Kamp: vs Charlton Athletic @ The Valley, lørdag 12/12 2015, kl 16:00

Started by ArneS, December 11, 2015, 13:14:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Ny sjanse for Charlton. De er farlige på overganger, har noen kjappiser der oppe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Håpa ikke de har en avdanket spiss, som ikke har scoret på en 6-7 mnd. For de møter jo Leeds i dag...alle hasbeen scorer på oss...

MOT

baste

Never change a winning team.....  ???

Vi bør absolutt starte med de beste spillerne i riktig posisjon.

Uforståelig at Wooton starter på bekostning av Berardi, Mr. Evans.

En tabbe, å ikke bruke høyreback på sin plass. Berardi er mye bedre en Wotton. Klare ikke å se en eneste grunn til dette valget...

Satser på en heldig seier i dag...MOT

auren

Småfarlig frispark for Leeds og Mowatt. Knappe 30 meter fra mål.

auren

auren

auren

Relativt kjedelig kamp så langt. Charlton har vært nærmest, men ellers relativt jevnt kan det virke som. Wood får ikke servicen han trenger.

auren

baste

Synses at vi skal stille med to spisser. I en 4-4-2
Wood er ikke god nok aleina på topp.  Regner med Evans har en plan da, så får vi se etter 90 min om han lykkes.
Viktigste er å holde buret rent, så får vi en til to gode sjanser i løpet av kampen.

MOT

Promotion 2010

Hay:

Chants of 'time to go Massimo' and 'sell the club and f**k off home' from the away end. #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

baste

Quote from: baste on December 12, 2015, 16:20:15

Never change a winning team.....  ???

Vi bør absolutt starte med de beste spillerne i riktig posisjon.

Uforståelig at Wooton starter på bekostning av Berardi, Mr. Evans.

En tabbe, å ikke bruke høyreback på sin plass. Berardi er mye bedre en Wotton. Klare ikke å se en eneste grunn til dette valget...

Satser på en heldig seier i dag...MOT

Gult til Wotton etter 1 min!? Burde gjøre ett bytte og sette inn Berardi kanskje??

Hallgeir *

Quote from: Promotion 2010 on December 12, 2015, 16:35:35
Hay:

Chants of 'time to go Massimo' and 'sell the club and f**k off home' from the away end. #lufclive

Helt enig.
Super Leeds since 1968

auren

Leeds får lite og ingenting til… Men Cook har vært god på midten  :)

auren

baste

Wotton er ikke bedre enn Berardi, og han er ingen høyreback. Av sportlige heensyn, vør Berardi få plassen sin tilbake.
Forstår tanken med å la Wotton spille, til han spiller seg ut av troppen. Men er bare så uenig i at en bedre spiller benkes i den prosessen

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

Pause. 0-0. Charlton det beste laget og har hatt et par muligheter. Leeds har ikke produsert nada dessverre. Poor match!

auren

Promotion 2010

Hay
Couple of decent chances in there - Charlton with the better of them - but it's deathly quiet in here, on and off the pitch. #lufclive

Hvor ble det av kjempingen og rock'n roll?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Quote from: auren on December 12, 2015, 16:48:47
Pause. 0-0. Charlton det beste laget og har hatt et par muligheter. Leeds har ikke produsert nada dessverre. Poor match!

auren
Hever oss i 2. omgang, og raner med oss en 1-0 seier.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

sportcarl1

Quote from: baste on December 12, 2015, 16:43:22
Wotton er ikke bedre enn Berardi, og han er ingen høyreback. Av sportlige heensyn, vør Berardi få plassen sin tilbake.
Forstår tanken med å la Wotton spille, til han spiller seg ut av troppen. Men er bare så uenig i at en bedre spiller benkes i den prosessen
berardi är en bättre högerback liksom även byram om man ser över tid och rum, men ingen stor grej att wotton startar med tanke på  hur han och laget spelade mot Hull,  kan köpa never change a winning tem, däremot skulle jag kunna tänka mig byta wotton mot berardi vid start av andra halvlek och det är av en annan anledning och det är wottons gula kort

Smudge

No er vi i en fase av sesongen der vi ikke skal RANE med oss poeng mot lag som CHARLTON! Vi skal vinne disse kampene, ihvertfall i forhold til hvordan vi gjorde det spillemessig sist. Vinner vi ikke disse kampene blir vi for alltid liggende i sumpen

RoarG

Quote from: Smudge on December 12, 2015, 16:57:53
No er vi i en fase av sesongen der vi ikke skal RANE med oss poeng mot lag som CHARLTON! Vi skal vinne disse kampene, ihvertfall i forhold til hvordan vi gjorde det spillemessig sist. Vinner vi ikke disse kampene blir vi for alltid liggende i sumpen
Skjønner. Jeg bare ser litt nøkternt på det, ser du.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eros

Larsen.

Pride of Yorkshire

auren

Leeds med sin første mulighet. Berardi er kommet inn i andre omgang?

auren

RoarG

clarke

SuperLeeds

baste

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

Brukbar mulighet til Leeds. Men keeper redder skuddet fra Dallas. Virker som vi er mye mer med i andre omgang. Noe ran blir det evt ikke  ;)

auren

B_Ød

Ups & Ups!!

Jostein.

Leeds Carajo!

Hallgeir *

Quote from: clarke on December 12, 2015, 17:15:09
Quote from: Larsen. on December 12, 2015, 17:06:12
Bare jeg som ikke har lyd fra LUTV?
Logget nettopp inn...lyd her :)

Jeg trengte faktisk ikke å logge meg inn i dag for å få lyd. Var allerede innlogget, stod det.  8)
Super Leeds since 1968