Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 324905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #390 på: Desember 21, 2015, 12:43:06 »

Mulig han begynner å få resultater. Men for å si det som Manu fansen gjør. Møkkakjedelig fotball. Og er det slik vi vil at laget skal fremstå. Som et ordinært lag som får Arsenal under George Graham til å fremstå som reneste Arsenal.
Selvsagt er jeg ute etter resultater. men litt sprudlende fotball en gang imellom, og en innstilling om at fotball handler om å angripe skader ikke

Du synes at spillerne er for dårlig, men samtidig vil du at de skal spille sprudlende angrepsfotball? Husk at klubben har vært totalt ute å kjøre en periode, ikke noe stabilitet noe sted. Nå begynner de kanskje å få litt trua og spillere kan begynne å utvikle seg. Kanskje fotballen blir bedre etterhvert?
Akkurat!
Vi må være realistiske med tanke på hvor vi står idag. Drømmen er selvfølgelig CL om 5 år med Ancelotti som manager, men det er langt dit.

Hvordan kan man spå nedrykk for noen uker siden og nå gnåle om rævafotball etter 10 poeng av 12 mulige? Se på målene vi putter også, det er jo ikke bare langballer som en eller annen får en kroppsdel på og så blir det mål.

Jeg minner igjen om at vi putter 3 borte mot Ulvene og mye av diskusjonene i ettertid går ut på at Wood burde putta 2-3 til.

Når det er sagt så vil jeg også se sprudlende og leken angrepsfotball, men noe realisme må vi forholde oss til!

nej olyckskorparna som seriöst trodde på degradering måste väl fokusera på något annat nu ;), för mycket att begära att de skall nöja sig med att poängen rullar in i allt snabbare takt :), finns alltid något att klaga på är det inte ägare så är det tränare eller spelare :D

Du trenger ikke å tøffe deg så voldsomt. Ifølge rapportene var det league one nivå over oss i dag. Fint at vi har plukket poeng i det siste, men å raljere etter å ha blitt utspilt av en middelhavsfarer med ti mann vet jeg ikke om er rette anledningen.

Begynner å bli en slunken gruppe av folk som fortsatt ikke evner å glede seg over de siste kampene, men dere holder jammen koken! Nå som det er jul og allting!

Dere får nok rett til slutt; det er tross alt Leeds vi snakker om. Enda større grunn til å ikke hogge hodene av noen som søker litt øyeblikkelig optimisme i en ellers trist fotballhverdag.

...VI er nok blitt ett skeptisk, dømmende hylekor endel av oss - det har vært såpass mye og fordøye siste sesongene at de fleste av oss ikke helt klarer og svelge unna...
Så kommer det noe seire, og optimismen får grobunn - før man blir slengt i veggen til stadighet.

Det som er bra er at det er såpass mange som ennå bryr seg! ;)

MOT

Erfaringsbasert læring som det så fint heter.  :)

Av de 100 siste små oppturene har ettertiden gitt 110 små nedturer.

Det er dessverre det ubestridelige fakta. Vi ser uhyret i Loch Ness før neste større opptur.

Negativiteten/Realismen skyldes bare en ting. Vi er skadet over tid. Lang tid.



Godt sagt, vi er påført skade, ingen tvil. Og gjentatt mas om utenomsportslige forhold, Massimo som kommer på garderobebesøk og bestemmer laguttak, Neil Redfearn stakkar, som ikke får parkere der han vil på Elland Road etc etc.
Når gutta viser godt spill som m0t Wolves i trekvart kamp er det nesten utrolig. Jeg trodde nærmest ikke mine egne øyne når Byram steg til værs og skallet inn 1-3! Det var et eventyr. Det ga en ubeskrivelig gledesfølelse. I vår hunger etter å oppleve oppturer var dette fantastisk. Betyr selsvagt at vi er sulteforet. Hører andre lags supportere si om egne lag at denne kampen vinner vi, og så skjer det. Der har ikke vi vært på 10-15 år. Jeg er aldri trygg på Leeds United seier, uansett motstand.
Det stunder mot jul, tradisjonelt sett en mager Leeds United tid. Håper dette ikke slår til jula 2015. Marching on alle Leeds United venner!! Det deles ikke ut stilpoeng i fotball, kun 3 poeng for seier og 1 poeng for uavgjort, så hb, bare vi vinner så er det greit slik vi har det akkurat nå. Når vi en gang i fremtiden har etablert oss i Europatoppen, ja da kan vi tenke på underholdningens verdi, ikke før!!

