Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 369411 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

flynn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #660 på: August 10, 2016, 09:20:21 »
Ã… holde med Leeds er som å spille Lotto. DU har et ørlite håp hver helg, men tar tapte innsatser med et skuldertrekk. Enhver gevinst på småsummer genererer voldsomme følelser og nyvunnet tro på at neste helg tar du alt!

flynn

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #661 på: August 10, 2016, 09:49:12 »
Jo vondere det er nå,  jo bedre vil oppturen smake.

Opptur. Du vet at det er Leeds vi har som klubb Kato

En vakker dag, når gresset er grønnest og himmelen er blå...
 

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #662 på: August 10, 2016, 10:17:16 »
Jo vondere det er nå,  jo bedre vil oppturen smake.

Opptur. Du vet at det er Leeds vi har som klubb Kato

En vakker dag, når gresset er grønnest og himmelen er blå...
Det tror jeg ikke det blir med Cellino...

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #663 på: August 10, 2016, 10:34:44 »
BREAKING NEWS | #BristolCity's Luke Ayling is said to be having a medical at #LeedsUnited today ahead of a move. Thank you to the follower who told me this, he asked for me not a mention his name so I won't, but he told me that a mate of his is best mates with another Bristol City player and he told him it. It's complicated and it might not be the most reliable of sources so you have my apologies now if this isn't true. #lufclive
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #664 på: August 10, 2016, 10:36:38 »
BREAKING NEWS | #BristolCity's Luke Ayling is said to be having a medical at #LeedsUnited today ahead of a move. Thank you to the follower who told me this, he asked for me not a mention his name so I won't, but he told me that a mate of his is best mates with another Bristol City player and he told him it. It's complicated and it might not be the most reliable of sources so you have my apologies now if this isn't true. #lufclive

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/17/bristol-city-luke-ayling-apology-urinating-glass-cheltenham-festival

Artig kar.
 

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #665 på: August 10, 2016, 10:45:23 »
Ayling featured in the Reserves whilst he was still a schoolboy, and was an integral part of Arsenal youth team's Premier Academy League and FA Youth Cup double-winning side of the 2008–09 season forming a crucial defensive partnership with Kyle Bartley.[4] In June 2009, Ayling signed his first professional contract with Arsenal.[

Gjenforening av gamle kompiser Bartley/Ayling? Eller er Ayling mest brukt som høyreback?
marching on together,
derudaf forever...

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #666 på: August 10, 2016, 11:02:51 »
Alexis Scholl igjen i spillerykter i dag - fra YEP.
Enten på lån eller permanent.  Vi har vel snart fyllt opp "lånespiller- kontoen"?

Håper virkelig Pablo slår til, vi trenger mer kreativitet....
kanskje vi tom får til ett skudd på mål i kveld?  ;D
 

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #667 på: August 10, 2016, 11:20:13 »
Jo vondere det er nå,  jo bedre vil oppturen smake.

Opptur. Du vet at det er Leeds vi har som klubb Kato

Tror du at sangen lyder "We've had our downs and downs"? Eller det er kanskje det du synger?  ;D
Marching On! 4276

Cannavaro

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #668 på: August 10, 2016, 12:34:23 »
Jo vondere det er nå,  jo bedre vil oppturen smake.

Opptur. Du vet at det er Leeds vi har som klubb Kato

Tror du at sangen lyder "We've had our downs and downs"? Eller det er kanskje det du synger?  ;D

Må heller være Chumbawamba :.....I get knocked down
But I get up again
You're never going to keep me down

MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #669 på: August 10, 2016, 12:39:27 »
Jo vondere det er nå,  jo bedre vil oppturen smake.

Opptur. Du vet at det er Leeds vi har som klubb Kato

Tror du at sangen lyder "We've had our downs and downs"? Eller det er kanskje det du synger?  ;D

Må heller være Chumbawamba :.....I get knocked down
But I get up again
You're never going to keep me down

Den låta` er jo såååå passende for oss, og var jo "intro`n" når lagene entret gresset på ER ett par sesonger.
Leeds gruppe også mener jeg ;)
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #670 på: August 10, 2016, 12:52:58 »
BREAKING NEWS | #BristolCity's Luke Ayling is said to be having a medical at #LeedsUnited today ahead of a move. Thank you to the follower who told me this, he asked for me not a mention his name so I won't, but he told me that a mate of his is best mates with another Bristol City player and he told him it. It's complicated and it might not be the most reliable of sources so you have my apologies now if this isn't true. #lufclive

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/17/bristol-city-luke-ayling-apology-urinating-glass-cheltenham-festival

Artig kar.

