Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, tirsdag 8/3 2016, kl 20:45  (Lest 23932 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

rd1

Stor forskjell på å gjøre en god innspurt, kontra at sesongen fader ut som ifjor. Skulle vi mot all formodning få til et run mot slutten av sesongen, ville det gjort undre for moralen. Tror nå jeg da✌️
"Who needs Cantona??"

Hallgeir *

Silvestri reddet oss etter all sannsynlighet fra et tap i går.

Sammendraget viser en rekke klasseredninger av italieneren. Holder han seg på dette nivået, er det få eller ingen som har noe å klage på.

God kamp av Bellusci også, men var det nødvendig å forlate banen i bare t-skjorte og susp etter kampslutt?  :D
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Silvestri reddet oss etter all sannsynlighet fra et tap i går.

Sammendraget viser en rekke klasseredninger av italieneren. Holder han seg på dette nivået, er det få eller ingen som har noe å klage på.

God kamp av Bellusci også, men var det nødvendig å forlate banen i bare t-skjorte og susp etter kampslutt?  :D

TENK PÅ DE FREMMØTTE SOM FIKK MED SEG DRAKTEN OG BUKSA DA...
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

En liten Leeds-hevn på et kontor i Cardiff:


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Storminator

Uansett så er hver seier så viktig nå. Og vinner vi den utsatte kampen mot Bir.ham så er håpet om Play-off  plutselig veldig til stede. :-)
Har gjort unna debuten som englandsfarer og har fått se mitt kjære Leeds live på Elland Road. Leeds kommer alltid til å være i mitt hjerte :-D

samadhi

Uansett så er hver seier så viktig nå. Og vinner vi den utsatte kampen mot Bir.ham så er håpet om Play-off  plutselig veldig til stede. :-)

Det er det. Men det forutsetter trolig at vi vinner de 5 kampene vi spiller før B`ham. Dvs at vi ut av det blå vinner 8 kamper på rad.
marching on together,
derudaf forever...

Kato

Uansett så er hver seier så viktig nå. Og vinner vi den utsatte kampen mot Bir.ham så er håpet om Play-off  plutselig veldig til stede. :-)

Det er det. Men det forutsetter trolig at vi vinner de 5 kampene vi spiller før B`ham. Dvs at vi ut av det blå vinner 8 kamper på rad.

Og det blir ALDRI å skje. Sorry at jeg er drømmeknuser.
 

Allanclarke

For å klare playoff har vi kun råd til ett tap til og vinne resterende sånn statistisk sett med tanke poengsum som holder. Beklager dere som drømmer. Det kommer aldri til å skje, ALDRI.

Eriksen55

Skjønner ikke at folk blir så positive av en seier. Glade ja, men så positive, merkelig.

Vi blir rundspilt mot Cardiff- Silvesti er helt syk og redder oss. Ante er plutselig stjerna på himmelen som alltid skinner.. Hvor har han vært de siste 30-35 kampene?

Bolton kampen. Vi kunne like gjerne tapt. Dem er i følge rapportene like dårlige som oss.

Jeg er glad for de 6 poengene, for all del. Men, vi er fortsatt et bedritent dårlig chchip lag med en katastrofal eier!

Tap neste kamp, da snur forumet igjen, selv om vi hadde rundspilt Blackburn. Merkelige greier det her  ;)

h.b

  • Gjest
I alle år har vi snakka om muligheten for Playoff, selv om vi, ligger håpløst bak muligheten til det. Vi greier ikke Playoff, så enkelt er det. Det er lettere å få full pott og toppgevinsten alene i både Vikinglotto, Eurojackpot og Lotto i samme uke, enn at Leeds skal greie Playoff

Eriksen55

I alle år har vi snakka om muligheten for Playoff, selv om vi, ligger håpløst bak muligheten til det. Vi greier ikke Playoff, så enkelt er det. Det er lettere å få full pott og toppgevinsten alene i både Vikinglotto, Eurojackpot og Lotto i samme uke, enn at Leeds skal greie Playoff


Ta med Joker, så er vi enige  ;D

Kjell Skjerven

Skjønner ikke at folk blir så positive av en seier. Glade ja, men så positive, merkelig.

Vi blir rundspilt mot Cardiff- Silvesti er helt syk og redder oss. Ante er plutselig stjerna på himmelen som alltid skinner.. Hvor har han vært de siste 30-35 kampene?

Bolton kampen. Vi kunne like gjerne tapt. Dem er i følge rapportene like dårlige som oss.

Jeg er glad for de 6 poengene, for all del. Men, vi er fortsatt et bedritent dårlig chchip lag med en katastrofal eier!

Tap neste kamp, da snur forumet igjen, selv om vi hadde rundspilt Blackburn. Merkelige greier det her  ;)

Me blei slettes ikkje rundspilt mot Cardiff. Dei var heller daarlige foer dei siste 10-15 minuttene. Men,som du seier,Silvestri redda oss.
Side before self,every time.