Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 24  (Lest 367530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1470 på: Januar 27, 2017, 14:18:33 »
Må vel ha inn en erstatter for Mowatt også.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk


RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1471 på: Januar 27, 2017, 14:47:01 »
Det som eventuelt er synd med å kvitte seg med han er at vi lar han gå før vi har vokst skikkelig i fra han.

Mowatt blir neppe landslagsspiller for England eller får en karriere med 100+ PL kamper. Men han har 120 kamper allerede og er 21 år. Jeg hadde håpet at når vi først solgte Mowatt så var det fordi vi hadde rykket klart i fra han som klubb.

Det har vi ikke helt enda selv om vi ligger på play-off. Da liker jeg dårlig å selge egenproduserte spillere. Nå skal enhver spiller i troppen selvsagt forsvare plassen sin, enten han er egenprodusert eller innkjøpt, men han har vært på banen i 15 Championship kamper hittil i sesongen. Han har vært i klubben siden han var 8 år, det hadde jo vært greit å ha med oss noen slike individer på veien mot PL.

Man Utd bygget en klubbkultur på å beholde spillere som Wes Brown, Fletcher, Gibson, O`Shea med flere litt lengre og med litt mer tålmodighet enn andre, fordi de slike spillere som fikk mindre spilletid allikevel var viktig fordi de gjorde jobben de ble bedt om når de spilte og ikke skapte unødvendig støy med å sitte på benken en mnd. Fotball er lagidrett og da er det viktig hvordan spiller nummer 16-20 håndterer motivasjonen og humøret sitt.

Mowatt er og utsatt for å ha blitt brukt altfor mye på vingen og dermed fått spille for mange svake kamper i flere sesonger nå, derfor er det lett for at vi husker han som for treig, for svak, for dårlig...

Noen sier at han ikke er god nok til å være med opp i PL derfor er det riktig og selge han, men Pablo er heller ikke god nok til å være med opp i PL, så det argumentet er ikke fornuftig å bruke FØR vi er i PL. Jeg hadde beholdt Mowatt i troppen, til cup og som alternativ til Pablo når vi trenger mål fra midtbanespillerne våre... Spiller som ikke er like talentfull eller spennende, som Vieira, Cook, Taylor og Byram, men heller ikke så ubrukelig som omtalt her. Med både mål og assist i sin forrige kamp fra start.
1000% enig i hva du skriver. Ã… selge han til Barnsley skjærer i øynene >:(.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1472 på: Januar 27, 2017, 15:23:31 »
Adam Pope‏ @APOPEY
GM is excited by the transfer window and how he can strengthen the squad. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1473 på: Januar 27, 2017, 15:26:05 »
Adam Pope ‏@APOPEY
 Monk says he is expecting more than 1 player in. #lufc
Bare å slappe av. Vi skriver 27.01 og dette vinduet kommer nok en gang til å bli en skuffelse. Null forhåpninger...Monk sier nøyaktig det samme som de 5 foregående trenerne:
- vi er aktive på markedet....
- vi kjøper kun spillere vi ønsker....
 I tillegg venter jeg på frasene:
 -det er vanskelig å få tak i de rette spillerne midt i sesongen....
- vi kjøper ikke bare for å kjøpe....
- jeg har laget en liste til styreleder med 2-3 spillere jeg ønsker hvis de er tilgjengelige...
Hvis det ikke skjer noe i dette vinduet, så satser eierne tydeligvis at vi skal ta en "Blackpool eller Burnley" Altså å rykke opp på flaks og sparebluss ;)

Torpe-do

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1474 på: Januar 27, 2017, 15:36:12 »
Adam Pope ‏@APOPEY
 Monk says he is expecting more than 1 player in. #lufc
Bare å slappe av. Vi skriver 27.01 og dette vinduet kommer nok en gang til å bli en skuffelse. Null forhåpninger...Monk sier nøyaktig det samme som de 5 foregående trenerne:
- vi er aktive på markedet....
- vi kjøper kun spillere vi ønsker....
 I tillegg venter jeg på frasene:
 -det er vanskelig å få tak i de rette spillerne midt i sesongen....
- vi kjøper ikke bare for å kjøpe....
- jeg har laget en liste til styreleder med 2-3 spillere jeg ønsker hvis de er tilgjengelige...
Hvis det ikke skjer noe i dette vinduet, så satser eierne tydeligvis at vi skal ta en "Blackpool eller Burnley" Altså å rykke opp på flaks og sparebluss ;)

Må ikke glemme den vanlige "vi trenger ikke å selge"
Akkurat i dette vinduet tror jeg forsåvidt på dette, at vi ikke kommer til å selge noen som er viktige for laget. Noe annet hadde i alle fall vært helt på trynet.

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1475 på: Januar 27, 2017, 16:45:29 »
Adam Pope ‏@APOPEY
 Monk says he is expecting more than 1 player in. #lufc
Bare å slappe av. Vi skriver 27.01 og dette vinduet kommer nok en gang til å bli en skuffelse. Null forhåpninger...Monk sier nøyaktig det samme som de 5 foregående trenerne:
- vi er aktive på markedet....
- vi kjøper kun spillere vi ønsker....
 I tillegg venter jeg på frasene:
 -det er vanskelig å få tak i de rette spillerne midt i sesongen....
- vi kjøper ikke bare for å kjøpe....
- jeg har laget en liste til styreleder med 2-3 spillere jeg ønsker hvis de er tilgjengelige...
Hvis det ikke skjer noe i dette vinduet, så satser eierne tydeligvis at vi skal ta en "Blackpool eller Burnley" Altså å rykke opp på flaks og sparebluss ;)

De frasene du venter på har han jo allerede sagt:)

Virker som vi vil ha Fletcher og han kommer hvis Hogan forsvinner til West Ham. Da vil kanskje Brentford snyte oss for Canos hvis så skjer.

Jeg tror Monk vil ha Fletcher, Canos og en eller annen som vi ikke vet navnet på! Noen nevner Bogle.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1476 på: Januar 27, 2017, 16:53:15 »
Adam Pope ‏@APOPEY
 Monk says he is expecting more than 1 player in. #lufc
Bare å slappe av. Vi skriver 27.01 og dette vinduet kommer nok en gang til å bli en skuffelse. Null forhåpninger...Monk sier nøyaktig det samme som de 5 foregående trenerne:
- vi er aktive på markedet....
- vi kjøper kun spillere vi ønsker....
 I tillegg venter jeg på frasene:
 -det er vanskelig å få tak i de rette spillerne midt i sesongen....
- vi kjøper ikke bare for å kjøpe....
- jeg har laget en liste til styreleder med 2-3 spillere jeg ønsker hvis de er tilgjengelige...
Hvis det ikke skjer noe i dette vinduet, så satser eierne tydeligvis at vi skal ta en "Blackpool eller Burnley" Altså å rykke opp på flaks og sparebluss ;)

De frasene du venter på har han jo allerede sagt:)

Virker som vi vil ha Fletcher og han kommer hvis Hogan forsvinner til West Ham. Da vil kanskje Brentford snyte oss for Canos hvis så skjer.

Jeg tror Monk vil ha Fletcher, Canos og en eller annen som vi ikke vet navnet på! Noen nevner Bogle.
Fornøyd om kun Fletcher kommer jeg, men så er jo ikke manager, heller da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1477 på: Januar 27, 2017, 16:56:38 »
Adam Pope ‏@APOPEY
 Monk says he is expecting more than 1 player in. #lufc
Bare å slappe av. Vi skriver 27.01 og dette vinduet kommer nok en gang til å bli en skuffelse. Null forhåpninger...Monk sier nøyaktig det samme som de 5 foregående trenerne:
- vi er aktive på markedet....
- vi kjøper kun spillere vi ønsker....
 I tillegg venter jeg på frasene:
 -det er vanskelig å få tak i de rette spillerne midt i sesongen....
- vi kjøper ikke bare for å kjøpe....
- jeg har laget en liste til styreleder med 2-3 spillere jeg ønsker hvis de er tilgjengelige...
Hvis det ikke skjer noe i dette vinduet, så satser eierne tydeligvis at vi skal ta en "Blackpool eller Burnley" Altså å rykke opp på flaks og sparebluss ;)

De frasene du venter på har han jo allerede sagt:)

Virker som vi vil ha Fletcher og han kommer hvis Hogan forsvinner til West Ham. Da vil kanskje Brentford snyte oss for Canos hvis så skjer.

