Eland Road og kaotisk situasjon angående kjøp

Started by h.b, March 31, 2016, 09:21:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Nå finner jeg ikke igjen denne linken som sto at Leeds faktisk ikke har krav på å få kjøpe tilbake Elland Road, selv om pengene er der. mener det sto noe slik om at Leeds har en fast sun de kan betale for tilbakekjøp, hvis eieren vil selge. Ikke at de har krav på å få kjøpt tilbake banen for en viss sum. Men som sagt hvis eieren vil selge. Og det vil nok ikke eieren med de leiebetingelsene Leeds har.
Så hva kan gjøres.
Personlig mener jeg at det beste da er å se seg om etter ny tomt, og bygge ny bane. Cellino kan da ( Hvis han er eier fortsatt ) leie Elland Road frem til en ny bane er oppe å går. Får det å betale nesten 20 mill i året er galskap, når en klubb som Leeds bør eie sin egen bane. Så er det det med at Elland Road faktisk trenger massiv innsprøyting av midler for å oppgraderes til et moderne stadion. Dette vil nok ikke eieren være med på. Så banen vil nok bare forfalle ytterligere.

Leedsfan

Quote from: h.b on March 31, 2016, 09:21:42
Nå finner jeg ikke igjen denne linken som sto at Leeds faktisk ikke har krav på å få kjøpe tilbake Elland Road, selv om pengene er der. mener det sto noe slik om at Leeds har en fast sun de kan betale for tilbakekjøp, hvis eieren vil selge. Ikke at de har krav på å få kjøpt tilbake banen for en viss sum. Men som sagt hvis eieren vil selge. Og det vil nok ikke eieren med de leiebetingelsene Leeds har.
Så hva kan gjøres.
Personlig mener jeg at det beste da er å se seg om etter ny tomt, og bygge ny bane. Cellino kan da ( Hvis han er eier fortsatt ) leie Elland Road frem til en ny bane er oppe å går. Får det å betale nesten 20 mill i året er galskap, når en klubb som Leeds bør eie sin egen bane. Så er det det med at Elland Road faktisk trenger massiv innsprøyting av midler for å oppgraderes til et moderne stadion. Dette vil nok ikke eieren være med på. Så banen vil nok bare forfalle ytterligere.

Cellino kan ikke slik som det er nå forlate ER og TA, og samtidig tro at det ikke kommer til å bli et opprør?! Identiteten til klubben er jo allerede snart borte.

Se bare på City som et godt eksempel, de har suksess, men sjela er borte. Er det virkelig verdt det?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

Quote from: Leedsfan on March 31, 2016, 09:38:10
Se bare på City som et godt eksempel, de har suksess, men sjela er borte. Er det virkelig verdt det?

Kommer ann på åssen man ser det. Elland Road er i en rimelig miserabel forfatning. Skal banen noengang brukes til Premier League kamper. Ja da må den massivt oppgraderes. Det vil ikke skje. Så hva er det beste for klubben. Mest sannsynlig en ny bane. Du tar City som et eksempel. Man kan jo dra Arsenal over samme kam. Og jeg tror ikke fansen vil tilbake til verken maine Road ,eller Highbury for den sakens skyld.
Sjela ja. Ja den er uansett snart historie. med fullsatt Elland Road var det sjel, men med rundt halvfull Elland Road. Da er det bare en tragisk sjel

willum

Så hva kan gjøres.

http://www.2900miles.com/elland-road-buy-not-buy/

Leedsfan

Quote from: h.b on March 31, 2016, 09:51:34
Quote from: Leedsfan on March 31, 2016, 09:38:10

Kommer ann på åssen man ser det. Elland Road er i en rimelig miserabel forfatning. Skal banen noengang brukes til Premier League kamper. Ja da må den massivt oppgraderes. Det vil ikke skje. Så hva er det beste for klubben. Mest sannsynlig en ny bane. Du tar City som et eksempel. Man kan jo dra Arsenal over samme kam. Og jeg tror ikke fansen vil tilbake til verken maine Road ,eller Highbury for den sakens skyld.
Sjela ja. Ja den er uansett snart historie. med fullsatt Elland Road var det sjel, men med rundt halvfull Elland Road. Da er det bare en tragisk sjel

Hvis vi hadde hatt suksess på banen og samtidig en eier vi hadde tillit til så kunne nok de fleste leve godt med planer om en ny bane. Nå er det mange som mener at Cellino river hjertet ut av klubben og da blir det ikke noen bedre stemning om han gjør slike store forandringer.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Jon R

Quote from: Leedsfan on March 31, 2016, 12:44:09
Her er det kontinuitet og kvalitet i flere ledd!

http://www.bbc.com/sport/football/35933749

Det stikk motsatte av Leeds United altså, hvor det er mangel på kontinuitet og kvalitet i nær sagt alle ledd vi har mulighet for å mene noe kvalifisert om.
Jon R.

Leedsfan

Quote from: Jon R on March 31, 2016, 13:16:43
Quote from: Leedsfan on March 31, 2016, 12:44:09
Her er det kontinuitet og kvalitet i flere ledd!

http://www.bbc.com/sport/football/35933749

Det stikk motsatte av Leeds United altså, hvor det er mangel på kontinuitet og kvalitet i nær sagt alle ledd vi har mulighet for å mene noe kvalifisert om.

Jeg vil si at det er en rett betraktning. Hadde vi kunne gjort som Burnley med vårt potensiale så kunne vi smile litt oftere Jon.

Promotion 2010

Quote from: willum on March 31, 2016, 11:38:15
Så hva kan gjøres.

http://www.2900miles.com/elland-road-buy-not-buy/

Skal vi få panikk nå??

A copy of the option is annexed to this article at LR2 and the option expires after 21 years, i.e. the last day it can be exercised is 11th November 2025, which is now less than a decade away.

:D

Gi meg Elland "Red Bull" Arena!!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

"Kaotisk situasjon" ville ha vært en mer treffende trådtittel
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

Quote from: Gufrias on April 01, 2016, 09:52:22
"Kaotisk situasjon" ville ha vært en mer treffende trådtittel

Tatt til etteretning, og forandret