Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, January 21, 2016, 21:04:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

auren

Slutt. 1-0. Skitkamp men 3 poeng var viktig i dag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jostein.

Slutt, vi spiller rææva. Men vi klarer 3 poeng, håper vi kan spille noen gode kamper fremover nå.
Leeds Carajo!

GeirO

Og så slår vi Brentford på tirsdag og flyter mot play off - enda vi er dårlige!
MOT

Smudge

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lundewhites

Et skudd på mål mot divisjonens dårligste bortelag... En heldig seier som heldigvis så godt som sikret oss mot nedrykk.
Ikke rart det begynner å bli glissent på ER
For the sake of Leeds United he would break himself in two

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Andersen

;D . poeng er poeng ! da rykker vi enda noen poeng fra bunnlaga! Tar vi Brentford i neste kamp !?

Josch

Leeds vant. Det ser ut til at vi slår de vi "skal" slå og taper mot de som er presumtivt bedre enn oss (siste 10 -12 kamper).  Evans har fått inn en viss stabilitet og forutsigbarhet i laget.  ;) sesongen lever på en måte enda. :)

sportcarl1

härligt med seger, nu slipper vi oroa oss för degradering, inte för att vi är bra men de 5 lagen i botten är ju ännu dämre

Andersen

Sesongen lever ja, men det ser ut som om det er en re- play sesong  etter sesong ! det eneste som er nytt, er ny eier og trener !  :-[

willum

Ingenting tyder på play-off. Derimot rykker vi i dag opp til 16. plass. Jeg er optimistisk og tror at vi snart klatrer til 15. plassen vår.

Leedsfan

Thought Leeds controlled enough of the second half to deserve that result. Bellusci man of the match for me. #lufclive

Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cannavaro

Quote from: Josch on January 23, 2016, 17:58:52
Leeds vant. Det ser ut til at vi slår de vi "skal" slå og taper mot de som er presumtivt bedre enn oss (siste 10 -12 kamper).  Evans har fått inn en viss stabilitet og forutsigbarhet i laget.  ;) sesongen lever på en måte enda. :)

Hvordan kan du påstå det !!! eneste som er forutsigbart er at vi er uforutsigbare !  Vi kan spille bra mot noen gode lag, og vi kan faktisk spille rævva mot presumptivt dårligere lag.  Evans har ikke fått til noe som helst ennå !!  Han holder bare båten flytende. Punktum. Vi skal være overlykkelige for 3 poeng idag, det er jeg !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Josch

Quote from: Cannavaro on January 23, 2016, 18:15:19
Quote from: Josch on January 23, 2016, 17:58:52

Hvordan kan du påstå det !!! eneste som er forutsigbart er at vi er uforutsigbare !  Vi kan spille bra mot noen gode lag, og vi kan faktisk spille rævva mot presumptivt dårligere lag.  Evans har ikke fått til noe som helst ennå !!  Han holder bare båten flytende. Punktum. Vi skal være overlykkelige for 3 poeng idag, det er jeg !!
Jeg tok ikke for meg det spillemessige. Det er logikk og stabilitet  over resulatetene. Vi taper for de beste. At man løfter seg mot gode lag og synker ned mot dårlige lag er faktisk ikke uvanlig.

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Quote from: Promotion 2010 on January 23, 2016, 19:08:28
En ærlig Evans etter kampen:

https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=ikZpQSsppvw

Blir optimist av å høre på ham jeg!  :)

Men hvorfor setter han sjøbein hele tiden ved ethvert intervju?
Super Leeds since 1968

Cherry

Quote from: Lundewhites on January 23, 2016, 17:56:30
Et skudd på mål mot divisjonens dårligste bortelag... En heldig seier som heldigvis så godt som sikret oss mot nedrykk.

Kampen kategorisert som " A- kamp" dvs de høyeste billettpriser.
Bristol er 4-5 timers kjøring... Hver vei.... Dette hadde nok noe og si ift antall i dag.

3 poeng alt som gjaldt, det klarte vi.
Leste at d var forskjell ( positiv) etter Wood kom inn , det var også positivt.
Vil ikke høre om noe play off igjen før det er igjen 10 kamper og vi ligger Max 5 poeng bak :)

Promotion 2010

Quote from: Cherry on January 23, 2016, 20:15:33
Quote from: Lundewhites on January 23, 2016, 17:56:30

Kampen kategorisert som " A- kamp" dvs de høyeste billettpriser.
Bristol er 4-5 timers kjøring... Hver vei.... Dette hadde nok noe og si ift antall i dag.

