Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24

Started by Leedsfan, June 02, 2016, 18:40:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

Perico er vel ikke en experienced international..? Har bare kamper for diverse u-landslag til Italia.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Quote from: Sydhagen on July 30, 2016, 21:36:05
Perico er vel ikke en experienced international..? Har bare kamper for diverse u-landslag til Italia.

Trenger vel ikke å bety landslagsspiller?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sydhagen

Quote from: Budda on July 30, 2016, 21:42:47
Quote from: Sydhagen on July 30, 2016, 21:36:05

Trenger vel ikke å bety landslagsspiller?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulig jeg tolker det feil, men jeg tenker landslagsspiller når jeg hører international om en fotballspiller.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Monk sa i intervjuet etter kampen at han ville ta en closer look on Perico, eller noe i den dur, i løpet av neste uke. Hvis det stemmer at vi har signert en ny spiller tviler jeg på at det er Perico.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

sportcarl1

Perico gjorde inte bort sig, men känns onödigt ta in då vi har kompetenta spelare i Berardi och Coyle på  den posten, innerbackar däremot står vi och faller med Bartley och Bamba så länge Copper är skadad

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Quote from: auren on July 30, 2016, 19:26:04
Ting skjer:

Fra Joe Rawson på Twitter:

Also just been told that #Lufc have made the signing of an experienced international. Comes from a good source as well.

auren

På Leeds News Now at dette muligens er Mariappa fra Crystal Palace...
Vet lite om han, men ikke god nok for Palace da.

Cherry

Quote from: Cherry on July 31, 2016, 15:39:47
Quote from: auren on July 30, 2016, 19:26:04
Ting skjer:

Fra Joe Rawson på Twitter:

Also just been told that #Lufc have made the signing of an experienced international. Comes from a good source as well.

auren

På Leeds News Now at dette muligens er Mariappa fra Crystal Palace...
Vet lite om han, men ikke god nok for Palace da.

Midtstopper, 29 år- tidl Reading og Watford. 
1.80 cm( bør ha spenst )! :D

Bjorn

Er det noen vi ikke er "linket" til? Pogba?
Marching On! 4276

arntmo

James Milner vil være den perfekte spiller for oss nå!
Jeg har en følelse av at han "kommer hjem" på slutten av sin karriere, men det er vel kanskje litt for tidlig... 1986-modell...

Rudi G.

Quote from: arntmo on July 31, 2016, 16:40:20
James Milner vil være den perfekte spiller for oss nå!
Jeg har en følelse av at han "kommer hjem" på slutten av sin karriere, men det er vel kanskje litt for tidlig... 1986-modell...

En drøm, kontrakten med pool går vel ut i 2018, ukelønn nå £120k...hører vel hjemme i ønsketråden, eller tropåjulenissetråden men lov å håpe, det gjør jeg :)

Promotion 2010

Joe Rawson

As @PhilHayYEP as said it I can reveal the player is Pablo Hernandez should be announced tomorrow as long as no problem with medical #Lufc

Med fortid fra Swansea:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pablo_Hernández_(footballer,_born_1985)
Min første Leeds-kamp:

Promotion 2010

Quote from: Promotion 2010 on July 31, 2016, 19:23:54
Joe Rawson

As @PhilHayYEP as said it I can reveal the player is Pablo Hernandez should be announced tomorrow as long as no problem with medical #Lufc

Med fortid fra Swansea:
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Pablo_Hernández_(footballer,_born_1985)

Ikke så aller verst:

https://m.youtube.com/watch?v=s1Enzf4Orrs

Rask - som i kvikk - smart - som i lur!
Min første Leeds-kamp:

Cherry

" a few more signings".....hvorfor i huleste vente så leeeenge med såpass viktige forsterkninger??

... Ehhh, ving??

Er da Mariappa og Huws de 2 neste?!

auren

Spennende med Hernandez. Han spilte visstnok ving i Swansea under Laudrup, men da Monk tok over spilte han som nr. 10. Tipper det er der han er tiltenkt en rolle, samt selvsagt muligheten til å ha ham på vingen.

