Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton & Hove Albion FC @ Falmer Stadium mandag 29/02/16, kl 20.45  (Lest 30692 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Humøret blir ikke bedre av at vi spiller mot et lag fullt av usportslige rasshøl...
Det deles ikke ut stilpoeng i foppall...heller 10 usportslige rasshøl som vinner og vinner enn 10 gentlemen som blir overkjørt kamp etter kamp...

GeirO

Vi slår fast at Coyle er noen tusen ganger bedre enn Wooton offensivt...
MOT

Superfan

Kan noen si fra dersom Bamba treffer en medspiller med en pasning?

B_Ød

Hjelper det å sparke Evans når ikke spillerne kan bedre, laguttak er en ting men de som er der ute har da faan meg kontrakt fordi noen har sett noe i dem.
Dette laget blir aldri bra før man feier ut all dritt fra spillere til administrasjon..

Hvis du velg å tvihold på en dårlig midstopper, som høyreback, på en dag du har 2 gode høyrebacker. Ja da mein æ Evans e feil mann.  Elendig taktiske ferdigheter og laguttak. Min mening da.

Skal sies at dommerne er elendige, skulle vært tidlig gult nr to på Brighton spiller, tidlig i kampen.

Vel, vi har alltids 16-17 sesongen å se fram til

ok, stiller bare spørsmålet fordi jeg ikke har engasjert meg her på en stund, og det ser ut som at alt er som det var for år tilbake. Vi sparker trenere, får nye trenere, nye spillere, hvordan kan man bygge stabilitet på det? vi er stuck og hjemsøkte...


høres rimelig korrekt ut det ja.
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Hva med å la Erwin få spille?

B_Ød

Sitter og leker litt med tanken om nedrykk.. Aldri gøy å rykke ned. Men, hadde det vært så ille for oss om det hadde skjedd. Jeg vet ikke. Men om det får Cellino til å gi opp det håpløse one man mafia showet han bedriver med vårt kjære Leeds, hadde det vært verdt et nedrykk?

Leeds vil komme tilbake, det vil bare ta litt lenger tid. For å ta steg fremover, må man noen ganger ta noen støtte skritt bakover.

Jeg vet som sagt ikke. Jeg vet bare at jeg desperat vil ha MC bort fra Leeds!

kanskje ikke så dumt det nei...
Ups & Ups!!

HåvardK

Hadde vært interessant å få innblikk av hva dette laget gjør på treningsfeltet. Noe sier meg at spill uten mål på små flater er den dominerende øvelsen.

B_Ød

Hva med å la Erwin få spille?
du er bønnhørt.
Ups & Ups!!

J-R

Denne kampen må vi bare glemme ...
Det som gjelder nå er å sanke nok poeng til å stå i divisjonen..
Ã… begynne på nytt neste sesong!!
MOT!

DenHviteYeboah

Hva med å la Erwin få spille?
du er bønnhørt.
La Botaka få spille også!

J-R


B_Ød

Denne kampen må vi bare glemme ...
Det som gjelder nå er å sanke nok poeng til å stå i divisjonen..
Ã… begynne på nytt neste sesong!!
MOT!
fremdeles nok kamper igjen til at vi kanskje må begynne på nytt denne sesongen også vettu  ;)
Ups & Ups!!

GeirO

Rart at 17 av 17 Leeds-skudd har vært dårlige og 14 av 14  innlegg har truffet blå spiller. Noe å trene på....
MOT

DenHviteYeboah

Hadde vært interessant å få innblikk av hva dette laget gjør på treningsfeltet. Noe sier meg at spill uten mål på små flater er den dominerende øvelsen.
Godt poeng! Legg merke til hvordan forsvarsfireren løper og takler under press...hva i helvete holder de på med på treningsfeltet? Foreslår at Radebe har forsvarsterping ut sesongen, resten kan spille five-a-side ;D

DenHviteYeboah

Er redd for at dette laget må spille til klokka 3 i natt før vi scorer... :(

Superfan

Trist å se at 70% av laget daffer rundt som om det var vi som ledet...

Eriksen55

Er redd for at dette laget må spille til klokka 3 i natt før vi scorer... :(

Når ble du så positiv?!

Ikke skapt en sjanse engang til da.. Fredag formiddag tenker jeg vi sier..

B_Ød

Bamba redder  oss fra 5-0--- ::)
Ups & Ups!!

Eriksen55

Godt vi har Bamba bak det.. Hindret Brighton å punktere kampen!

B_Ød

Godt vi har Bamba bak det.. Hindret Brighton å punktere kampen!

ha ha...ikke sant.
Ups & Ups!!

HåvardK

Erwin er virkelig ikke på nivå.

GeirO

Tror egentlig ikke Erwin var et godt kjøp...
MOT

DenHviteYeboah

Tror egentlig ikke Erwin var et godt kjøp...
Næ..men han kosta lite da...et lite feilgrep i den ellers så fantastiske evnen vår til  å finne talenter...

Joe Jordan

Jeg begriper ikke hvordan dette laget skal score mål. Bortsett fra ett og annet lucky langskudd.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Superfan


Hva med å la Erwin få spille?
du er bønnhørt.

Erwin er vel omtrent like ubrukelig som resten av våre offensive spillere pt. Savner Wood gitt...

DenHviteYeboah

Jeg begriper ikke hvordan dette laget skal score mål. Bortsett fra ett og annet lucky langskudd.


Sent from my iPad using Tapatalk
Wood er visst en målgarantist har jeg lest et sted....

Joe Jordan

Slutt. Takk og lov.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Wootton
Bamba
Murphy

og


Steve Evans

Har INGENTING å tilføre i LEEDS UNITED!!!!!!

Punktum. Ferdig snakka.
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Sleivind

Kan noen vekke meg i august når vi har hentet inn kvalitet både offensivt og defensivt og Cellino er long gone?

DenHviteYeboah

Jeg ser at folk mener vi skal glemme denne kampen...det er jeg sterkt uenig i!
Spillerne bør tvinges til å se denne kampen minst 10 ganger de kommende dagene! Og særlig forsvaret bør gå igjennom hva de holdt på med i denne kampen. Her skulle Drillo vært og analysert!
Lurer på Evans er klar over at det går an å se opptak av kampene...?