3 poeng alt som gjaldt, det klarte vi.
Leste at d var forskjell ( positiv) etter Wood kom inn , det var også positivt.
Vil ikke høre om noe play off igjen før det er igjen 10 kamper og vi ligger Max 5 poeng bak :)

11 poeng til playoff.

11 poeng til nedrykk.

::)
Min første Leeds-kamp:

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

flynn

Innlegg med brukbar fart. 3 spillere som truer inne i feltet og ytterligere en som henger på 16 meterstreken og kan plukke andreball. Akkurat som det skal være, men dessverre langt unna slik det som oftest ser ut. Video av denne scoringen bør gis heavy rotation på spillermøtene framover.

flynn

Eriksen55

Quote from: flynn on January 24, 2016, 09:57:17
Innlegg med brukbar fart. 3 spillere som truer inne i feltet og ytterligere en som henger på 16 meterstreken og kan plukke andreball. Akkurat som det skal være, men dessverre langt unna slik det som oftest ser ut. Video av denne scoringen bør gis heavy rotation på spillermøtene framover.

flynn

2 stk for lite inne i feltet!

Det holder ikke å gjøre det engang innimellom. Vi må tørre å ta de sjansene å være desperate inne i boksen, hver gang!

Håper Evans legger om litt og tør å sende folk fremover, nå som vi forhåpentligvis har de 2 på midten som skal stenge av bakover!

TK20

Denne kommentaren:

Quote from: Sølvreven on January 23, 2016, 17:20:21
Enda godt at Wood har så elendige mottak at ballen spratt til Doukara  ;D

snakker sitt eget språk, når man ser hvordan situasjonen egentlig var:

Quote from: Gufrias on January 23, 2016, 22:55:03
Målet
https://t.co/yPCM0Rmzft

Denne forutintatte holdningen om at Wood er elendig - ufortjent i mine øyne - er et problem som strekker seg utover dette forumet. Våre fans' trang til å henge ut egne spillere er vår største utfordring skal vi bevege oss fremover og oppover.

Get behind the team!

Runar

Forut inntatt holdning til Wood? Ballen treffer han, og spretter til Doukara. Ikke spesielt enkel ball og ta i mot, ikke spesielt godt forsøk.

Promotion 2010

Folk klager på offensiv organisering, men etter å ha sett på den defensive organiseringen i 12 minutter nå så mangler vel den totalt.

Om ikke trenerteamet får til dette, så må man handle inn en solid stopper ala Chester i WBA.

Offensivt mangler vi en solid 10'er som kan løse både jobben som pasningslegger, uromoment og avslutter! Vi burde kanskje handlet inn Ross McCormack!

8)
Min første Leeds-kamp:

RoarG

Verdens beste fans? Buingen mot unge spillere på lørdag tyder ikke på det. Kanskje det kan være andre ting enn eksentriske eiere og for lave kontrakttilbud som driver ungdommen bort fra klubben?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/25/bridcutt-explains-what-he-told-young-teammates-after-leeds-fans/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Quote from: RoarG on January 25, 2016, 12:32:07
Verdens beste fans? Buingen mot unge spillere på lørdag tyder ikke på det. Kanskje det kan være andre ting enn eksentriske eiere og for lave kontrakttilbud som driver ungdommen bort fra klubben?

http://www.hitc.com/en-gb/2016/01/25/bridcutt-explains-what-he-told-young-teammates-after-leeds-fans/

For en gjeng med idioter! Få dem bort fra tribunene.
Jon R.

Promotion 2010

Quote from: Jon R on January 25, 2016, 17:30:59
Quote from: RoarG on January 25, 2016, 12:32:07

For en gjeng med idioter! Få dem bort fra tribunene.

Det var da svært da.

Man må få uttrykket misnøye etter en miserable første omgang. Selv klubbens offisielle twitterkonto spurte om man måtte betale for å se denne dritten! (Tweeten ble slettet etterhvert!)

Dessverre er dette en vare som selges til publikum. Det betyr at man faktisk kan ytre sin misnøye med varen om den blir levert dårlig innpakket!
Min første Leeds-kamp:

Leedsfan

Det var ikke den offisielle kontoen, hehehe! Den tweeten ligger ute hos den fake offisielle kontoen fortsatt!

Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.