Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367038 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #780 på: August 16, 2016, 22:08:19 »
Ser ut som om Jansson er i boks. Joiner oss imorra.

http://www.football-italia.net/89862/torinos-jansson-towards-leeds-united

Neppe en særlig bedre spiller enn Bartley er jeg redd…

Kunne for en gangs skyld tenke meg at vi signerte en midtstopper som spilte fast i klubben han var i og som gjorde det bra..

auren
Men da ville de neppe ha latt han gå.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #781 på: August 16, 2016, 22:13:26 »
Ser ut som om Jansson er i boks. Joiner oss imorra.

http://www.football-italia.net/89862/torinos-jansson-towards-leeds-united

Neppe en særlig bedre spiller enn Bartley er jeg redd…

Kunne for en gangs skyld tenke meg at vi signerte en midtstopper som spilte fast i klubben han var i og som gjorde det bra..

auren
Men da ville de neppe ha latt han gå.

Må da finnes gode, spennende stoppere i L1/NPC som vi kan få for 1-2 millioner pund? Men så er det det med pengesekken da.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #782 på: August 16, 2016, 22:19:10 »
Cooper var vel vurdert som en spennende stopper i de lavere divisjoner? Ingen garanti at de er så mye bedre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #783 på: August 16, 2016, 23:41:11 »
Pope
Monk looking forward to bringing in the experience of Liam Bridcutt. He smiled when asked about Torino's Pontus Jansson but wouldn't crack!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #784 på: August 17, 2016, 07:42:17 »
Cooper var vel vurdert som en spennende stopper i de lavere divisjoner? Ingen garanti at de er så mye bedre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cooper er vel en habil og god Chamionship- stopper?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #785 på: August 17, 2016, 07:46:48 »
Pope
Monk looking forward to bringing in the experience of Liam Bridcutt. He smiled when asked about Torino's Pontus Jansson but wouldn't crack!

Monk ble spurt av BBC Leeds om Pontus, en del av svaret var: Sometimes you know tvinga before me!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #786 på: August 17, 2016, 09:03:24 »
Cooper var vel vurdert som en spennende stopper i de lavere divisjoner? Ingen garanti at de er så mye bedre


Sent from my iPhone using Tapatalk
Cooper er vel en habil og god Chamionship- stopper?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tja, har aldri blitt overbevist. Synes ikke at han var så mye bedre enn de andre stopperne i fjor. Etter min mening er han ikke god nok for et lag som ønsker å kjempe i toppen av ligaen.

Godt mulig at vi kan finne noen gode kjøp nedover i systemet, men det skal litt til at vedkommende skal komme rett inn på laget og heve oss til neste nivå. Ønsker noen som har vist at de holder nivået og som kan ta en lederrolle fra dag én. Som når Villa kjøpte Elphick i år. Men er det er kanskje utopisk mtp. vårt lønnsbudsjett og pengene vi har til å kjøpe spillere.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

arneg

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #787 på: August 17, 2016, 10:16:11 »
En rapport laget på vår kommende svenske stopper:
http://www.scan-scout.com/2011/11/04/pontus-jansson/
 

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #788 på: August 17, 2016, 10:21:07 »
Interessant lesning sjøl om dette er skrevet for 5 år sia. Håper han er dritgod!! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


AndyMathie

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #789 på: August 17, 2016, 10:33:05 »
En rapport laget på vår kommende svenske stopper:
http://www.scan-scout.com/2011/11/04/pontus-jansson/


Virker som klassestopper og det er ikke rart at han bare fikk 9 kamper for Torino i fjor i og med at konkurrentene hans het Glik(nå solgt til Monaco for 12 millioner pund samt spilte for Polen i EM) og Maksimovic  som ryktes til Napoli for 25 milioner pund. At Torino gir slipp på han er meget  rart, men Sinisa Mihajlovic liker heldigvis ikke svensken enda han ikke har sett han i match i serie a. Godt for oss tror æ og tror at han blir vår klart beste stopper.

Vurderer dette som en meget god signering på lik linje med Hernandez signeringen.
We are Leeds and we are proud of it!

Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #790 på: August 17, 2016, 12:57:29 »
En rapport laget på vår kommende svenske stopper:
http://www.scan-scout.com/2011/11/04/pontus-jansson/


Virker som klassestopper og det er ikke rart at han bare fikk 9 kamper for Torino i fjor i og med at konkurrentene hans het Glik(nå solgt til Monaco for 12 millioner pund samt spilte for Polen i EM) og Maksimovic  som ryktes til Napoli for 25 milioner pund. At Torino gir slipp på han er meget  rart, men Sinisa Mihajlovic liker heldigvis ikke svensken enda han ikke har sett han i match i serie a. Godt for oss tror æ og tror at han blir vår klart beste stopper.

Vurderer dette som en meget god signering på lik linje med Hernandez signeringen.
"In his game he is rarely dragged out of position, as he is constantly organizing and communicating with his back-four colleagues."

"He’s a commanding presence at the back four and he isn’t afraid to let his teammates known of his presence."

Dirigenten vi har ventet på?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #791 på: August 17, 2016, 13:02:47 »
Hvis dette holder stikk så er jeg for!! Men synes å erindre at Bambi ble omtalt i lignende vendinger også...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


Xern

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #792 på: August 17, 2016, 13:07:58 »
Hvis dette holder stikk så er jeg for!! Men synes å erindre at Bambi ble omtalt i lignende vendinger også...

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk
Han var jo slik i lånperioden...
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #793 på: August 17, 2016, 20:33:23 »
Dette her kan umulig stemme. Må være råtten nettside dette. http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-weighing-up-swoop-for-midfielder/

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #794 på: August 17, 2016, 20:48:33 »
Dette her kan umulig stemme. Må være råtten nettside dette. http://footballleagueworld.co.uk/leeds-united-weighing-up-swoop-for-midfielder/


Jeg så den et annet sted også. Han har connection med Cellino og Cagliari fra noen år tilbake!


Men veldig gammel.....
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28901
  • Total likes: 2637
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #795 på: August 17, 2016, 21:25:52 »
Og litt mer:

Belgian defender Bryan Verboom (Zulte Waregem) has agreed personal terms with Leeds United, says @pjcalcoen.  #LUFC

Rawson er altså Massimos 'mouthpiece' for tiden:
Joe Rawson ‏@joerawson  · 42m42 minutes ago 

On Verboom I've asked Cellino and his response was "who is he? Never heard of him" may clear that one up #Lufc

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #796 på: August 17, 2016, 21:47:25 »
Og litt mer:

Belgian defender Bryan Verboom (Zulte Waregem) has agreed personal terms with Leeds United, says @pjcalcoen.  #LUFC

Rawson er altså Massimos 'mouthpiece' for tiden:
Joe Rawson ‏@joerawson  · 42m42 minutes ago 

On Verboom I've asked Cellino and his response was "who is he? Never heard of him" may clear that one up #Lufc

Lederne i Zulte W er forbauset over at dealen ser ut til å være off selv om klubbene ifølge dem var enige!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #797 på: August 18, 2016, 11:20:30 »
Luke Murphy og Diagouraga har fått beskjed om de er "surplus" i stallen nå.....free to leave.

Ikke noen bombe, men litt overrasket over Diago`.....og at Grimes ikke blir mer brukt da
etter å være hentet inn av Monk.
 

Kickthemdown

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #798 på: August 18, 2016, 11:36:24 »
Luke Murphy og Diagouraga har fått beskjed om de er "surplus" i stallen nå.....free to leave.

Ikke noen bombe, men litt overrasket over Diago`.....og at Grimes ikke blir mer brukt da
etter å være hentet inn av Monk.
Fantastiske nyheter. Mangler bare at Bamba også forlater skuta så blir dette bra!

auren

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #799 på: August 18, 2016, 11:43:49 »
Dia var god i vårsesongen og ble vel kåret til Brentfords beste spiller for to sesonger siden. Svært merkelig avgjørelse av Monk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #800 på: August 18, 2016, 11:59:35 »
Dia var god i vårsesongen og ble vel kåret til Brentfords beste spiller for to sesonger siden. Svært merkelig avgjørelse av Monk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Enig. Det har vært skreket etter en slik type i seriestarten, så vidt jeg har oppfattet. Typisk nok har jeg ikke fått med meg at han fortsatt var i klubben.

samadhi

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #801 på: August 18, 2016, 12:52:07 »
Helt klart merkelgi at Diagouraga er helt ute.
Ble brukt som nødløsning på stopperplass i sommer, fikk full tillit i seriestarten også ut med han..

Representerer alt som er feil med den håpløse kortsiktige tankegangen i Leeds.
Evans overtok i oktober og kritiserte innkjøpene som Rosler gjorde.
Monk kvitter seg så med de som Evans hentet i januar.
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #802 på: August 18, 2016, 13:23:13 »
Gleder meg til denne tråden legges død jeg..
Ups & Ups!!

Square Ball

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #803 på: August 18, 2016, 13:30:56 »
tror Monk ble skuffet over Dia mot Qpr.Rutinert spiller som skulle ta tak i midtbanen med mange nye spillere
rundt seg.Visste sikkert og at Bridcutt var klar som kan spille i samme rolle(samt Phillips og Vieira).

En ting er klart og det er at en nå har mye bedre tempo/fart i troppen(sirupsMurphy ryker vel og)
Lykkes vi endelig med stopperelånene ser jeg lyst på sesongen

TK20

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #804 på: August 18, 2016, 13:52:16 »
Dia var god i vårsesongen og ble vel kåret til Brentfords beste spiller for to sesonger siden. Svært merkelig avgjørelse av Monk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig typisk når man bytter manager hele tiden.

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #805 på: August 18, 2016, 13:54:38 »
Dia var god i vårsesongen og ble vel kåret til Brentfords beste spiller for to sesonger siden. Svært merkelig avgjørelse av Monk!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig typisk når man bytter manager hele tiden.

Helt klart et poeng.
Og i tillegg managere med totalt forskjellige filosofier...Ingen rød tråd i ansettelsene...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #806 på: August 18, 2016, 14:22:55 »
tror Monk ble skuffet over Dia mot Qpr.Rutinert spiller som skulle ta tak i midtbanen med mange nye spillere
rundt seg.Visste sikkert og at Bridcutt var klar som kan spille i samme rolle(samt Phillips og Vieira).

En ting er klart og det er at en nå har mye bedre tempo/fart i troppen(sirupsMurphy ryker vel og)
Lykkes vi endelig med stopperelånene ser jeg lyst på sesongen

Enig.
Monks vurdering er vel at Bridcutt er den beste. Så har vi Vieira og Phillips (god kamp på tirsdag) som er egenprodusert og minst like gode som Dia og Murphy. Da er det ikke noe poeng i å betale ut lønn til disse to når de er nr. 4 og 5 i køen.
MOT

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #807 på: August 18, 2016, 15:00:40 »
Ny spiller ryktes på vei til Leeds.
http://the72.co.uk/62882/leeds-united-interest-in-midfielder-revealed-in-belgian-press/
Sør-Afrikansk midtbanespiller som spiller i Belgia.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #808 på: August 18, 2016, 15:10:41 »
tror Monk ble skuffet over Dia mot Qpr.Rutinert spiller som skulle ta tak i midtbanen med mange nye spillere
rundt seg.Visste sikkert og at Bridcutt var klar som kan spille i samme rolle(samt Phillips og Vieira).

En ting er klart og det er at en nå har mye bedre tempo/fart i troppen(sirupsMurphy ryker vel og)
Lykkes vi endelig med stopperelånene ser jeg lyst på sesongen

Enig.
Monks vurdering er vel at Bridcutt er den beste. Så har vi Vieira og Phillips (god kamp på tirsdag) som er egenprodusert og minst like gode som Dia og Murphy. Da er det ikke noe poeng i å betale ut lønn til disse to når de er nr. 4 og 5 i køen.

Det jeg tenkte også. Helt riktig å bli kvitt dem og frigjøre lønnsmidler. Vi har kastet bort nok penger på å lønne spillere som aldri er gode nok til å spille kamper.

GeirO

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #809 på: August 18, 2016, 19:53:35 »
Ny spiller ryktes på vei til Leeds.
http://the72.co.uk/62882/leeds-united-interest-in-midfielder-revealed-in-belgian-press/
Sør-Afrikansk midtbanespiller som spiller i Belgia.
Fint! 6-7 nye spillere til, så begynner dette å bli bra ;)
Forøvrig lurer jeg på om noen i Belgia sier de er fra Leeds og påstår de skal kjøpe spillere, jf. Verboom.
MOT