Konklusjonen er vel. Med Evans ved roret og Cellino som eier. Ja da blir det ikke Championship toppen engang
konklusion är väl att det blivit ett trendbrott med Evans, att vi avancerar i tabellen och är just nu 5 poäng från play off
 

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #391 på: Desember 21, 2015, 12:47:50 »
Men fremdeles langt etter direkte opprykk

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #392 på: Desember 21, 2015, 13:22:11 »
Men fremdeles langt etter direkte opprykk

Så ofte som du spår salg av alt med kvalitet, poengtrekk og nedrykk til League One, burde vel foreløpig sikker plass være over all forventning?
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #393 på: Desember 21, 2015, 13:27:06 »
Er det. Men er det godt nok. Nei. med en eier som har nok penger. Ja da burde kravet om direkte opprykk være her

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #394 på: Desember 21, 2015, 13:51:38 »
Det er vel ingen som tror at vi er kurert og heretter så er det bare oppturer?

Jeg ser på de to neste kampene som 2 x 0 poeng, alt annet er bonus. Nottingham Forest borte er kinkig og Derby er i knallform og hevnlystne.

Allikevel så kan man vel glede seg over en manager som har skaffet oss 10 av 12 mulige poeng på de fire siste og en seiersprosent på nesten 50?

Jeg minner igjen om at det ikke er lenge siden vi var et tapende lag som ikke skapte sjanser.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #395 på: Desember 21, 2015, 13:58:00 »
Det rare er at det ikke virker som om sorgene blir mindre om de tas på forskudd.
Hekta på Leeds siden 1974

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #396 på: Desember 21, 2015, 13:59:24 »
Det er vel ingen som tror at vi er kurert og heretter så er det bare oppturer?

Jeg ser på de to neste kampene som 2 x 0 poeng, alt annet er bonus. Nottingham Forest borte er kinkig og Derby er i knallform og hevnlystne.

Allikevel så kan man vel glede seg over en manager som har skaffet oss 10 av 12 mulige poeng på de fire siste og en seiersprosent på nesten 50?

Jeg minner igjen om at det ikke er lenge siden vi var et tapende lag som ikke skapte sjanser.





Nei, kurert er vi neppe!! Men vi har faktisk gjort det ok i det siste. Det venter to beintøffe kamper selvsagt og jeg tror nok lista skal legges der den hører hjemme. Derby er i godt slag og jeg forventer ikke at vi skal klare å slå de en gang til, selv om kampen er på ER. Forest er alltid vanskelige for oss og bortepoeng der er tvilsomt. Og taper vi begge, ja da er vi der igjen, nedre halvdel altså. Uansett, Leeds forever!!
Yeboahs vitne

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #397 på: Desember 21, 2015, 14:13:50 »
Er det. Men er det godt nok. Nei. med en eier som har nok penger. Ja da burde kravet om direkte opprykk være her
¨

Godt lederskap og en plan trumfer penger.

Cellino har ingen av delene og hvor mye penger han faktisk har brukt (uten å sette klubben i ytterligere gjeld) er vel heller tvilsomt.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #398 på: Desember 21, 2015, 14:36:06 »
Er det. Men er det godt nok. Nei. med en eier som har nok penger. Ja da burde kravet om direkte opprykk være her
¨

Godt lederskap og en plan trumfer penger.

Cellino har ingen av delene og hvor mye penger han faktisk har brukt (uten å sette klubben i ytterligere gjeld) er vel heller tvilsomt.


Er en mellomting. Hjelper ikke med verdens beste plan og lederskap hvis konklusjonen er at man skal rykke opp på vrakgods. Lik det eller ikke. For å rykke opp. Ja da kreves det en klubb som bruker mye penger. Selvsagt finnes det untak hvos små klubber kan ryke opp på budsjett, men ikke store klubber.

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #399 på: Desember 21, 2015, 15:35:47 »
Er det. Men er det godt nok. Nei. med en eier som har nok penger. Ja da burde kravet om direkte opprykk være her
¨

Godt lederskap og en plan trumfer penger.

Cellino har ingen av delene og hvor mye penger han faktisk har brukt (uten å sette klubben i ytterligere gjeld) er vel heller tvilsomt.


Er en mellomting. Hjelper ikke med verdens beste plan og lederskap hvis konklusjonen er at man skal rykke opp på vrakgods. Lik det eller ikke. For å rykke opp. Ja da kreves det en klubb som bruker mye penger. Selvsagt finnes det untak hvos små klubber kan ryke opp på budsjett, men ikke store klubber.

Jeg har aldri påstått man skal opp med vrakgods.

Små klubber kan rykke opp på budsjett, men ikke store? Den forstod jeg ikke logikken i, men jeg er helt enig i at det trengs en viss sum penger. Jeg tror derimot ikke man behøver å sette langsiktigheten på spill som man gjorde i eksempelvis QPR.

Man må drive bærekraftig uansett. Setter man "livet" på spill og ikke når Premier League, så settes klubben tilbake 5-10 år minst, når dyre spillere må selges for vrakpanten og man må starte på nytt - igjen.

Leeds har tilsynelatende fortsatt en stor gjeldspost og man har INGEN verdier utover spillerstallen. Man skal ikke dykke dypt ned i økonomisk teori for å forstå at det er helt hinsides når man skal levere sportslig på samme tid. Ã… ta opp lån for å satse som det av og til foreslås er som å betale ett kredittkort med et annet med høyere rente.

Grunnen til at vi ikke kan det, er resultatet av forrige gang "vi" satset over evne. Og det begynner å bli lenge sida.

Og før dette viss-vasset med "du ønsker en klubb som skal spille i fotballens bakgård til evig tid" kommer, så er dette altså ikke tilfelle, men et faktum om hvor klubben er. Lik det eller ikke.
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #400 på: Desember 21, 2015, 15:42:21 »
Er det. Men er det godt nok. Nei. med en eier som har nok penger. Ja da burde kravet om direkte opprykk være her
¨

Godt lederskap og en plan trumfer penger.

Cellino har ingen av delene og hvor mye penger han faktisk har brukt (uten å sette klubben i ytterligere gjeld) er vel heller tvilsomt.


Er en mellomting. Hjelper ikke med verdens beste plan og lederskap hvis konklusjonen er at man skal rykke opp på vrakgods. Lik det eller ikke. For å rykke opp. Ja da kreves det en klubb som bruker mye penger. Selvsagt finnes det untak hvos små klubber kan ryke opp på budsjett, men ikke store klubber.

Jeg har aldri påstått man skal opp med vrakgods.

Små klubber kan rykke opp på budsjett, men ikke store? Den forstod jeg ikke logikken i, men jeg er helt enig i at det trengs en viss sum penger. Jeg tror derimot ikke man behøver å sette langsiktigheten på spill som man gjorde i eksempelvis QPR.

Man må drive bærekraftig uansett. Setter man "livet" på spill og ikke når Premier League, så settes klubben tilbake 5-10 år minst, når dyre spillere må selges for vrakpanten og man må starte på nytt - igjen.

Leeds har tilsynelatende fortsatt en stor gjeldspost og man har INGEN verdier utover spillerstallen. Man skal ikke dykke dypt ned i økonomisk teori for å forstå at det er helt hinsides når man skal levere sportslig på samme tid. Ã… ta opp lån for å satse som det av og til foreslås er som å betale ett kredittkort med et annet med høyere rente.

Grunnen til at vi ikke kan det, er resultatet av forrige gang "vi" satset over evne. Og det begynner å bli lenge sida.

Og før dette viss-vasset med "du ønsker en klubb som skal spille i fotballens bakgård til evig tid" kommer, så er dette altså ikke tilfelle, men et faktum om hvor klubben er. Lik det eller ikke.

Og før dette viss-vasset med "du ønsker en klubb som skal spille i fotballens bakgård til evig tid" kommer, så er dette altså ikke tilfelle, men et faktum om hvor klubben er. Lik det eller ikke.

 ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #401 på: Desember 21, 2015, 17:28:51 »
Flott intervju med en kar som titulerer seg manager:

http://www.bbc.co.uk/programmes/p03cmhj2

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cannavaro

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #402 på: Desember 22, 2015, 00:50:29 »
Fint intervju - er sikker på at Evans gjør alt han kan for å skape resultater.  Vil ha spillerne "in good shape " til Nottingham kampen.  Behandler spillerne som "gentlemen" og det er ingen med nykker i garderoben.  Håper å få inn 3-4 signeringer i januar....med håp om Cellinos støtte. We`ll see about that.
MFLU - Miracles For Leeds United

Leedsfan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #403 på: Desember 22, 2015, 19:52:36 »
Formtabellen siste 8 kampene. Blodspytter-Evans har fått sving på sakene!




Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

rd1

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #404 på: Desember 22, 2015, 20:47:36 »
Formtabellen siste 8 kampene. Blodspytter-Evans har fått sving på sakene!




Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprykksform! Snart på tide å gi mannen skryt!
"Who needs Cantona??"

