Skrevet av Emne: FACupen 3 runde: vs Rotherham United @ Elland Road, lørdag 9/1 2016, kl 16.00  (Lest 37155 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Trakk Rotherham hjemme
« Siste redigering: Januar 07, 2016, 18:24:27 av Promotion 2010 »

Leedsfan

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #1 på: Desember 07, 2015, 20:40:22 »
Trakk Rotherham hjemme

Drømmetrekning!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #2 på: Desember 07, 2015, 20:41:25 »
Laget får sjansen til å vise seg fra en bedre side enn i den kampen som ble spilt nylig.

Forhåpentligvis kan vi trekke en mer attraktiv motstander i neste runde, men først må denne vinnes. Leeds og gode cup-prestasjoner er ikke akkurat synonymt.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #3 på: Desember 07, 2015, 20:54:49 »
Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vært bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(
« Siste redigering: Desember 08, 2015, 20:23:38 av Josch »

GeirO

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #4 på: Desember 07, 2015, 22:34:59 »
Det er jo allerede bevist at Rotherham leker med Leeds på Elland Road.
MOT

auren

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #5 på: Desember 08, 2015, 09:39:14 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 13h13 hours ago 
Some good rematches await though - Redfearn v Evans, Redfearn v Cellino, Redfearn v the car park, Berardi v Leon Best.

 ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #6 på: Desember 08, 2015, 11:10:27 »
Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vær bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(

er du sikker på dette? Har fått med meg noen kamper med tv-dekning, har fremdeles til gode å se "tente spillere" pga det.  ;)
Ups & Ups!!

Cherry

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #7 på: Desember 08, 2015, 13:40:39 »
Helt grei trekning, slå Rotherham - trekke ett overkommelig lag i 4.runde - og få ett kanonlag hjemme
med fullt hus i 5. :-) ;D
 

RoarG

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #8 på: Desember 08, 2015, 22:18:32 »
Det må da være mulig å vinne over Rotherham i denne kampen, så får vi håpe på en bedre trekning i 4. runde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #9 på: Desember 09, 2015, 18:08:40 »
FA cup eller Ligacup med Leeds United bruker jeg ikke kalorier på. Historien viser at vi er fullstendig hjelpeløse i cupene  >:( >:( >:(
 Send innpå sultne unge spillere!

Sydhagen

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #10 på: Desember 09, 2015, 18:45:31 »
5-0 (Wood 3, Wootton, Bellusci)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: FACupen 3 runde
« Svar #11 på: Desember 11, 2015, 15:24:33 »
Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vær bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(

er du sikker på dette? Har fått med meg noen kamper med tv-dekning, har fremdeles til gode å se "tente spillere" pga det.  ;)


...det nærmeste har trolig vært fans som har hatt trang til å tenne på seg selv....
Yeboahs vitne

Cherry

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #12 på: Desember 11, 2015, 16:46:15 »
Spilles fredag 8. Januar
 

auren

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #13 på: Desember 11, 2015, 17:35:59 »
Spilles fredag 8. Januar

Bør vel dermed være en aktuell kamp for tv?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #14 på: Desember 11, 2015, 18:08:09 »
Spilles fredag 8. Januar

Bør vel dermed være en aktuell kamp for tv?

auren


Yeheey, VI KAN BLI SLÅTT UT FØRST>:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #15 på: Desember 11, 2015, 19:52:06 »
Spilles fredag 8. Januar

Ã…?

NEWS | #lufc's #EmiratesFACup Third Round tie vs @OfficialRUFC at Elland Rd will take place on Saturday Jan 9 (3pm)


#lufc v Rotherham in FA Cup 3rd round confirmed for Sat, Jan 9 (3pm). Sounds like South Stand will only open if demand requires it


« Siste redigering: Desember 11, 2015, 19:54:20 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Hay:

Becchio is training at Rotherham today. He's 32 and has not scored in The Championship since Sept 2014. #lufc

 ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: FACupen 3 runde
« Svar #17 på: Januar 07, 2016, 20:17:04 »
Spilles fredag 8. Januar

Ã…?