En ny midtstopper og en ny sentral midtbane av klasse nå, så kan vi sniffe på topp 6 likevel kanskje  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Phil Hay
@DavidKershaw7 @joerawson been out the loop this w/e but seems to be common knowledge that they're on with Pablo Hernandez. Should happen

Min første Leeds-kamp:

Cherry

Quote from: auren on July 31, 2016, 20:29:46
Spennende med Hernandez. Han spilte visstnok ving i Swansea under Laudrup, men da Monk tok over spilte han som nr. 10. Tipper det er der han er tiltenkt en rolle, samt selvsagt muligheten til å ha ham på vingen.

En ny midtstopper og en ny sentral midtbane av klasse nå, så kan vi sniffe på topp 6 likevel kanskje  :)

auren

Enig!
Hvis han KAN spille som no 10 og i tillegg er kreativ og har spanske lopper i blodet...  :D
Da mangler vi en stødig stopper, og Bridcutt.

Promotion 2010

Combative midfielder Mathieu Flamini, Serie A stalwarts Andrea Lazzari and Valerio Di Cesare, and Leon Osman could all walk through the Elland Road gates come the start of the season.

OG...

Alex Prtichard sier denne artikkelen:

http://www.footballinsider247.com/race-for-tottenham-star-hots-up-as-championship-clubs-do-battle-report/
Min første Leeds-kamp:

sportcarl1

spännande värvning om detta stämmer,  och  om jag kan minnas rätt så kommer detta bli vår första spelare som kommer från Spanien.

Kato

Venter enda på en midtstopper......

sportcarl1

mittstopper är ju egentligen det klart viktigaste, men kanhända svårt hitta den rätta där, men säker på att det jobbas stenhårt på den fronten med.

Hallgeir *

Quote from: sportcarl1 on July 31, 2016, 21:13:14
spännande värvning om detta stämmer,  och  om jag kan minnas rätt så kommer detta bli vår första spelare som kommer från Spanien.
[/quote

Hadde vi ikke en spansk lånespiller litt inn på 2000-tallet.... Raul Bravo? Senere landslagsspiller.
Super Leeds since 1968

Sydhagen

Monk har en tydelig plan for transferaktiviteten sin.
Tror dette kommer til å lukte svidd til slutt!  8)

sportcarl1

Quote from: Hallgeir * on July 31, 2016, 21:51:26
[/quote

Hadde vi ikke en spansk lånespiller litt inn på 2000-tallet.... Raul Bravo? Senere landslagsspiller.
jo det låter bekant, tror han kom från Real Madrid men floppade totalt liksom den brasilianska mittstoppern som skulle vara så himla bra. undrar om inte detta var under Venables tiden

Kontakinte

Quote from: sportcarl1 on July 31, 2016, 22:02:27
Quote from: Hallgeir * on July 31, 2016, 21:51:26
[/quote

jo det låter bekant, tror han kom från Real Madrid men floppade totalt liksom den brasilianska mittstoppern som skulle vara så himla bra. undrar om inte detta var under Venables tiden
Raul Braovo floppa i Leeds? Han var vell mer uintressert ;). Gikk tilbake til RM og spilte fler kamper i La Liga den sessongen. Det var vell heller Vanables som floppa i Leeds ;D

DenHviteYeboah

Quote from: Promotion 2010 on July 31, 2016, 21:12:37
Combative midfielder Mathieu Flamini, Serie A stalwarts Andrea Lazzari and Valerio Di Cesare, and Leon Osman could all walk through the Elland Road gates come the start of the season.

OG...

Alex Prtichard sier denne artikkelen:

http://www.footballinsider247.com/race-for-tottenham-star-hots-up-as-championship-clubs-do-battle-report/
Virker helt usannsynlig at vi kan konkurrere med Newcastle mht lønn. Pritchard går nok til Magpies. Håper veldig på Flamini, men tror også dette strander på lønn :(

SindreWikre

Flamini og Osman er to store ønsker hos meg, rutinerte spillere som kan avgjøre kamper!
Pontus ❤

Cherry

Opptil 4 nye mann/signeringer nå denne uka altså.....
Det kan gi en skikkelig boost , og er meget bra for optimismen.

Må det komme inn en midtstopper først som sist. ;)