Skrevet av Emne: Leeds - Bolton 5 mars 2016.  (Lest 8315 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leedsfan

Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« på: Januar 04, 2016, 14:35:55 »
Dette blir neste tur, håper bare ikke Sky flytter den til torsdag eller mandag.

Anyone else?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #1 på: Januar 04, 2016, 20:46:09 »
I tenkeboksen på denne...
COME ON LEEDS !!

hope

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #2 på: Januar 04, 2016, 21:05:58 »
Vi er 5 par, 10 stk fra Tønsberg. Ni av disse for første gang :) Torp - Liverpool. Det er jo også fellestur, så det blir nok endel norske  ;D

Leedsfan

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #3 på: Januar 04, 2016, 21:29:36 »

I tenkeboksen på denne...

Rett over 1000,- tur/retur fra både Norwegian og SAS per pers! Ble SAS på meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #4 på: Januar 05, 2016, 11:04:44 »

I tenkeboksen på denne...

Rett over 1000,- tur/retur fra både Norwegian og SAS per pers! Ble SAS på meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gardermoen - Manchester?

Leedsfan

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #5 på: Januar 05, 2016, 14:37:39 »


I tenkeboksen på denne...

Rett over 1000,- tur/retur fra både Norwegian og SAS per pers! Ble SAS på meg!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gardermoen - Manchester?

Jepp!:)


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

HåvardK

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #6 på: Januar 05, 2016, 15:53:46 »
Flytider da? Lukter litt på denne, men tilbudet jeg får med tilknytning Værnes er litt for dyrt. Kan prøve å sette sammen en egen pakke.

Tom S

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #7 på: Januar 05, 2016, 16:00:22 »
Dette blir neste tur, håper bare ikke Sky flytter den til torsdag eller mandag.

Anyone else?

Blir neppe flyttet til søn eller man, da det er ny kamp tirsdagen borte mot Cardiff.
Men, torsdag kan selvfølgelig skje... som sist eg var over mot Blackburn!
COME ON LEEDS !!

Kjell Skjerven

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #8 på: Januar 05, 2016, 16:14:09 »
Dette blir neste tur, håper bare ikke Sky flytter den til torsdag eller mandag.

Anyone else?

Blir neppe flyttet til søn eller man, da det er ny kamp tirsdagen borte mot Cardiff.
Men, torsdag kan selvfølgelig skje... som sist eg var over mot Blackburn!

Rugby League har startet igjen da og da betyr at Sky har kamper deifra paa torsdager. Den 3 mars er da Salford - Warrington.

http://www.bbc.co.uk/sport/rugby-league/super-league/fixtures
Side before self,every time.

Tom S

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #9 på: Januar 05, 2016, 19:34:21 »
Dette blir neste tur, håper bare ikke Sky flytter den til torsdag eller mandag.

Anyone else?

Blir neppe flyttet til søn eller man, da det er ny kamp tirsdagen borte mot Cardiff.
Men, torsdag kan selvfølgelig skje... som sist eg var over mot Blackburn!

Rugby League har startet igjen da og da betyr at Sky har kamper deifra paa torsdager. Den 3 mars er da Salford - Warrington.

http://www.bbc.co.uk/sport/rugby-league/super-league/fixtures

Det du seier då Kjell er at når Sky viser rugby så vert ikkje det flytta championshipkamp til samme torsdag som rugby? Det er i tilfelle ein gledeleg nyheit :)

Ser no også at Leeds sin kamp borte mot Brighton er flyttet til mandag 29/2 for tv-overføring, så da er vel sjansen lik 0 for at det også vert torsdagsmatch for gutta våre :)
« Siste redigering: Januar 05, 2016, 19:48:04 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

Leedsfan

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #10 på: Januar 05, 2016, 19:53:40 »
Dette blir neste tur, håper bare ikke Sky flytter den til torsdag eller mandag.

Anyone else?

Blir neppe flyttet til søn eller man, da det er ny kamp tirsdagen borte mot Cardiff.
Men, torsdag kan selvfølgelig skje... som sist eg var over mot Blackburn!

Da måtte jeg dra en dag tidligere og for en møkkakamp:)

Tenkte ikke på det med Cardiff, men takk for at du har kontroll. Nå måtte jeg sjekke FA-cupen og selv om vi vinner noen kamper så er heller ikke det et problem.

Sixth round proper   Saturday 12 March 2016
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Geiremann

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #11 på: Januar 05, 2016, 23:40:08 »
Leeds Rhinos spiller hjemme mot Huddersfield Giants (rugby) fredag 4. mars kl 20, og det er det verdt å få med seg.
Flyr derfor Rygge-Stansted kl 11.50 denne dagen og tar tog fra Stansted til Leeds. Retur Manchester-Rygge mandag kveld. Flypris ligger nå på rundt 570 kr :)
Member of "The Peterborough eight".

McQueen

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #12 på: Januar 07, 2016, 10:54:36 »
12 mann fra Ã…rnes på Romerike klare :D
McQueen

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #13 på: Januar 08, 2016, 18:49:54 »
I tenkeboksen på denne...

Denne er nå høyaktuell...tar en bestemmelse i løpet av kort tid/helgen...
Passelig bursdagsgave til meg selv...mars er mars!!!  ;D ;D


MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Tom S

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #14 på: Januar 08, 2016, 20:13:31 »
I tenkeboksen på denne...

Denne er nå høyaktuell...tar en bestemmelse i løpet av kort tid/helgen...
Passelig bursdagsgave til meg selv...mars er mars!!!  ;D ;D


MOT

Står høgt på lista, ja :)
COME ON LEEDS !!

sttunge

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #15 på: Januar 28, 2016, 02:28:02 »
Kommer til Leeds fredag 4/3 med 5 stk til. Har da sett et par kamper i Scotland tidligere i uken. Rugby på fredagskvelden hørtes aktuelt ut som oppvarming til lørdag.
Noen som har erfaring på billetter til rugbymatcher. Bør de kjøpes på forhånd eller tar vi det ved oppmøte matchdagen.

hope

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #16 på: Februar 19, 2016, 16:01:39 »
Hei

Har fått avbestilling på to av de reisende i min gruppe, så nå blir det 8 og ikke 10 personer.

Flyr Torp - Liverpool fredag 4. mars kl 12.30. Har bestilt taxi og har to plasser ledig til Leeds. Avtalen er kjøring til Hilton Double Tree hotel, sentrumsnært. Pris for taxi vil være £ 15 pr person.

Har også 1 stk kampbillett til overs på North Stand N11, £ 30.

MOT
mob: 90204575

Leif Egil

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #17 på: Februar 22, 2016, 12:21:33 »
Da er 3 billetter kjøpt på L31 Rad N. Over 3 år siden siste besøk på Elland Road så ser frem til dette! Billetter er akkurat bestilt - noen som har erfaring med hvor mange dager det tar før de dukker opp i postkassen?
 

Sydhagen

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #18 på: Februar 22, 2016, 12:25:53 »
Da er 3 billetter kjøpt på L31 Rad N. Over 3 år siden siste besøk på Elland Road så ser frem til dette! Billetter er akkurat bestilt - noen som har erfaring med hvor mange dager det tar før de dukker opp i postkassen?

Tipper du har de om ca 1 uke.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leif Egil

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #19 på: Mars 02, 2016, 07:49:02 »
Til tross for tapet på mandag ser jeg nå veldig frem til å reise over til Leeds til helgen. Bestilte billetter til kampen sist mandag men har enda ikke mottatt de i posten - reiser i morgen ettermiddag....

Noen som har erfaring med å ikke ha fått billettene før en reiser? Er det noe billettkontor på Elland Road hvor jeg kan ordne dette fredag ettermiddag? (ankommer Leeds omlag kl. 14 fredag).
 

Leedsfan

Sv: Leeds - Bolton 5 mars 2016.
« Svar #20 på: Mars 02, 2016, 10:06:24 »
Til tross for tapet på mandag ser jeg nå veldig frem til å reise over til Leeds til helgen. Bestilte billetter til kampen sist mandag men har enda ikke mottatt de i posten - reiser i morgen ettermiddag....

Noen som har erfaring med å ikke ha fått billettene før en reiser? Er det noe billettkontor på Elland Road hvor jeg kan ordne dette fredag ettermiddag? (ankommer Leeds omlag kl. 14 fredag).

Hos meg tok det 11 dager etter bestilling før de var i posten. Det er jo bare å gå innom ticketoffice på stadion så printer de ut nye billetter til deg.

God tur! MOT!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.