NEWS | #lufc's #EmiratesFACup Third Round tie vs @OfficialRUFC at Elland Rd will take place on Saturday Jan 9 (3pm)


#lufc v Rotherham in FA Cup 3rd round confirmed for Sat, Jan 9 (3pm). Sounds like South Stand will only open if demand requires it




Tja, den var på match schedules på hjemmesiden denne dagen etter trekningen serru'  :)
 

Runar

Hadde håpet Leeds skulle benytte muligheten til å gi noen spillere en sjanse. Kamp mot en Championship motstander, ingen krise om vi går ut, men overkommelig motstander, litt publikum og litt penger til vinneren. Det er viktigere å spare spillere til tirsdag i en kamp som er være eller ikke være i forhold til om det er noe å spille for resten av sesongen.

Jeg kunne ønske meg en oppstilling som

Coyle - Bellucsi - Bamba - Taylor

Philips - Bianchi - Sloth

Botaka - Antenucci - Doukara


Gjerne med Erwin og en ung spiss fra u21 på benken sammen med Denton eller Jack Vann.

Rotherham er IKKE noe godt lag, og er fullt mulig å slå med "redusert" mannskap. Hadde vært fint om vi kunne prøve å ha de raske front spillerne våre på banen fra start. Hvilt Byram og Dallas sammen med Cook for å samle litt overskudd.

 


 

Promotion 2010

Stat time! Since relegation from the Prem, we have only won 2 3rd round FA Cup ties! 2010 and 2013!

 :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Ønsket lagoppstilling:

                 Peacock-Farrell
   
Coyle- Vann- Bamba- Taylor
                    Briddcut
Byram- Philips - Sloth - Carayol
                      Erwin
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Ønsket lagoppstilling:

                 Peacock-Farrell
   
Coyle- Vann- Bamba- Taylor
                    Briddcut
Byram- Philips - Sloth - Carayol
                      Erwin
lite synd om  de som  betalat  dyra  matchbiljetter för att se detta laget
 

Lundewhites

Ønsket lagoppstilling:

                 Peacock-Farrell
   
Coyle- Vann- Bamba- Taylor
                    Briddcut
Byram- Philips - Sloth - Carayol
                      Erwin
lite synd om  de som  betalat  dyra  matchbiljetter för att se detta laget

Jeg ville mye heller betalt gode penger for å se Coyle og Vann i stede for Wootton og Bellusci. Jeg tror heller ikke dette laget er mye dårligere enn det vi kommer til å starte med i morgen.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

en passende kamp der 2-3 "juniorer" får prøve seg. Coyle og Phillips er selvskrevne her.
ønsker to spisser hjemme mot Rotherham. Erwin og Ante..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Ønsket lagoppstilling:

                 Peacock-Farrell
   
Coyle- Vann- Bamba- Taylor
                    Briddcut
Byram- Philips - Sloth - Carayol
                      Erwin
Dårlig idè, dette "laget" har aldri spilt sammen tidligere, og da fremstår det en god smule useriøst.
Syns det er viktig å vinne kampen, og kanskje møte PL motstand i neste runde.  Greit å tenke nytt og gi andre spillere sjansen, men dette blir dødfødt.
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Litt vått i dag også!





Liker egentlig bedre snø i januar!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Pressekorpset på plass:



 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Cup er Cup:






Good Ole Days!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

#lufc team v @OfficialRUFC | Silvestri, Coyle, Bellusci, Cooper, Taylor, Byram, Bridcutt, Murphy, Carayol, Antenucci, Doukara #EmiratesFACup
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

#lufc subs v @OfficialRUFC | Peacock-Farrell, Wootton, Bamba, Phillips, Cook, Bianchi, Dallas #EmiratesFACup
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973