Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, mandag 15/2 2016, kl 20.45 på Sky

Started by Promotion 2010, February 11, 2016, 18:59:57

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eros

Annesj

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

eros

Barba

Quote from: auren on February 15, 2016, 22:27:46
Bridcutt har noen helt hjernedøde  pasninger av og til...

auren

Sent from my iPhone using Tapatalk

Og noen ikke så gærne. Nå burde vi tatt dette her. Har vært best 60 % av kampen og hatt mange sjanser etter hvert.

Barba
Barba - MOT

RoarG

Lovende sluttspurt. Spill mere sånn. Fornøyd med uavgjort, tross alt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eros

Nope. Synes vi hadde mye av spillet men manglet kvalitet i siste halvdel av spillet. Uavgjort var fair i dag...

lojosang

Quote from: eros on February 15, 2016, 22:37:39
Mye nesten av Doukara i dag... :-(

Gjør mye bra i dag, men bruker ofte veldig mye tid med ball.
Silvestri og Taylor våre beste?
- Leif Olav

Annesj

Denne midtbanen MÃ... vi beholde. Cook, dia og bridcutt er helt der oppe med de beste i denne ligaen. Håpet er at vi klarer fylle på med kvalitet rundt dem.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

h.b

Mye bra i dag. Laget lider av en god leder på sidelinja. Og når vi først er en mann mere på banen, ja da tar jaggu meg Evans av den største trusselen vi har fremover for å safe resultatet. Svak ledelse av Evans i dag

Kickthemdown

Veldig god kamp av gutta og godt å se at Mowatt er tilbake. Med Wood frisk og rask hadde vi vunnet denne.  Meget happy!!

auren

0-0 og ett poeng som forventet. Spillemessig absolutt OK. Boro gode store deler av andre omgang, men vi kommer tilbake og har et par saftige sjanser ved Doukara, som forøvrig  var en av Leeds sine beste. Bridcutt varierer fra det strålende, som f.eks. foranledningen til den store Doukara-sjansen på tampen, og til helt håpløse pasninger. Spiller med stor risiko til tider i spillet sitt, men er stor på midten i dag sett bort i fra et par stygge feilpasninger.

Silvestri 6
Wootton 6
Bellusci 7
Cooper 6
Taylor 6
Dallas 5
Dia 6
Bridcutt 8
Cook 6
Antenucci 5
Doukara 7

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Håvard

Joe Jordan

Egentlig ganske fornøyd, likte mye av det jeg så. Doukara er råsterk der fremme og syns også Dia gjorde en bra jobb. Synd at vi aldri kan kontre, det stopper alltid opp og ender med de evinnelige bakoverpasningene. Men det var bra innsats hele veien inn.

Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

lojosang

Quote from: h.b on February 15, 2016, 22:40:28
Mye bra i dag. Laget lider av en god leder på sidelinja. Og når vi først er en mann mere på banen, ja da tar jaggu meg Evans av den største trusselen vi har fremover for å safe resultatet. Svak ledelse av Evans i dag

Er en mann med ett mål siste tre år virkelig vår største trussel framover, Håkon?  :)
- Leif Olav

raggen

bra gjennomført kamp av Leeds idag men føler vi har mye og gå på fremover. men doukara var en trussel og jobbet bra(visste ikke han hadde så bra tempo i kroppen) laget virket som om det jobbet bra sammen og boro truet aldri leeds noe særlig så godkjent av leeds idag selv om jeg er bekymret for den offensive delen
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

Han tok av en sliten Dia, som burde blitt tatt ut 15-20 minutter tidligere. Du trodde kanskje det var Doukara som gikk ut?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

Grei kamp av Leeds dette.
Så bra som man kan forvente det av dette laget, spesielt med tanke på at Boro er ligaens beste.
Synd vi ikke klarte å avgjøre mot slutten...
marching on together,
derudaf forever...

Eriksen55

Syntes vi spilte en god kamp. Kunne endt begge veier, men syntes Leeds var best totalt sett. Vi trenger Wood tilbake og inn for Ante. Erwine vil jeg se mer av, på bekostning av Ante.

Det virker som vi er mer villige til å sende folk frem etter Dias ankomst. Tror Evans er nærme med å få til noe. Vi har blitt ganske så stabile bakover. Nå vant vi midtbanen og vi så litt tendenser fremover. Har trua på Evans. Verre med Cellino.

Problemet er at vi neste kamp kan se helt annerledes ut. Vi er ekstremt ustabile i prestasjonene...akkurat som eiern. Tilfeldig?

Cherry

Godt gjennomført!
Pluss: Bridcutt, Taylor, Diago, Doukara og Silvestri.
Minus: Antenucci.... Skulle scoret i første angrep- etter det håpløs i duellspill, feil løp og tar ikke ballen på hodet!!

Vi mangler konfekten, det kreative- men gjør en god kamp mot ett av seriens beste lag.. Og de får jo feilannulert en scoring.
Uavgjort helt greit.

Eriksen55

Nå er vel Murphy hakket vaskere fremover enn Dia...

baste

Litt seine bytter, men eller godkjent av Leeds i dag.
Noen forferdelig dårlige ballmotak og dårlige passninger innimellom, men alt i alt godkjent.

Når vi får tempo opp, og bevegelser...så ser æ ett helt annet Leeds lag. Sa da Evans, vet du hva du må jobbe med.

Bygg på dette laget før 16-17 sesongen, så trur æ vi kan nå langt.

MOT

Frode

Doukara MOM. Gjør mye bra. Bare en Gordon Banks redning som forhindrer scoring.