FACupen 3 runde: vs Rotherham United @ Elland Road, lørdag 9/1 2016, kl 16.00

Started by h.b, December 07, 2015, 20:25:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Trakk Rotherham hjemme

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Hallgeir *

Laget får sjansen til å vise seg fra en bedre side enn i den kampen som ble spilt nylig.

Forhåpentligvis kan vi trekke en mer attraktiv motstander i neste runde, men først må denne vinnes. Leeds og gode cup-prestasjoner er ikke akkurat synonymt.
Super Leeds since 1968

Josch

Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vært bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(

GeirO

Det er jo allerede bevist at Rotherham leker med Leeds på Elland Road.
MOT

auren

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 13h13 hours ago 
Some good rematches await though - Redfearn v Evans, Redfearn v Cellino, Redfearn v the car park, Berardi v Leon Best.

;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Quote from: Josch on December 07, 2015, 20:54:49
Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vær bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(

er du sikker på dette? Har fått med meg noen kamper med tv-dekning, har fremdeles til gode å se "tente spillere" pga det.  ;)
Ups & Ups!!

Cherry

Helt grei trekning, slå Rotherham - trekke ett overkommelig lag i 4.runde - og få ett kanonlag hjemme
med fullt hus i 5. :-) ;D

RoarG

Det må da være mulig å vinne over Rotherham i denne kampen, så får vi håpe på en bedre trekning i 4. runde.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

FA cup eller Ligacup med Leeds United bruker jeg ikke kalorier på. Historien viser at vi er fullstendig hjelpeløse i cupene  >:( >:( >:(
Send innpå sultne unge spillere!

Sydhagen

5-0 (Wood 3, Wootton, Bellusci)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

fmtj

Quote from: B_Ød on December 08, 2015, 11:10:27
Quote from: Josch on December 07, 2015, 20:54:49
Jeg mener dette er en dårlig trekning for Leeds. Rotherham er en "grå" og vanskelig motstander  , der Leeds må bære favorittstemplet på hjemmebane.

Det hadde vær bedre med et skikkelig topplag fra PL eller ch.ship på Elland Road, med TV-dekning og det hele. Det ville også tent spillerene mer.! Eller et lag man var helt overlegne og ville slå med  95%.

Nå har vi alt å tape i en jevn batalje. Rotherham vil være skikkelig tent på dette.  Håper Leeds lærte litt av det sure 0-1 tapet for noen uker siden. :(

er du sikker på dette? Har fått med meg noen kamper med tv-dekning, har fremdeles til gode å se "tente spillere" pga det.  ;)

...det nærmeste har trolig vært fans som har hatt trang til å tenne på seg selv....
Yeboahs vitne

Cherry

Spilles fredag 8. Januar

auren

Quote from: Cherry on December 11, 2015, 16:46:15
Spilles fredag 8. Januar

Bør vel dermed være en aktuell kamp for tv?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Quote from: auren on December 11, 2015, 17:35:59
Spilles fredag 8. Januar

Bør vel dermed være en aktuell kamp for tv?

auren

Yeheey, VI KAN BLI SLÃ...TT UT FØRST>:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Spilles fredag 8. Januar

Ã...?

NEWS | #lufc's #EmiratesFACup Third Round tie vs @OfficialRUFC at Elland Rd will take place on Saturday Jan 9 (3pm)

#lufc v Rotherham in FA Cup 3rd round confirmed for Sat, Jan 9 (3pm). Sounds like South Stand will only open if demand requires it

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Hay:

Becchio is training at Rotherham today. He's 32 and has not scored in The Championship since Sept 2014. #lufc

::)
Min første Leeds-kamp:

Cherry

Quote from: Promotion 2010 on December 11, 2015, 19:52:06
Spilles fredag 8. Januar

Ã...?

NEWS | #lufc's #EmiratesFACup Third Round tie vs @OfficialRUFC at Elland Rd will take place on Saturday Jan 9 (3pm)

#lufc v Rotherham in FA Cup 3rd round confirmed for Sat, Jan 9 (3pm). Sounds like South Stand will only open if demand requires it

Tja, den var på match schedules på hjemmesiden denne dagen etter trekningen serru'  :)

Runar

Hadde håpet Leeds skulle benytte muligheten til å gi noen spillere en sjanse. Kamp mot en Championship motstander, ingen krise om vi går ut, men overkommelig motstander, litt publikum og litt penger til vinneren. Det er viktigere å spare spillere til tirsdag i en kamp som er være eller ikke være i forhold til om det er noe å spille for resten av sesongen.

Jeg kunne ønske meg en oppstilling som

Coyle - Bellucsi - Bamba - Taylor

Philips - Bianchi - Sloth

Botaka - Antenucci - Doukara

Gjerne med Erwin og en ung spiss fra u21 på benken sammen med Denton eller Jack Vann.

Rotherham er IKKE noe godt lag, og er fullt mulig å slå med "redusert" mannskap. Hadde vært fint om vi kunne prøve å ha de raske front spillerne våre på banen fra start. Hvilt Byram og Dallas sammen med Cook for å samle litt overskudd.

Promotion 2010

Stat time! Since relegation from the Prem, we have only won 2 3rd round FA Cup ties! 2010 and 2013!

:o
Min første Leeds-kamp:

Lundewhites

Ønsket lagoppstilling:

Peacock-Farrell

Coyle- Vann- Bamba- Taylor
                    Briddcut
Byram- Philips - Sloth - Carayol
                      Erwin
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Quote from: Lundewhites on January 08, 2016, 18:31:32
Ønsket lagoppstilling:

Peacock-Farrell

Briddcut
                      Erwin
lite synd om  de som  betalat  dyra  matchbiljetter för att se detta laget

Lundewhites

Quote from: sportcarl1 on January 08, 2016, 18:35:32
Ønsket lagoppstilling:

Peacock-Farrell

Briddcut
                      Erwin
lite synd om  de som  betalat  dyra  matchbiljetter för att se detta laget

Jeg ville mye heller betalt gode penger for å se Coyle og Vann i stede for Wootton og Bellusci. Jeg tror heller ikke dette laget er mye dårligere enn det vi kommer til å starte med i morgen.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Sydhagen

en passende kamp der 2-3 "juniorer" får prøve seg. Coyle og Phillips er selvskrevne her.
ønsker to spisser hjemme mot Rotherham. Erwin og Ante..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Cannavaro

Ønsket lagoppstilling:

Peacock-Farrell

Briddcut
                      Erwin
Dårlig idè, dette "laget" har aldri spilt sammen tidligere, og da fremstår det en god smule useriøst.
Syns det er viktig å vinne kampen, og kanskje møte PL motstand i neste runde.  Greit å tenke nytt og gi andre spillere sjansen, men dette blir dødfødt.
MFLU - Miracles For Leeds United

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

#lufc team v @OfficialRUFC | Silvestri, Coyle, Bellusci, Cooper, Taylor, Byram, Bridcutt, Murphy, Carayol, Antenucci, Doukara #EmiratesFACup
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

#lufc subs v @OfficialRUFC | Peacock-Farrell, Wootton, Bamba, Phillips, Cook, Bianchi, Dallas #EmiratesFACup
Min første Leeds-kamp: