Skrevet av Emne: Når får Steve Evans sparken?  (Lest 20378 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Når får Steve Evans sparken?
« på: Oktober 20, 2015, 21:13:03 »
Det er jo bare til å starte allerede…

1. februar 2016 er mitt tips. 3,5 mnd  er jo ca. det hver manager i Leeds sitter i snitt under Cellino. Så er spørsmålet om Cellino kan sparke Evans hvis han er utestengt?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #1 på: Oktober 20, 2015, 21:14:27 »
3 januar

samadhi

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #2 på: Oktober 20, 2015, 21:23:15 »
Tipper han styrer oss til sikker plass midt på tabellen, og forlater oss etter sesongen.
Deretter ansetter vi en ny manager i slutten av mai som skal få god tid til å bygge opp igjen denne fotballklubben. Alle får så sakte men sikkert tilbake trua iløpet av sommeren...
marching on together,
derudaf forever...

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #3 på: Oktober 20, 2015, 21:24:54 »
Tipper han styrer oss til sikker plass midt på tabellen, og forlater oss etter sesongen.
Deretter ansetter vi en ny manager i slutten av mai som skal få god tid til å bygge opp igjen denne fotballklubben. Alle får så sakte men sikkert tilbake trua iløpet av sommeren...


Har du begynt prettinga allerde nå  :o

Hallgeir *

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #4 på: Oktober 20, 2015, 21:29:56 »
Tipper han styrer oss til sikker plass midt på tabellen, og forlater oss etter sesongen.
Deretter ansetter vi en ny manager i slutten av mai som skal få god tid til å bygge opp igjen denne fotballklubben. Alle får så sakte men sikkert tilbake trua iløpet av sommeren...

Er det nå vi skal trykke på "ironi-alarmen"?

Ordene "god tid" finnes ikke i Cellino sitt ordforråd.

Trodde forresten at denne tråden ville poppe opp allerede i går....  ;)
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #5 på: Oktober 20, 2015, 21:49:30 »
Det er jo bare til å starte allerede…

1. februar 2016 er mitt tips. 3,5 mnd  er jo ca. det hver manager i Leeds sitter i snitt under Cellino. Så er spørsmålet om Cellino kan sparke Evans hvis han er utestengt?

auren

Forteller mye om hvor defensive og idiotiske Leedsfansen er. Om samme innstilling hadde blitt vist da Don Revie overtok, så hadde vi fortsatt vært i sumpa i engelsk fotball.

Kan vi kanskje rett og slett følge Evans sitt råd: Gi ham en sjanse! CV'en er faktisk god!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #6 på: Oktober 20, 2015, 22:10:11 »
Det er jo bare til å starte allerede…

1. februar 2016 er mitt tips. 3,5 mnd  er jo ca. det hver manager i Leeds sitter i snitt under Cellino. Så er spørsmålet om Cellino kan sparke Evans hvis han er utestengt?

auren

Forteller mye om hvor defensive og idiotiske Leedsfansen er. Om samme innstilling hadde blitt vist da Don Revie overtok, så hadde vi fortsatt vært i sumpa i engelsk fotball.

Kan vi kanskje rett og slett følge Evans sitt råd: Gi ham en sjanse! CV'en er faktisk god!

Tråden er jo laget uavhengig av hvor god eller hvor dårlig Evans skulle være. Vi vet jo med tett på 100 % sikkerhet at han blir sparket i løpet av relativt kort tid med den trigger happy eieren vi har.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #7 på: Oktober 20, 2015, 22:12:40 »
Vi vet jo ikke om han får sparken før vi vet hvordan kampene ender.....
Vinner vi sitter han og taper vi får han kjapt sparken.
MOT

Promotion 2010

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #8 på: Oktober 20, 2015, 23:12:29 »
Det er jo bare til å starte allerede…

1. februar 2016 er mitt tips. 3,5 mnd  er jo ca. det hver manager i Leeds sitter i snitt under Cellino. Så er spørsmålet om Cellino kan sparke Evans hvis han er utestengt?

auren

Forteller mye om hvor defensive og idiotiske Leedsfansen er. Om samme innstilling hadde blitt vist da Don Revie overtok, så hadde vi fortsatt vært i sumpa i engelsk fotball.

Kan vi kanskje rett og slett følge Evans sitt råd: Gi ham en sjanse! CV'en er faktisk god!

Tråden er jo laget uavhengig av hvor god eller hvor dårlig Evans skulle være. Vi vet jo med tett på 100 % sikkerhet at han blir sparket i løpet av relativt kort tid med den trigger happy eieren vi har.

auren

Poenget er vel mer at du finner neppe en slik tråd om Klopp nå på et Liverpoolforum. Men jeg regner med at tilsvarende tråder dukket opp de siste to årene da resultatene ikke svarte til forventningene.


Mitt poeng er at vi selv graver vår egen grav med slike tråder som oppsto i Warnock-perioden! Fotball er engasjement og håp og en masse følelser, ikke selvutslettende holdninger.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Eriksen55

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #9 på: Oktober 20, 2015, 23:26:36 »
Så har vel heller ikke Liverpool slik eier som vi har...ingen har faktisk det  :(

baste

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #10 på: Oktober 20, 2015, 23:34:50 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

lojosang

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #11 på: Oktober 20, 2015, 23:47:06 »
Etter tre dårlige kamper i jula får Evans sparken i løpet av første uka i januar. Vi skal ennå gjennom to managere til før mai.
- Leif Olav

Cherry

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #12 på: Oktober 21, 2015, 11:49:43 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

Wow - me like.......hva går du på?  ;D
 

Erik M

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #13 på: Oktober 21, 2015, 17:30:32 »
Jeg vet lite om Evans.  Klubben er på nytt kastet ut i kaos med suspendert president, flyktet daglig leder og sparket trener.  En ny trener er sjanseløs og han vil bli sparket.

Jeg tipper han sparkes midt i desember januar slik at man unngår at sesongens tredje trener får påvirke vinduet.
« Siste redigering: Oktober 21, 2015, 21:39:48 av Erik M »
 

Håvard

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #14 på: Oktober 21, 2015, 17:40:19 »
Rekker vel ikke å få fyken før helga......

Gufrias

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #15 på: Oktober 21, 2015, 17:56:00 »
Scenario 1: Evans lykkes ikke, og sparkes etter rundt 10 kamper
Scenario 2: Evans lykkes sånn passe, og får sitte sesongen ut. Deretter kommer en ny head coach, fordi Cellino hadde forventet mer. "And look how fat and ugly he is! My New coach is beautiful", refereres fra pressekonferansen etterpå.
Scenario 3: Evans lykkes over all forventning, og blir kjempepopulær blant fansen. Cellino suspenderer assistenten, bakvasket Evans og gjør i det hele tatt livet surt for ham. Resultatene taper seg, noe som medfører at Evans får sparken i april, eller etter sesongslutt. Cellino tar æren for alt som var bra, og gir Evans skylda for at opprykket glapp.

Alle 3 scenariene: Headcoachen som blir ansatt til neste sommer skal få arbeidsro, og opprykk forventes innen to år, ellers lover Cellino å selge klubben senest sommeren 2018.

Scenario 4: Surprise me!
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #16 på: Oktober 22, 2015, 04:40:12 »
Tror han overasker oss alle... og vi klatrer på tabellen i rekordfart. JULA blir HVIT og vi alle kan juble over endelig å få en opptur med vårt kjære Leeds United <3

Wow - me like.......hva går du på?  ;D

Går lite, sykler mye. En gang må jo ting gå litt vår vei. Og siden det er lenge siden nå, så er vel oddsen i vår favør??
Bra start var det i allefall, Evans er kanskje dyktig med folk ( spillegruppa). Kan nå langt da  ;)

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #17 på: Oktober 22, 2015, 09:41:00 »
Jeg vet lite om Evans.  Klubben er på nytt kastet ut i kaos med suspendert president, flyktet daglig leder og sparket trener.  En ny trener er sjanseløs og han vil bli sparket.

Jeg tipper han sparkes midt i desember januar slik at man unngår at sesongens tredje trener får påvirke vinduet.

Eventuelt at Evans sparkes etter romjulskampene. Ny trener kommer inn. Forlanger midler til nye spillere. Får det ikke, blir dermed en krangel 4 januar, og samme dag sparkes den nye treneren

Kato

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #18 på: Oktober 22, 2015, 10:43:11 »
Scenario 1: Evans lykkes ikke, og sparkes etter rundt 10 kamper
Scenario 2: Evans lykkes sånn passe, og får sitte sesongen ut. Deretter kommer en ny head coach, fordi Cellino hadde forventet mer. "And look how fat and ugly he is! My New coach is beautiful", refereres fra pressekonferansen etterpå.
Scenario 3: Evans lykkes over all forventning, og blir kjempepopulær blant fansen. Cellino suspenderer assistenten, bakvasket Evans og gjør i det hele tatt livet surt for ham. Resultatene taper seg, noe som medfører at Evans får sparken i april, eller etter sesongslutt. Cellino tar æren for alt som var bra, og gir Evans skylda for at opprykket glapp.

Alle 3 scenariene: Headcoachen som blir ansatt til neste sommer skal få arbeidsro, og opprykk forventes innen to år, ellers lover Cellino å selge klubben senest sommeren 2018.

Scenario 4: Surprise me!

Også kalt helgardering  ;)
 

AndyMathie

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #19 på: Oktober 22, 2015, 11:25:32 »
Han får sparken etter at Cellino har solgt klubben engang i 2020 ;)
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #20 på: Oktober 22, 2015, 23:14:03 »
Fortsetter vi den fine trenden fra i går er han nærmere egen statue foran ER, enn sparken.  ;)
Jon R.

Promotion 2010

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #21 på: Februar 07, 2016, 00:10:50 »
Jeg ga noen inn for denne tråden, men........henger meg på Kato her....



Steve Evans jobber hardt for at fler og fler spillere skal miste gnisten! Botaka er en, Mowatt sliter nok han også, hva med Bamba selv om han er kanskje den som løfter spillergruppen mest!

Har Evan guttgutter og mobbeofre?


Det renner så mye dritt ut av ham at det matcher alle hamburgere han stapper i seg til frokost!


La oss se action på banen og guts i hver kamp - ikke hver fjerde!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #22 på: Februar 07, 2016, 00:57:39 »
Er nok redd for at han blir sittende ut sesongen uansett... Hvem i all verden kunne tenkt seg å ta over denne klubben nå?  Ja det måtte bli en ny av Evans kaliber, men da trur jeg det blir opptøyer. Vi kommer IKKE til å få inn en kvalitettrener før vi har nye eiere.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #23 på: Februar 07, 2016, 07:18:13 »
Er nok redd for at han blir sittende ut sesongen uansett... Hvem i all verden kunne tenkt seg å ta over denne klubben nå?  Ja det måtte bli en ny av Evans kaliber, men da trur jeg det blir opptøyer. Vi kommer IKKE til å få inn en kvalitettrener før vi har nye eiere.
Jeg håper han blir sittende sesongen ut. Hvis vi unngår kaos (som for eksempel et managerbytte) er jeg rimelig sikker på at vi unngår nedrykk. Opprykk er ikke et alternativ.

For øvrig er vi godt i rute til scenario 2 i mitt tidligere innlegg.

Scenario 1: Evans lykkes ikke, og sparkes etter rundt 10 kamper
Scenario 2: Evans lykkes sånn passe, og får sitte sesongen ut. Deretter kommer en ny head coach, fordi Cellino hadde forventet mer. "And look how fat and ugly he is! My New coach is beautiful", refereres fra pressekonferansen etterpå.
Scenario 3: Evans lykkes over all forventning, og blir kjempepopulær blant fansen. Cellino suspenderer assistenten, bakvasker Evans og gjør i det hele tatt livet surt for ham. Resultatene taper seg, noe som medfører at Evans får sparken i april, eller etter sesongslutt. Cellino tar æren for alt som var bra, og gir Evans skylda for at opprykket glapp.

Alle 3 scenariene: Headcoachen som blir ansatt til neste sommer skal få arbeidsro, og opprykk forventes innen to år, ellers lover Cellino å selge klubben senest sommeren 2018.

Scenario 4: Surprise me!
Hekta på Leeds siden 1974

Kato

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #24 på: Februar 07, 2016, 08:07:00 »
Ser folk som var på Elland Road i går sier at de første mishagsytringene mot Evans begynte.
 

sportcarl1

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #25 på: Februar 07, 2016, 09:08:19 »
Ser folk som var på Elland Road i går sier at de første mishagsytringene mot Evans begynte.
ja  detta  är väl typisk Leeds,
 

h.b

  • Gjest
Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #26 på: Februar 07, 2016, 10:35:35 »
Tror Evans kan slite nå. De meste tre kampene Bjørg hjemme, Birmingham borte og watford borte i cupen. Dette kan bli stygt, og det eneste som da kan redde Evans er en overbevisende seier mot Fulham hjemme. Desverre dette går ikke , og Evans får fyken innen feb er over

TK20

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #27 på: Februar 07, 2016, 10:49:59 »
De siste innleggene her representerer 90% av alt som er galt med Leeds de siste årene. De reserende ti prosentene skyldes Massimo Cellino.

