Kamp: vs Blackburn Rovers @ Elland Road, torsdag 29/10 2015, kl 20.45 på TV2

Started by Promotion 2010, October 28, 2015, 21:00:03

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Promotion 2010

Anyone?

BLACKBURN: EVANS PROVIDES TEAM NEWS
Head coach assesses his squad ahead of Thursday's clash...

PUBLISHED 28 OCTOBER 2015 AT 10:00

Steve Evans
1428 996STEVE EVANS, BLACKBURN ROVERS
Steve Evans says there will be "no real surprises" in his team to face Blackburn Rovers on Thursday evening, but the head coach is hoping to have Jordan Botaka back in contention.

Botaka was due to start in Saturday’s 1-1 draw at Bolton but was forced to miss out through illness, while Evans has also hinted at some involvement for Casper Sloth after the Danish midfielder impressed for the Under-21s earlier this week.

Providing team news ahead of Thursday’s clash, Evans said: “There are no real surprises. Those that are with us have been with us since the weekend.

“There’s also young Sloth who’ll be with us â€" he came through the Under-21s fixture fine.

“We’re hoping that Chris Wood will be alright â€" he felt a little bit sore after Bolton but should be okay. The rest are in good shape.”

Asked about a potential return for Botaka, the head coach added: “Is he 100 per cent? We’ll have another look at him today.

“He’s had a mild form of tonsillitis and we all know what comes with that â€" it’s not so nice.

“He came in and trained on Monday and we’ll have a little look ahead of tomorrow.”

Tommaso Bianchi, meanwhile, returned from a knee injury picked up in pre-season to complete just over an hour of Monday’s U21s draw with Bolton, and Evans says the midfielder is working his way back to fitness.

“He’s been out for a few months and we’re having to manage it,” he said. “He hasn’t been on the training ground a lot.

“But he’s into the matches now after playing for the U21s and he’s on a two-day recovery.

“He came through Monday’s game and he’s on the road to recovery, which is good.”

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/1i0r50wurmjrt12rscvl2agoqm#sthash.Ukkp42zd.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

@LeedsNews: Leeds United fans urged to applaud memory of tragic lifesaver Skye @LUFC  @PhilHayYEP https://t.co/hhYz3MUYGg https://t.co/6XtQxAQu1E

Fantastisk hyllest!  I det 17.minutt!
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

@Thomkirwin: So #lufc not won at home all season, Blackburn not won away. Rovers last win on the road was v #lufc in April. Bookies are stumped.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

@Thomkirwin: A few predicting 0-0 - I remember a game v Blackburn in 1997 on Sky where the referee + the ball were vying for the man of the match award.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

auren

På tide vi vinner nå! Går for en bra 2-0 seier i kveld. Mowatt og Dallas som målscorere. Blir kjekt å se Leeds på tv-skjermen hjemme i stua igjen!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Quote from: auren on October 29, 2015, 08:03:59
På tide vi vinner nå! Går for en bra 2-0 seier i kveld. Mowatt og Dallas som målscorere. Blir kjekt å se Leeds på tv-skjermen hjemme i stua igjen!

auren

Scorer Mowatt så vinner vi 3-0. Håper det er avgjort når han entrer banen.. Ante og Adeyemi fikser 2-0 ledelse til pause. Mowatt "sleiver" inn 3-0 på overtid.

Så ville alle være fornøyde og Evans er den nye Klopp helt til vi ikke vinner igjen  :)

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

sportcarl1

B_Ød

Ups & Ups!!

Frode

GeirO

Når spilte Leeds en torsdagskamp sist; må være lenge siden....og hvorfor er kampen framskyndet til i dag?