Budda

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #405 på: Desember 22, 2015, 21:04:55 »

Formtabellen siste 8 kampene. Blodspytter-Evans har fått sving på sakene!




Sent from my iPhone using Tapatalk

Opprykksform! Snart på tide å gi mannen skryt!

Gir han skryt
Endre

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #406 på: Desember 22, 2015, 23:13:25 »
Kudos til Evans! God jobb under krevende rammebetingelser. Fremstår som kanskje Cellinos beste ansettelse så langt.  :)
Jon R.

stian

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #407 på: Desember 23, 2015, 00:32:59 »
Ingen grunn til positivitet, gutter. Evans har en bra periode nå, men kommer om ikke lenge til å tape tre-fire kamper og da vet vi alle hvordan det ender.

J-R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #408 på: Desember 23, 2015, 04:11:30 »
Ingen grunn til positivitet, gutter. Evans har en bra periode nå, men kommer om ikke lenge til å tape tre-fire kamper og da vet vi alle hvordan det ender.
på 15 plass :-/

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #409 på: Desember 23, 2015, 07:16:44 »

Ingen grunn til positivitet, gutter. Evans har en bra periode nå, men kommer om ikke lenge til å tape tre-fire kamper og da vet vi alle hvordan det ender.
Flott innstilling. God jul!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #410 på: Desember 23, 2015, 08:52:11 »

Ingen grunn til positivitet, gutter. Evans har en bra periode nå, men kommer om ikke lenge til å tape tre-fire kamper og da vet vi alle hvordan det ender.
Flott innstilling. God jul!
hehe...utsagnet er jo basert på erfaring, hvorfor blir det annerledes nå?
God jul til deg også :)

AndyMathie

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #411 på: Desember 23, 2015, 09:05:37 »
Kudos til Evans! God jobb under krevende rammebetingelser. Fremstår som kanskje Cellinos beste ansettelse så langt.  :)


Dette er nok det beste Leeds laget i Championship siden vi rykket ned fra Premier league! At det skal være dårlige rammebetingelser er for meg en gåte. Hva mener du Jon med dårlige rammebetingelser?!
We are Leeds and we are proud of it!

Kontakinte

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #412 på: Desember 23, 2015, 10:45:34 »
Ingen grunn til positivitet, gutter. Evans har en bra periode nå, men kommer om ikke lenge til å tape tre-fire kamper og da vet vi alle hvordan det ender.
Bare bløte pakker under treet i år? ;)

Jon R

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #413 på: Desember 23, 2015, 13:14:25 »
Kudos til Evans! God jobb under krevende rammebetingelser. Fremstår som kanskje Cellinos beste ansettelse så langt.  :)


Dette er nok det beste Leeds laget i Championship siden vi rykket ned fra Premier league! At det skal være dårlige rammebetingelser er for meg en gåte. Hva mener du Jon med dårlige rammebetingelser?!


"Dårlige rammbetingelser". Hvor har jeg skrevet det, mener du?
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #414 på: Desember 23, 2015, 13:21:45 »
Kudos til Evans! God jobb under krevende rammebetingelser. Fremstår som kanskje Cellinos beste ansettelse så langt.  :)


Dette er nok det beste Leeds laget i Championship siden vi rykket ned fra Premier league! At det skal være dårlige rammebetingelser er for meg en gåte. Hva mener du Jon med dårlige rammebetingelser?!


"Dårlige rammbetingelser". Hvor har jeg skrevet det, mener du?



Evans langer ut mot Football league i YEP i dag. Mener det tette kampprogrammet på grunn av Leeds Uniteds attraktivitet på TV har til hensikt å holde laget i CC....! Nå har vi vel vært gode til å fikse det selv i en del kamper, men ingen tvil om at mannen blør for drakta, det skal han ha.
Krevende rammebetingelser er ikke det samme som dårlige rammebetingelser og at de er krevende, det er jeg helt enig i!!
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #415 på: Desember 24, 2015, 13:29:38 »
Leeds United: Evans proving a good fit at Elland Road – Hay

Phil Hay
09:04 Thursday 24 December 2015

The thought of managing Leeds United never loses its appeal. Every time Massimo Cellino sacks a head coach the weight of interest in the vacancy is vast.

Circumstances don’t come into it. Bad publicity makes little difference. “It’s one of those jobs,” an agent once told me.

Coaches will tell you that the responsibility is a privilege. What they can’t disguise is the strain that comes with the desk. It wore down Neil Warnock and threatened to break Brian McDermott. Uwe Rosler was diligent, professional and extremely particular but he spoke about the intensity keeping him awake at night. It was easy to spot the stress in Rosler, especially towards the end.