Kall det brannfakkel, men å ville ha Evans ut nå "fordi vi ike er på pleiof" blir _altfor_ enkelt og virkelighetsfjernt. Vi trenger stabilitet i trenerstolen, og Evans har absolutt ikke fortjent den kritikken han utsettes for her.

Hallgeir *

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #28 på: Februar 07, 2016, 11:13:27 »
Er nok redd for at han blir sittende ut sesongen uansett... Hvem i all verden kunne tenkt seg å ta over denne klubben nå?  Ja det måtte bli en ny av Evans kaliber, men da trur jeg det blir opptøyer. Vi kommer IKKE til å få inn en kvalitettrener før vi har nye eiere.
Jeg håper han blir sittende sesongen ut. Hvis vi unngår kaos (som for eksempel et managerbytte) er jeg rimelig sikker på at vi unngår nedrykk. Opprykk er ikke et alternativ.

For øvrig er vi godt i rute til scenario 2 i mitt tidligere innlegg.

Scenario 1: Evans lykkes ikke, og sparkes etter rundt 10 kamper
Scenario 2: Evans lykkes sånn passe, og får sitte sesongen ut. Deretter kommer en ny head coach, fordi Cellino hadde forventet mer. "And look how fat and ugly he is! My New coach is beautiful", refereres fra pressekonferansen etterpå.
Scenario 3: Evans lykkes over all forventning, og blir kjempepopulær blant fansen. Cellino suspenderer assistenten, bakvasker Evans og gjør i det hele tatt livet surt for ham. Resultatene taper seg, noe som medfører at Evans får sparken i april, eller etter sesongslutt. Cellino tar æren for alt som var bra, og gir Evans skylda for at opprykket glapp.

Alle 3 scenariene: Headcoachen som blir ansatt til neste sommer skal få arbeidsro, og opprykk forventes innen to år, ellers lover Cellino å selge klubben senest sommeren 2018.

Scenario 4: Surprise me!

Enig med din oppsummering i dag.

Jeg håper at Cellino lar Evans gå ut sin kontrakt-tid. Vi har hatt mange nok avbrudd mht. head coach  under italieneren.

Men Cellino bør, allerede nå, begynne å peile inn en ny kandidat, en som har erfaring og pondus til å styre kaos-klubben Leeds United.

Og som det er skrevet tidligere - det må gjerne være en trener som har lært av en av dem som har satt solide spor etter seg.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Når får Steve Evans sparken?
« Svar #29 på: Februar 07, 2016, 11:49:01 »
Tapene i år har kommet mot lag som er bedre enn Leeds (Ipswich, Sheff W, Nottingham). Tabellen forteller dette klart og tydelig.

Så enkelt er det bare.

 Evans må jo være tryllekunstner om han skal skape et top 10 lag av disse spillerne. Det er selvsagt "syndebukk-syndromet" som slår inn for fullt her. Noen MÃ… få skylda for at vi gjør det dårlig.

Jeg har en følelse av at Cellino ansatte Evans kun for å berge plassen denne sesongen (midt på tabellen) . Med  Rosler som sjef fryktet han en ny nedrykkskamp, tror jeg . Plassen er nå så godt som sikret.  Derfor blir Evans værende ut sesongen, tross økende kjeft fra fansen, om han ikke sier eller gjør noe hårreisende dumt. Ikke noe poeng i å bytte coach nå, for Evans har gjort det "ok"  mht. resultat  og spillerkjøp. Han er ingen dårlig coach .

Jeg ser 3 muligheter for Evans  nå:

1. Evans blir værende over sommeren hvis han lykkes ok denne våren. Nye solide spillerkjøp i sommer.
2. Evans sparkes i mai (vurderes av Cellino) og vi får ny coach og noen dyre spillerkjøp
3. Cellino selger Leeds i sommer og ny manager kommer inn + solide spillerkjøp.

Det ville vært rart om han blir sparket denne våren.
« Siste redigering: Februar 07, 2016, 12:49:49 av Josch »