KAMP vs Bolton Wanderers på Macron Stadium lørdag 24.10.2015 kl 16:00

Started by ArneS, October 23, 2015, 13:43:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

MOT

eros

samadhi

Quote from: GeirO on October 24, 2015, 19:31:56
Boltonscoringen var i alle fall ikke Silvestris feil.

Klønet det vil til når han laget corneren som førte til målet ettersom jeg forstod.

Uavgjort borte er bra så lenge vi vinner hjemme.
marching on together,
derudaf forever...

Cannavaro

Vi opptrer ikke som noe superlag akkurat, vi spiller mot bånnlaget og sliter med å vinne. Selv mot 10 mann på slutten.  Silvestri er i full strekk også flere ganger.  Er ikke den nødvendige pønsjen i avslutningene.  Men ja, vi nekter å tape og har 7 uavgjorte på 13 forsøk i ligaen.  Kun 2 seire. Det er ikke så god statistikk.  Det er utrolig viktig å få noen seire snert, dersom ikke, så blir dette en kamp for å overleve i ligaen.  Championship i seg sjøl er en jevn liga, og derfor betyr seire så ekstremt mye.  Fortsatt bekymra for laget og manageren.  Spillemessig ikke noe bedring kontra Røsler....
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Quote from: Cannavaro on October 24, 2015, 20:07:04
Vi opptrer ikke som noe superlag akkurat, vi spiller mot bånnlaget og sliter med å vinne. Selv mot 10 mann på slutten.  Silvestri er i full strekk også flere ganger.  Er ikke den nødvendige pønsjen i avslutningene.  Men ja, vi nekter å tape og har 7 uavgjorte på 13 forsøk i ligaen.  Kun 2 seire. Det er ikke så god statistikk.  Det er utrolig viktig å få noen seire snert, dersom ikke, så blir dette en kamp for å overleve i ligaen.  Championship i seg sjøl er en jevn liga, og derfor betyr seire så ekstremt mye.  Fortsatt bekymra for laget og manageren.  Spillemessig ikke noe bedring kontra Røsler....

Han starter som forrige manager. Bare uavgjort....og slik blir det vel frem til første skikkelige tap og så er vi igang igjen.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Quote from: samadhi on October 24, 2015, 19:38:20

Klønet det vil til når han laget corneren som førte til målet ettersom jeg forstod.

MEN VI VINNER JO ALDRI HJEMME!
Min første Leeds-kamp:

Josch

Quote from: Cannavaro on October 24, 2015, 20:07:04

Dette er akkurat som jeg skulle skrevet det selv! Seirene MÃ... komme snart, og nå har vi spilt mot to ganske middels lag  :-[
Igjen så er det den offensive delen som svikter, akkurat som i fjor. Kvalitet og rutine er mangelvare for å dra i land seire.   Det blir bare nesten og stolpe ut.  Men nå er det slutt  på disse tåpelige forklaringene om hvor utbrent spillerene etter to tette kamper!

samadhi

Quote from: Promotion 2010 on October 24, 2015, 20:37:54
Quote from: samadhi on October 24, 2015, 19:38:20

MEN VI VINNER JO ALDRI HJEMME!

Kanskje vi gjør det med Steve Evans  ;D
marching on together,
derudaf forever...

sportcarl1

ännu en match där vi inte  har marginalerna på vår sida, 2 stolpskott av  Adeyemi

Promotion 2010

@MartinMarty1974: So sad that so called Leeds Utd fans yesterday shouted obscenities at Marco Silvestri & racially abused black players on both sides.
#sad
Min første Leeds-kamp: