Skrevet av Emne: Januarvinduet  (Lest 134124 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #120 på: Januar 04, 2016, 14:52:46 »
Stort sett samme rykter som går igjen om Bridcutt som re-signes (glimrende) og Lafferty.....
MEN 1 veldig interessant kommentar på Leeds NewsNow..hvorfor ikke velge Lewis Grabban i stedet fra Norwich....?

Ute i kulda der han også, stor, sterk og proven goalscorer i Championship med Bournemouth.
Orntli spiss!
 

Hallgeir *

Sv: Januarvinduet
« Svar #121 på: Januar 04, 2016, 19:50:12 »
Ingen flere rykter om Cook i dag.....
Super Leeds since 1968

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #122 på: Januar 05, 2016, 07:20:38 »
Fra Leeds now siste 18 timer:

Antony Stokes fra Celtic (...ikke helt feil det..er visst ute i kulda  der i Skottland)
Valentin Roberge ,  back i fra Sunderland.  (Tja, totalt ukjent for meg...)
 

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #123 på: Januar 05, 2016, 08:46:40 »
Ingen flere rykter om Cook i dag.....
han stannar!
 

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #125 på: Januar 05, 2016, 09:11:42 »
Ante neste mann ut?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/antenuccireport-mirco-antenucci-seriously-considering-leeds-unit/

auren

Helt greit...HVIS vi får inne forsterkninger på topp....da må det jo 2 mann inn!
 

sportcarl1

Sv: Januarvinduet
« Svar #126 på: Januar 05, 2016, 11:08:13 »
Ante neste mann ut?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/antenuccireport-mirco-antenucci-seriously-considering-leeds-unit/

auren

Helt greit...HVIS vi får inne forsterkninger på topp....da må det jo 2 mann inn!
och minst en innerback ;)
 

Jon R

Sv: Januarvinduet
« Svar #127 på: Januar 05, 2016, 15:58:33 »
Ante neste mann ut?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/05/antenuccireport-mirco-antenucci-seriously-considering-leeds-unit/

auren
Ante har et veldig høyt toppnivå men leverer sjelden opp mot sitt beste, spesielt når han får starte kamper.

Med utgående kontrakt og alderen tatt i betrakning synes jeg det helt rett å selge hvis vi kan få penger for han. Dersom ingen ønsker å betale penger for Antes signatur vil jeg fortrekke at vi beholder han ut sesongen.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #128 på: Januar 05, 2016, 16:21:37 »
Da er det bare å sitte på gjerdet og vente på den føste signingen i dette vinduet. Bridcutt regner jeg ikke som signering da han har vært i klubben lenge nå.
Så hva vil Evans første reelle signering være mon tro.Lafferty, nei takk

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #129 på: Januar 05, 2016, 16:26:50 »
Da er det bare å sitte på gjerdet og vente på den føste signingen i dette vinduet. Bridcutt regner jeg ikke som signering da han har vært i klubben lenge nå.
Så hva vil Evans første reelle signering være mon tro.Lafferty, nei takk

Bridcutt var en STOR signering for denne klubben, synes den var en god start på januarvinduet.

Ryktes om at man er lysten på Nathan Dyer fra Swansea/Leicester og han har jeg alltid likt. Husker når Dyer og Routledge herjet på hver sin ving for Swansea.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Januarvinduet
« Svar #130 på: Januar 05, 2016, 17:07:04 »
Håper vi henter en stopper og en spiss i januar. Kanskje også nok en ving
Pontus ❤

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #131 på: Januar 05, 2016, 17:14:20 »
Da er det bare å sitte på gjerdet og vente på den føste signingen i dette vinduet. Bridcutt regner jeg ikke som signering da han har vært i klubben lenge nå.
Så hva vil Evans første reelle signering være mon tro.Lafferty, nei takk

Bridcutt var en STOR signering for denne klubben, synes den var en god start på januarvinduet.

Ryktes om at man er lysten på Nathan Dyer fra Swansea/Leicester og han har jeg alltid likt. Husker når Dyer og Routledge herjet på hver sin ving for Swansea.




Enig, Dyer er kvalitet!!
 

Sydhagen

Sv: Januarvinduet
« Svar #132 på: Januar 05, 2016, 17:21:35 »
Grabban ryktes (skybet)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #133 på: Januar 05, 2016, 17:25:59 »
Grabban ryktes (skybet)

Større tro på Grabban enn Lafferty.

Kommer Grabban lukter det Byram motsatt vei.
 

nord

Sv: Januarvinduet
« Svar #134 på: Januar 05, 2016, 17:27:58 »
Lafferty - please  ::)
 

auren

Sv: Januarvinduet
« Svar #135 på: Januar 05, 2016, 17:35:05 »
Da er det bare å sitte på gjerdet og vente på den føste signingen i dette vinduet. Bridcutt regner jeg ikke som signering da han har vært i klubben lenge nå.
Så hva vil Evans første reelle signering være mon tro.Lafferty, nei takk

Bridcutt var en STOR signering for denne klubben, synes den var en god start på januarvinduet.

Ryktes om at man er lysten på Nathan Dyer fra Swansea/Leicester og han har jeg alltid likt. Husker når Dyer og Routledge herjet på hver sin ving for Swansea.


Dyer er på season long loan i Leicester. Finner det merkelig om han plutselig skal ende opp hos oss. Dog har han bare spilt 6 kamper sålangt for Leicester.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Sv: Januarvinduet
« Svar #136 på: Januar 05, 2016, 17:48:50 »
Lite som skjer, vil ha inn flere forsterkninger ;)


MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Januarvinduet
« Svar #137 på: Januar 05, 2016, 17:59:24 »
Lafferty - please  ::)

Ikke god nok

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #138 på: Januar 05, 2016, 19:43:43 »
Grabban ryktes (skybet)

Større tro på Grabban enn Lafferty.

Kommer Grabban lukter det Byram motsatt vei.

Norwich har 4 spisser, 5 hvis Naismith signerer selv om jeg tror han konkurrerer med Hoolahan om en plass. Jeg skjønner Norwich hvis de kvitter seg med Lafferty i stedet for Grabban. Hadde vi fått Grabban så hadde jeg tatt meg en drink og smilt meget bredt!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Januarvinduet
« Svar #139 på: Januar 05, 2016, 19:44:49 »
Da er det bare å sitte på gjerdet og vente på den føste signingen i dette vinduet. Bridcutt regner jeg ikke som signering da han har vært i klubben lenge nå.
Så hva vil Evans første reelle signering være mon tro.Lafferty, nei takk

Bridcutt var en STOR signering for denne klubben, synes den var en god start på januarvinduet.

Ryktes om at man er lysten på Nathan Dyer fra Swansea/Leicester og han har jeg alltid likt. Husker når Dyer og Routledge herjet på hver sin ving for Swansea.


Dyer er på season long loan i Leicester. Finner det merkelig om han plutselig skal ende opp hos oss. Dog har han bare spilt 6 kamper sålangt for Leicester.

auren

De har jo kjøpt Gray fra Birmingham, de vil vel heller gi han noen innhop enn lånespilleren Dyer.. Vi får se, men jeg har alltid likt måten han spiller på.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Januarvinduet
« Svar #140 på: Januar 05, 2016, 20:45:00 »
Stille rundt Chester?

Med Bridcutt inn og vi får inn Chester, Dyer og Grabban så begynner vi å snakke.. Men det blir vel å håpe på for mye..

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #141 på: Januar 05, 2016, 20:54:11 »
 

Promotion 2010

Sv: Januarvinduet
« Svar #142 på: Januar 05, 2016, 21:36:10 »
Stille rundt Chester?

Med Bridcutt inn og vi får inn Chester, Dyer og Grabban så begynner vi å snakke.. Men det blir vel å håpe på for mye..

Ja, takk!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Januarvinduet
« Svar #143 på: Januar 05, 2016, 22:39:06 »
Hvordan skal vi tolke dette. ?
Evans har nå fått sin "number one target ", Bridcutt, og  det er vanskelig å gjøre  "store kjøp" i januar. Da ender  det vel med 1-2 låneavtaler til,  evt.  en "swap" der  Byram er en del av handelen?.

Jeg har en følelse av at Bridcutt blir den "store" handelen i januar,  pluss noen ut/inn. ???

baste

Sv: Januarvinduet
« Svar #144 på: Januar 05, 2016, 22:47:26 »
Preston are on the brink of signing a third player from Manchester United this season.

The Championship outfit have already snapped up Will Keane and Sam Johnstone on loan deals.

And they are leading the chase for another United youngster, with Nick Powell on their radar.

Van Gaal decided to recall Keane late last month.


Noen er ivrig på lånemarkedet

Cherry

Sv: Januarvinduet
« Svar #145 på: Januar 06, 2016, 07:38:35 »
siste ift PL - ving:

Jack Grealish - Aston Villa

 

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #146 på: Januar 06, 2016, 08:09:51 »
siste ift PL - ving:

Jack Grealish - Aston Villa



Uten tvil voldsomme ferdigheter, og et skyhøyt potensiale. Lurer på hvordan holdningene er....
 

Bjorn

Sv: Januarvinduet
« Svar #147 på: Januar 06, 2016, 08:30:35 »
siste ift PL - ving:

Jack Grealish - Aston Villa



Uten tvil voldsomme ferdigheter, og et skyhøyt potensiale. Lurer på hvordan holdningene er....

Oj! Det hadde gledet meg veldig. Men litt urokråke? Fikk utestengelse i Villa for ikke så lenge siden for sine utenomsportslige egenskaper..
Men holder han seg til det han er betalt for så JA!  :)
Marching On! 4276

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #148 på: Januar 06, 2016, 08:35:43 »
Lafferty - please  ::)

Skjønner ikke helt hypen her. Bortsett fra for landslaget så har han ikke levert mye mål denne karen. I tillegg tror jeg han er relativt lik Wood i spillestilen.

Trenger vi ikke mer en som er komplementær med Wood?
 

Kato

Sv: Januarvinduet
« Svar #149 på: Januar 06, 2016, 09:01:57 »
Leeds United, QPR and Derby all want to sign Aston Villa midfielder Jack Grealish on loan during the January transfer window.
The 20-year-old has made just three appearances since he infuriated manager Remi Garde by breaching club protocol.
Grealish was banished to train with the club's development squad after Sportsmail revealed photographs of him partying following Villa's 4-0 defeat by Everton on November 21. last year