Skrevet av Emne: Kamp: vs Huddersfield Town @ John Smiths Stadium, lørdag 7/11 2015, kl 13.30, TV  (Lest 31809 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Hallgeir *

Hvorfor var ikke det gult eller rødt? Sparker Ante rett ned!

Slutt. Strålende resultat, men prestasjonsmessig må vi opp mange hakk for å slå Rham i neste kamp! Ny bismak i munnen etter 3 poeng..

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg bryr meg ikke så mye om at vi ikke spiller brilliant fotball i dag. Det handler vel mer om å få opp selvtilliten før finspillet kommer.

Dessuten er det langt mellom lokalderbies som huskes for annet enn kjemping og resultat.

Jeg gleder meg skikkelig med gutta. Det blir en liten feiring i kveld.  ;)
Super Leeds since 1968

Kato

2015, kl 13.30, TV
« Svar #181 på: November 07, 2015, 15:43:18 »
Divisjonen er merkelig. Nå får vi litt igjen for noe av uturen vi har hatt i høst.

Første halvtime i andre omgang var vi ordentlig på hæla.

Liker ikke kombinasjonen Bellusci - Bamba - Wooton.

Cooper er den tryggeste der bak i midten. Pr nå ville jeg valgt Bellusci og Cooper.

Men nå gleder vi oss bare over back-to-back-wins.
 

Blank_File

Sv:
« Svar #182 på: November 07, 2015, 15:43:33 »
Syns dere vi var så ræva? Litt heldig med 3-0 så klart, men syns ikke akkurat at Huddersfield gjorde en god figur heller. Totalt sett syns jeg er det er ok at vi vinner.

Sydhagen

Deilig seier!! :) :)

Negativitet på en slik dag?
Skammelig!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Huddersfield vs Leeds13.30, TV
« Svar #184 på: November 07, 2015, 15:49:51 »
Hey, hey, seier nr 2 på rad ! livet som Leeds supporter er trivligere når vi vinner og klatrer på tabellen! Men skjønner meg ikke på mange her inne ? Er dere fornøyd hvis vi taper en kamp, og rundspiller motstanderlaget, men taper 3-0 ? Tross alt målene som teller ! Og har vi spilt ræva i dag , og alikevel vinner er jeg fornøyd ! Rotherham neste vel, skal vi gå for tredje kamp på rad med seier!? Håper på det . MOT!

lojosang

Så bare siste halvtimen, og det var jo ikke direkte imponerende. Venstrevingen til Hudds herjet.
Men det blir feil å bytte ut midtforsvaret når det holder nullen. Så hvis Cooper er klar mener jeg han bør spille neste kamp sammen med vår løse kanon, Bellusci. Kanskje Cooper kan få festet ham?

Og Silvestri holdt faktisk et lavt innlegg i feltet. God på strek har han alltid vært.
Pasningsspillet vårt var på bedriftsfotball-stadiet i dag, men poeng er viktigere.

Dagens pubcrawl blir litt ekstra festlig i dag.  :)

- Leif Olav

Kato

Sv: Huddersfield vs Leeds13.30, TV
« Svar #186 på: November 07, 2015, 15:52:22 »
Hey, hey, seier nr 2 på rad ! livet som Leeds supporter er trivligere når vi vinner og klatrer på tabellen! Men skjønner meg ikke på mange her inne ? Er dere fornøyd hvis vi taper en kamp, og rundspiller motstanderlaget, men taper 3-0 ? Tross alt målene som teller ! Og har vi spilt ræva i dag , og alikevel vinner er jeg fornøyd ! Rotherham neste vel, skal vi gå for tredje kamp på rad med seier!? Håper på det . MOT!

Rotherham ligger sist. Nå skal vi klatre videre.
 

Andersen

Huddersfield vs Leeds 13.30, TV
« Svar #187 på: November 07, 2015, 15:59:33 »
Rotherham sist ja ! , men laget må slås , hvis vi fortsatt skal klatre på tabellen !

auren

Deilig seier!! :) :)

Negativitet på en slik dag?
Skammelig!!

Er vel bare jeg som er en gammel surpomp som vanlig etter tre heldige poeng på en "dårlig" dag.

Min børs:

Silvestri: 8. Redder kanskje 3 poeng for oss i dag. Flere gode redninger.
Wootton: 4. Rundingsbøye til tider, kanskje heldig som ikke får rødt. Statisk spiller som jeg håper har spilt sin siste kamp som høyreback.
Bellusci. 6. Vår beste i forsvaret, uten å imponere nevneverdig.
Bamba. 4. Ã…pner forferdelig med dårlige involveringer og klareringer. Virker rusten.
Berardi. 5. Blir til tider herjet med av Lolley. Ikke like solid som tidligere i sesongen og lite med fremover i de få angrepene vi hadde.
Dallas. 6. Jobber solid og har en nydelig assist til 1-0. En av få som skaper noe i dag.
Murphy. 5.
Cook: 5. Opp og ned. Viser glimt på storhet, men er tydelig ute av form. Sliter med å prege kampen.
Mowatt: 5. Ingen vingspiller. For treig og lite teknisk til det. Heller ikke særlig god hjemover. Men når han har en slik gullfot som han, så må han spille.
Antenucci: 6. Flott mål. Teknisk god, men litt ensom ettersom Hudds har det meste av banespillet. Lite synlig i andre omgang.
Wood: 4. Nå forstår jeg endelig kritikken av en stasjonær og "lat" spiss. Ingen hurtighet, ingen teknikk og tung som en sakkosekk. Elendig førsteomgang. Dårlig andreomgang. Pluss for målet.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #189 på: November 07, 2015, 16:21:01 »
Synes Harry Bunn herjer hver eneste gang vi møter Hudds. På tide å kjøpe han.
 

auren


Synes Harry Bunn herjer hver eneste gang vi møter Hudds. På tide å kjøpe han.

Akkurat i denne kampen synes jeg Lolley var den beste vingen. Begge 23 år, og absolutt spennende spillere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #191 på: November 07, 2015, 16:33:26 »

Synes Harry Bunn herjer hver eneste gang vi møter Hudds. På tide å kjøpe han.

Akkurat i denne kampen synes jeg Lolley var den beste vingen. Begge 23 år, og absolutt spennende spillere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joda. Begge kantene gode. Akkurat slik jeg liker å se kantspillere, utfordrende.
 

Eriksen55

Sv: /11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #192 på: November 07, 2015, 16:39:52 »

Synes Harry Bunn herjer hver eneste gang vi møter Hudds. På tide å kjøpe han.

Akkurat i denne kampen synes jeg Lolley var den beste vingen. Begge 23 år, og absolutt spennende spillere.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Joda. Begge kantene gode. Akkurat slik jeg liker å se kantspillere, utfordrende.

Men ikke gode nok til å score på Leeds :)

Sydhagen

Riktig. De var ikke gode nok til å score på Leeds idag.
Leeds scoret 3 flotte mål og hadde en god keeper. fullt fortjent!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Målene som teller, men vi er heldige ved flere anledininger. Smaker utrolig godt med en seier igjen.
Og 3800 Leeds supportere på bortekampen. Fantastisk  ;D


We are Leeds !

Xern

Skal prøve meg på en liten spillerbørs:

Silvestri: 8 - Gjør alt han skal, kommer med flere gode redninger.
Wootton 4  - For treg, for dårlig spillerforståelse, for dårlig på det meste.
Bellusci 7 - Ryddet opp i mye rart, var veldig "på". Hadde betryggende effekt å se han i nærheten når vi hadde angrep imot.
Bamba 6 - Virker litt rusten og usikker, ikke på samme nivå som ifjor. Men har fortsatt fysikken og taklingene sine.
Berardi 5 - Ble for "liten" i forhold til Lolley, enig i vurderingen til Auren her.
Dallas 7 - Jobbet som et jern, høy kvalitet over innleggene.
Murphy 5 - Blir ganske usynlig, og viser frem behovet for en "midtbanegeneral/minerydder"
Mowatt 6 - Hadde et fantastisk raid hvor han kom seg forbi en masse Hudds spillere, og en nydelig scoring. Mangler litt på arbeidskapasitet og ballgjenvinning.
Antenucci 6 - Fin scoring, bortsett fra det blir det mye "prøving".
Wood 3 - *gjesp*.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Kato

Sv: Kamp: 7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #196 på: November 07, 2015, 17:10:51 »
Rotherham - Ipswich 0-4 så vidt ut i andre omgang.
 

auren

Sv: Kamp: 7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #197 på: November 07, 2015, 17:27:56 »
Rotherham - Ipswich 0-4 så vidt ut i andre omgang.

2-4 nå..

Dessverre knuser Charlton Sheff Wed (3-0) og det er igjen "kun" 6 poeng ned til nedrykk.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sett reprisen på nytt, et under at Wooton overlevde.
 

Kato

Sv: Kamp: 7/11 2015, kl 13.30, TV
« Svar #199 på: November 07, 2015, 17:33:34 »
Rotherham - Ipswich 0-4 så vidt ut i andre omgang.

2-4 nå..

Dessverre knuser Charlton Sheff Wed (3-0) og det er igjen "kun" 6 poeng ned til nedrykk.

auren

2-5
 

lojosang

Fine mål, så som jeg har fått sett dem. Spesielt Antenucchi sitt.
Wood tredje sist på ett mål og scorer ett. Da har jeg litt problemer med å forstå slakten av ham i dag.
- Leif Olav

HåvardK

Fine mål, så som jeg har fått sett dem. Spesielt Antenucchi sitt.
Wood tredje sist på ett mål og scorer ett. Da har jeg litt problemer med å forstå slakten av ham i dag.
Helt enig. Wood har ikke vært god i det siste, men i dag gjør han manns jobb. Binder opp forsvarere, holder godt på ballen og har noen fine flikker til medspillere. Vant også en del dueller i lufta. Avgjørende foran vårt første mål, og er på rett sted på returen som gir oss nr to. Ser at noen påstår at han siktet på hodet til en motspiller på målet; i tilfelle måtte det være en som lå nede. Kritikk er på sin plass når den er berettiget, men i dag ser jeg ikke all verdens grunn til det.

Eriksen55

Syntes dette lover godt. Bra innsats i dag og vi fremsto som et lag. Ble satt litt under press i 2 omg, men da det glapp i Forsvaret så reddet Silvestri oss. Ikke ufortjent at vi vinner. Dog så vil jeg ikke friskmelde gutta. Wood mener jeg fortsatt har mye å gå på. Syntes ikke Wottoon var så ille spillemessig, skulle riktignok vært utvist..men bare å takke og bukke. Blir bra når Taylor kommer tilbake på venstre og Berardi igjen kan storspille på høyre.  Som andre har antydet, stopperne vi bør bruke er de vi startet med i dag. Bamba er for uvøren og han sprer usikkerhet ser det ut som.

Midtbanen er sammen med Wood der vi har mest og hente.  Håper han nye midtbanespillern hjelper oss med å tette mere rom bakover og glir fort inn i samarbeidet med Cook. Bianchi er tilbake snart, håper han finner formen fra starten i fjor og da er han en reel konkurrent til Cook.
Evans snakket om enda en ny spiller, en som kom til å få folk til å heve øyenbrynene. Håper det er en erstatter for Wood. Da kan vi bli tøffe og møte  :)

Kampene under Evans har vist stigning, bortsett fra Blackburn kampen...da vet jeg ikke hva som skjedde., det er noe av det verste jeg har sett. Men tidlige mål i mot, mot et lag med elendig selvtillit hjemme kan vel ha noe å si. De 2 første bortekampene var utifra rapportene veldig bra. Vi vant hjemme sist før vi vant i dag. Pila peker ihvertfall ikke rett ned sånn det gjorde med Uwe.

Forsiktig optimist. Det gledet meg å høre fansen rope på Evans. Enda mer deilig å se han juble med fansen etter kampen.

God stemning, ihvertfall i kveld  :)
« Siste redigering: November 07, 2015, 18:56:26 av eriksen55 »

Sølvreven

Skulle gjerne sett dette laget neste gang:

                   Silvestri
Cooper Bamba Bellusci Berardi
Dallas Mowatt Cook Botaka
Antenucci Wood/Erwing


Kun seks poeng opp til syvendeplass  :o
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Skulle gjerne sett dette laget neste gang:

                   Silvestri
Cooper Bamba Bellusci Berardi
Dallas Mowatt Cook Botaka
Antenucci Wood/Erwing


Kun seks poeng opp til syvendeplass  :o

Mener du virkelig at Cooper skal spille høyreback? Han bør i utgangspunktet ikke spille back, men hvis han skal spille, så bør han over på venstresiden og Berardi på høyreback.
Taylor er vel friskmeldt til neste kamp, så da vil jeg ha:

Silly - Berardi, Bella, Coops, Taylor - Dallas, Cook, Murphy, Mowatt - Ante og Woodsy


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Skulle gjerne sett dette laget neste gang:

                   Silvestri
Cooper Bamba Bellusci Berardi
Dallas Mowatt Cook Botaka
Antenucci Wood/Erwing


Kun seks poeng opp til syvendeplass  :o

Mener du virkelig at Cooper skal spille høyreback? Han bør i utgangspunktet ikke spille back, men hvis han skal spille, så bør han over på venstresiden og Berardi på høyreback.
Taylor er vel friskmeldt til neste kamp, så da vil jeg ha:

Silly - Berardi, Bella, Coops, Taylor - Dallas, Cook, Murphy, Mowatt - Ante og Woodsy


auren

Tar det for gitt at du med en feil byttet side på backene sølvreven.  :)

Kommer vel inn en ny sentralt på midten, han bør være bedre enn Murphy så han bør vel inn der. Så er det han nye som alle vil heve øyenbrynene for da... Hvem snakker han om og hvilken posisjon?

PR nå enig med laget til Auren, bortsett fra....Bytt Wood med Irwine. Møter tross alt tabelljumboen  ;)
« Siste redigering: November 07, 2015, 19:30:36 av eriksen55 »

Forever Whites

Jeg så glede og 3 mål i ettermiddag.  Ikke fordømmelse og undergang.

Men det er nå meg da..............
Medlem 94237

Sølvreven

Skulle gjerne sett dette laget neste gang:

                   Silvestri
Cooper Bamba Bellusci Berardi
Dallas Mowatt Cook Botaka
Antenucci Wood/Erwing


Kun seks poeng opp til syvendeplass  :o

Mener du virkelig at Cooper skal spille høyreback? Han bør i utgangspunktet ikke spille back, men hvis han skal spille, så bør han over på venstresiden og Berardi på høyreback.
Taylor er vel friskmeldt til neste kamp, så da vil jeg ha:

Silly - Berardi, Bella, Coops, Taylor - Dallas, Cook, Murphy, Mowatt - Ante og Woodsy


auren
jeg har selvfølgelig byttet plass på Berardi/Cooper og Botaka/Dallas. Det så riktig ut på skjermen men jeg ser jo nå at jeg har satt opp laget oppned  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Sølvreven

Skulle gjerne sett dette laget neste gang:

                   Silvestri
Cooper Bamba Bellusci Berardi
Dallas Mowatt Cook Botaka
Antenucci Wood/Erwing


Kun seks poeng opp til syvendeplass  :o

Mener du virkelig at Cooper skal spille høyreback? Han bør i utgangspunktet ikke spille back, men hvis han skal spille, så bør han over på venstresiden og Berardi på høyreback.
Taylor er vel friskmeldt til neste kamp, så da vil jeg ha:

Silly - Berardi, Bella, Coops, Taylor - Dallas, Cook, Murphy, Mowatt - Ante og Woodsy


auren
Ja, Berardi og Botaka må selvfølelig være på høyre. En miss fra meg  ;)

Tar det for gitt at du med en feil byttet side på backene sølvreven.  :)

Kommer vel inn en ny sentralt på midten, han bør være bedre enn Murphy så han bør vel inn der. Så er det han nye som alle vil heve øyenbrynene for da... Hvem snakker han om og hvilken posisjon?

PR nå enig med laget til Auren, bortsett fra....Bytt Wood med Irwine. Møter tross alt tabelljumboen  ;)

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Kato

Fine mål, så som jeg har fått sett dem. Spesielt Antenucchi sitt.
Wood tredje sist på ett mål og scorer ett. Da har jeg litt problemer med å forstå slakten av ham i dag.
Helt enig. Wood har ikke vært god i det siste, men i dag gjør han manns jobb. Binder opp forsvarere, holder godt på ballen og har noen fine flikker til medspillere. Vant også en del dueller i lufta. Avgjørende foran vårt første mål, og er på rett sted på returen som gir oss nr to. Ser at noen påstår at han siktet på hodet til en motspiller på målet; i tilfelle måtte det være en som lå nede. Kritikk er på sin plass når den er berettiget, men i dag ser jeg ikke all verdens grunn til det.

Helt enig i vurderingen av Wood. Langt bedre i dag. Scorer, holder bedre på ballen, vanskeligere å hanskes med.