Skrevet av Emne: EX-Spiller: Toumani Diagouraga  (Lest 32006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Annesj

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #90 på: Januar 26, 2016, 11:49:02 »
Vanskelig å si hva som er Cook sin beste posisjon. Han startet jo som defansivt anker da han slo igjennom, men ble flyttet litt fremover da han viste frem sin herlige offansive raid samt at han kanskje vart litt veik bakover.
Synes fremdeles han ligner mer på Lampard/Gerrard/Barkley enn Batty/Keane/Vieira. Synes han viser lovende takter i sitt offansive spill, men må lære seg å bli litt taktisk klokere. Har en tendens til å føre ballen fremover til han mister den på ca 20 meter. Må også bli mer målfarlig om han skal kunne bekle denne rollen.

Ser ikke bort fra at en mur med Diagouraga og Bridcutt på def midtbane kan gi fritt spillerom fremover for Cook. Så kan vi skreddersy en perfekt offansiv midtbanespiller som vi kan selge til PL om ett års tid  ::)

Jeg heller nok mer mot en Batty/Keane type i Cook. Men seff helt lov å være uenige her  :)  Ã… gutten er ung å KAN utvikle sine offensive egenskaper. Men jeg sitter bare med en følelse av at han ikke gjør det. Blir uansett spennende å følge utviklingen hans. Ã… som du sier over  her. Så kan Dia og Brid bak han føre til at han får bedre arbeidsvilkår å slår ut i full blomst. Absolutt. Time will show  :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #91 på: Januar 26, 2016, 16:55:47 »
Føler meg ganske trygg på at en midtbane med bridcutt å diagouraga blir en vrien duo å passere. Noe som kanskje gjør at andre slipper seg mer løs fremover. Dallas og carayol ikke minst. Så MÃ… vi som nevnt før han en skikkelig 10r foran der. Cook er rett å slett ikke go nok der.
Blir kanskje feil tråd, dette - men det er vel bare i Leeds at fansen snakker ned unge talenter. Cook ble av flere eksperter betegnet som divisjonens største talent, og er vel fast inventar på U-21-landslaget til England. Men altså,ikke god nok for Leeds. Mange har også snakket om at Byram var "over the top", og stilt tvil ved hans talent. Allikevel blir han kjøpt opp av et lag fra øvre sjikt av PL, og får i tillegg sin debut få dager etter sin ankomst i ny klubb. For meg er det åpenbart feil matching og forvaltning av talentene; altså håpløs (lag)ledelse. Talentene er der.

Du må lese nøyere. Jeg sier IKKE at Cook IKKE er stort talent og heller IKKE at han ikke er go nok for leeds. Han er ikke go nok i den posisjonen hans spiller nå å det bærer laget preg av totalt sett. Period. Cook er ikke den som skal tre frem mål og score selv. Det forbeholder jeg meg retten til og si at han aldri kommer til å bli også selv om han ennå er ung.  Cook er holding midtbanespiller i mine øyne en slags defensiv playmaker. Men han bli noe lett og liten iom Bridcutt heller ikke er store karen. I CC så blir en midtbane som vi har stilt de siste årene med Cook, Mowatt og murphy som heller ikke er nevneverdig fysisk spist levende å det har vi vel sett også? Eller er det bare meg? Det er akkurat dette Evans ser også å ergo henter spillere som Dia og Bridcutt. Desverre går det på bekostning av Mowatt og Cook. Skal ikke se bort ifra en midtbane neste år med Dia, Cook og Bridcutt (om han blir ) kan være en stjernekonstellasjon. Go balanse i de 3. Personlig syns je gikke Dallas er den vingen jeg hadde håpa på. Carayol litt tidlig og si. Men 2 raske kreative vinger ved siden av den midtbanetrion tror jeg vill vært gull. 


God balanse? Stadfestet ikke du nettopp at Cook var en holding midtbanespiller? Skal du ha tee holding spillere sentralt da?
 

Runar

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #92 på: Januar 26, 2016, 16:58:12 »
Vanskelig å si hva som er Cook sin beste posisjon. Han startet jo som defansivt anker da han slo igjennom, men ble flyttet litt fremover da han viste frem sin herlige offansive raid samt at han kanskje vart litt veik bakover.
Synes fremdeles han ligner mer på Lampard/Gerrard/Barkley enn Batty/Keane/Vieira. Synes han viser lovende takter i sitt offansive spill, men må lære seg å bli litt taktisk klokere. Har en tendens til å føre ballen fremover til han mister den på ca 20 meter. Må også bli mer målfarlig om han skal kunne bekle denne rollen.

Ser ikke bort fra at en mur med Diagouraga og Bridcutt på def midtbane kan gi fritt spillerom fremover for Cook. Så kan vi skreddersy en perfekt offansiv midtbanespiller som vi kan selge til PL om ett års tid  ::)

Hav viste offensive takter fra sin dype rolle, han har ikke visst så mye offensive taker fra en framskuttrolle. Om Evans sier at Botaka har no end produkt lurer jeg på hvordan han vurderer end produktet til Cook.

Cook er som skap for drakt nummer fire, kapteinsbindet og den dype/sentrale rollen i laget.
 

Annesj

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #93 på: Januar 26, 2016, 18:11:08 »
Føler meg ganske trygg på at en midtbane med bridcutt å diagouraga blir en vrien duo å passere. Noe som kanskje gjør at andre slipper seg mer løs fremover. Dallas og carayol ikke minst. Så MÃ… vi som nevnt før han en skikkelig 10r foran der. Cook er rett å slett ikke go nok der.
Blir kanskje feil tråd, dette - men det er vel bare i Leeds at fansen snakker ned unge talenter. Cook ble av flere eksperter betegnet som divisjonens største talent, og er vel fast inventar på U-21-landslaget til England. Men altså,ikke god nok for Leeds. Mange har også snakket om at Byram var "over the top", og stilt tvil ved hans talent. Allikevel blir han kjøpt opp av et lag fra øvre sjikt av PL, og får i tillegg sin debut få dager etter sin ankomst i ny klubb. For meg er det åpenbart feil matching og forvaltning av talentene; altså håpløs (lag)ledelse. Talentene er der.

Du må lese nøyere. Jeg sier IKKE at Cook IKKE er stort talent og heller IKKE at han ikke er go nok for leeds. Han er ikke go nok i den posisjonen hans spiller nå å det bærer laget preg av totalt sett. Period. Cook er ikke den som skal tre frem mål og score selv. Det forbeholder jeg meg retten til og si at han aldri kommer til å bli også selv om han ennå er ung.  Cook er holding midtbanespiller i mine øyne en slags defensiv playmaker. Men han bli noe lett og liten iom Bridcutt heller ikke er store karen. I CC så blir en midtbane som vi har stilt de siste årene med Cook, Mowatt og murphy som heller ikke er nevneverdig fysisk spist levende å det har vi vel sett også? Eller er det bare meg? Det er akkurat dette Evans ser også å ergo henter spillere som Dia og Bridcutt. Desverre går det på bekostning av Mowatt og Cook. Skal ikke se bort ifra en midtbane neste år med Dia, Cook og Bridcutt (om han blir ) kan være en stjernekonstellasjon. Go balanse i de 3. Personlig syns je gikke Dallas er den vingen jeg hadde håpa på. Carayol litt tidlig og si. Men 2 raske kreative vinger ved siden av den midtbanetrion tror jeg vill vært gull. 


God balanse? Stadfestet ikke du nettopp at Cook var en holding midtbanespiller? Skal du ha tee holding spillere sentralt da?

Nei, Dia mer fremoverretet a disse 3. Spiller de 3 sammen på midten må vi ha mer kreativitet fra kant enn vi har idag. Ellers må en a de 3 ut å inn med en 10r.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Runar

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #94 på: Januar 26, 2016, 18:43:21 »
Føler meg ganske trygg på at en midtbane med bridcutt å diagouraga blir en vrien duo å passere. Noe som kanskje gjør at andre slipper seg mer løs fremover. Dallas og carayol ikke minst. Så MÃ… vi som nevnt før han en skikkelig 10r foran der. Cook er rett å slett ikke go nok der.
Blir kanskje feil tråd, dette - men det er vel bare i Leeds at fansen snakker ned unge talenter. Cook ble av flere eksperter betegnet som divisjonens største talent, og er vel fast inventar på U-21-landslaget til England. Men altså,ikke god nok for Leeds. Mange har også snakket om at Byram var "over the top", og stilt tvil ved hans talent. Allikevel blir han kjøpt opp av et lag fra øvre sjikt av PL, og får i tillegg sin debut få dager etter sin ankomst i ny klubb. For meg er det åpenbart feil matching og forvaltning av talentene; altså håpløs (lag)ledelse. Talentene er der.

Du må lese nøyere. Jeg sier IKKE at Cook IKKE er stort talent og heller IKKE at han ikke er go nok for leeds. Han er ikke go nok i den posisjonen hans spiller nå å det bærer laget preg av totalt sett. Period. Cook er ikke den som skal tre frem mål og score selv. Det forbeholder jeg meg retten til og si at han aldri kommer til å bli også selv om han ennå er ung.  Cook er holding midtbanespiller i mine øyne en slags defensiv playmaker. Men han bli noe lett og liten iom Bridcutt heller ikke er store karen. I CC så blir en midtbane som vi har stilt de siste årene med Cook, Mowatt og murphy som heller ikke er nevneverdig fysisk spist levende å det har vi vel sett også? Eller er det bare meg? Det er akkurat dette Evans ser også å ergo henter spillere som Dia og Bridcutt. Desverre går det på bekostning av Mowatt og Cook. Skal ikke se bort ifra en midtbane neste år med Dia, Cook og Bridcutt (om han blir ) kan være en stjernekonstellasjon. Go balanse i de 3. Personlig syns je gikke Dallas er den vingen jeg hadde håpa på. Carayol litt tidlig og si. Men 2 raske kreative vinger ved siden av den midtbanetrion tror jeg vill vært gull. 


God balanse? Stadfestet ikke du nettopp at Cook var en holding midtbanespiller? Skal du ha tee holding spillere sentralt da?

Nei, Dia mer fremoverretet a disse 3. Spiller de 3 sammen på midten må vi ha mer kreativitet fra kant enn vi har idag. Ellers må en a de 3 ut å inn med en 10r.

Har du sett han eller bare uttaler du deg fordi du tror han liker å løpe i angrep?

Han har ikke scoret på 2,5 år. Mot Leeds i høst er han knapt nok over midtbanen på de 14 minuttene av høydepunktene.
 

Annesj

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #95 på: Januar 26, 2016, 19:04:45 »
Jeg har sett han ja. Syns han virka bedre i pasningsspillet enn cook har vist helt der fremme. Men mulig du har rett i atn ikke er det. Uansett mener jeg de 3 er best egnet pr idag forhåpentligvis vil dia bli en tilvekst. Ã… det er derfor jeg også PRESISERER at da MÃ… vi ha mer kreativitet fra sidene enn vi har i spes Dallas. Jeg sier IKKE vi skal være 3 holdingspillere som lunter i forsvar a den grunn selvom jeg mener Cook er best der.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #96 på: Januar 26, 2016, 19:13:54 »
Det ligger i korta at Diagouraga i dag scorer et avgjørende mål...ALLE som debuterer for ny klubb mot sin gamle gjør nettopp det!!!!  ;D ;D ;D
 
Men siden vi er Leeds...så er det en viss sjanse for selvmål :P ...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #97 på: Januar 27, 2016, 15:50:16 »
"FORMER Leeds United manager Gary McAllister believes that Rangers’ loss is United’s gain following their capture of giant midfielder Toumani Diagouraga.

The Brentford enforcer was the subject of a couple of bids from the Ibrox giants, with ex-Griffin Park boss Mark Warburton having been keen to pull out the stops to sign him.

But Leeds won the race for his services and McAllister is delighted with that development and believes that the 28-year-old is exactly the type of player they need in their engine room.

He told the Daily Record: “Leeds signing Diagouraga tells you the guy is rated.

“He’s a talented player and Leeds have been re-energised with some new investment.

“I live in Leeds so I want the to club improve. I was happy to see them get Diagouraga as he’s a top player.

“If Rangers were in the Premiership – and it looks like they will be back there next season – would it have influenced his decision?

“You don’t know. Leeds are a big club and have the same ambitions to get back to their top division.

“Diagouraga is exactly the type of player they need.

“Rangers and Leeds have both been battered by ill-management. (Owner Massimo) Cellino is very emotional and wants to get Leeds back up.

“He’s talked the talk and now a few players are starting to arrive. Leeds had been interested in Diagouraga a long time.

“Am I surprised Rangers didn’t try and move the deal along quicker? Maybe yes.

“Leeds boss Steve Evans says Diagouraga reminds him of Partick Vieira. There are similarities, maybe he’s not quite as good as Vieira.

“He’s energetic, covers ground and is destructive but can play as well.”"
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #98 på: Januar 30, 2016, 19:07:56 »
Første mål på nesten 3 år:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #99 på: Januar 31, 2016, 14:04:21 »
Bridcutt og "Dave" som sittende midtbanespillere, ryddegutter som kan spille fotball. Tullball at vi ikke trengte en slik spiller selv om vi har mange sentrale midtbanespillere fra før.

Nå spilte vel Cook bra i sin "frie-rolle" foran de og Mowatt skal nok få lov til å spille i en rolle som passer til draktnummeret sitt når han er frisk og rask igjen!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

TK20

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #100 på: Januar 31, 2016, 14:06:28 »
Diagouraga, Diagouraga
Toumani Diagouraga
He's got a name
that we can't say
Toumani Diagouraga

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #101 på: Februar 01, 2016, 14:29:51 »
DETTE ER EN TOUMANI-TRÃ…D!!!!!  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #102 på: Mars 09, 2016, 22:31:52 »
Hay
Diagouraga was on the bench last night because he was two yellows away from a two-match ban. Cut-off for 10 bookings is this Sunday. #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #103 på: Mars 18, 2016, 13:58:10 »
Denne karen har vist seg som en meget nyttig signering. Kan behandle ballen og har litt kroppslig tilstedeværelse i tillegg.

Tommel opp!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #104 på: August 08, 2016, 16:47:11 »
Uten en eneste vunnet takling mot QPR så er vi ikke sterke defensivt på midten:


http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/08/photo-toumani-diagouraga-sums-up-leeds-united-mood/

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kontakinte

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #105 på: August 08, 2016, 19:37:27 »
Uten en eneste vunnet takling mot QPR så er vi ikke sterke defensivt på midten:


http://www.hitc.com/en-gb/2016/08/08/photo-toumani-diagouraga-sums-up-leeds-united-mood/
En mørk utgave av Murphy ;)

RoarG

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #106 på: September 24, 2016, 11:36:05 »
Med Joey Barton ute med suspensjon i Rangers, og muligens også frosset ut der, spekulerer artikkelforfatteren om Dia kanskje blir å finne i Rangers i januar, ettersom Rangers har en gammel kjenning av ham i sjefsstolen.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/09/24/barton-replacement-rangers-should-make-another-move-to-reunite-t/page/1/
Tynne greier eller artikkel med substans?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #107 på: Oktober 26, 2016, 14:37:57 »
Når jeg ser hva vi har på midten nå om dagen, i Mowatt og Grimes - så fatter jeg ikke hvorfor ikke denne karen får en sjanse til og vise seg frem under Monk.
Han kan umulig være noe svakere, noe mer defensiv ja- men trygg og god med ball.

Kom igjen a`...
 

Runar

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #108 på: Oktober 26, 2016, 15:42:04 »
Når jeg ser hva vi har på midten nå om dagen, i Mowatt og Grimes - så fatter jeg ikke hvorfor ikke denne karen får en sjanse til og vise seg frem under Monk.
Han kan umulig være noe svakere, noe mer defensiv ja- men trygg og god med ball.

Kom igjen a`...


Du vil ha Toumani Diagouraga ut på venstre eller høyrekanten?

Mowatt har primært spilt kant både i år og i fjor
 

RoarG

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #109 på: Januar 12, 2017, 16:17:14 »
Forsvinner denne karen ut døra i  januar? Garry Monk håper i alle fall det.
http://www.hitc.com/en-gb/2017/01/12/garry-monk-says-the-best-thing-for-toumani-diagouraga-is-to-leav/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #110 på: Januar 23, 2017, 18:20:52 »
Da kan vi vel kalle det offisielt ;) (når Hay sier så).  :)

YEP Sport ‏@YEPSportsdesk  43m
43 minutes ago
 
 
More
Toumani Diagouraga heads out of Leeds United to join Ipswich Town on loan, writes @PhilHayYEP: http://tinyurl.com/z8zss9a  #yeplive #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #111 på: Januar 23, 2017, 18:23:44 »
Da kan vi vel kalle det offisielt ;) (når Hay sier så).  :)

YEP Sport ‏@YEPSportsdesk  43m
43 minutes ago
Toumani Diagouraga heads out of Leeds United to join Ipswich Town on loan, writes @PhilHayYEP: http://tinyurl.com/z8zss9a  #yeplive #lufc
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h
1 hour ago
Exactly a year since Diagouraga agreed terms with Leeds. 20 appearances, three goals. Still under contract until June 2018. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #112 på: Januar 23, 2017, 19:52:31 »
Han blir nok solgt etter lånet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #113 på: Januar 23, 2017, 21:14:45 »
Han blir nok solgt etter lånet.
Tror jeg også. Tipper han gjør en god figur for the Tractor Boys, og ønsker ham lykke til med låneoppholdet. Har faktisk sans for denne karen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #114 på: Januar 23, 2017, 21:48:21 »
Han blir nok solgt etter lånet.
...skal han bli solgt må jo noen ØNSKE å kjøpe.

Nå har vel strengt tatt ikke Diagou gjort seg bort (på banen i alle fall - hva han har gjort for å bli fryst ut er ikke godt å si) så det kan jo være han blir ettertraktet. Men det har han ikke vært i dette vinduet though
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #115 på: Januar 27, 2017, 18:07:48 »
Toumani Diagouraga innrømmer at hans dager er talte i Leeds. Ser fram til å ende 6 mnds kamptørke.http://www.twtd.co.uk/ipswich-town-news/31049/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #116 på: Juli 09, 2017, 13:16:17 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #117 på: Juli 09, 2017, 17:23:29 »
Tviler. Hvorfor satse så mye penger, for så å sette Tou som midtstopper? Men om det blir slik, så dømmer ikke jeg tidlig. Kan for all del funke.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #118 på: Juli 09, 2017, 17:30:59 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  5h
5 hours ago

Diagouraga did well yesterday, bringing the ball out from defence. He wants to stay & fight for a place in the team. Harshly treated by Monk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Spiller: Toumani Diagouraga
« Svar #119 på: Juli 09, 2017, 18:01:05 »
White Knight LUFC‏ @WhiteKnightLUFC  5h
5 hours ago

Diagouraga did well yesterday, bringing the ball out from defence. He wants to stay & fight for a place in the team. Harshly treated by Monk

Han spilte midtstopper i fjor sommer også mens vi fremdeles var manko i den possisjonen, Murphy gjorde det samme.