10 grunner til at vi dessverre rykker ned

Started by Kato, November 21, 2015, 20:41:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kato

Vi holder denne tråden på en armlengdes avstand, fortsatt.

Lørdag er det Bristol City, som er 3. sist.

24 mot 32 poeng.

Det kan bli 5 poeng ned. Eller 11. Eller fortsatt 8.

Taper vi denne er vi fremdeles i utrygt farvann. Vinner vi, så skal det noe til å rykke ned.

Det er fortsatt 50 poeng som gjelder.

Cherry

Quote from: Kato on January 20, 2016, 09:48:22

24 mot 32 poeng.

Taper vi denne er vi fremdeles i utrygt farvann. Vinner vi, så skal det noe til å rykke ned.

Derfor jeg liker praten og typen Ranieri . Det skulle først skaffes til veie 40 poeng, deretter kan man begynne og drømme....
Hos oss skal vi rykke opp hver sesong, samme hva slags spillere vi har til rådighet /henter  inn.

Promotion 2010

Quote from: Cherry on January 20, 2016, 11:48:31

24 mot 32 poeng.

Derfor jeg liker praten og typen Ranieri . Det skulle først skaffes til veie 40 poeng, deretter kan man begynne og drømme....
Hos oss skal vi rykke opp hver sesong, samme hva slags spillere vi har til rådighet /henter  inn.

Enig!

Og jeg glemmer heller ikke at Ranieri sa til Bates da han ble arbeidsledig for noen år siden: COME AND GET ME!  :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

24 mot 32 poeng.

Det stemer vel ikke helt Vi skal alltid rykke opp om to år.
- Leif Olav

Gufrias

Quote from: lojosang on January 22, 2016, 01:58:13

24 mot 32 poeng.

Det stemer vel ikke helt Vi skal alltid rykke opp om to år.
Spørs hvem du spør. Og når.
Hekta på Leeds siden 1974

OVEA

Med ein seier siden 20. desember og slik dette laget fremstår  så er eg  dessverre redd denne tråden blir høg aktuell framover våren.
Hjelpesløs i forsvar, hjelpesløs i angrep, hjelpesløs manager - med andre ord  - eit lag i fritt fall dessverre.

Eriksen55

Sitter og leker litt med tanken om nedrykk.. Aldri gøy å rykke ned. Men, hadde det vært så ille for oss om det hadde skjedd. Jeg vet ikke. Men om det får Cellino til å gi opp det håpløse one man mafia showet han bedriver med vårt kjære Leeds, hadde det vært verdt et nedrykk?

Leeds vil komme tilbake, det vil bare ta litt lenger tid. For å ta steg fremover, må man noen ganger ta noen støtte skritt bakover.

Jeg vet som sagt ikke. Jeg vet bare at jeg desperat vil ha MC bort fra Leeds!

Jon R

Kampen i dag var nedrykkstakter. Fullstendig katastrofe fra angrep til forsvar. Vi blei pissa på av et lag som nesten aldri vinner stort.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on February 29, 2016, 23:33:59
Kampen i dag var nedrykkstakter. Fullstendig katastrofe fra angrep til forsvar. Vi blei pissa på av et lag som nesten aldri vinner stort.

Sjekk Brighton's siste kamper:)

Når det er skrevet så var dette jævlig!

Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lundewhites

Vi rykker IKKE ned! Rotherham kommer ikke til å ta oss igjen. 46 poeng trur jeg vil holde og til og med dette laget vil ta minst 8 poeng på de siste 13 kampene.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Lundewhites

Quote from: Leedsfan on February 29, 2016, 23:41:36

Sjekk Leeds sine siste kamper.....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

[/quote har för mig att Brighton vann med samma siffror i sin förra match borta mot Bristol C, annars håller jag med dig att mycket var katastrof, Bamba Wotton Doukara Erwing för att nämna några ser jag som att de har spelat bort sig från klubben inför nästa säsong, väldigt få ljuspunkter Cook glimtade till bitvis och Coyles andra halvlek var riktigt riktigt bra

Kato

1. Et sant kaos utenfor banen. En eier som både skal, og ikke skal selge. Skal han selge, frykter jeg det blir investert veldig lite i sport fram til vi passerer den målstreken.

Cellino vært litt mindre i sirkusmanesjen siden november. Økonomien ser tilsynelatende ut til å være i bedring. Lønnsutgiftene klart reduserte.

2. Trenersiden et like stort kaos. Bytter vel mest trenere i Europa. Og jeg har ikke troa på Steve Evans. Uten at det spiller noen rolle, han er sikkert ute før jul.

Evans har tilført oss null etter litt roping og skriking i garderoben i starten. Elendige laguttak, stort sett elendig kampledelse. Prater seg selv opp, og alle andre ned. Langt fra god nok til å fylle vår stol, haha.
3. Masse enkle baklengs, altfor mange. Ofte etter svake individuelle prestasjoner.
Ikke blitt noe bedre

4. Altfor svak forsvarsfirer, med klare mangler på midtstopperplass. Ingen keeper for krigen.
Samme som sist, som i sommer, som i fjor og året før der igjen.