Jeg tror Monk vil ha Fletcher, Canos og en eller annen som vi ikke vet navnet på! Noen nevner Bogle.
Fornøyd om kun Fletcher kommer jeg, men så er jo ikke manager, heller da.

Kjenner ikke så mye til Canos, men en liten dribleving/10'er ala Coutinho må gjerne komme..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1478 på: Januar 27, 2017, 17:00:30 »
Mye står på om Payet forlater West Ham, blir det hevdet. Dersom så skjer, kjøper Hammers Hogan, og Leeds kjøper Fletcher.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1479 på: Januar 27, 2017, 17:17:00 »
Mye står på om Payet forlater West Ham, blir det hevdet. Dersom så skjer, kjøper Hammers Hogan, og Leeds kjøper Fletcher.

Fra Payet til Hogan...der har du en liten nedtur.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1480 på: Januar 27, 2017, 17:26:20 »
Mye står på om Payet forlater West Ham, blir det hevdet. Dersom så skjer, kjøper Hammers Hogan, og Leeds kjøper Fletcher.

Fra Payet til Hogan...der har du en liten nedtur.
Glad jeg ikke er Hammers-fan får tida. Hadde fått totalt fnatt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1481 på: Januar 27, 2017, 17:35:44 »
BREAKING: Midfielder Alex Mowatt has left LEEDS UNITED to join Barnsley for an undisclosed fee. It's a two and a half year deal #lufc
https://www.leedsunited.com/news/team-news/21550/alex-mowatt-joins-barnsley
« Siste redigering: Januar 27, 2017, 17:40:55 av testo »
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje


testo

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1483 på: Januar 27, 2017, 19:42:10 »
Leeds United: Mowatt departure a hint of incoming players – Monk


“Well, like I said, the most important bit for me is we strengthen the squad, that we don’t weaken it. And like I said, if Alex, if it’s done and I’m told it’s pretty much down the line and done, then I can only assume the club are 100% sure that the players we have talked about are gonna come through the door as soon as possible.”

"like I said!" ::) :o

https://www.youtube.com/watch?v=BAZbo6vSF0Y
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Leedsgutt

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1484 på: Januar 27, 2017, 19:46:45 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h1 hour ago
More
 Sounds like Mowatt fee is six figures, in excess of £500k. #lufc

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1485 på: Januar 27, 2017, 21:42:00 »
Snoddy er West Hams!

Da er Fletcher vår!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1486 på: Januar 27, 2017, 21:47:33 »
Snoddy er West Hams!

Da er Fletcher vår!!!
Før meg igjen! Støtter påstanden din fullt ut.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1487 på: Januar 28, 2017, 09:30:12 »
Snoddy er West Hams!

Da er Fletcher vår!!!

Tror Hogan må komme først! Da får Brentford penger og snyter oss for Canos.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

h.b

  • Gjest
Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1488 på: Januar 28, 2017, 09:56:12 »
Skjønner ikke problemet her. Både Canos og Fletcher skal til Leeds. Det er bare for Raddiken å frigi penger til å kjøpe. Enkelt og greit. Han har jo selv uttalt at han må regne med å bruke endel penger i starten
« Siste redigering: Januar 28, 2017, 09:58:13 av h.b »

Promotion 2010

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1489 på: Januar 28, 2017, 10:29:15 »
Skjønner ikke problemet her. Både Canos og Fletcher skal til Leeds. Det er bare for Raddiken å frigi penger til å kjøpe. Enkelt og greit. Han har jo selv uttalt at han må regne med å bruke endel penger i starten

Poenget er vel st WEST HAM ikke ville selge før en til var kommet inn!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

JaJa

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1490 på: Januar 28, 2017, 10:37:59 »
Skjønner ikke problemet her. Både Canos og Fletcher skal til Leeds. Det er bare for Raddiken å frigi penger til å kjøpe. Enkelt og greit. Han har jo selv uttalt at han må regne med å bruke endel penger i starten

Poenget er vel st WEST HAM ikke ville selge før en til var kommet inn!

Mener å ha lest at Radrizzani har uttalt i et intervju at det ikke ville bli brukt mye penger i januarvinduet....

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1491 på: Januar 28, 2017, 11:24:33 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h1 hour ago
More
 Sounds like Mowatt fee is six figures, in excess of £500k. #lufc

Det var en svært skuffende/ lav sum!
Hourihane på utgående kontrakt i Barnsley gikk til Villa for 2,5 mill£...!!

Lawrence, Bogle, Fletcher og Canos..... Virker som om 2 av de er mest sannsynlig.
 

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1492 på: Januar 28, 2017, 11:24:43 »
Skjønner ikke problemet her. Både Canos og Fletcher skal til Leeds. Det er bare for Raddiken å frigi penger til å kjøpe. Enkelt og greit. Han har jo selv uttalt at han må regne med å bruke endel penger i starten

Har 'linket' blitt til 'skal'? Ikke rart du forventer mye.
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1493 på: Januar 28, 2017, 11:27:17 »
Syns ikke vinduet har vært så aller verst jeg:
- Hernandez permanent (meget viktig, selv om han kanskje ikke helt føles som en ny signering)
- Jansson tilsynelatende Leedsspiller permanent etter at låneavtalen løper ut
- Taylor blir
- Ut med Diagouraga og Murphy

Så er jeg litt ambivalent til Mowatt. Har vært på et godt Championship-nivå før og jeg er sikker på at Barnsley har gjort en god handel, men mangel på fart - spesielt defensivt - gjør at jeg ikke helt tror han er Premier League-materiale.

Monk sa også tidligere at det kan komme en eller to inn. Ifølge Hay har dette hele tiden vært avhengig av de riktige spillerne. Altså er dette antakelig Fletcher og Canos. Dersom disse ikke er tilgjengelige, blir det ikke kjøp. Syns dette vitner om kvalitet og ikke kvantitet.

Syns ikke dette er hva vi hørte under Bates, feks. Vinduet er ikke stengt enda heller.
Marching on together!

Bjorn

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1494 på: Januar 28, 2017, 11:28:59 »
Phil Hay ‏@PhilHayYEP  1h1 hour ago
More
 Sounds like Mowatt fee is six figures, in excess of £500k. #lufc

Det var en svært skuffende/ lav sum!
Hourihane på utgående kontrakt i Barnsley gikk til Villa for 2,5 mill£...!!

Lawrence, Bogle, Fletcher og Canos..... Virker som om 2 av de er mest sannsynlig.

Men Villa kjøper en av Barnsley sine beste med oppadgående kurve mens Mowatt har en nedadgående.  Mulig Barnsley gjør et røverkjøp i forhold til Villa men vanskelig å måle 1 til 1.
Marching On! 4276

Dennis

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1495 på: Januar 28, 2017, 11:29:03 »
Skjønner ikke problemet her. Både Canos og Fletcher skal til Leeds. Det er bare for Raddiken å frigi penger til å kjøpe. Enkelt og greit. Han har jo selv uttalt at han må regne med å bruke endel penger i starten

Har 'linket' blitt til 'skal'? Ikke rart du forventer mye.

Det er litt sånn stemninga er til tider. Først er disse spillerne altfor dårlig i forhold til ambisjonene. Og når disse eventuelt ikke signeres, er også det feil. Glem at Leeds er i kjempeflyt. :o
Marching on together!

Cherry

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1496 på: Januar 28, 2017, 12:03:14 »
Vi er i kjempeflyt pt, men vi trenger definitivt cover på spiss og stopperplass- mens d kun er offensive spillere det er rykter om. Hvorfor vi skal hente Canos som ikke kommer med i Norwich forstår jeg ikke helt.....mens Fletcher/ Bogle "makes sense".
Usikker på om Snodgrass " løser ut" Fletcher for oss, for Bilic vil helst ha inn en spiss også først.

