Kamp: vs Brighton & Hove Albion FC @ Falmer Stadium mandag 29/02/16, kl 20.45

Started by Bye, February 28, 2016, 21:48:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Superfan

Joe Jordan

'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

Tipper frustrasjonen fører til røde kort snart...og styggere sifre.
MOT

Joe Jordan

Den pasningen til Mowatt var så ræva at det faktisk er forståelig at han får lyst til å slåss...

Sent from my iPad using Tapatalk

B_Ød

eller kanskje et lag som kjemper om opprykk skal klare ett som kjemper mot nedrykk...er vel omtrent dette som er forskjellen på de to pt...
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Xern

Bellusci er like ustabil som Bamba, men blir utvist oftere. Bamba i form er PL standard utifra det vi fikk se forrige sesong, Bellusci har ikke hatt stabilt toppnivå enda, og er elendig på mannsmarkering til enhver tid.

Min mening:
Bellusci - Selg, løs kanon.
Bamba - Få et høyere bunnivå, går ikke an å være så varierende i prestasjonene. Kom i form eller kom deg ut.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

moty

Ã... Cato mener fortsatt at Bellusci er vår klart dårligeste stopper eller ? ville heller hatt han alene i midten der en de to andre klovnene!!!

bmoen

Det blir andre kanaler resten av kvelden. Selvmål og straffe på Vo tton på 2 kamper er bra. Flaut å se på. Det ender vel med røde og gule kort og braknederlag. AMATØRER DELUX!   ;D
BMo - Leeds-fan siden 1964

Xern

Quote from: DenHviteYeboah on February 29, 2016, 21:22:08
Quote from: Kato on February 29, 2016, 21:19:01
Sjokkerende laguttak. Helt sinnsvakt.
Er det? Evans er jo ikke akkurat taktikksjef akkurat >:(
Tviler så syyykt sterkt på at Cellino av alle mennesker hadde krevd at Wootton skulle spille.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Barba

Quote from: B_Ød on February 29, 2016, 21:21:25
eller kanskje et lag som kjemper om opprykk skal klare ett som kjemper mot nedrykk...er vel omtrent dette som er forskjellen på de to pt...

Ikke 3-0 på en snau halvtime. Det indikerer flere divisjoners forskjell. omtrent som Ham-Kam eller Gjøvik/Lyn mot Rosenborg.

Barba
Barba - MOT

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Superfan

Quote from: Xern... on February 29, 2016, 21:22:13
Bellusci er like ustabil som Bamba, men blir utvist oftere. Bamba i form er PL standard utifra det vi fikk se forrige sesong, Bellusci har ikke hatt stabilt toppnivå enda, og er elendig på mannsmarkering til enhver tid.

Min mening:
Bamba - Få et høyere bunnivå, går ikke an å være så varierende i prestasjonene. Kom i form eller kom deg ut.
Du har tydeligvis ikke sett kampen idag? Bamba håpløs igjen på nr 4...

Joe Jordan

"Leeds defensive horror show". Bamba kom seg ikke en eneste centimeter opp fra bakken i den duellen der gitt.

B_Ød

Quote from: Barba on February 29, 2016, 21:24:20
Quote from: B_Ød on February 29, 2016, 21:21:25

Ikke 3-0 på en snau halvtime. Det indikerer flere divisjoners forskjell. omtrent som Ham-Kam eller Gjøvik/Lyn mot Rosenborg.

Barba

vel, jeg tror dette er rimelig korrekt  styrkeforhold...syns ikke det virker som hjemmelaget overpresterer...

jo jo HamKan kanskje :-)
Ups & Ups!!

Superfan

Wotton nærmer seg... Bare 2-3 sekunder for sent inn i duellene nå...

roaldv

Hjemmefansen hånflirer hver gang vi har ballen! Med god grunn >:(

Logger av for kvelden!

raggen

Forever Leeds United!!!!!!!!

Cherry

Quote from: Superfan on February 29, 2016, 21:25:15

Quote from: Xern... on February 29, 2016, 21:22:13

Min mening:
Du har tydeligvis ikke sett kampen idag? Bamba håpløs igjen på nr 4...

Bellusci er ikke bedre, bare svak på en annen måte! ;D

Joe Jordan

Prøver å finne positive ting å fokusere på men jeg finner ikke noe foreløpig. Jo, forresten, jeg har øl i kjøleskapet.

baste

Selv æ mista trua da Wotton va på banen igjen. 4-0 etter 35 min. Det e en skam!

Evans gjør mange rare ting, æ mista trua på han og nu. Dette lagutaket er ene og alene på han, og det e ikke godkjent

B_Ød

logger av og god natt...hva er det for noe da...we er jo Leeds må vite...dette er hverdagen.
Ups & Ups!!

J-R

Jeg begynner seriøst å frykte att dette laget kan rykke ned igjen....
Vi skaper som vanlig absolutt NADA fremover, å viss det skal begynne å bli like ille bakover !!?
Ja, da blir det Leagueone neste sesong!!

Forferdelig!

Evans out!