Fordi han ble avbildet med feil folk?


auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #671 på: August 10, 2016, 13:36:25 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  · 11 minfor 11 minutter siden 

A few deals bubbling at #lufc and likely to progress before Saturday. But club are rapidly losing patience with impasse over Bridcutt wages


Da ender det nok opp med en svakere spiller en Wagecutt er jeg redd...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #672 på: August 10, 2016, 13:43:52 »
BREAKING NEWS | #BristolCity's Luke Ayling is said to be having a medical at #LeedsUnited today ahead of a move. Thank you to the follower who told me this, he asked for me not a mention his name so I won't, but he told me that a mate of his is best mates with another Bristol City player and he told him it. It's complicated and it might not be the most reliable of sources so you have my apologies now if this isn't true. #lufclive

https://www.theguardian.com/football/2016/mar/17/bristol-city-luke-ayling-apology-urinating-glass-cheltenham-festival

Artig kar.

Fordi han ble avbildet med feil folk?

Tydelig at det ikke bare her hjemme man lever i fornærma-samfunnet.
Marching on together!

Jostein.

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #673 på: August 10, 2016, 13:55:36 »
7 mill i bud fra West Ham på Taylor, om dette stemmer så er det bare å selge!
Leeds Carajo!

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #674 på: August 10, 2016, 13:58:18 »
Her skjer det ting:

Joe Rawson ‏@joerawson  6 min6 minutter siden Vis oversettelse
I don't have names but #lufc should announce the signings of a midfielder and a rb before the weekend.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #675 på: August 10, 2016, 14:09:11 »
Her skjer det ting:

Joe Rawson ‏@joerawson  6 min6 minutter siden Vis oversettelse
I don't have names but #lufc should announce the signings of a midfielder and a rb before the weekend.

Jeg kan ikke begripe hvorfor vi er linka til høyrebacker hele tiden. Det er den eneste posisjonen i stallen som er godt besatt!

Monk og MC vet at Taylor spiller på andre siden?
Marching on together!

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #676 på: August 10, 2016, 14:15:46 »
Her skjer det ting:

Joe Rawson ‏@joerawson  6 min6 minutter siden Vis oversettelse
I don't have names but #lufc should announce the signings of a midfielder and a rb before the weekend.

Jeg kan ikke begripe hvorfor vi er linka til høyrebacker hele tiden. Det er den eneste posisjonen i stallen som er godt besatt!

Monk og MC vet at Taylor spiller på andre siden?

Jeg har lurt på det samme, men eneste jeg kan tenke meg er at Berardi kan også spille venstreback. Hvis Taylor blir skadet så kan den nye mer rutinerte spilleren spille høyreback og Berardi venstreback. Kjøper man kun en ny venstreback så har vi sikkert et lite problem for da må den unge Coyle spille, men kanskje det er en velsignelse?

Jeg regner med at Monk har peiling på hva han driver med?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #677 på: August 10, 2016, 14:21:36 »
Her skjer det ting:

Joe Rawson ‏@joerawson  6 min6 minutter siden Vis oversettelse
I don't have names but #lufc should announce the signings of a midfielder and a rb before the weekend.

Jeg kan ikke begripe hvorfor vi er linka til høyrebacker hele tiden. Det er den eneste posisjonen i stallen som er godt besatt!

Monk og MC vet at Taylor spiller på andre siden?

Jeg har lurt på det samme, men eneste jeg kan tenke meg er at Berardi kan også spille venstreback. Hvis Taylor blir skadet så kan den nye mer rutinerte spilleren spille høyreback og Berardi venstreback. Kjøper man kun en ny venstreback så har vi sikkert et lite problem for da må den unge Coyle spille, men kanskje det er en velsignelse?

Jeg regner med at Monk har peiling på hva han driver med?

Taylor vil jo vekk og vi har to høyrebacker som er mer enn gode nok. Berardi kan - som du sier - også spille venstreback. Jeg har ingen tro på at MC takker nei til et bud på £5-6 millioner på Taylor, dersom det ikke betyr for mange avdrag og klausuler. Taylor vil vekk + MC trenger å dekke (søksmåls-)utgifter = han forsvinner i slutten av måneden - tror jeg.

Coyle var svært passiv mot Polter på overtid av kampen lørdag, men jeg syns han virker moden for oppgaven. Virker offensivt innstilt og uredd, blant annet i situasjonen han går innover og avslutter med venstre. Ikke ulikt hvordan Taylor slo seg frem i fjor. Syns han var Leeds' minst dårlige av de som spilte (nesten ) hele kampen på søndag.

Har ingen tro på at vi har kuppet Dani Alves fra Juventus, så jeg har ingen forståelse på at klubben skal sitte på tre jevngode høyrebacker og en venstreback som vil vekk.
Marching on together!

