Skrevet av Emne: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45  (Lest 35227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Masinga

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #240 på: Desember 18, 2015, 08:29:27 »
Vet ikke helt hva jeg skal si om denne kampen. Det er jo fantastisk at Leeds vant. Første seier på Molineux siden 1984.

Første omgang var skremmende dårlig av Leeds. Tror ikke trenerbenken var helt happy med hva de så der ute. Jeg tenker på alle pasningene på tvers og bakover. Offensivt var det ingenting som stemte. Man truer ikke bakrom, teknikken var dårlig, intensiteten dårlig. En slapp ballong uten luft. Jeg tenkte på alle trenerne i Leeds. Er det et mål å spille mest mulig på tvers og bakover? Er dette en visjon klubben har?

Heldigvis var Wolves enda dårligere! Ting bedret seg i 2. omgang. Men Leeds må heve seg mange hakk skal man klatre på tabellen. Det gjelder deg også, Wood!
Masinga, medl.nr. 1250

Kontakinte

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #241 på: Desember 18, 2015, 08:41:03 »
Silvestri 8 Beste feltarbeide jeg har sett av denne mannen til nå.  
Wotton 6  På det jevne, gjør ingen betydningsfulle feil.
Bellusci 7  Holder alt for leng på ballen.
Cooper 6   Opphever offsiden på 1-0, lurt på ræva ved ett par anledninger.
Taylor 7     Trenger litt mer tid før han er tilbake.
Byram 8    Gi den mannen en forbedret kontrakt ASAP!
Bridcutt 6  Skuffende 1 omg. dir. skyld i 3-4 overganger for Wolvs, bedre i 2 omg.
Cook 7        Ok 2 omg.
Dallas 9   BB
Doukara 8 Morro å se!
Wood 3  Den 3èrn er svak. Selg den Kiwi-figuren og bruk penger på noe annet, Byram feks.

Må legges til! Wolvs var ett forferdelig dårlig lag.

auren

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #242 på: Desember 18, 2015, 09:08:48 »
Jeg synes det er helt bak mål å gi Cook en så bra karakter som flere gir. Han hadde forferdelige feilpasninger i går. Spesielt når han sentrer ballen til en motstander som står 3 meter unna, helt upresset.

Silvestri 7, Wootton 6, Bellusci 6, Cooper 5, Taylor 7, Byram 8, Bridcutt 7 , Cook 5, Doukara 8, Dallas 8, Wood 4

auren
« Siste redigering: Desember 18, 2015, 09:10:29 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #243 på: Desember 18, 2015, 09:09:55 »
Jeg synes det er helt bak mål å gi Cook en så bra karakter som flere gir. Han hadde forferdelige feilpasninger i går. Spesielt når han sentrer ballen til en motstander som står 3 meter unna, helt upresset.

Silvestri 7, Wootton 6, Bellusci 6, Cooper 5, Taylor 7, Byram 8, Bridcutt 7 , Cook 5, Doukara 8, Dallas 8, Wood 4

auren

Helt enig. Cook var svak.
Det var Bridcutt som reddet midtbanen mot slutten. Hadde mannen en hvit flekk igjen på drakten..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #244 på: Desember 18, 2015, 09:12:11 »
Børsen vurdert fra min sitteplass i sofaen: Silvestri 7 - Wootton 6, Bellusci 6, Cooper 6, Taylor 7 - Byram 8, Adeymi 6, Cook 6, Bridcutt 7, * DALLAS 9 - Wood 6.
Subs: Doukara 7, Antenucci , Mowatt

Følger denne, men ville gitt Doukara 8. Syns han var en gamechanger.
 

B_Ød

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #245 på: Desember 18, 2015, 09:22:55 »
Silvestri 8 Beste feltarbeide jeg har sett av denne mannen til nå.  
Wotton 6  På det jevne, gjør ingen betydningsfulle feil.
Bellusci 7  Holder alt for leng på ballen.
Cooper 6   Opphever offsiden på 1-0, lurt på ræva ved ett par anledninger.
Taylor 7     Trenger litt mer tid før han er tilbake.
Byram 8    Gi den mannen en forbedret kontrakt ASAP!
Bridcutt 6  Skuffende 1 omg. dir. skyld i 3-4 overganger for Wolvs, bedre i 2 omg.
Cook 7        Ok 2 omg.
Dallas 9   BB
Doukara 8 Morro å se!
Wood 3  Den 3èrn er svak. Selg den Kiwi-figuren og bruk penger på noe annet, Byram feks.

Må legges til! Wolvs var ett forferdelig dårlig lag.

Tusen takk for denne...begynte å lure på meg selv ang Bridutt....men da har i det minste du sett det samme som meg  :)
Ups & Ups!!

Annesj

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #246 på: Desember 18, 2015, 09:41:05 »
Cooper var katastrofe. Period. Han hadde flaks han ikke ble den store syndebukken igår. Blir grusa i duellen på 1 målet imot. Ellers også vimsete. Soleklar idiotholding å straffe han slipper unna på. Usikker på om det var på 3-1 el 3-2 men uansett.

Doukara får BB a meg. Et lite musef.....hår foran Dallas som også var stooor igår. Litt trekk for jobbinga bakover på 2 målet til wolves.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Dennis

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #247 på: Desember 18, 2015, 09:59:39 »
Børsen vurdert fra min sitteplass i sofaen: Silvestri 7 - Wootton 6, Bellusci 6, Cooper 6, Taylor 7 - Byram 8, Adeymi 6, Cook 6, Bridcutt 7, * DALLAS 9 - Wood 6.
Subs: Doukara 7, Antenucci , Mowatt

Enig, foruten Doukara 8 og Cooper 4. Bellusci synes jeg også fortjener en 7er. Var mer den spilleren jeg hadde håpe på i går - aggressiv, men ikke hodeløs og god/rolig med ball.

Cooper hadde en forferdelig kamp og var heldig i at kun ett av hans krumspring endte med baklengs.
Marching on together!

Cannavaro

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #248 på: Desember 18, 2015, 11:57:11 »
Har helt klart blanda følelser etter kampen igår.  Synes virkelig at det er masse å jobbe med.  Aller først intensitet og aggresivitet ; i 1.omgang ble det altfor store rom mellom lagdeler, samt også mye rom mellom spillere i lagdelene, altså ikke kompakt nok.  Strammere organisering må til ! Vi mangler dessverre en midtbanesjef.  Blant enkeltspillere, og kanskje med ref. til Cook ; så mener jeg han må hviles snart.  Ser tydelig tegn på at han trenger litt kamp pause.  Han er ung, og akkurat nå er det litt rovdrift på unggutten.  Fint at Doukara ser ut til å være litt mer sulten og i kampform, må brukes i kampene fremover.  Wood er det mye blanda følelser med, men alle skjønner han er best rettvendt, og at han mangler killer-instinktet foran kassa.  Må bruke han allikevel, fordi han kan ha en god dag og da er han god. Bamba må vel inn på stopperplass igjen, han er eneste som kan dirigere noe bakfra.  Silvestri var også god i feltarbeidet igår, det er pluss.  Tayloer trenger flere kamper etter skade for å være på tobb igjen.  Bridcutt er nok riktig type for oss, selv om han ikke var god igår.  Kan bedre.  Dallas og Byram gode igår (Byram også som indreløper - kledde rollen).  Overall : veldig fornøyd med seier, men usikker på vår organisering og usikker på Evans.  Hvorfor starter Adeyemi, når han er i usikker form ??   Blir det da tilfeldig at Doukara kommer inn og er delaktig til å snu kampen ???  og formasjonsendring da ??  Tilfeldigheter gjør at dette blir vendepunktet gjør meg usikker m.h.t Evans.  Har han evner til å organisere oss riktig taktisk ??
Wolves var forøvrig svake defensivt igår, og vi kommer lett til det.  I kampene fremover blir det nok vanskeligere å skape sjanser på egenhånd.  Vi var på en måte både heldige og dyktige igår - Wolves hadde også noen svært opplagte målsjanser som de missa på.
MFLU - Miracles For Leeds United

Blank_File

Sv:
« Svar #249 på: Desember 18, 2015, 13:14:29 »
Klassisk Championship kamp! Ingen lag er gode i 90 minutter og periodene i kampen varierer noe helt hinsides.

Vi har spilt mot det dårligste laget i samtlige kamper denne sesongen. Wood er ved. Også er det alltid en eller annen spiller i tillegg som blir hengt ut som det verste vi har hatt siden Thomas Brolin.

Da er det godt å få se kampene selv og kunne konstatere at vi enda har muligheten til å vinne stort sett alle kampene vi spiller. Som sagt syns jeg omtrent alle kampene våre i år som jeg har sett har hatt et mønster som i dag. Ofte de andre kampene fra divisjonen også. Det som slår meg er at det dødelig viktig å sette de sjansene man får. Sånn sett ser jeg frustrasjonen mot no-service-Wood i dag.

samadhi

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #250 på: Desember 18, 2015, 15:57:46 »
Kampen i går ga meg på mange måter litt trua tilbake på Leeds og ikke minst trua på Evans og de spillerne vi har disponible i dag. Lenge siden jeg har sett ett Leedslag som faktisk fører en fotballkamp, skaper mange sjanser og viser god angrepsfotball. 2.omgangen i går var veldig imponerende.

Liker at Steve Evans ikke er låst fast i ett system, men tilpasser formasjonen fra kamp til kamp.
Tror han er typen som gjør alt for å vinne enhver fotballkamp uten å tenke på at han skal være tro mot sin egen filosofi.
marching on together,
derudaf forever...

jallar

Sv: KAMP: Wolverhampton Wanderers på Molineux, Torsdag 17.12.2015 kl 20:45
« Svar #251 på: Desember 19, 2015, 17:27:00 »
Tja hva skal man si som ikke allerede er sagt?

Byram var jo bra - det er slik vi liker å se ham. Dallas var bra. Trodde Ante skulle innpå, men nei, det ble Doukara, og han gjorde det også ganske bra. Cooper hadde en dårlig dag på jobben. Bridcutt var ille, spesielt i 1.omgang. La merke til at når han mistet ballen så gadd han som oftest ikke å prøve å gjenvinne. Ballen var mistet, ikke noe å gjøre med det....
Wood...har sett det hele sesongen, han misser mye store sjanser.

Bra seier, men vi burde stått på litt mer og fått 4-1 og drept kampen. Det så ut som om Wolves spillerne resignerte da vi gikk opp til 3-1. De hadde ikke noe plan eller håp om å komme inn i kampen igjen. Følte vi slapp dem inn i kampen igjen mot slutten....