5. Et ungt lag uten ledere. Ikke erfaring med den krigen vi nå skal inn i. Virker ikke til å ha dybde i stallen heller.
Litt bedre her, har fått inn noen flere typer.

6. Total mangel på offensiv spillestil. Totalt fraværende.

Ikke et fnugg bedre, om mulig bare verre og verre.

7. Skaper altfor lite målsjanser, ser nesten umulig ut å score (se pkt 6). Typisk at målene vi scorer må komme av helt spesielle individuelle prestasjoner.

Hjelpeløst de luxe

8. Tallene på Elland Road forteller en ting, league one.

Mindre og mindre folk på kampene. Og mindre og mindre poeng hjemme.

9. Tap hjemme for ligaens svakeste lag.

Slår ingen, en og annen uavgjort

10. Klubben ser ut til å være syk, svært syk i mange ledd.

Blir ikke bedre før Cellino forsvinner

fmtj

Yeboahs vitne

Cherry

.... Og så ser man at Bournemouth har 11033 tilskuere hjemme mot Soton' i kveld.....gir håp!

Vi må bare komme til PL.

Jon R

For å gjenta meg selv, pissa på av et lag som nesten aldri vinner stort. De vant 4-0 mot BCity kampen før og 3-0 mot Bford i januar, forøvrig har de kun vunnet med et måls margin.
Jon R.

baste

Vi er ikke i flytsonen for å si det mildt. Men heldigvis er det flere dårlige lag i ligaen.
Tror vi berger oss, Leeds hjertet som tror og ønsker

Bjorn

Quote from: Jon R on March 01, 2016, 23:25:43

For å gjenta meg selv, pissa på av et lag som nesten aldri vinner stort. De vant 4-0 mot BCity kampen før og 3-0 mot Bford i januar, forøvrig har de kun vunnet med et måls margin.

Og hvis man legger til at mål nr 1 fort kunne og i mine øyne var en forseelse utenfor boksen dermed sannsynlig ikke mål. Mål to en uheldig 'deflection' som Silvestri glatt hadde tatt om utgangsretningen hadde stått. Mål tre hadde ikke skjedd om ballen hadde landet hvilket som helst annet sted enn der den landet, nemlig på lissa til en fremadstormende Brighton spiller, ferdig scora! De står igjen med ett skikkelig mål.
Vi ble langt fra pissa på. De hadde da virkelig ikke så mye mer å fare med i den kampen?

På den annen side var vi altfor tannløse fremover i store deler av kampen. Mye å hente her.
Marching On! 4276

HåvardK

Quote from: Bjorn on March 04, 2016, 08:53:24

Vi ble langt fra pissa på.

Syns det er vanskelig å si noe annet når vi taper 0-4, og nok en gang ikke har målsjanser. Går det an å si at noen av spillets faser faktisk fungerte for Leeds?

Kato

Quote from: Bjorn on March 04, 2016, 08:53:24

Og hvis man legger til at mål nr 1 fort kunne og i mine øyne var en forseelse utenfor boksen dermed sannsynlig ikke mål. Mål to en uheldig 'deflection' som Silvestri glatt hadde tatt om utgangsretningen hadde stått. Mål tre hadde ikke skjedd om ballen hadde landet hvilket som helst annet sted enn der den landet, nemlig på lissa til en fremadstormende Brighton spiller, ferdig scora! De står igjen med ett skikkelig mål.
Vi ble langt fra pissa på. De hadde da virkelig ikke så mye mer å fare med i den kampen?

På den annen side var vi altfor tannløse fremover i store deler av kampen. Mye å hente her.

Når du ligger under med 0-4 etter en god halvtime, har du blitt totalt pissa på. Resten av kampen kan nesten ikke vurderes, da Brighton er ferdig med sin jobb for kvelden.

Sydhagen

Vi blir ikke pissa på. Vi pisser på oss selv. (pluss at straffen skal bli dratt utenfor etter regelverket. frispark/straffe skal takes der forseelsen starter.)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Quote from: Sydhagen on March 04, 2016, 10:23:46
Vi blir ikke pissa på. Vi pisser på oss selv. (pluss at straffen skal bli dratt utenfor etter regelverket. frispark/straffe skal takes der forseelsen starter.)
Hvis Evans hadde vært i nærheten av en god trener så hadde han hatt minst 1 time med spillerne hver eneste dag foran en tv med opptak av alle målene vi har sluppet inn i år! De bør alle minnes på hvor horrible personlige feil, og ikke minst hvilke taktiske feil som er blitt begått i løpet av sesongen, både av spillere og trenere >:(
Kanskje noen hadde lært noe....

B_Ød

Quote from: DenHviteYeboah on March 04, 2016, 10:30:07
Hvis Evans hadde vært i nærheten av en god trener så hadde han hatt minst 1 time med spillerne hver eneste dag foran en tv med opptak av alle målene vi har sluppet inn i år! De bør alle minnes på hvor horrible personlige feil, og ikke minst hvilke taktiske feil som er blitt begått i løpet av sesongen, både av spillere og trenere >:(

vet vi at han ikke har det?
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Quote from: B_Ød on March 04, 2016, 11:05:22

Jeg vet ikke 100% sikkert, men min kilde sier i hvert fall at han aldri har hørt om at de bruker videoanalyse i spillermøter etter trening. Hvis de mot alle odds gjør dette, så er det fjær i hatten til Evans, men da er jeg enda mer bekymret egentlig....

Runar

Er det noe nytt i regelverket?

B_Ød

Quote from: DenHviteYeboah on March 04, 2016, 11:14:19
Quote from: B_Ød on March 04, 2016, 11:05:22

Jeg vet ikke 100% sikkert, men min kilde sier i hvert fall at han aldri har hørt om at de bruker videoanalyse i spillermøter etter trening. Hvis de mot alle odds gjør dette, så er det fjær i hatten til Evans, men da er jeg enda mer bekymret egentlig....
det er jeg enig i...og har du en sikker kilde er det ingen grunn til å betvile det heller...vi er nok bekymret med rette ja...
Ups & Ups!!

Cherry

30 mål scoret på 33 kamper.........kun MK Dons værre enn oss (29).

Ikke vanskelig og lese eller observere HVOR det skorter mest....

DenHviteYeboah

Quote from: Cherry on March 04, 2016, 11:59:28
30 mål scoret på 33 kamper.........kun MK Dons værre enn oss (29).

Ikke vanskelig og lese eller observere HVOR det skorter mest....
Det går fint an å gjøre det ok med få scorede mål. Forutsetningen er at det ikke renner inn latterlige mål slik som nå >:( Sjekk Leeds under George Graham i 1996-97 da han arvet en dårlig tropp fra Wilko....
https://no.wikipedia.org/wiki/FA_Premier_League_1996%E2%80%931997

sportcarl1

Quote from: Kato on March 01, 2016, 08:54:17
1. Et sant kaos utenfor banen. En eier som både skal, og ikke skal selge. Skal han selge, frykter jeg det blir investert veldig lite i sport fram til vi passerer den målstreken.

Cellino vært litt mindre i sirkusmanesjen siden november. Økonomien ser tilsynelatende ut til å være i bedring. Lønnsutgiftene klart reduserte.

2. Trenersiden et like stort kaos. Bytter vel mest trenere i Europa. Og jeg har ikke troa på Steve Evans. Uten at det spiller noen rolle, han er sikkert ute før jul.

Evans har tilført oss null etter litt roping og skriking i garderoben i starten. Elendige laguttak, stort sett elendig kampledelse. Prater seg selv opp, og alle andre ned. Langt fra god nok til å fylle vår stol, haha.
3. Masse enkle baklengs, altfor mange. Ofte etter svake individuelle prestasjoner.
Ikke blitt noe bedre

4. Altfor svak forsvarsfirer, med klare mangler på midtstopperplass. Ingen keeper for krigen.
Samme som sist, som i sommer, som i fjor og året før der igjen.

5. Et ungt lag uten ledere. Ikke erfaring med den krigen vi nå skal inn i. Virker ikke til å ha dybde i stallen heller.
Litt bedre her, har fått inn noen flere typer.

6. Total mangel på offensiv spillestil. Totalt fraværende.

Ikke et fnugg bedre, om mulig bare verre og verre.

7. Skaper altfor lite målsjanser, ser nesten umulig ut å score (se pkt 6). Typisk at målene vi scorer må komme av helt spesielle individuelle prestasjoner.

Hjelpeløst de luxe

8. Tallene på Elland Road forteller en ting, league one.

Mindre og mindre folk på kampene. Og mindre og mindre poeng hjemme.

9. Tap hjemme for ligaens svakeste lag.

Slår ingen, en og annen uavgjort

10. Klubben ser ut til å være syk, svært syk i mange ledd.

Blir ikke bedre før Cellino forsvinner

med det poängsnitt  vi har så kommer vi landar på som förra säsongen  det vill säga  omkring  55 poäng

Leedsfan

1 grunn til at vi ikke rykker ned er Bellusci, hva skulle vi gjort uten han? Strålende i går igjen! Synes han ruser mindre, satser færre ganger alt i 50/50 dueller! Konstruktiv med ballen! Tror han hadde vært rå som DM hvis det hadde vært nødvendig!

Nå tror ikke jeg vi rykker ned, men det ser ikke ut som det er noen glede og harmoni i laget! Når vi taper er det krise, når vi vinner er det ingen glede, kun lettelse!

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.