Skrevet av Emne: Kamp: vs Rotherham @ The Aesseal New York Stadium, lørdag 2/4 2016, kl 16.00  (Lest 14058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

6 min. tillegg.

Sjanse til uavgjort?
Super Leeds since 1968

ØBS

Hva i all verden skjer??

Først står det 2-1, deretter snakkes det om utvisning og straffe imot??
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgeir *

Sjanse for Wood. skyter utenfor.
Super Leeds since 1968

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

DenHviteYeboah

Taper for mighty Rotherham altså...jaja ???

Hallgeir *

Rotherham slår oss igjen.

Har blitt vårt nye boogey-team.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Tap igjen. Ikke holdbart.

auren

Slutt. 2-1. Klassisk Leeds. Klarer å tulle det til med en mann mer med elendig forsvarsspill, straffe og rødt kort.

#Klovneklubb

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

huff & huff..
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Jeg gidder ikke å bli forbanna eller deppa :( Skremmende...er bare apatisk. Tenk om vi kunne bare 1 sesong kjempe om opprykk. Bare for å ikke være apatisk. Slik det er nå, så er det jo absolutt INGEN sjanse til å rykke opp-INGEN >:(

Blank_File

Har aldri hørt noen har blitt så slakta før som Bellusci av Whelan og Pope før.

ziganda

Bryr meg akkurat nok til å skrive at jeg ikke bryr meg lengre  :P

Drittlei  >:(

TallyHo

De blir virkelig slakta.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

ØBS

Det er ikke noe nytt etter dagens kamp, men...

Kan noen gi meg et synspunkt på hvilke(t) av leddene i Leeds United FC som holder mål, alt fra eier, manager, lag og nedover HELT til banemester, stadionfeier og dama i billettluka...??
LUSCOS-hilsen
ØBS

TallyHo

Hvis ikke jeg tar feil, 10 poeng ned til nedrykk. 1 kamp tilgode i forhold til de andre bunnlagene.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

DenHviteYeboah

Det er ikke noe nytt etter dagens kamp, men...

Kan noen gi meg et synspunkt på hvilke(t) av leddene i Leeds United FC som holder mål, alt fra eier, manager, lag og nedover HELT til banemester, stadionfeier og dama i billettluka...??
Wood er visst veldig bra sier flere på forumet...en målgarantist visstnok  ;)
Nei, i denne klubben er det kun supporterne som holder mål :D

ØBS

Det er ikke noe nytt etter dagens kamp, men...

Kan noen gi meg et synspunkt på hvilke(t) av leddene i Leeds United FC som holder mål, alt fra eier, manager, lag og nedover HELT til banemester, stadionfeier og dama i billettluka...??
Wood er visst veldig bra sier flere på forumet...en målgarantist visstnok  ;)
Nei, i denne klubben er det kun supporterne som holder mål :D

Nemlig...

Og det burde vi kanskje ta en debatt om, men det får vel bli i en annen tråd...
LUSCOS-hilsen
ØBS

chief

Det er ikke noe nytt etter dagens kamp, men...

Kan noen gi meg et synspunkt på hvilke(t) av leddene i Leeds United FC som holder mål, alt fra eier, manager, lag og nedover HELT til banemester, stadionfeier og dama i billettluka...??

Mener bestemt at hun ene i billettluka definitivt holder mål.... ;D
1 4 all and all 4 1

ØBS

Det er ikke noe nytt etter dagens kamp, men...

Kan noen gi meg et synspunkt på hvilke(t) av leddene i Leeds United FC som holder mål, alt fra eier, manager, lag og nedover HELT til banemester, stadionfeier og dama i billettluka...??

Mener bestemt at hun ene i billettluka definitivt holder mål.... ;D

Du bare understreker hele mitt poeng... :)
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lundewhites

Er redd vi kommer på siste plass av de 6 Yorkeshirelaga i år... Det er flaut det...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Kai


Promotion 2010

Vet ikke helt hva jeg skal si...

https://twitter.com/LeedsDublin/status/716309732588462080


Evans said the loss came down to a "cardinal sin" by Bellusci (attempting to clear with an overhead kick, rather than head away). #lufclive
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Skulle ønske Mathisen var her så vi hadde hatt noen å fyre på.

Sydhagen

Vanvittig tabbe av Bellusci..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Vet ikke helt hva jeg skal si...

https://twitter.com/LeedsDublin/status/716309732588462080
Jeg vet hva jeg skal si: Det der hadde jeg gjort bedre.

Helt sant! Akkurat den situasjonen der hadde jeg det.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Bellusci= løs kanon på dekk...4' ever.
Vi spiller i 2. Dvivisjon , og har spillere deretter...
 

bmoen

Bellusci= løs kanon på dekk...4' ever.
Vi spiller i 2. Dvivisjon , og har spillere deretter...

Det var vel ikke å vente annet enn tap mot en storhet som Rotherham.
BMo - Leeds-fan siden 1964

ØBS

Dette likner ikke deg bmoen...

Du pleier da å være veldig negativ i dine innlegg vanligvis...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Hallgeir *

Etter å ha sett highlights fra kampen i går, må jeg si meg 100% enig med Evans sine uttalelser etter kampen. Jeg fatter ikke hvordan vi kan tape en kamp hvor vi dominerer så pass som vi gjør.

Sjansene vi skaper, er faktisk så mange og så store at vi burde vunnet ganske komfortabelt. Antenucci, som spilte bra, og Bamba hadde vel fem gode sjanser tilsammen, og Bridcutt og Murphy hadde gode skudd som ble reddet.

Igjen gjøres det dårlig arbeid i forsvar, og Bellusci burde legge av seg klovneriet sitt ved straffesituasjonen. Da hadde vi unngått utvisning og straffe imot.

Som lag spilte vi ingen dårlig kamp mot Rotherham.
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Etter å ha sett highlights fra kampen i går, må jeg si meg 100% enig med Evans sine uttalelser etter kampen. Jeg fatter ikke hvordan vi kan tape en kamp hvor vi dominerer så pass som vi gjør.

Sjansene vi skaper, er faktisk så mange og så store at vi burde vunnet ganske komfortabelt. Antenucci, som spilte bra, og Bamba hadde vel fem gode sjanser tilsammen, og Bridcutt og Murphy hadde gode skudd som ble reddet.

Igjen gjøres det dårlig arbeid i forsvar, og Bellusci burde legge av seg klovneriet sitt ved straffesituasjonen. Da hadde vi unngått utvisning og straffe imot.

Som lag spilte vi ingen dårlig kamp mot Rotherham.

Men ikke godt nok. Det var ingen spisser på benken som burde kommet inn for Wood. Det er ansvaret til Evans. Det å dra på kamp uten spissreserver holder ikke. Taktisk bommert for endte gang av Evans dette