Kamp: vs Queens Park Rangers @ Loftus Road, lørdag 28/11 2015, kl 16:00

Started by B_Ød, November 27, 2015, 15:13:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

raggen

Quote from: Kato on November 28, 2015, 17:50:21
Quote from: DOFFER on November 28, 2015, 17:49:26
Quote from: raggen on November 28, 2015, 17:48:29
erwin inn for ante
Nå blir det mål ;D

Det var vel tidlig å slippe Erwin til.

tragisk og ikke slippe han til tidligere.. kun 2 bytter til det 80 min!!!! respekten for Evans forsvunnet??!! ???
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Det er bra ille når kamptråden må vike for en tråd som handler om julepynt....

ziganda

Quote from: Kato on November 28, 2015, 17:54:20

Julepynt er da vesentlig mer underholdende

Kato

gulle

Quote from: ziganda on November 28, 2015, 17:55:57
Quote from: Kato on November 28, 2015, 17:54:20

Julepynt er da vesentlig mer underholdende
NEI
I år rykker vi opp!

samadhi

Vi hadde problemer under Rosler, men Evans har virkelig klart å gjøre det enda verra etter at han kom.
Vanskelig å finne noen lyspunkter med det vi presterer om dagen.

- usikre bakover
- skaper minimalt fremover
- ingen enkeltspillere som skiller seg ut positivt. Når vi har slitt tidligere har vi gjerne hatt noen som har reddet stumpene (McCormack/Becchio)
- en keeper som gjør feil. Midtstoppere som gjør feil. Unggutter som ikke har klart å vise framgang etter fjoråret. Spisser som ikke scorer. Vingen som ikke får spille. Bredden i troppen virker å være minimal.
- og sist men ikke minst en gal eier som absolutt ingen vet hvor står om dagen.

Det stinker nedrykk på Elland Road om dagen...
marching on together,
derudaf forever...

raggen

snakker vi exit Evans allerede mon tro.. Leste tidligere (vet ikke om det har vært nevnt her)at oddsen på Moyes var slashet som ny manager.
mon tro cellino bare venter på en gyllen mulighet

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

moffen

Nok en kamp hvor vi ikke klarer å skape noe som helst. Kreative spillere som benkes, trestokker som Wooton får spille. Evans er ikke rett mann!

Superfan

samadhi

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 9 min9 minutter siden  ï,‰
Deserved win for QPR. The better team by a long way and blessed with the only player who was going to score. #lufclive

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 8 min8 minutter siden 
Another poor performance from Leeds. Midfield never got into it, far too many mistakes. Sections of the away crowd getting stuck in.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 7 min7 minutter siden  ï,‰
Long ball after long ball today, which didn't look like working. Can't imagine Cellino liked that. #lufclive

marching on together,
derudaf forever...

Josch

Kun 16 mål taler sitt  tydelige språk.
Vi trenger 1-2 gode spisser i tillegg til Wood,  pluss midtbane og  stoppere som kan score mål.
Det er også noe feil når  ungguttene Mowatt og  Coock har klippekort på laget. :-\ SÃ... gode er  de ikke i hver kamp.

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Kato

sportcarl1

Quote from: RoarG on November 28, 2015, 17:59:44
Få Evans ut ASAP.
Nej Nej Nej, vi skämmer ut oss som klubb med dessa ständiga beskyllningar på tränarna och ideliga tränarbyten, inte skall vi vara ännu värre än Cellino, är ju bara att läsa vad positivt det skrev om Evans innan de 2 sista matcherna

Promotion 2010

På Lofthus Road i dag:

Ingen spesiell spenning i kroppen før kamp. Den har Cellino ødelagt. Skuffende innsats i 80 minutter. Ok minus, de siste 10.

Vi vant INGEN andreballer gjennom kampen. QPR klart best. Taylor god, Bridcut var ok. Bedre en Adeyemi.

Jeg har vel aldri sett et så dårlig Leedslag. Overhodet ingen offensiv plan. Feige valg og fotball på Milanic nivå.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Silvestri - var usikker gjennom hele kampen.
Wooton - treg, usikker og direkte pasningssvak. Fansen hadde sanger om ham som ikke var veldig flatterende.
Bellusci - komiske Ali var vel mer seriøs og hadde mer tro på seg selv enn denne karen. En skygge av seg selv i dueller og i pasninger.
Cooper - ok kamp. God på hodet, men farten på pasningen fremover er fraværende.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Taylor - klart best i bakre firer og antageligvis best av alle inntil selvtilliten forsvinner. Taklingssterk og plasseringssikker.

Mowatt - bare tull. Usynlig og løper rundt som en skvetten og redd rotte.
Cook - null ballkontroll og ingen plass. Enkelt tatt ut. Skaper ingenting. Ett skudd etter 86 min gikk langt utenfor.
Bridcut - best på midten. Gode ball vi ninger
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

......gode ballvinninger, men utrolig lite fremdrift. Svak.
Dallas - løp og løp, men uten tempoendringer så var dette svakt. Laget mangler formasjon fremover. Dallas kunne ikke endre på det.

Wood - Hvor skal dette ende. Han er reine møkka. En utrolig drittspiller til 3 millioner. Kanskje den svakeste offensive spilleren klubben har hatt på 50 år.

Ante - En svak lettvekter. Totalt ute av det. Ga lite i dueller og feilplassert hele tiden.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Erwin - skapte mer enn alle på sine 10 min enn begge angriperne på de siste to kampene. Vilje og en som utfordrer. Hvor lenge holder han selvtilliten ved like.

Botaka - ok, vår beste teknikker. Burde vært med fra start.
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Manager Evans: Fryktelig mann. Bare negativ og så sen i sine valg at fansen sang at han var for "liten" til å lede klubben.
Min første Leeds-kamp:

Cherry

Quote from: Promotion 2010 on November 28, 2015, 19:19:34
Manager Evans: Fryktelig mann. Bare negativ og så sen i sine valg at fansen sang at han var for "liten" til å lede klubben.

Dårlig dag.... Eller var laget virkelig SÃ... rævvvva..?
Var og så Blackburn kampen på ER, og jeg trodde virkelig ikke det kunne bli dårligere enn det, Rotherham kampen inkludert.
QPR bør jo være top 6 team..... Vi er top 15 Max i år uten forsterkninger inalle ledd inkl keeper.

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on November 28, 2015, 19:15:39
Dallas - løp og løp, men uten tempoendringer så var dette svakt. Laget mangler formasjon fremover. Dallas kunne ikke endre på det.

Wood - Hvor skal dette ende. Han er reine møkka. En utrolig drittspiller til 3 millioner. Kanskje den svakeste offensive spilleren klubben har hatt på 50 år.

Ante - En svak lettvekter. Totalt ute av det. Ga lite i dueller og feilplassert hele tiden.
Virkelig? Dårligere enn Billy Paynter...?

RoarG

Quote from: DenHviteYeboah on November 28, 2015, 20:40:28

Og Grella? Strandli?

Eriksen55

Jeg hadde jublet om Payntner hadde bytta med Wood!

raggen

og evans brukte bare 2 bytter!!??? i en kamp der vi MÃ.../BØR prøve og endre kampbildet så må alle bytter benyttes i mine øyne på  ett forsøk i alle fall..

Gufrias

Quote from: RoarG on November 28, 2015, 20:42:09
Quote from: DenHviteYeboah on November 28, 2015, 20:40:28

Og Grella? Strandli?
Brolin? Showunmi?
Hekta på Leeds siden 1974

baste

Fulgte ikke med i dag. Wood fremdeles førstevalg ? Botaka på benken?!
Sene bytter, betyr vel at Evans va fornøyd m laget ??

Møkkadag :(

MOT