Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton & Hove Albion FC @ Falmer Stadium mandag 29/02/16, kl 20.45  (Lest 30791 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Denne kampen gjorde Evans ett horribelt laguttakntil, vi skulle kontre på Brighton... D var gameplan!
Slo fullstendig feil ut med de spillerne som ble  valgt, der særlig Wooton igjen ble avkledd!- samtidig som vi skriker etter kreativitet og angrepsspillere....

En plan B fantes ikke....kanskje det er mer skremmende.
 

Josch

Denne kampen gjorde Evans ett horribelt laguttakntil, vi skulle kontre på Brighton... D var gameplan!
Slo fullstendig feil ut med de spillerne som ble  valgt, der særlig Wooton igjen ble avkledd!- samtidig som vi skriker etter kreativitet og angrepsspillere....

En plan B fantes ikke....kanskje det er mer skremmende.

Hvilke kontringsspillere har du  i tankene som burde spilt?

baste

Evans kan umulig se kampene om igjen, og dra lærdom av dem. Ferdig snakket

auren

Tror jeg gjorde lurt i å velge innebandy fremfor Leeds ja...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Tror jeg gjorde lurt i å velge innebandy fremfor Leeds ja...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja så lenge du  ikke ble hardt skadd, så gjorde du det!
For the sake of Leeds United he would break himself in two

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
DETTE var ille...uansett om man har fulgt LEEDS UNITED i 3, 5, 10, 20, 30, 40 (som meg selv), 50 eller enda flere år...så var dagens kamp ILLE...

Håper å aldri se disse spillerne i Leeds-drakt igjen: Wootton, Bamba, Murphy...Erwin er på vippen...han er ung og kan lære fortsatt...men virka veldig hjelpesløs etter han kom innpå...

Steve Evans...vel...han er vel neppe 'framtida'...om han mister jobben i natt/neste formiddag/onsdag/anytime...ja så blir jeg ikke veeeeeldig lei meg...

Cellino...tja...ingen kommentar...bortsett fra at vi ...etter TO Ã…RS EIERSKAP...ikke ser en døyt sportslig framgang...økonomisk sies det at det er 'good times' men jeg er ikke overbevist...enn så lenge så er han dessverre eiger, og er dermed den som styrer innholdet i kjøleskapet!

Mot alle odds så blir det oppmøte på jobb i morgen I LEEDSDRAKT!!!


Leeds & Preud...MOT!!!  ;D

There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

Gufrias

Vi kan bare håpe at dette kommer til å stå igjen som årsverste. Brighton sto og presset så høyt at det burde vært mulig å kontre på dem, men vi hadde ingen som kan angripe bakrom, og ingen som evner å spille opp i de rommene. Trenerapparatet og klubbledelsen deler skylda.

Spiller for spiller:
Silvestri: En kamp på det jevne. Ingen feil, ingen store prestasjoner
Wootton: En håpløs sikringsjobb ender i straffe og 1-0. Var for øvrig ubrukelig framover og upålitelig bakover. Development squad neste?
Bamba: Mye bra, men flere enorme feil. 2-0 og 4-0 er hans. Opphevet offside for ofte.
Cooper: Mer jevnt dårlig. Ingen store feil, men virket ukomfortabel. Kunne gjort bedre på 3-0?
Taylor: Lyspunktet i backrekka. Slet med svermen av Brightonspillere, men holdt brukbart stand bakover og kom til flere gode innlegg.
Diagouraga: Usynlig. Gjorde seg ikke spillbar, valgte enkle løsninger med ball, og fikk ikke vist defensiv kvalitet fordi Brighton spilte over ham.
Bridcutt: Prøvde i hvert fall. Men for usikker i pasningsspillet.
Coyle: Startet bra, og prøvde hele veien. Lurt før straffen, men viste ellers at han er en mye bedre back enn stakkars Wootton.
Mowatt: Bra pasningsspill og blikk, god på små flater, ok i den defensive delen, men skuddfoten lå igjen hjemme.
Cook: Prøvde hele veien. God på små flater. For lett.
Doukara: Spilte ikke spiss. For dyp, mye feilplassert, og utgjprde aldri noen trussel.
Carayol: En ving på vingen. Det ble litt bedre, men det var 45 minutter for sent til å utgjøre noen forskjell.
Erwin: Rakk vel ikke stort annet enn å tape noen dueller.
Murphy: For kort tid til å utmerke seg.

Evans: Laguttaket var uforståelig, og i etterpåklokskapens lys håpløst. Mangelen på konkurranse på midtstopperplass skulle han også ha gjort noe med for lenge siden. Og spillestilen  ??? Har vi egentlig noen?
Hekta på Leeds siden 1974

Bjorn

Coyle er vår nye nr 2! Synes han klarte seg meget bra i sin andre kamp med førstelaget. Tør å gå fremover! I Like!  :)

Savner Wood også forresten..
Marching On! 4276

Kato

Coyle er vår nye nr 2! Synes han klarte seg meget bra i sin andre kamp med førstelaget. Tør å gå fremover! I Like!  :)

Savner Wood også forresten..

Enig. Hvordan en coach, som ser disse guttene til daglig, kan velge Wooton foran Coyle på back i går er utenfor fatteevne.
 

Bjorn

Coyle er vår nye nr 2! Synes han klarte seg meget bra i sin andre kamp med førstelaget. Tør å gå fremover! I Like!  :)

Savner Wood også forresten..

Enig. Hvordan en coach, som ser disse guttene til daglig, kan velge Wooton foran Coyle på back i går er utenfor fatteevne.

Tror han har sett det nå. Mot Bolton starter Coyle. Føler det på gikta..  ;)

Undres litt på hvor Berardi havner. Han imponerte meg i tiden før ha ble skadet. Ikke sikkert han er i samme form nå etter skaden, men lov å håpe.

Marching On! 4276

Kato

YEP writer Phil Hay provides his Leeds United player ratings on the back of the 4-0 drubbing against Brighton & Hove Albion at the Amex. Do you agree with his choices?

Marco Silvestri - 5

Scott Wootton - 2

Sol Bamba - 3

Liam Cooper - 3

Charlie Taylor - 4

Liam Bridcutt - 3

Toumani Diagouraga - 3


Lewie Coyle - 5

Lewis Cook - 5

Alex Mowatt - 3

Souleymane Doukara - 3


Substitutes:

Mustapha Carayol (for Wootton, 46) - 6

Lee Erwin (for Doukara, 75) - 5

Luke Murphy (for Diagouraga, 84) - 4


Tre av disse karakterene jeg er uenige i.  Ville gitt Bamba 1, synes Mowatt var bedre enn Phil Hay, og synes Lee Erwin var langt svakere enn 5.



 

flynn

YEP writer Phil Hay provides his Leeds United player ratings on the back of the 4-0 drubbing against Brighton & Hove Albion at the Amex. Do you agree with his choices?

Marco Silvestri - 5

Scott Wootton - 2

Sol Bamba - 3

Liam Cooper - 3

Charlie Taylor - 4

Liam Bridcutt - 3

Toumani Diagouraga - 3


Lewie Coyle - 5

Lewis Cook - 5

Alex Mowatt - 3

Souleymane Doukara - 3


Substitutes:

Mustapha Carayol (for Wootton, 46) - 6

Lee Erwin (for Doukara, 75) - 5

Luke Murphy (for Diagouraga, 84) - 4


Tre av disse karakterene jeg er uenige i.  Ville gitt Bamba 1, synes Mowatt var bedre enn Phil Hay, og synes Lee Erwin var langt svakere enn 5.





Mowatt fortjener mer enn 3 synes jeg også, men hvordan kan du påstå at han var bedre enn Phil Hay Kato ???

flynn

HåvardK

Jeg syns også Bridcutt tidvis var positiv. Han søker ball, gjør seg spillbar og har også av og til et snev av driv fremover. Slik jeg ser det, er problemet med våre midtbanespillere at de sjelden har samtidige og innøvde bevegelser offensivt - som må til hvis vi skal ligne på å være gjennombruddshissige. Hver for seg ser vi ofte at Bridcutt, Mowatt og ikke minst Cook har svært god teknikk, og er i stand til å spille seg ut av trange situasjoner. Dessverre stopper det med det.

Cherry

Noen som vet hvor mange stakkars leeds-fans som har tatt turen til denne kampen? :-\

1500+
 

Rudi G.

  • Gjest
Hadde vi fått straffen vi kunne fått og scoret på den hadde det stått 0-1, i stedet fikk Brighton en straffe de ikke skulle hatt og vi hadde en kaptein som dummet seg fullstendig ut...

Cherry

Denne kampen gjorde Evans ett horribelt laguttakntil, vi skulle kontre på Brighton... D var gameplan!
Slo fullstendig feil ut med de spillerne som ble  valgt, der særlig Wooton igjen ble avkledd!- samtidig som vi skriker etter kreativitet og angrepsspillere....

En plan B fantes ikke....kanskje det er mer skremmende.

Hvilke kontringsspillere har du  i tankene som burde spilt?

Vi har ikke mange og velge i, men VINGER er jo ett godt utgangspunkt.
 

Jon R

DETTE var ille...uansett om man har fulgt LEEDS UNITED i 3, 5, 10, 20, 30, 40 (som meg selv), 50 eller enda flere år...så var dagens kamp ILLE...

Håper å aldri se disse spillerne i Leeds-drakt igjen: Wootton, Bamba, Murphy...Erwin er på vippen...han er ung og kan lære fortsatt...men virka veldig hjelpesløs etter han kom innpå...

Steve Evans...vel...han er vel neppe 'framtida'...om han mister jobben i natt/neste formiddag/onsdag/anytime...ja så blir jeg ikke veeeeeldig lei meg...

Cellino...tja...ingen kommentar...bortsett fra at vi ...etter TO Ã…RS EIERSKAP...ikke ser en døyt sportslig framgang...økonomisk sies det at det er 'good times' men jeg er ikke overbevist...enn så lenge så er han dessverre eiger, og er dermed den som styrer innholdet i kjøleskapet!

Mot alle odds så blir det oppmøte på jobb i morgen I LEEDSDRAKT!!!


Leeds & Preud...MOT!!!  ;D


Fantastisk å slakte Murphy etter 8 minutter på banen, i en periode som endte 0-0.
Jon R.