Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367513 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #150 på: Juni 27, 2016, 14:46:46 »
25 år og står bare med 130 seniorkamper. Ingen imponerende cv på papiret, men høyreist forsvarer (193 cm).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #151 på: Juni 27, 2016, 15:49:13 »
25 år og står bare med 130 seniorkamper. Ingen imponerende cv på papiret, men høyreist forsvarer (193 cm).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han var jo et kjempetalent. Tror han er kjent for å være litt blokkert i pappen hvis jeg ikke husker feil...

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #152 på: Juni 27, 2016, 18:47:14 »
25 år og står bare med 130 seniorkamper. Ingen imponerende cv på papiret, men høyreist forsvarer (193 cm).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han var jo et kjempetalent. Tror han er kjent for å være litt blokkert i pappen hvis jeg ikke husker feil...

Og blokkert i pappen betyr?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Blank_File

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #153 på: Juni 27, 2016, 19:19:40 »
25 år og står bare med 130 seniorkamper. Ingen imponerende cv på papiret, men høyreist forsvarer (193 cm).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han var jo et kjempetalent. Tror han er kjent for å være litt blokkert i pappen hvis jeg ikke husker feil...

Og blokkert i pappen betyr?
Ikke den aller skarpeste kniven i skuffen.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #154 på: Juni 27, 2016, 19:44:26 »
25 år og står bare med 130 seniorkamper. Ingen imponerende cv på papiret, men høyreist forsvarer (193 cm).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Han var jo et kjempetalent. Tror han er kjent for å være litt blokkert i pappen hvis jeg ikke husker feil...

Og blokkert i pappen betyr?
Ikke den aller skarpeste kniven i skuffen.

Har vi testa'n i matte?
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

 

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #156 på: Juni 27, 2016, 23:14:13 »
Michael McGovern linket.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/27/leeds-fans-react-on-twitter-to-michael-mcgovern-interest/?

McGovern: Han er gammel da:

Spilte vel høsten 1974 under Brian Clough! Ikke særlig god for oss, men vant jo serievinnercupen et par ganger!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Frode

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #157 på: Juni 28, 2016, 07:55:07 »
Michael McGovern linket.
http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/27/leeds-fans-react-on-twitter-to-michael-mcgovern-interest/?

McGovern: Han er gammel da:

Spilte vel høsten 1974 under Brian Clough! Ikke særlig god for oss, men vant jo serievinnercupen et par ganger!

 ;)
Var vel John, det  8)
 

nord

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #158 på: Juni 28, 2016, 11:25:48 »
Leeds trænger til nogle islændinge  :o
 

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #159 på: Juni 28, 2016, 11:59:12 »
Leeds trænger til nogle islændinge  :o

Sant! :) Vi var jo å snuste på Bjarnasson ifjor, men det ble ikke noe av. Etter å ha sett han igår, så synes jeg det var synd! Ro med ball, arbeidsmoral og utholdenhet! Hadde vært et godt tilskudd til troppen. Ihvertfall ifjor!  8)
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #160 på: Juni 28, 2016, 11:59:16 »
Leeds trænger til nogle islændinge  :o

Vel, vi var lenge linket til Birkir Bjarnason i fjor. Om det var reellt eller ikke, vet ikke jeg, men det er liten tvil om at vi hadde hatt bruk for han!
Marching on together!

Frode

 

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #162 på: Juni 28, 2016, 12:13:21 »
Bartley for Swansea på det nærmeste klar for lån.
Dette må vel sies å være en forsterkning? Faktisk litt usikker.
« Siste redigering: Juni 28, 2016, 12:15:16 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #164 på: Juni 29, 2016, 11:38:56 »
Phil Hay:

Re: Leon Britton. I gather that he expects to sign a new contract at Swansea in the next few weeks. Unlikely to be coming to Leeds. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #165 på: Juni 29, 2016, 20:27:11 »
Elphick og Spurr var vi visstnok interresert i , men Villa og Preston (!!) plukket de opp.
Nå er d vel akkurat DER vi trenger og forsterke også, håper virkelig Monk finner riktig (e) stoppere til oss nå i vinduet. Kyle Bartley virker mulig da...

Mer skremmende og lese at Newcastle handler til de summene som er nevnt i dag, 22 mill £ for hhv Dwight Gayle fra Palace og Matt Ritchie fra Bournemouth.  Snakk om og konkurrere med forskjellige forutsetninger.
Villa, Norwich og Newcastle mottar svimlende fallskjermer etter nedrykket, og dette gjør jo gapet større enn noen gang fra Championship til PL.  Ikke bra >:(
 

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #166 på: Juni 29, 2016, 20:55:37 »
Snakk om og konkurrere med forskjellige forutsetninger.
Villa, Norwich og Newcastle mottar svimlende fallskjermer etter nedrykket, og dette gjør jo gapet større enn noen gang fra Championship til PL.  Ikke bra >:(

Fallskjerm ved nedrykk vs. økonomisk doping...

Kan noen forklare forskjellene og logikken runde disse begrepene? Gjerne med fokus på rettferdighet...




