Kamp: vs Hull City @ Elland Road, lørdag 5/12 2015, kl 16.00

Started by Promotion 2010, December 05, 2015, 12:15:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Budda

Endre

sportcarl1

otoligt  viktig seger, bra spel och välförtjänt dessutom

RoarG

Quote from: samadhi on December 05, 2015, 17:59:44
Endelig en opptur.
Takket være gode spillere, geni managar og herlig eier  ;D
Så gla' at ironi..det må man ha.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

ØBS

Quote from: Hallgeir * on December 05, 2015, 17:58:17
Quote from: DenHviteYeboah on December 05, 2015, 17:55:33
Quote from: Hallgeir * on December 05, 2015, 17:55:01
Jadda..... !

Seier nummer to på Elland Road.  :D
Hurra-endelig :)

Ja, det er merkelig at man jubler for andre seier på hjemmebane.

Men seieren løfter laget og oss lenger unna nedrykk. Et tiltrengt lite pusterom.  8)

Jeg jubler for ALLE seire på hjemmebane...

Forresten, når jeg tenker meg om jubler jeg for alle seire på bortebane også...
LUSCOS-hilsen
ØBS

harvey

Promotion 2010

Føler ingenting annet enn en mild lettelse!

Begynner å bety lite dette, dessverre!  :(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JacobScreek

FAN...
TAS...
TISK...

Dette var så deilig at jeg nå er kun et tastetrykk unna å bestille ny tur til Leeds...med fruen!!!  ;D

(Trenger en barnevaktsbekreftelse og en fri-fra-jobb-godkjennelse x 2 også...men ting bruker å ordne seg!!!) MOT

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Promotion 2010

Hay:

Bridcutt impressive. Thought Adeyemi gave the midfield some proper energy too. Aside from Bristol City, arguably as well as Wood has played
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Liam Bridcutt won 7 tackles today, more than any other player on the pitch. Impressive combative display. #LUFC
Min første Leeds-kamp:

rd1

Vi trengte dette! 3-2-3 med Evans til rors? Holder til midtable og slik som sesongen har startet er det faktisk greit..
"Who needs Cantona??"

flynn

Strålende på 1-0! Kan 2-0 klassifiseres som scoring på corner?
Og hvor er Mowatts tverrliggertreff?

flynn

sportcarl1

Quote from: flynn on December 05, 2015, 18:56:09

flynn
absolut mål på hörna, och cooks geniala pass innan 1-0 målet visar hans kapacitet

DenHviteYeboah

TK20

Quote from: flynn on December 05, 2015, 18:56:09

flynn

Nydelig på 1-0! Ny assist av Dallas. Høstens spiller!

flynn

Wood  med 7 mål på 19 kamper. Håpløst bomkjøp. Hvor er Shownmi og Paynter???

flynn

raggen

dette resultatet hadde jeg ikke venta meg.. og virker jo fortjent og.
Hvordan spilte wood utenom målet??
Legger ikke skjul på at jeg er fan av wood og mener han er god for 20 mål om han blir brukt rett og var skeptisk foran dagens kamp.
Men håper bare Cellino holder seg unna taktikk og evans sine oppgaver og gir han tid men det er vel for mye og be om ??? :o >:(
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Quote from: raggen on December 05, 2015, 20:20:48
Legger ikke skjul på at jeg er fan av wood og mener han er god for 20 mål om han blir brukt rett og var skeptisk foran dagens kamp.
Men håper bare Cellino holder seg unna taktikk og evans sine oppgaver og gir han tid men det er vel for mye og be om ??? :o >:(

Med Evans evinnelige mas om å bruke 2 spisser i starten av sin karriere som Leeds coach, så tviler jeg absolutt ikke på at Cellino har hatt sine input på å benytte seg av en mer defansiv 4-5-1 formasjon i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rd1

Quote from: auren on December 05, 2015, 20:25:30

Med Evans evinnelige mas om å bruke 2 spisser i starten av sin karriere som Leeds coach, så tviler jeg absolutt ikke på at Cellino har hatt sine input på å benytte seg av en mer defansiv 4-5-1 formasjon i dag.

auren

Presset om å bruke 2 spisser kom vel fra "alle" på grunn av Antes gode innhopp. Han har imidlertid vært dårlig de siste kampene. Så har Evans sett at vi er svake på midten og prioriterte en ekstra mann der..
"Who needs Cantona??"