Seeing Simon Grayson at Elland Road on Sunday brought to mind the last manager who found a way of enjoying the post. Or the last manager before Steve Evans. Grayson coped as well with Leeds as most coaches before him and any other since. He and the club were a comfortable fit. Only in his final season, when frustrations about player recruitment began to get to him, did Grayson look harassed or in trouble.

Evans is yet to experience a FIFA transfer window at Leeds and a barren January would doubtless change his outlook, but the most striking thing in his two months as head coach has been his attitude. Evans is happy in the job to the point of being relaxed. The worst parts of it – handling the politics and the fixation on Cellino – have almost amused him. You get used to the sight of managers fretting in the corridors at Thorp Arch. Compared to a number of his predecessors, Evans’ demeanour is positively offbeat.

It could be said that others before him witnessed false dawns – purple patches which ended quickly and darkened their perspective – but Evans is a singular personality. Strange as it sounds, you find no fear of failure in him; not because he assumes he will be a success but because he knows he is lucky to be here. He will defend his CV and talk up his career but he was honest enough to accept at the outset that if Leeds were a richer, more successful club, they would not have appointed an out-of-work boss whose last job was at Rotherham. They’d have thrown big money at someone like Paul Clement.

Coming from Evans it sounds like skilful self-deprecation. He appreciates that people were sceptical about him so he is allowing himself to be judged. One of David Hockaday’s biggest mistakes was to imply that the offer he received from Leeds was nature taking its course. Evans’ image draws attention so he disarms the abuse by joking about food. In an environment where minutiae causes angst, a coach who tries not to take himself seriously might actually be on to something.


Which is not to say that Evans is soft. In his time in charge, he has deliberately limited his players’ days off, much as he knew it might upset them. He will have them in for training on Christmas Day, even though Leeds have no game until Sunday. However pleased he is to be employed at Elland Road, his performance matters. Coaches fold quickly here, especially under Cellino, and Evans has no more protection than anyone else. He will feel no happier than anyone else if he comes to be seen as another notch on Cellino’s axe.

But two months in he is comfortably in credit. The football under him as been patchy but the best patches have been better than they were under Rosler. Leeds are winning at home for the first time in months and Evans is close to an average of a win from every two games, including a rare victory at Molineux and an even rarer victory over Cardiff City. Rosler took 11 points from as many games. Evans has taken 18. In real terms, what was a perilous situation in the Championship is infinitely more comfortable.

Two months into his tenure, there is no other way of judging him; and little else that anyone could have asked for. The change in league position will inevitably bring with it a change in the way that Evans’ influence is viewed. Eleven points above the relegation places and no longer under threat, the crowd will look for more complete performances. With one eye on the play-offs, inconsistent results will be harder to tolerate. It’s an odd marriage, Evans and Leeds, and even he won’t predict how long it will last but it says much about his input so far that he might find himself dealing with tangible expectation during the second half of the season. In hard, pressurised circumstances, the Scot is proving a good fit.



Read more: http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/leeds-united/latest-lufc-news/leeds-united-evans-proving-a-good-fit-at-elland-road-hay-1-7641092#ixzz3vEyryT8g
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #416 på: Desember 27, 2015, 20:13:24 »
Ser man bort fra blemmene mot  Blackburn / Rotherham så har Leeds strammet seg opp under Evans.
Siste  4 kamper har han vist seg å være taktisk smart med sine bytter , laguttak og kampplan. Kamper vinnes i stedet for å ende uavgjort nå.

Mht spillerstall så er ikke resultatene dårlige under Evans.

baste

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #417 på: Desember 27, 2015, 20:48:15 »
Vi er tettere og raskere på motstanderne, når de har ballen. Vi er fullt på høyde med de andre lagene, mer eller mindre.
Men at han tviholder på Woood, det er så over min fatteevne, bli dårlig av å de på en så keitat spiller.

Poengmessig har Evans gjort en god jobb. Men Daukara/ Ante bør starte lenge før Wood. Og Botaka må inn i troppen igjen.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #418 på: Desember 27, 2015, 22:03:15 »
Evans: "If you'd said we'd beat Wolves, Preston and got a point at the City Ground I'd have taken it. But we go away disappointed."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #419 på: Desember 27, 2015, 22:06:30 »
Evans: "If you look at it since I came in, we'd probably be fourth or fifth (in the league). We should be around the play-offs."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973