Skrevet av Emne: EX-Spiller: Marcus Antonsson  (Lest 52618 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #30 på: Juni 23, 2016, 14:52:08 »
Et førsteinntrykk av en spiller de aller færreste av oss har hørt om, og sannsynligvis ingen har sett spille, gjøres jo ut fra de variablene vi har. Og det er 10 mål på en halv sesong i Allsvenskan, og ikke rangert som 1 av de 4 beste spissene til Sverige (EM-troppen).  Cellino legger lista på opprykk, da antar jeg også Gary Monk legger lista på signeringer på opprykksnivå. Vi kan ikke bruke millioner av pund på spillere som trenger tid på å tilpasse seg championship (noe vel rykter tyder på i dette tilfellet). Toget går i august, innkjøpte spisser bør ligge på 20 ligamål om ambisjonene skal passe med spillermaterialet. Da snakker vi McCormack, Hernandez, Vokes og Forestieri-nivå. Er vi der med denne karen? Jeg frykter svaret er nei, men håper jeg tar kraftig feil.

...kan vel sies om ganske mange som har kommet og gått de siste årene i klubben vår....
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #31 på: Juni 23, 2016, 14:53:25 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
Ja, merkelig signering. Guidetti og Marcus Berg er tannløse og totalt ufarlige foran mål, men likevel rangert foran Antonsson. Har null forventninger, og kan således kun bli positivt overrasket:)

Ut ifra det du sier høres jo disse to helt ubrukelige ut... Men.. Det er vel sjelden at du kan måle å spille en hel sesong med lagkamerater du kjenner og et system du trives mot landslaget som med en helt annen arena, annen motstand og andre lagkamerater over relativt kort tidsperspektiv. Synes det blir feil å trekke slike konklusjoner.
Se heller ikke bort ifra at Antonsson, om han får spilletid og gjør det bra i starten hos oss, er med i den neste svenske landslagstroppen. Mange variabler. Nå blir det jo forresten en spissplass ledig da..  ;)

Et førsteinntrykk av en spiller de aller færreste av oss har hørt om, og sannsynligvis ingen har sett spille, gjøres jo ut fra de variablene vi har. Og det er 10 mål på en halv sesong i Allsvenskan, og ikke rangert som 1 av de 4 beste spissene til Sverige (EM-troppen).  Cellino legger lista på opprykk, da antar jeg også Gary Monk legger lista på signeringer på opprykksnivå. Vi kan ikke bruke millioner av pund på spillere som trenger tid på å tilpasse seg championship (noe vel rykter tyder på i dette tilfellet). Toget går i august, innkjøpte spisser bør ligge på 20 ligamål om ambisjonene skal passe med spillermaterialet. Da snakker vi McCormack, Hernandez, Vokes og Forestieri-nivå. Er vi der med denne karen? Jeg frykter svaret er nei, men håper jeg tar kraftig feil.

Jeg tror du tar feil.
Wood og Antonsson kommer begge til å passere minst 15 ligamål hver.
Det er godt nok.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #32 på: Juni 23, 2016, 15:33:43 »
Burde vel vært i Sveriges EM-tropp om han var så voldsomt god. Forunderlig bruk av penger er førsteinntrykket.
Ja, merkelig signering. Guidetti og Marcus Berg er tannløse og totalt ufarlige foran mål, men likevel rangert foran Antonsson. Har null forventninger, og kan således kun bli positivt overrasket:)
Se der...skal Wood score over 15 mål denne sesongen også.. :) Hva havnet han på...?

Ut ifra det du sier høres jo disse to helt ubrukelige ut... Men.. Det er vel sjelden at du kan måle å spille en hel sesong med lagkamerater du kjenner og et system du trives mot landslaget som med en helt annen arena, annen motstand og andre lagkamerater over relativt kort tidsperspektiv. Synes det blir feil å trekke slike konklusjoner.
Se heller ikke bort ifra at Antonsson, om han får spilletid og gjør det bra i starten hos oss, er med i den neste svenske landslagstroppen. Mange variabler. Nå blir det jo forresten en spissplass ledig da..  ;)

Et førsteinntrykk av en spiller de aller færreste av oss har hørt om, og sannsynligvis ingen har sett spille, gjøres jo ut fra de variablene vi har. Og det er 10 mål på en halv sesong i Allsvenskan, og ikke rangert som 1 av de 4 beste spissene til Sverige (EM-troppen).  Cellino legger lista på opprykk, da antar jeg også Gary Monk legger lista på signeringer på opprykksnivå. Vi kan ikke bruke millioner av pund på spillere som trenger tid på å tilpasse seg championship (noe vel rykter tyder på i dette tilfellet). Toget går i august, innkjøpte spisser bør ligge på 20 ligamål om ambisjonene skal passe med spillermaterialet. Da snakker vi McCormack, Hernandez, Vokes og Forestieri-nivå. Er vi der med denne karen? Jeg frykter svaret er nei, men håper jeg tar kraftig feil.

Jeg tror du tar feil.
Wood og Antonsson kommer begge til å passere minst 15 ligamål hver.
Det er godt nok.

GeirO

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #33 på: Juni 23, 2016, 22:06:20 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.
MOT

Kato

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #34 på: Juni 24, 2016, 10:33:39 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.

Du har ihvertfall sett noe Hamrèn ikke har sett.
 

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #35 på: Juni 24, 2016, 10:54:35 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.

Du har ihvertfall sett noe Hamrèn ikke har sett.

Du skal ikke se bort ifra at han kommer med på landslaget fra høsten av.
Det blir store utskiftninger i det laget etter EM.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kontakinte

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #36 på: Juni 24, 2016, 11:26:01 »
Att han ikke er i landslagstroppen betyr nada! Se på England og mannskapet Roy har tatt ut, mange der som jeg ville byttet ut.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #37 på: Juni 24, 2016, 11:49:23 »
Att han ikke er i landslagstroppen betyr nada! Se på England og mannskapet Roy har tatt ut, mange der som jeg ville byttet ut.

Det er sant.
En landslagstrener tar ut spillertyper som passer til den typen fotball han vil at laget skal spille.

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #38 på: Juni 24, 2016, 12:07:58 »
Nå har vel England forholdsvis mange flere å velge mellom. Jeg syns dette er mye penger for en kar som har hatt en god halvsesong i en dårlig liga. Og at han er kjøpt for å utvikle seg.... SÃ… mye penger har vi ikke at vi svir av 2 mill£ på en som ikke skal inn på laget engang
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Gufrias

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #39 på: Juni 24, 2016, 15:27:35 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.

Du har ihvertfall sett noe Hamrèn ikke har sett.
Hamren tar nok ut spillere som kan gjøre grovarbeidet slik at Zlatan kan skinne. Antonsson ligner (ut fra det jeg har lest) mer på en bakromsspiller og en måltyv. Det kan hende at Hamren har sett dette.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #40 på: Juni 24, 2016, 19:02:18 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.

Du har ihvertfall sett noe Hamrèn ikke har sett.
Hamren tar nok ut spillere som kan gjøre grovarbeidet slik at Zlatan kan skinne. Antonsson ligner (ut fra det jeg har lest) mer på en bakromsspiller og en måltyv. Det kan hende at Hamren har sett dette.
Jeg har i alle fall sett alle målene til Marcus denne sesongen, slett ikke sikkert Hamren har sett de......men poenget er vel at Hamren ikke er av den impulsive typen som tar med ukjente toppscorere over natta. Kanskje Sverige hadde gått videre med Marcus på laget  ;)
MOT

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #41 på: Juni 24, 2016, 19:17:01 »
Må si at jeg tror jeg liker denne signeringen bedre og bedre ( Antonsson). Kan bli en hit ut fra det jeg leser om han. Fint at klubben vår tar noen slike sjanser. At han ikke er i landslagstroppen er jo ikke rart siden den har vært ganske så satt lenge.

Du har ihvertfall sett noe Hamrèn ikke har sett.
Hamren tar nok ut spillere som kan gjøre grovarbeidet slik at Zlatan kan skinne. Antonsson ligner (ut fra det jeg har lest) mer på en bakromsspiller og en måltyv. Det kan hende at Hamren har sett dette.
Jeg har i alle fall sett alle målene til Marcus denne sesongen, slett ikke sikkert Hamren har sett de......men poenget er vel at Hamren ikke er av den impulsive typen som tar med ukjente toppscorere over natta. Kanskje Sverige hadde gått videre med Marcus på laget  ;)
100% av EM-deltakerne som inkluderte en Leeds-spiller i troppen gikk videre!!! 'nuff said!!!  ;D MOT
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #42 på: Juni 25, 2016, 14:44:24 »
Han er vel i sannhetens tegn ikke klar enda, og dealen kan fort bli hijacka av andre klubber

GeirO

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #43 på: Juni 25, 2016, 14:56:52 »
Han er vel i sannhetens tegn ikke klar enda, og dealen kan fort bli hijacka av andre klubber
Eller at vi ikke har pengene...
MOT

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #44 på: Juni 25, 2016, 15:39:04 »
Han er vel i sannhetens tegn ikke klar enda, og dealen kan fort bli hijacka av andre klubber

Han blir vel presentert når det kommer ut noe annet negativt for å flytte fokus.. Dette har jo Cellino gjort før!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #45 på: Juni 25, 2016, 18:34:54 »
Han er vel i sannhetens tegn ikke klar enda, og dealen kan fort bli hijacka av andre klubber

Han blir vel presentert når det kommer ut noe annet negativt for å flytte fokus.. Dette har jo Cellino gjort før!
Håper uansett dette går i orden! Er ganske sikker på at dette er en lur signering ;)

Hallgeir *

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #46 på: Juni 25, 2016, 19:39:56 »
Han er vel i sannhetens tegn ikke klar enda, og dealen kan fort bli hijacka av andre klubber

Han blir vel presentert når det kommer ut noe annet negativt for å flytte fokus.. Dette har jo Cellino gjort før!
Håper uansett dette går i orden! Er ganske sikker på at dette er en lur signering ;)

Håper du har rett. Har ikke så stor tro på spillere som andre middelhavsfarere i denne divisjonen fristiller eller ønsker å selge.

Kvaliteten kommer helst fra øvre del av Ch.ship eller PL. God speiding (vi har vel ikke det) i andre land kan skaffe billige, gode spillere.

Jeg er heller ikke fremmed for anskaffelser av spillere fra Div. 1 og 2, men det blir med tanke på framtida. Nå bør vi prioritere spillere som går rett inn blant de 11 beste.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #47 på: Juni 26, 2016, 10:02:13 »
Detaljer gjenstår i avtalen mellom klubbene (torsdag):

"Vi är överens om de stora beloppen, det är formuleringarna som kan misstolkas och därför tar tid. Allt måste bli rätt, säger Mattias Rosenlund." (KFF-ordförande).

http://www.barometern.se/sport/detaljer-kvar-kring-antonsson/


Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #48 på: Juni 28, 2016, 14:01:09 »

samadhi

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #49 på: Juni 28, 2016, 14:48:21 »
Herlig å få den første overgangen i boks.
En spiller med hurtighet, arbeidsinnsats og målrate gir oss en ny dimensjon fremover på banen.

Føler vi er bra i rute så langt i preaseason, og optimismen stiger sakte men sikker (som den alltid gjør på denne tiden av året  :) )
marching on together,
derudaf forever...

Square Ball

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #50 på: Juni 28, 2016, 16:57:46 »
Da er det bare å håpe dette blir årets smarteste signering i championship :).Måtte han bli
vårt beste svenskekjøp,Brolin og Lucic slo ikke helt heldig ut

auren

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #51 på: Juni 28, 2016, 19:06:09 »
Da var det endelig bekreftet. Jeg er spent på denne signeringen. Er vel neppe ventet at han går rett inn i førsteelleveren. Erstatter for Ante vil jeg tro, men mulig Monk ser på ham som en ving i 4-3-3. 

Lykke til Marcus!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #52 på: Juni 28, 2016, 19:44:18 »
Jeg er også spent. Liker at vi kjøper fart. Vi trenger betydelig flere spillere som kan true bakrom eller være raske nok til at motstander må ta ut høyde for trusselen det utgjør hele tiden.

Lundewhites

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #53 på: Juni 28, 2016, 19:50:49 »
Vanligvis så bruser det litt i blodet når Leeds drar til med en "dyr" signering.... ikke snev av kullsyre her nå gitt.. Nå har det ofte skjedd at sommersigneringer jeg har vært positive til har blitt en nedtur, så da får jeg håpe følelsen av nedtur med å signere denne karen heller blir en positiv overraskelse. nest dyreste spilleren på over 10 år .... hvor mye av budsjettet har vi brent av på denne risikable gamblingen her?
For the sake of Leeds United he would break himself in two

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #54 på: Juni 29, 2016, 09:50:57 »
Da var det endelig bekreftet. Jeg er spent på denne signeringen. Er vel neppe ventet at han går rett inn i førsteelleveren. Erstatter for Ante vil jeg tro, men mulig Monk ser på ham som en ving i 4-3-3. 

Lykke til Marcus!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Evt spiss i samme system

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #55 på: Juli 16, 2016, 21:38:38 »
Marcus Antonsson ‏@AntonssonMarcus  · 2h2 hours ago   Meath, Ireland   
Great end of this camp here on Ireland. 3-0 win and my first two goals for LUFC. Thanks for the great support during this two games
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #57 på: August 10, 2016, 14:47:24 »
Ser det er flere som nevner styrken/fysikken til Marcus, men dette sa vi om Dallas ifjor også. Dallas trente seg opp og har fått godt med muskler i forhold til hva han hadde, og regner med treningsteamet setter Marcus på samme programmet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #58 på: August 10, 2016, 14:56:35 »
Ser det er flere som nevner styrken/fysikken til Marcus, men dette sa vi om Dallas ifjor også. Dallas trente seg opp og har fått godt med muskler i forhold til hva han hadde, og regner med treningsteamet setter Marcus på samme programmet.

Når jeg spurte Joachim Jonsson på Twitter om min mistanke om manglende fysikk på Antonsson så svarte han at han er både robust og sterk, selv om han ikke helt ser slik ut.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Marcus Antonsson
« Svar #59 på: August 10, 2016, 14:57:22 »
Ser det er flere som nevner styrken/fysikken til Marcus, men dette sa vi om Dallas ifjor også. Dallas trente seg opp og har fått godt med muskler i forhold til hva han hadde, og regner med treningsteamet setter Marcus på samme programmet.

Når jeg spurte Joachim Jonsson på Twitter om min mistanke om manglende fysikk på Antonsson så svarte han at han er både robust og sterk, selv om han ikke helt ser slik ut.

Hadde han tro på at Antonsson ville lykkes?
Hvilket system brukte de i hans klubb i Sverige? Spilte han enslig spiss?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."