Kamp: vs Huddersfield Town @ Elland Road, lørdag 19/3 2016, kl 16.00

Started by Promotion 2010, March 17, 2016, 16:33:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Promotion 2010

Phil Hay:

Evans on Huddersfield: "It's a game that both clubs will think we can win." #lufclive

;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

Tom

Noen som kan forklare meg hvorfor nesten alle utenlandske bookmakere har Huddersfield som favoritt? De fleste gir 2,7-2.9 i odds for Leeds seier og rundt 2.5 for Huddersfield. Både form, tabellsituasjon, historikk og hjemmebane "fordel" bør vel objektivt sett gjøre Leeds til favoritt? Merkelig..

lojosang

Quote from: Tom on March 17, 2016, 17:41:58
Noen som kan forklare meg hvorfor nesten alle utenlandske bookmakere har Huddersfield som favoritt? De fleste gir 2,7-2.9 i odds for Leeds seier og rundt 2.5 for Huddersfield. Både form, tabellsituasjon, historikk og hjemmebane "fordel" bør vel objektivt sett gjøre Leeds til favoritt? Merkelig..

Huddersfield - Leeds ender i over 50% av tilfellene med hjemmeseier. H-U-B =  17-8-8 sier http://www.leedsunited-mad.co.uk/head_to_head/leeds_united/vs/huddersfield_town/index.shtml

- Leif Olav

Tom

Ja, men Leeds har jo hjemmekamp her. Står feil i kamptråd overskriften

Cherry

Definitivt hjemmekamp! ;)
3 på rappen, 9 poeng- her er vi favoritter og må styre kampen.... Passer oss dårlig..

Håper på seier, tipper:  1-2  ::)

lojosang

- Leif Olav

Hallgeir *

Quote from: Tom on March 17, 2016, 18:02:07

Har trådstarter dratt på "akutt" påskeferie tro? Han får ordne opp i sitt eget rot....  ;) :D
Super Leeds since 1968

lojosang

Kanskje han antyder at Jacob Adler har solgt stadion til denne John Smith?
- Leif Olav

Promotion 2010

Quote from: Hallgeir * on March 17, 2016, 20:33:13

Har trådstarter dratt på "akutt" påskeferie tro? Han får ordne opp i sitt eget rot....  ;) :D

Gjesp.  :D

Nå pleier vi moderatorer for tiden å glemme å følge med på kamper. Så bare vær lykkelig for at jeg har greid riktig motstander !!!  ::)
Min første Leeds-kamp:

Hallgeir *

Quote from: Promotion 2010 on March 17, 2016, 21:13:28
Quote from: Hallgeir * on March 17, 2016, 20:33:13

Gjesp.  :D

Nå pleier vi moderatorer for tiden å glemme å følge med på kamper. Så bare vær lykkelig for at jeg har greid riktig motstander !!!  ::)

Det har jeg aldri hørt om. Ikke tro på løse rykter - alternativt snakk for deg selv.  :D
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Denne tror jeg vi vinner ganske greit. 4-1 (Ante 2, Doukara, Mowatt)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

evt 4xWood.... ;)...i fare for å gjenta meg selv...kun 3p godt nok!
Ups & Ups!!

enur

Klassisk bananskall. Unngår vi å skli på det denne gangen?

Marching on together

Hallgeir *

Quote from: enur on March 18, 2016, 16:40:52
Klassisk bananskall. Unngår vi å skli på det denne gangen?

Vi har bra statistikk mot Huddersfield de siste årene. Jeg tror ikke at vi taper denne, og det hadde smakt med fire seire på rad. Det må være en stund siden det skjedde sist, visstnok i 2009.
Super Leeds since 1968

Cherry

Okey da, jeg snur etter SÃ...Ã...Ã... mye optimisme ;D

Vi vinner 3-1.... Dallas scorer!!!

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Quote from: Leedsfan on March 18, 2016, 23:10:13

Quote from: h.b on March 18, 2016, 20:24:10
0-2 tap.

Kan du begrunne hvorfor du tror det?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan du begrunne hvorfor du har bedt h.b. om å begrunne, når ingen andre tips i tråden er begrunnet?
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

Quote from: Gufrias on March 19, 2016, 06:49:06

0-2 tap.

Kan du begrunne hvorfor du har bedt h.b. om å begrunne, når ingen andre tips i tråden er begrunnet?

Takker for den.
0-2 begrunner jeg med at vi har overprestert i det siste. Forsvaret er ikke godt nok, og ikke minst. Vi vinner ikke fire på rad

Leedsfan

0-2 tap.

Fordi jeg er mer nysgjerrig på hva h.b begrunner sitt tips med enn de andre. Han trenger ikke å svare heller, men det er alltid interessant å lese om tankene mer enn "resultatene".:)

Når det er sagt så tror jeg ikke tipset trenger å være helt galt heller, det hadde vært typisk oss å gå på en slik smell.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Quote from: h.b on March 19, 2016, 09:11:18

0-2 tap.

Takker for den.
0-2 begrunner jeg med at vi har overprestert i det siste. Forsvaret er ikke godt nok, og ikke minst. Vi vinner ikke fire på rad

Ikke umulig at du får rett dessverre. Typisk oss å gå på en smell, dessuten så har de uberegnlige Bunn på kanten og raske Wells foran.

Kontakinte

0-2 tap.

Takker for den.
Overprestert? Synes den var litt i overkant ;) Mener heller vi har begynt og prestere. Ã... det gjelder midtbane og angrep, forsvaret har prestert over en lengre periode nå. Jeg tror vi vinner klart i dag, hvis progresjon til midtbane og angrep fortsetter.

Gufrias

0-2 tap.

Takker for den.
Jeg vil ikke si at vi har overprestert, men vi har fått veldig godt betalt uten å prestere jevnt godt.

Imidlertid bør selvtilliten ha profitert på disse seirene. Og Huddersfield er ikke noe godt lag. Jeg tror på 1-0.

Edit_ Tipset gjelder ikke hvis vi starter med Wootton.
Hekta på Leeds siden 1974

gulle

Rein H på tippinga(levert inn 32 rekkes)
Begrunnelse( ny standard på forumet?):
1.Tipper med hjertet :-*
2.Hudders er enda dårligere enn vi.

Statistisk taper vi , 4.på rad er sjelden kost.
MOT!
I år rykker vi opp!

Promotion 2010

Quote from: Gufrias on March 19, 2016, 10:53:16

0-2 tap.

Takker for den.
Jeg vil ikke si at vi har overprestert, men vi har fått veldig godt betalt uten å prestere jevnt godt.

Imidlertid bør selvtilliten ha profitert på disse seirene. Og Huddersfield er ikke noe godt lag. Jeg tror på 1-0.

Edit_ Tipset gjelder ikke hvis vi starter med Wootton.

;D
Min første Leeds-kamp:

Blank_File

Trodde Hudds hadde hatt en voldsom oppsving i form den siste tiden?

Edit: Ser at det var feil. Det var da vitterlig Evans som nevnte det i en bisetning i intervju. Jaja...

h.b

Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Bridcutt, Murphy, Mowatt, Dallas, Doukara, Antenucci......
Benken : Peacock-Farrell, Coyle, Cooper, Diagouraga, Cook, Carayol, Wood.

Hva pokker gjør Murphy utpå banen

Budda

Quote from: h.b on March 19, 2016, 15:05:41
Silvestri, Berardi, Bamba, Bellusci, Taylor, Bridcutt, Murphy, Mowatt, Dallas, Doukara, Antenucci......

Hva gjør han i Leeds?
Endre

Fripp

Quote from: h.b on March 19, 2016, 15:05:41

Kunne ikke vært mer enig. Men Evans ser vel noe vi ikke ser......