At Tom Lawrence ryktet er blitt sterkere er vel pga Mowatt- salget... og vi har jo faktisk kvittet oss med 3-tre- midtbanespillere de siste 3 ukene!!

Håper vi virkelig signerer kvalitet nå i dette vinduet, og jeg har virkelig tru' på det Monk driver med!
 

RoarG

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1497 på: Januar 28, 2017, 15:21:10 »
Nå er Payet så godt som solgt. Nå kan West Ham handle inn en ny spiss og selge Fletcher til oss.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1498 på: Januar 28, 2017, 16:16:21 »
For et lag som er såpass nøye balansert som vårt er det viktig å huske at den negative effekten av spillere som forsvinner er større enn den positive effekten av spillere som kommer inn. Det viktigste nå, i motsetning til de seneste års vinduer, er at viktige spillere ikke forsvinner. Den største trusselen her er Charlie, men også Vieira og Wood har vært ryktet vekk. I tillegg kommer situasjonen rundt Jansson og Pablo, der mangel på signering ville vært symbolsk sammenliknbart med salg av eide spillere.

Dersom hele vinduet passerer uten at noen av disse forsvinner ut dørene vil det være mye viktigere enn signeringer man ikke vet om vil heve laget eller ikke.

For der ligger poenget: jeg ser ikke ett punkt i laget der vi sårt trenger forsterkning. Unntakene er, som ofte nevnt, en tredje/fjerde midtstopper og en venstrekant. Disse behovene kan umulig beskrives som prekære; når du har ligaens beste stopperpar er det er vanskelig å finne gode midstoppere som godtar å ikke spille fast, og på venstrekanten har vi tross alt Doukara, Dallas, Roofe og Sakho. Pablo kan også spille der om nettene blir lange og kulda setter inn.

Jeg gråter ikke om vi kjøper en slam dunk knallgod venstrekant, og en sub-19 år gammel stopper som godtar å være fjerdevalg hadde vært veldig nyttig - for all del. Allikevel, i dette vinduet er det viktigere å ikke miste enn å få.
« Siste redigering: Januar 28, 2017, 16:19:33 av TK20 »

Leedsfan

Sv: Rykter:Spillere inn og spillere ut.
« Svar #1499 på: Januar 29, 2017, 06:42:15 »
For et lag som er såpass nøye balansert som vårt er det viktig å huske at den negative effekten av spillere som forsvinner er større enn den positive effekten av spillere som kommer inn. Det viktigste nå, i motsetning til de seneste års vinduer, er at viktige spillere ikke forsvinner. Den største trusselen her er Charlie, men også Vieira og Wood har vært ryktet vekk. I tillegg kommer situasjonen rundt Jansson og Pablo, der mangel på signering ville vært symbolsk sammenliknbart med salg av eide spillere.

Dersom hele vinduet passerer uten at noen av disse forsvinner ut dørene vil det være mye viktigere enn signeringer man ikke vet om vil heve laget eller ikke.

For der ligger poenget: jeg ser ikke ett punkt i laget der vi sårt trenger forsterkning. Unntakene er, som ofte nevnt, en tredje/fjerde midtstopper og en venstrekant. Disse behovene kan umulig beskrives som prekære; når du har ligaens beste stopperpar er det er vanskelig å finne gode midstoppere som godtar å ikke spille fast, og på venstrekanten har vi tross alt Doukara, Dallas, Roofe og Sakho. Pablo kan også spille der om nettene blir lange og kulda setter inn.

Jeg gråter ikke om vi kjøper en slam dunk knallgod venstrekant, og en sub-19 år gammel stopper som godtar å være fjerdevalg hadde vært veldig nyttig - for all del. Allikevel, i dette vinduet er det viktigere å ikke miste enn å få.

Halleluja!

Derfor er det ekstra viktig at de rette kommer inn hvis vi skal handle.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.