Skrevet av Emne: FA cup 5.runde: vs Watford @ Vicarage Road, lørdag 20/2 2016, kl 16.00 - på TV2  (Lest 38891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kai

Fornuftig gult av Bellusci...


Sent from my iPhone using Tapatalk

TallyHo

Heia Leeds !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

baste

bellusci e sæ sjøl lik, tåpelig.. Ute i 2 kamper nu. Thx alot


GeirO

Fornuftig gult av Bellusci...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ser han det røde i dag, mon tro? Bestandig spennende.
MOT

baste

Botaka på benken. Håper vi får se han på banen i dag.

Botaka kan i det miste holde på ballen, det treng vi i dag.
Må holde roen litt, ikke løpe så mye i mellom

Rune Bergen

Har vi en mulighet for en heldig seier idag?

TallyHo

Ufarlig skudd Doukara.  "Leeds best moment so far"
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Joe Jordan

Det har jevnet seg litt ut og vi har fått mer ro i spillet. Men vi er som vanlig totalt ufarlige foran mål.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

TallyHo

Boiler repair.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

GeirO

Ante mister stort sett alle baller, ute av form.
MOT

J-R

Håpet det skulle sprute litt av Leeds i dag, når det er litt å spille for!
Men det er like trist som i Championship...
Støttepasninger, balltap og lange meningsløse pasninger!


Fansen er hvertfall bra, som vanlig;-)

HåvardK

Ante mister stort sett alle baller, ute av form.
Ganske komisk da ballen traff hodet hans etter å ha "gått opp i" en luftduell. Ikke noe han har opplevd ofte; virket svært overrasket selv.

TK20

God første omgang!

GeirO

Ikke så halvgæren omgang borte mot et bra PL-lag. Men hvordan skal vi score mål? Skudd fra Dallas er vel mest sannsynlig.
MOT

TallyHo

Vi vinner 1-0.  :)
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Carl Fisker

Det beste vi kan håpe på er 0-0. Angrepsspillet er elendig.

Annesj

Som vanlig bedre bakover enn forover. Men bedre det enn dårlige begge veier. Uavgjort å omkamp lever jeg meget godt med. MOT!
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv:
« Svar #77 på: Februar 20, 2016, 16:52:24 »
Brukbart. Slipper ikke Watford til, men vi må være voldsomt heldige hvis vi skal få et mål her.

Kato

1. omgang har vel først og fremst vist hvor hjelpeløst lite vi har å by på offensivt. Syns ikke det er allverdens sprut, mot motstand som ikke er all verden.

Går lei av å se hvor lite Wooton har å fare med offensivt. Kommer flere ganger, blir bare støtte av det.
 

flynn

Baklengsfotball. Det eneste målet med ballen i laget ser ut til å få litt fri fra forsvarsspillet. Ingen som truer noe som helst. Når Wotton får ballen er det egentlig best for alle at de andre løpet tilbake for å etablere nytt forsvar. Dette Watford-laget bør vi være fullt på høyde med!

flynn

Lundewhites

Trur det er helt greit at Watford sparer over halve førsteleveren i dag, de har ikke Premier league`s bredeste stall. Ikke helt umulig å klare et resultat her med litt flaks
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Cherry

Ikke så halvgæren omgang borte mot et bra PL-lag. Men hvordan skal vi score mål? Skudd fra Dallas er vel mest sannsynlig.

Ja dette er 1000' kroner spm om dagen....
Brukbare på midten, mister markering bakover på dødball - og Bellusci har en av sine " ute av buret- dager" ... Kan skje hva som helst da!
Watforrd får nok overhøvling i pausen, og har kvalitet på benken- de er merkelig tamme.

Moro med Botaka i troppen da... Hva har skjedd tro?  ???
Liten tro på seier ettersom vi er såpass tiltaksløse/ ufarlige fremover..
 

Lundewhites

1. omgang har vel først og fremst vist hvor hjelpeløst lite vi har å by på offensivt. Syns ikke det er allverdens sprut, mot motstand som ikke er all verden.

Går lei av å se hvor lite Wooton har å fare med offensivt. Kommer flere ganger, blir bare støtte av det.

+100
For the sake of Leeds United he would break himself in two

eros

Synes Doukara er god til å holde på ball. Legger seg oppå ballen, beholder den og tråkler seg gjennom forsvaret og leverer en kjipp til Dallas som setter den håpløst til side for mål.
Fra et forum:
"He's big, he's black and he'll rape Your centre back, Doukara! Doukara!

samadhi

Sv: FA cup 5.runde: vs Watford @
« Svar #84 på: Februar 20, 2016, 16:59:43 »
Forsvarer oss greit og har bra kontroll bakover.
Vanskelig å se hvem og hvordan vi skal score mål. Mangler åpenbart fart og kreativitet i fremste rekker.
Savner tiden da vi hadde Snoddy, Gradel og Beckford i kamper som denne.
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

1. omgang har vel først og fremst vist hvor hjelpeløst lite vi har å by på offensivt. Syns ikke det er allverdens sprut, mot motstand som ikke er all verden.

Går lei av å se hvor lite Wooton har å fare med offensivt. Kommer flere ganger, blir bare støtte av det.
Blir oppgitt i dag, ja. Har jo forsvart Wooton, og syntes han har gjort fremskritt offensivt. I dag er det gråstein igjen.

eros

Mirko i form med sine avslutteregenskaper og Doukara som servitør er egentlig et bra team, skjønner hvorfor Evans forsøker å kaldstarte Mirko om dagen. Håper det løsner snart. Forsvaret har slitt, Wotton elendig fremover som vanlig, midtbanen bra og angrepet litt tannløst, med litt flaks kan vi klare uavgjort. Men Watford har fått føner håret i pausen og kommer sterkt ut fra garderoben....

eros

Wotton f..ck

GeirO

1. omgang har vel først og fremst vist hvor hjelpeløst lite vi har å by på offensivt. Syns ikke det er allverdens sprut, mot motstand som ikke er all verden.

Går lei av å se hvor lite Wooton har å fare med offensivt. Kommer flere ganger, blir bare støtte av det.
Han er dårlig defensivt også....
MOT

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!