Vedrørende de som mener Leeds vinner med mer enn et mål, kan jeg opplyse om at Leeds' offisielle policy er at hvis det skjer så lar de motstanderen score slik at det blir neglebitende spenning igjen (eller virker det bare sånn hver gang?)
MOT

Andersen

baste

Denne kampen gleda æ mæ til. Sterk i trua, Taylor tilbake?
Uansett, dagens tips er 4-1 til Leeds

MOT

raggen

Tar og tror resultatet fra eneste ganga jeg har vært på ER.da ble det 3-1..
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Forventer i alle fall full spiker i kveld! På tide å ta tilbake Elland Road. Blackburn er også et lag som fort kan være nedrykksrival i mai.
Marching on together!

p0ndus

Med siste tids hjemmestatistikk bør det nærme seg en seier igjen. Tror dessverre ikke den kommer i kveld heller, blir uavgjort dette. Snodig med en Torsdagskamp, kan ikke huske sist.

DenHviteYeboah

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Asbjørn

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 8h8 hours ago 
Got the distinct impression from Evans' comments yesterday that Mowatt might start tonight. Botaka too, maybe?

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Quote from: Asbjørn on October 29, 2015, 19:00:33
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 8h8 hours ago 
Got the distinct impression from Evans' comments yesterday that Mowatt might start tonight. Botaka too, maybe?

Altså garantert, muligens....  ;)
Super Leeds since 1968

h.b

Quote from: GeirO on October 29, 2015, 12:16:14
Når spilte Leeds en torsdagskamp sist; må være lenge siden....og hvorfor er kampen framskyndet til i dag?

Vedrørende de som mener Leeds vinner med mer enn et mål, kan jeg opplyse om at Leeds' offisielle policy er at hvis det skjer så lar de motstanderen score slik at det blir neglebitende spenning igjen (eller virker det bare sånn hver gang?)

Sist leeds spilte en Torsdagskamp var 14 mai 2009. Vi spilte da playoff semifinalen hjemme mot Millwall. Da ble det 1-1 , etter at vi hadde tapt første kamp på The Den 1-0 fem dager tidligere. Becchio var forresten målscorer for Leeds, og Beckford missa straffe den kvelden.
http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/eng_div_2/8038226.stm

sportcarl1

samma lag som mot Bolton, dock är Botaka med på bänken och ingen phillips

auren

Leeds United FC ‏@LUFC  
#lufc team vs @OneRovers | Silvestri, Byram, Cooper, Bamba, Berardi, Dallas, Adeyemi, Murphy, Cook, Antenucci, Wood.

Uforandret altså. På benken:

Leeds United FC ‏@LUFC
#lufc subs vs @OneRovers | Horton, Bellusci, Wootton, Mowatt, Buckley, Botaka, Doukara.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kontakinte

Quote from: h.b on October 29, 2015, 19:31:15

Sist leeds spilte en Torsdagskamp var 14 mai 2009. Vi spilte da playoff semifinalen hjemme mot Millwall. Da ble det 1-1 , etter at vi hadde tapt første kamp på The Den 1-0 fem dager tidligere. Becchio var forresten målscorer for Leeds, og Beckford missa straffe den kvelden.
Huff og huff, den kampen husker jeg godt. Innsattsen til en viss Douglas var i begge kamper helt ræva. Husker jeg bebreida han lenge for det tapet. :)

GeirO

Bra jobbet h.b! Torsdag må være den dagen i uka Leeds spiller færrest kamper. Håper det bedrer seg med spill i Europe League...!
MOT

GeirO

Quote from: auren on October 29, 2015, 19:46:34
Leeds United FC ‏@LUFC  
#lufc team vs @OneRovers | Silvestri, Byram, Cooper, Bamba, Berardi, Dallas, Adeyemi, Murphy, Cook, Antenucci, Wood.

Uforandret altså. På benken:

Leeds United FC ‏@LUFC
#lufc subs vs @OneRovers | Horton, Bellusci, Wootton, Mowatt, Buckley, Botaka, Doukara.

auren
Tror jeg tipper at Mowatt, Botaka og Buckley blir byttet inn (hvis det ikke går helt strålende...)
MOT

Sleivind

Quote from: GeirO on October 29, 2015, 20:07:21

Bra jobbet h.b! Torsdag må være den dagen i uka Leeds spiller færrest kamper. Håper det bedrer seg med spill i Europe League...!

Mener da at vi spilte en torsdagskamp tidligere i sesongen og? Eller husker jeg så feil?

Husker så feil, var sikkert denne kampen det ble snakket om tidligere i sesongen.