We are Leeds...MOT!!!  ;D
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #167 på: Juni 30, 2016, 08:58:28 »
Snakk om og konkurrere med forskjellige forutsetninger.
Villa, Norwich og Newcastle mottar svimlende fallskjermer etter nedrykket, og dette gjør jo gapet større enn noen gang fra Championship til PL.  Ikke bra >:(

Fallskjerm ved nedrykk vs. økonomisk doping...

Kan noen forklare forskjellene og logikken runde disse begrepene? Gjerne med fokus på rettferdighet...




We are Leeds...MOT!!!  ;D
Det er til å bli kvalm av >:(
Tenk om vi hadde hatt £22 mill til spillerkjøp....

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #168 på: Juni 30, 2016, 13:52:43 »
Bianchi klar for Ascoli og Bellusci ryktes tilbake tilbake til Italia iflg Phil Hay.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #169 på: Juni 30, 2016, 14:42:21 »
Bianchi klar for Ascoli og Bellusci ryktes tilbake tilbake til Italia iflg Phil Hay.
Strålende  ;D
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #170 på: Juni 30, 2016, 14:56:00 »

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #171 på: Juni 30, 2016, 15:12:19 »
Vi skriver 30. juni og en talentfull svensk spiss har signet for oss. I tillegg er spillere på vei ut....etter min mening er vi nok en gang bakpå foran neste sesong. Hvis vi skal ha et snev av tro på å havne på de 8 første plassene, så må det etter min mening komme 4-5 KVALITETSSPILLERE inn. Mye skal skje på et par uker nå for at vi skal komme noe bedre enn 10. plass neste sesong >:(
Bare trist :(

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #172 på: Juni 30, 2016, 15:26:28 »
Vi skriver 30. juni og en talentfull svensk spiss har signet for oss. I tillegg er spillere på vei ut....etter min mening er vi nok en gang bakpå foran neste sesong. Hvis vi skal ha et snev av tro på å havne på de 8 første plassene, så må det etter min mening komme 4-5 KVALITETSSPILLERE inn. Mye skal skje på et par uker nå for at vi skal komme noe bedre enn 10. plass neste sesong >:(
Bare trist :(
tja...kanskje...kanskje ikke..velger å ha trua litt til jeg  ;D...hvis bare coach får drive i fred..
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #173 på: Juni 30, 2016, 15:29:37 »
Bianchi klar for Ascoli og Bellusci ryktes tilbake tilbake til Italia iflg Phil Hay.
Strålende  ;D

Bellusci klar
http://www.hitc.com/en-gb/2016/06/30/report-agreement-reached-over-belluscis-leeds-united-exit/


"Giuseppe Bellusci is nearing a move to Empoli, according to reports in Italy.

Stop and Goal report that Empoli and Leeds United have reached an agreement that will see Bellusci leave the Whites this summer.

It is claimed Bellusci will leave Leeds on a season long long, with the Italian side having an option to buy of two million Euros once the loan finishes."
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #174 på: Juni 30, 2016, 16:03:56 »
Vi skriver 30. juni og en talentfull svensk spiss har signet for oss. I tillegg er spillere på vei ut....etter min mening er vi nok en gang bakpå foran neste sesong. Hvis vi skal ha et snev av tro på å havne på de 8 første plassene, så må det etter min mening komme 4-5 KVALITETSSPILLERE inn. Mye skal skje på et par uker nå for at vi skal komme noe bedre enn 10. plass neste sesong >:(
Bare trist :(
Vi skriver 30. juni. Dagen før overgangsvinduet åpner. De som er på vei ut er erstattet (Antenucci - Antonsson), på vei til å bli erstattet (Bellusci - Bartley?) eller overflødige (Bianchi).

Ennå er jeg mer spent på hva som vil skje, enn skuffet over det som ikke har skjedd.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #175 på: Juni 30, 2016, 18:56:39 »
Fra Waccoe:

Nixon saying we've hijacked a move today, decision will be made tomorrow, who could it be?

Kan være det er snakk om Joel Ekstrand.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #176 på: Juni 30, 2016, 19:39:07 »
https://en.wikipedia.org/wiki/Joel_Ekstrand

Han har hatt en del skader, så dette er litt gambling, hvis det skulle være hold i ryktene om at vi er ute etter ham…

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #177 på: Juni 30, 2016, 19:45:35 »
Phil Hay:

@lufc_liam @reluctantnicko all I've heard today is that Bartley is in these parts and hoping to do medical tomorrow.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kyle_Bartley

Skeptisk til denne spilleren. Har stort sett vært på lån hele karrieren, og spilt særdeles lite for Swansea.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #178 på: Juni 30, 2016, 20:41:42 »
Phil Hay:

@lufc_liam @reluctantnicko all I've heard today is that Bartley is in these parts and hoping to do medical tomorrow.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kyle_Bartley

Skeptisk til denne spilleren. Har stort sett vært på lån hele karrieren, og spilt særdeles lite for Swansea.

auren

193cm er en bra start, endelig litt mannfolk på banen. Håper han er god, rask og no-nonsense!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kai

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #179 på: Juni 30, 2016, 22:55:14 »
Du vet han har spilt lite når det eneste man finner av highlights på Youtube er et klipp fra FIFA 12 filmet med en mobiltelefon :)

Men etter å ha sett vår italienske venn i midtforsvaret denne sesongen, er jeg åpen for det meste.