Fra Waccoe:

At the players Q&A last night the question was asked “who was your favourite manager at Leeds (Bielsa aside)” first thing Dallas said was “not Steve Evans”. Went on to say he liked Rosler who wasn’t given enough time, even said Heck was a good guy.


auren
Evans, en oppblåst bavian. Skulle aldri ha fått noen stilling i Leeds. Var sjeleglad da han dro.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1133 på: September 25, 2019, 15:18:26 »
Fra Waccoe:

At the players Q&A last night the question was asked “who was your favourite manager at Leeds (Bielsa aside)” first thing Dallas said was “not Steve Evans”. Went on to say he liked Rosler who wasn’t given enough time, even said Heck was a good guy.


auren
Evans, en oppblåst bavian. Skulle aldri ha fått noen stilling i Leeds. Var sjeleglad da han dro.
Enig, dette er/var den flaueste manager ansettelsen noen gang.

auren

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1134 på: September 25, 2019, 15:43:09 »
Fra Waccoe:

At the players Q&A last night the question was asked “who was your favourite manager at Leeds (Bielsa aside)” first thing Dallas said was “not Steve Evans”. Went on to say he liked Rosler who wasn’t given enough time, even said Heck was a good guy.


auren
Evans, en oppblåst bavian. Skulle aldri ha fått noen stilling i Leeds. Var sjeleglad da han dro.
Enig, dette er/var den flaueste manager ansettelsen noen gang.

Ingen slår Hockaday der. Det er umulig.

Men som type/person var han jo «verre» enn The Hock.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

lowfields

Sv: EX-Headcoach: Steve Evans
« Svar #1135 på: September 25, 2019, 16:25:19 »
Er bare snaue 4 år siden vi hadde Steve Evans som manager med spillere som Scott Wootton, Lee Erwin og Casper Sloth. Uff, blir nesten deppa av å tenke på hvor grått det var....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"