Skrevet av Emne: Kamp: vs Blackburn Rovers @ Elland Road, torsdag 29/10 2015, kl 20.45 på TV2  (Lest 26287 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Ingen som er forbanna. Ingen som bryr seg. Spillerne ser ut som de har vært på trening. Hva fan er det som skjer?
« Siste redigering: Oktober 29, 2015, 22:45:33 av Kato »
 

Promotion 2010

@PhilHayYEP: FT: Leeds 0 Blackburn 2. Just awful. Feel very sorry for Evans. His team but not his shambles. #lufclive

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

leedstomadness

Kan si mye om taktikk, trenere, manager, ferdigheter og kvalitet, men akkurat nå er det total mangel på selvtillit som gjør det store utslaget. Uten spillemål eller seire vil det være vanskelig å snu. Mål imot etter 17 sekunder hjelper heller ikke stort når man har forsøkt å psyke seg opp etter nedtur etter nedtur. God natt! MOT

Eriksen55

Spillerbørs

Silvestri 4

Byram 1
Bamba 2
Cooper 2
Berardi 5

Dallas 6
Adeyemi 2
Murphy 1
Cook 1

Ante 1
Wood 0

Botaka 2
Doukara 1
Mowatt -

Hallgeir *

Bly-tungt akkurat nå.
Super Leeds since 1968

raggen

Vi har stooooooore og buuuunløøøse problemer. Hele laget uten selvtillit..

Helt enig.. dette er bekmørkt med null lys i tunnelen!!
Spillerene virket helt ute av det.. resignert så det holder.. blø for drakta for h...!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Ingen som er forbanna. Ingen som bryr seg. Spillerne see ut som de har vært på trening. Hva fan er det som skjer?

Du skal til og med bli forbanna når du taper på trening.. Sjokkert!

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Tristeste jeg har sett på...  kan ikke en gang huske sist gang jeg så noe så trist på en fotballbane.

Flottdet

Ikke vunnet på bortebane sier du? Slapp av. Leeds hjelper deg. Lite scoringer i det siste? Ikke noe stress. Ta deg en kamp mot Leeds.

Blank_File

Sv:
« Svar #189 på: Oktober 29, 2015, 22:49:12 »
Jeg har så lyst til å ta fullstendig pause fra fotball. Men jeg klarer det ikke.

auren

Synes denne Waccoe-eren summerer greit opp ståa:

Evans may not be good enough in the long run, but this is a terminal problem which no manager in the world could f**king address. The club is rotten to the core with cunt Cellino in charge - players like Byram are chewed out in public, managers are hired and fired on a whim, and we are in the press for all the wrong reasons. We have players nowhere near the required standard to play for this club, or even in this league, see the likes of Silvestri and Murphy.
 
We have no pace, no experience, no guile, no creativity, no goal scorers and no structure.
 
We are going down. There's absolutely absolutely no way back unless Cellino goes.



auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

raggen

Sv:
« Svar #191 på: Oktober 29, 2015, 22:51:30 »
Jeg har så lyst til å ta fullstendig pause fra fotball. Men jeg klarer det ikke.

kjenner føleslen... raseriet har gått over i oppgitthet her hos meg.. ingen lyspunkter akkurat nå
Forever Leeds United!!!!!!!!

Blank_File

Sv: Sv: Sv:
« Svar #192 på: Oktober 29, 2015, 22:53:46 »
Jeg har så lyst til å ta fullstendig pause fra fotball. Men jeg klarer det ikke.

kjenner føleslen... raseriet har gått over i oppgitthet her hos meg.. ingen lyspunkter akkurat nå

Jeg er bare oppgitt, men noe i meg håper alltid at det skal bli bedre. Derfor må jeg liksom se etter...

p0ndus

  • Gjest
Her var det natta....Hele tida....

pedro

Beksvart faktisk, detta fortjene ingen.......trist som faen
Leedsomaniac

Kato

Spillerbørs

Silvestri 4

Byram 1
Bamba 2
Cooper 2
Berardi 5

Dallas 6
Adeyemi 2
Murphy 1
Cook 1

Ante 1
Wood 0

Botaka 2
Doukara 1
Mowatt -

Helt enig i denne. Dallas best hos oss.
 

willum

Synes denne Waccoe-eren summerer greit opp ståa:

Evans may not be good enough in the long run, but this is a terminal problem which no manager in the world could f**king address. The club is rotten to the core with cunt Cellino in charge - players like Byram are chewed out in public, managers are hired and fired on a whim, and we are in the press for all the wrong reasons. We have players nowhere near the required standard to play for this club, or even in this league, see the likes of Silvestri and Murphy.
 