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #678 på: August 10, 2016, 14:42:53 »
Her skjer det ting:

Joe Rawson ‏@joerawson  6 min6 minutter siden Vis oversettelse
I don't have names but #lufc should announce the signings of a midfielder and a rb before the weekend.

Jeg kan ikke begripe hvorfor vi er linka til høyrebacker hele tiden. Det er den eneste posisjonen i stallen som er godt besatt!

Monk og MC vet at Taylor spiller på andre siden?

Jeg har lurt på det samme, men eneste jeg kan tenke meg er at Berardi kan også spille venstreback. Hvis Taylor blir skadet så kan den nye mer rutinerte spilleren spille høyreback og Berardi venstreback. Kjøper man kun en ny venstreback så har vi sikkert et lite problem for da må den unge Coyle spille, men kanskje det er en velsignelse?

Jeg regner med at Monk har peiling på hva han driver med?

Taylor vil jo vekk og vi har to høyrebacker som er mer enn gode nok. Berardi kan - som du sier - også spille venstreback. Jeg har ingen tro på at MC takker nei til et bud på £5-6 millioner på Taylor, dersom det ikke betyr for mange avdrag og klausuler. Taylor vil vekk + MC trenger å dekke (søksmåls-)utgifter = han forsvinner i slutten av måneden - tror jeg.

Coyle var svært passiv mot Polter på overtid av kampen lørdag, men jeg syns han virker moden for oppgaven. Virker offensivt innstilt og uredd, blant annet i situasjonen han går innover og avslutter med venstre. Ikke ulikt hvordan Taylor slo seg frem i fjor. Syns han var Leeds' minst dårlige av de som spilte (nesten ) hele kampen på søndag.

Har ingen tro på at vi har kuppet Dani Alves fra Juventus, så jeg har ingen forståelse på at klubben skal sitte på tre jevngode høyrebacker og en venstreback som vil vekk.
Tenkte det samme tidligere i overgangsvinduet - Bare at det var ang. vingplassen. Vi var jo linket til hundre av dem, selv om vi sånt og si har nok av vinger.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #679 på: August 10, 2016, 18:35:20 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP 1 minfor 1 minutt siden
Leeds United close to signing Bristol City defender Luke Ayling on a three-year deal. #lufc

Phil Hay ‏@PhilHayYEP 24 sek24 sekunder siden
Ayling can play right-back or centre-back. Been at Bristol City for the past two years. #lufc


https://en.wikipedia.org/wiki/Luke_Ayling



Andrew Haigh ⚡️ ‏@AndrewHaigh 5 min5 minutter siden
@PhilHayYEP Any talk that Monk and Berardi don't see eye to eye? Saturday suggested it. Would be the only explanation for this move.
« Siste redigering: August 10, 2016, 19:10:58 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #680 på: August 10, 2016, 21:44:30 »
Rykter i kveld om Jack Rodwell.
 

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #681 på: August 10, 2016, 21:49:55 »
Rykter i kveld om Jack Rodwell.

Kan vel spille både sentral midtbane, midtstopper og høyre back. Anvendelig.
MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #684 på: August 11, 2016, 08:20:28 »
Dan Ayling blir visstnok klar i dag. Kommer fra Bristol City, både HB og stopper....spilt med Bartley i yngre år.

Vi får se da vettdu`.
 

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #685 på: August 11, 2016, 08:23:17 »
Dan Ayling blir visstnok klar i dag. Kommer fra Bristol City, både HB og stopper....spilt med Bartley i yngre år.

Vi får se da vettdu`.

Luke Ayling.. og hb har allerede laget "Ny spiller"-tråd.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #686 på: August 11, 2016, 09:59:13 »
Jeg spurte Phil Hay hvem denne midtbanespilleren fra PL er.
En annen svarte følgende:

"Charlie Adam was at the game last night. Could be him??"

Veldig løst selvfølgelig, men jeg skaper herved et rykte!  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #687 på: August 11, 2016, 10:04:20 »
Heller ikke ett håndfast rykte kanskje, men Phil Hay antydet i en tweet denne uka at så for seg at Doukara, Botaka og Murphy kunne bli solgt/lånt ut før 31.august. Ville vært fornuftig å frigitt noen lønnsmidler.
marching on together,
derudaf forever...

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #688 på: August 11, 2016, 10:05:56 »
Liker at Monk henter en forsvarer som har relasjoner med Bartley, kan nok være en enklere tilvenningsfase. Charlie Adam , Ja takk!
Pontus ❤

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #689 på: August 11, 2016, 10:10:00 »
Charlie Adam er vel ikke den midtbanesjefen vi er ute etter, er det? Trodde han var mer en attacking midfielder?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.