Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @ Elland Road, torsdag 29/10 2015, kl 20.45 på TV2  (Lest 26045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Dette er et ledelsesproblem, ikke enkelte spillere. Stop hetzen mod Byram og Wood

Wood har vært elendig, ferdig snakka

Dallas best hos oss
 

Superfan

Strålende heading fra Adeyemi. Selvfølgelig i stanga.

Cannavaro

Vi gjør Blackburn veldig gode, vi har ikke nok energi i spillet vårt.  Ingenting er heller endret med Evans.
Ingen sterk trussel mot noe lag, vi skal få slite resten av sesongen.  I januar mister vi spillere...

Bare mirakler kan snu denne kampen for oss....
MFLU - Miracles For Leeds United

Bye

Noen som vet oddsen på Evans sparket før jul?
Trønder i Bergen!

B_Ød

åndssvak trio som dømmer gitt...
Ups & Ups!!

Joe Jordan

S****n så tungt det er å holde med dette laget. Rart man drikker?


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Superfan

Inn med Botaka på kant og Cook inn sentralt. ut med Murphy.

Fripp

  • Gjest
Dette er så dårlig at jeg savner David Livermore!

rd1

Lillis bendris må inn.. Hun fra åndenes makt..
"Who needs Cantona??"

auren

Blackburn er effektive. Vi er det ikke. 2-2 i sjanser. 0-2 i målprotokollen. Vi trenger et relativt tidlig mål i andre omgang for å ha håp om poeng.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Vi er faktisk verre enn Blackburn som er elendige..veldig elendige.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv:
« Svar #101 på: Oktober 29, 2015, 21:36:41 »
Blackburn er ikke bedre enn at vi kan score to mål, selv så svake vi fremstår. Det var voldsomt med passion i det nye Evans laget.

DenHviteYeboah

Jeg fatter bare ikke at stallen vår skal være sååå dårlig :o
Nedrykkskandidat? Driter oss ut kamp etter kamp uansett trener >:(

raggen

cooper med utrolig feil og støte istedenfor og falle av på første målet.. bamba stusser innlegget og byram blir for sein.. kan ikke se at byram kan taes på det målet.. på andre målet lar han jo rhodes skyte men forspillet er jo helt tragisk av leeds.. Skjønner ikke hvordan evans vil vi skal spille egentlig eller prøve og spille... er jo ræva!! alle sammen.. greit og slakte woods men hva faen har han hatt og jobbe med??
Forever Leeds United!!!!!!!!

DenHviteYeboah

cooper med utrolig feil og støte istedenfor og falle av på første målet.. bamba stusser innlegget og byram blir for sein.. kan ikke se at byram kan taes på det målet.. på andre målet lar han jo rhodes skyte men forspillet er jo helt tragisk av leeds.. Skjønner ikke hvordan evans vil vi skal spille egentlig eller prøve og spille... er jo ræva!! alle sammen.. greit og slakte woods men hva faen har han hatt og jobbe med??
En god spiss scorer om han har noe å jobbe med, eller ikke har noe å jobbe med! Woods scorer ikke uansett...

GeirO

Det aller verste i omgangen var vel at vi har en kaptein som bevisst går fra dommeren og vil ha et gult kort og mulig utvisning senere og da årsak til et tap. For et forbilde!
Hadde jeg vært manager hadde jeg tatt fra han kapteinsbindet og satt han på benken og gitt ham 1 mill. i bot.
MOT

raggen

mowatt botaka må inn etter pause samt buckley/doukara... hvorfor er ikke phillips med??



GUD hvor jeg ser vi hadde trengt en panser Austin i dette laget her
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kato

cooper med utrolig feil og støte istedenfor og falle av på første målet.. bamba stusser innlegget og byram blir for sein.. kan ikke se at byram kan taes på det målet.. på andre målet lar han jo rhodes skyte men forspillet er jo helt tragisk av leeds.. Skjønner ikke hvordan evans vil vi skal spille egentlig eller prøve og spille... er jo ræva!! alle sammen.. greit og slakte woods men hva faen har han hatt og jobbe med??

Han har fan ikke vunnet en eneste duell den store mannen, verken i lufta eller på bakken. Null interesse i boksen. Aldri der det skjer. Glimrende innlegg fra Dallas og det var ingen som var i nærheten av å være interessert der inne. Ikke fart, ikke målteft ikke noe som helst. Dyreste spilleren på hundre år, og leverer null.
« Siste redigering: Oktober 29, 2015, 21:43:24 av Kato »
 

Hallgeir *

I andre omgang må vi ut og krige, og vi må ta noen sjanser for å få noe som helst ut av denne kampen.

Det kan fort straffe seg. Blackburn er brukbare på kontringer, og jeg er redd for at det renner inn et par mål til.

Nå er det vanskelig å se lyspunktene.
Super Leeds since 1968

raggen

cooper med utrolig feil og støte istedenfor og falle av på første målet.. bamba stusser innlegget og byram blir for sein.. kan ikke se at byram kan taes på det målet.. på andre målet lar han jo rhodes skyte men forspillet er jo helt tragisk av leeds.. Skjønner ikke hvordan evans vil vi skal spille egentlig eller prøve og spille... er jo ræva!! alle sammen.. greit og slakte woods men hva faen har han hatt og jobbe med??

Han har fan ikke vunnet en eneste duell den store mannen, verken i lufta eller på bakken. Null interesse i boksen. Aldri der det skjer. Glimrende innlegg fra Dallas og det var ingen som var i nærheten av å være interessert der inne.
er enig i at woods suger ræva ikke misforstå.. men vi må spille på det woods er god på og det gjør vi ikke... vi har ikke en verdensklasse spiss som kan score mål der oppe alene desverre
Forever Leeds United!!!!!!!!

willum

Ikke det at spillerne er gode nok, neppe treneren heller for den saks skyld (men han får uansett sparken etter Hudds-kampen - "it wasn't working, so I changed the coach. I chose him. I take responsibility"), men det er ingen grunn til å forvente bedring med Cellino i nærheten. Må vi til League One før ER roper time to go, Massimo?

Sleivind

Vi vinner 4-3, sann mine ord!

fjellhaugen

fy faaaen for et dritttlag.  :P :P :P :P

dette er så inni gamperæva dårlig å se på at jeg blir sjuk.
ingen plan, ingen intensitet, ingen vilje. ingenting. bare tomt.

ingen plan.

eller..... spill ballen i støtte så smeller bamba til med en lissepasning 60 meter. ::) ::)
kjøss meg der sola aldri skinner.

digg med go odds på blackburn i dag da. sikra noen kr på oddsen etter frisk og vif seier i hockey.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Promotion 2010

Ikke det at spillerne er gode nok, neppe treneren heller for den saks skyld (men han får uansett sparken etter Hudds-kampen - "it wasn't working, so I changed the coach. I chose him. I take responsibility"), men det er ingen grunn til å forvente bedring med Cellino i nærheten. Må vi til League One før ER roper time to go, Massimo?



Vi er i League One UTEN styreformann.


Cellino er KREFT for denne klubben!


Jeg gjør som spillerne - BRYR MEG IKKE!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Odin

Bunnen kan ikke bli dypere enn dette
Det MÃ… snu snart
MOT!

Kato

Var det virkelig noen som trodde at denne klubben kom på skinner igjen av å sparke Røsler?

Det er ikke der problemet ligger.
 

ragnar

problemet til leeds er som mange påpeker mr cellino...
*In El Loco we trust!*

Gufrias

Jeg er ikke sint, bare veldig, veldig skuffet.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Evans klarte å mane frem 1 god og en halvgod kamp, og så var det slutt. Det var det managerbyttet. Tap i dag og tap på tirsdag, så er jeg redd Cellino igjen blir utålmodig…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Var det virkelig noen som trodde at denne klubben kom på skinner igjen av å sparke Røsler?

Det er ikke der problemet ligger.


@GaryLineker: Surely it's about time Leeds sacked their managers at half-time.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973