Jon R

Wood var man of the match iflg Eddie. Også Silvestri og utskjelte Bellusci fikk positiv omtale av gutta i bua.
Jon R.

sportcarl1

Quote from: Jon R on December 05, 2015, 20:57:52

Wood var man of the match iflg Eddie. Også Silvestri og utskjelte Bellusci fikk positiv omtale av gutta i bua.
väntar på islossning från Wood, potentialen finns för 20 mål per säsong, därför skoj han var m o m

Kato

Høydepunktene over synes jeg viser noen viktige momenter:

1. Hvilken klassespiller Cook er på 1-0.

2. Hvor flink Adeyemi er å komme seg til målsjanser, 2 her.

3. Hvor mye mindre trøbbel vi kunne hatt på innlegg om Silvestri var bedre i feltet.

J-R

Quote from: Kato on December 05, 2015, 21:37:22
Høydepunktene over synes jeg viser noen viktige momenter:

1. Hvilken klassespiller Cook er på 1-0.

2. Hvor flink Adeyemi er å komme seg til målsjanser, 2 her.

3. Hvor mye mindre trøbbel vi kunne hatt på innlegg om Silvestri var bedre i feltet.
Enig!
Men høydepunktene viser også att vi meget mulig hadde tapt denne kampen i 2.omg , hadde det ikke vært for Silvestri's kanon redninger. Disse har han flere av i hver eneste kamp!

MEN, det hadde ikke gjort noe om han var bedre i feltarbeidet:-)

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Quote from: Leedsfan on December 05, 2015, 22:04:59
Quote from: DenHviteYeboah on December 05, 2015, 19:11:21
Hadde vi en sjanse i 2. omgang..?

Who cares??

Nei, det gis ikke karakter for seire, kun tre poeng.

Det ser ut som om vi reiser oss mot gode lag. Mot tabellmessig dårlig plasserte lag, der sliter vi mer med prestasjonen.
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Quote from: Hallgeir * on December 05, 2015, 22:15:33
Quote from: Leedsfan on December 05, 2015, 22:04:59
Quote from: DenHviteYeboah on December 05, 2015, 19:11:21
Hadde vi en sjanse i 2. omgang..?

Who cares??

Nei, det gis ikke karakter for seire, kun tre poeng.

Det ser ut som om vi reiser oss mot gode lag. Mot tabellmessig dårlig plasserte lag, der sliter vi mer med prestasjonen.

Sånn har det vært i mange år nå!

Jeg savner noen enkle 2-0 kamper hvor vi bytter ut et par av de beste spillerne og en av de ikke fullt så gode innbytterne gjør 3-0. Hver eneste kamp vi spiller en en cupkamp som ikke er ferdig før 95 minutter har passert, det blir slitsomt i lengden!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Vi vant idag, men jeg tror ikke problemene er slutt pga det . Vi får tro Steve  Bruce når han sier dette var Hulls verste  1. omg etterat han kom til klubben.  Så i dag var det vår tur til å være litt heldige.

Vi kan jo drømme litt om denne 6. plassen som bare er 7  poeng unna. Flere store lag enn Leeds ser ut til rote langt nede på tabellen, så 6. plassen kan bli en åpen affere, men da må Leeds endre seg en god del spillemessig.
Seier over Hull er sterkt uansett. Viktig med enda en hjemmeseier. Vi har vunnet 3 av de 5 siste kamper nå.

Noen som vet hvordan Bridcutt spilte?

JacobScreek

Quote from: Josch on December 05, 2015, 23:20:30

Vel...han fikk med seg ei sjampisflaske hjemover...så han gjorde vel en rimelig grei figur  ;D
MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Hallgeir *

Quote from: Josch on December 05, 2015, 23:20:30
Vi vant idag, men jeg tror ikke problemene er slutt pga det . Vi får tro Steve  Bruce når han sier dette var Hulls verste  1. omg etterat han kom til klubben.  Så i dag var det vår tur til å være litt heldige.

Vi kan jo drømme litt om denne 6. plassen som bare er 7  poeng unna. Flere store lag enn Leeds ser ut til rote langt nede på tabellen, så 6. plassen kan bli en åpen affere, men da må Leeds endre seg en god del spillemessig.
Seier over Hull er sterkt uansett. Viktig med enda en hjemmeseier. Vi har vunnet 3 av de 5 siste kamper nå.

God første omgang (som laget ellers). I andre omgang ble det en del feil, men det var han neppe alene om.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp: