Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County @ Elland Road, tirsdag 29/12 2015, kl 20.45 på TV  (Lest 38364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010




Vi har allerede banket ligalederen 2-1 borte i høst! I fjor ble det 2-0 hjemme etter to mål av Antenucci. Derby har vært solide, men vi spiller i en divisjon der alle slår alle! Spiller vi på topp så er dette absolutt en kamp vi kan vinne!

Tipper det blir to til tre bytter fra start. Regner med at Bamba, Adyemi og Antenucci evt Doukara er med fra start i en 4-4-2 oppstilling!

Fullt trøkk fra start!

MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Veldig bra at det kommer et topplag til ER i julen. Tidligere juleprogram  har vi ofte hatt middels/dårlig motstand (på papiret) hjemme og spillet  har gått i stå, og resultatet har ofte blitt skuffende . Helt topp å få serielederen på besøk med 30.000 innenfor!! Det gir  full skjerpings  fra Leeds-spillerne!!! :)

Derby har ny viktig kamp mot  M'boro den 2. januar  og har en del skader (bl.a Scott Carson).  Tror ikke de stiller med et toppet lag mot oss.

Dette kan fort bli en kamp som preges av tett kompprogram med "reserver"  og ebbe ut i uavgjort.

TK20

Antar vi får se litt rotasjon her:

Silvestri
Wootoon, Cooper, Bamba, Taylor
Byram, Mowatt, Bridcutt, Dallas
Antenucci, Doukara

Eriksen55

Antar vi får se litt rotasjon her:

Silvestri
Wootoon, Cooper, Bamba, Taylor
Byram, Mowatt, Bridcutt, Dallas
Antenucci, Doukara

Mowatt er skadet, så han slipper vi. Av en eller annen merkelig grunn er Evans fornøyd med Wood, så han spiller nok.

Blir nok noe sånn, selv om jeg mener Cook bør få hvile. Wood er ikke god nok. Hadde likt å se Botaka ihvertfall på benken. Men engelske managere å rullering/ hvile er vel ikke vanlig.

Silvestri

Wootton, Bellusci, Cooper, Taylor

Byram, Cook, Bridcutt, Adeyemi, Dallas

Wood


h.b

  • Gjest
Hva er dette for noe tull. Nekte sky sports å sende kampen. Tipper hvis dette stemmer , at det da vil innebære mere trøbbel med FA for Leeds sin del
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/massimo-cellino-bans-sky-sports-7085301?

HåvardK

Et lite snev av optimisme hadde begynt å gro. Da står selvsagt Cellino klar med et nytt påfunn.

Blank_File

Sv:
« Svar #6 på: Desember 29, 2015, 01:32:04 »
Det trenger ikke være sant... Engelsk presse er som kjent oppfinnsomme når de har lite å skrive om.

Jon R

Sv:
« Svar #7 på: Desember 29, 2015, 02:20:34 »
Det trenger ikke være sant... Engelsk presse er som kjent oppfinnsomme når de har lite å skrive om.
Tør du vedde?
Jon R.

Blank_File

Sv: Sv: Sv:
« Svar #8 på: Desember 29, 2015, 09:57:30 »
Det trenger ikke være sant... Engelsk presse er som kjent oppfinnsomme når de har lite å skrive om.
Tør du vedde?
Ikke et rødt øre.

h.b

  • Gjest
Vell. Han nekta sky å sette opp utstyret sitt i går. Forbaska idiot. Skulle ikke forundre meg om vi nå taper denne kampen, Evans skylder på utenomsportslige ting som fikk konsentrasjonen vekk fra kampen. Cellino blir forbanna på Evans for denne uttalelsen, og sparker han i morra.

Square Ball

Evans har varslet noen endringer.Vi beholder helt sikkert samme formasjon,spiller
vi med to på topp,viser det seg stadig at vi blir overspilt på midtbanen.Tror Adeyemi
erstatter Murphy,han har pr nå mer trøkk i det offensive spillet og går mer på løp inn
i boxen.Murphy blir for dyptliggende og prøver heller aldri det gode skuddbeinet sitt.

Bamba muligens inn for Bellusci.bellusci har spilt til godkjent,men har fortsatt for mange
matchavgjørende feil,trur ikke han er en type som tåler tett kampprogram.

Viktig at Taylor har Ince i lomma som sist og stopperne knebler Martyn.
Har jaggu en god magafølelse på seier

samadhi

Phil Hay nevnte i en tweet forrige uke at Botaka var lovet å bli involvert i løpet av jula.
Kanskje han kommer inn i startelleveren som en overraskelse.

Tipper Bellusci, Dallas og Cook ut. Bamba, Botaka og Mowatt inn.
marching on together,
derudaf forever...

Promotion 2010

Hva er dette for noe tull. Nekte sky sports å sende kampen. Tipper hvis dette stemmer , at det da vil innebære mere trøbbel med FA for Leeds sin del
http://www.mirror.co.uk/sport/football/news/massimo-cellino-bans-sky-sports-7085301?


Hvordan vil dette ende....


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Ultimately, whether Cellino likes it or not, Sky TV fund football and a subsidiary company is FL sponsor. This can only end badly for #LUFC
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Det sies at BBC bekrefter at det blir ingen tv-kamp ikveld. Har ingen link.

Hvilke konsekvenser får dette får Leeds?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Ups & Ups!!

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Leeds trues med sanksjoner hvis ikke de tillater sending av kampen. Her skaper Cellino megaproblemer for klubben og dette bifaller jeg aldeles ikke. Han sitter borte i Florida og krever av Leeds ansatte at de nekter SKY adgang til Elland Road. Dette er direkte tåpelig.
Yeboahs vitne

Jon R

http://www.bbc.com/sport/0/football/35191715

helt magisk denne Cellino...
Poengtrekk er en mulig konsekvens, i tillegg til bøter sier FL. Hurra for vårt geni av en eier!
Jon R.

Cannavaro

Cellino er en gjøk.  Han har vel et røys av advokater som jobber for ham.  Når avtalen med FL/Sky ble kjent kunne han vel fått advokatene sine til å anlegge sak mot ovennevnte.  At han skal protestere mot dette nå er jo forkastelig.
Han skaper mer usikkerhet og opprør mot seg selv, selv om han kanskje har noen poenger mot FL/Sky.  Dette er drit dårlig planlegging og administrasjon, og viser igjen at Cellino spiller på impulsivitet og egne følelser fremfor å tenke på det beste for klubben. Klovn !
MFLU - Miracles For Leeds United

Budda

Begynner å bli virkelig lei denne idioten
Endre

auren

Vi får bare inderlig håpe at dette er et planlagt stunt fra Cellinos side, og at han til slutt gir Sky lov til å filme dagens kamp. Da får han satt denne problemstillingen på kartet, selv om han nok en gang gjør klubben til latter og skam.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Begynner å haste nå...

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 4 min4 minutter siden
No change in the situation between Leeds and Sky and no sign of any change either. Probably got a couple of hours more, at best.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Tenk å ha verdens beste arbeidsplass, men samtidig ha verdens verste sjef....
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Dennis

Begynner å bli virkelig lei denne idioten

Har en trassig toåring som oppfører seg mer eksemplarisk enn denne såkalte businesslederen.
Marching on together!

HåvardK

Vi får bare inderlig håpe at dette er et planlagt stunt fra Cellinos side, og at han til slutt gir Sky lov til å filme dagens kamp. Da får han satt denne problemstillingen på kartet, selv om han nok en gang gjør klubben til latter og skam.

auren
Et planlagt stunt er det helt sikkert. Bøter og sanksjoner blir det uansett. Mannen er sprøyte gal, og når nå klubben har spilt noen gode kamper og klatret litt på tabellen, blir det for mye positiv oppmerksomhet på Evans. Da må lunaticen markere seg igjen. Jeg er så inderlig lei denne mannen at det ikke finnes ord som er dekkende.

Eriksen55

Kan dette ende positivt for Leeds?

Hvis kampen ikke vises i kveld og det får store konsekvenser for Leeds, så må jo det bety at folket, spillerne og alle som sympatiserer med Leeds må ta et valg! Han kommer til å bli kjeppjaget ut av Leeds.

Riktignok så kan en straff sette oss tilbake voldsomt sportslig. Men med ny eier som kan bygge klubb så kan vi ta sjumilsteg fremover når det gjelder administrasjon og  proffesjonalitet, som på sikt vil gjøre oss enda sterkere sportslig.

Så var det å finne den rette eieren da.... de 3 siste har bare gått fra vondt til verre!

Eneste lyspunktet jeg ser akkurat nå!

Cellino kan brenne!
 


samadhi

Blir en utrolig nedtur om jeg ikke får sett denne kampen i dag.
Var liksom dagens høydepunkt...
marching on together,
derudaf forever...

raggen

hvorfor MÃ… cellino begynne med noe dritt hver gang det begynner og få resultater på banen???

ER SÃ… LEIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Promotion 2010

Phil Hay
League says Leeds will be charged with misconduct and referred to independent Football Disciplinary Commission if broadcast is blocked #lufc

Og

On the specifics of what penalty Leeds could face, the League says: "The FDC has a full range of sanctions at its disposal." #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Phil Hay
Understand that Sky's staff are currently at Elland Road and waiting to see if they will be allowed into the ground. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973