We have no pace, no experience, no guile, no creativity, no goal scorers and no structure.
 
We are going down. There's absolutely absolutely no way back unless Cellino goes.



auren

Blir det stor protest utenfor ER før Rotherham-kampen?

Fansen klarte å drive Bates vekk fra klubben, nå må det skje med Cellino.

Ardbeg

  • Gjest
Tro om det er en mulighet å søke om å få spille alle kampene på bortebane.
Kan virke som de da spiller med senkede skuldre. De tar iallefall flere poeng på bortebane.

auren

Wayne Gardiner ‏@mrwayneg 
Still no sign of Evans out of the #lufc dressing room.

Han er nok rasende. Redd det ikke har noen positiv effekt på spillerne…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Wayne Gardiner ‏@mrwayneg 
Still no sign of Evans out of the #lufc dressing room.

Han er nok rasende. Redd det ikke har noen positiv effekt på spillerne…

auren

Enten eller. Han var ikke særlig het i hodet da kampen var over. Men det var vanskelig å se om blikket bar preg av medynk eller om det var blikket han setter opp før han går inn og utfører voldtekt.

Eriksen55

 Jeg hadde rosa Dallas og Berardi  før jeg hadde rasert hele garderoben. Håper han forteller hva som kreves av en Leedsspiller. Som manager kan du ikke ha for mange sånne utblåsninger, men i dag er det på sin plass. Få det ut, fortell hver og en hvor ræva dem er.  I morgen må det være blanke ark, luften må være renset. Jobben med å bygge dem opp igjen. Gode managere klarer å balansere sånne situasjoner. Vi må bare håpe at Evans ikke bare bryter ned!

lojosang

Kan jeg tolke dette som at det begynner å bli kjølig i den nesten nyutpissa buksa som varmet så godt de to forrige kampene?
- Leif Olav

willum

Cellino lagde visst pasta til spillerne før kamp. Profesjonelt drevet klubb, dette.

sportcarl1

Är bara att inse att vissa spelare är sämre än man trodde, som helhet denna säsong så har silvestri, Byram, Wood, bellusci murphy och bamba sviktat å det grövsta för att nämna några, spelare som jag är nöjd med är Berardi, Taylor, godkända är väl Batoka, Cooper och ante
 

sportcarl1

Synes denne Waccoe-eren summerer greit opp ståa:

Evans may not be good enough in the long run, but this is a terminal problem which no manager in the world could f**king address. The club is rotten to the core with cunt Cellino in charge - players like Byram are chewed out in public, managers are hired and fired on a whim, and we are in the press for all the wrong reasons. We have players nowhere near the required standard to play for this club, or even in this league, see the likes of Silvestri and Murphy.
 
We have no pace, no experience, no guile, no creativity, no goal scorers and no structure.
 
We are going down. There's absolutely absolutely no way back unless Cellino goes.



auren

Blir det stor protest utenfor ER før Rotherham-kampen?

Fansen klarte å drive Bates vekk fra klubben, nå må det skje med Cellino.
klarade de det? Han satt väl typ minst 8 år och var väl närmare 80 år när han sålde till Gfh
« Siste redigering: Oktober 30, 2015, 00:48:00 av sportcarl1 »
 

Dennis

Ingen som er forbanna. Ingen som bryr seg. Spillerne ser ut som de har vært på trening. Hva fan er det som skjer?

Det er akkurat dette som skremmer mest. Vi er tilbake der hvor det hersker fullstendig likegyldighet til at laget drites ut på hjemmebane. Hvor er stoltheten? Og skammen?

Evans sa også etter kampen at flere av de yngre spillerne virker å være redd for å si hei til kompisene når de kommer om morgenen. Og at vi trenger fem-seks nye spillere, blant annet flere sjefer.

Jeg er ikke uenig, men jeg er ikke sikker på om det er helt riktig måte å ta det på. Vil noen vokse av kritikken eller graver de seg lengre ned? Burde dette vært tatt internt?

Det er fortsatt mange kamper som kan tapes før januarvinduet åpner og med Cellino i skammekroken er jeg ikke sikker på om vi har noen redning der heller.

Klubben er råtten tvers i mellom.
Marching on together!

willum

Det absurde er  at Redfearn og Thompson fikk langt bedre resultater med tilsynelatende dårligere spillere i vinter. Helt til Cellino kvittet seg med første den ene og så den andre. Etter Everton-kampen fikk også fysisk trener Pears sparken, etter at han var i sin brors bryllup i stedet for på kampen - noe han for øvrig hadde fått tillatelse til. Når i tillegg Lucy Ward er sparket (usikker på hennes betydning i dette dog, men det kommer på toppen av alt) er mye av nettverket som fikk unggutta til å prestere i fjor borte.

Rosler hadde kanskje noe på gang. Litt mer flaks mot Burnley og Bristol C, så hadde han kanskje fått den flyten han trengte.

Men nå er vi der vi er med Evans. En shout-in-your-face trener tilsier gjerne et kort oppsving før større nedtur, og det er nettopp der vi er på vei. Men jeg trodde oppsvinget skulle vare litt lengre.

Spillerne presterte elendig i går, men jeg tror ikke det er fordi de ikke vil. Men prestasjonsklimaet er håpløst i klubben. Støtteapparatet skiftes ut hele tiden. De unge spillerne har ingen rundt seg å stole på.

Rosler fikk kanskje ikke det beste ut av denne gjengen, men det gjør jammen heller ikke Evans. Samtidig har han en tilnærmet umulig jobb. Det var helt latterlig å lese han snakke om januar-vinduet, som om han fortsatt vil være trener da.

Nei, nå må bare fansen stå opp mot Cellino og drive han vekk fra klubben. Det er det eneste som vil hjelpe. LeedsFansUtd har hatt kontakt med 6 ulike potensielle kjøpere. Noen av dem vil ikke være bra for klubben (RedBull, og jeg antar at Peak 6/Umbers er blant de 6 - det ryktes at de forbereder bud), mens andre igjen vil være betydelige forbedringer (Genting, FarnanVerity Group, tipper jeg).

Dette ble mye usammenhengende tekst... men sånn blir det gjerne når frustrasjonen sitter i dagen derpå.
« Siste redigering: Oktober 30, 2015, 08:47:31 av willum »

auren

Tung dag i dag. Tomhet og tristhetsfølelse i kroppen. Klarer ikke å skimte et lysglimt i tunnelen for tiden. At Cellino må ut er det ingen som helst tvil om. Vi har gått fra gale, til verre til verst når det gjelder de tre siste eierne av Leeds.

auren  :'(
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

En ny trist rekord...

LUFCDATA ‏@LUFCDATA  · 10h10 hours ago 
17 - Number of seconds it took to concede vs. Blackburn, the fastest ever goal conceded by #LUFC at Elland Road in the history of the club.


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Evans snakker selvsagt om 5-6 nye spillere inn som den eneste løsningen. Bare tull og tøys, spør du meg. Denne spillerstallen er mye bedre enn det de viste i går. Vi hadde serielederen i kne på en middels dag, og burde ha vunnet mot Fulham. Vi er kanskje ikke gode nok til å kjempe om opprykk, men en god trener kan få langt mer ut av dette laget enn hva spillerne viste i går. Da blir det helt feil å begynne å snakke om transfervinduet. Evans innfrir derfor mine mest pessimistiske spådommer: Han er ikke egnet til å fylle de skoa som trengs i denne klubben.