Skrevet av Emne: Første hjemmekamp sesongen 2016/17 Leeds v Birmingham lørdag 13 august  (Lest 4795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Jeg er klar for denne matchen. Usikkert når jeg ankommer Leeds da jeg er i Scotland i dagene før på familietur.
Vurderer også å ta med Leeds v Fulham.
Venter på tidspunkt for denne kampen ( tirsdag 16 eller onsdag 17) Sky kan finne på mye rart!!!

Hvem andre kommer på Elland Road denne kampen?

Håkon


jeg kommer :-)

snakkes
Leeds for alltid

Boine

Skal se Birmingham og Fulham hjemme.
Reiser Norwegian BDU-OSL-SVG-SCUM 12.08. Ankomst Scum kl 14.00. Retur 17.08 kl 12.05 med SAS. SCUM-OSL-BDU-. Kofferten skal stå på Discovery Inn.
MOT  8)

chief

Jeg er klar for denne matchen. Usikkert når jeg ankommer Leeds da jeg er i Scotland i dagene før på familietur.
Vurderer også å ta med Leeds v Fulham.
Venter på tidspunkt for denne kampen ( tirsdag 16 eller onsdag 17) Sky kan finne på mye rart!!!

Hvem andre kommer på Elland Road denne kampen?
 

Regner med at vi sees Steinar..
1 4 all and all 4 1

Kai

Jeg skal også på denne.
Fikk dessverre ikke kabalen til å gå opp i forhold til å få med meg Fulham-kampen i tillegg, så det blir hjem på mandagen.
Skal bo på Hilton.

Birger fra Grimstad

Alltid klar for åpningskamp,flyr kr.sand-Amsterdam-Scum så er vel i leeds i 13 tiden på Fredagen da  :) 

baste

Min datter har begynt i ny jobb, og æ takka ja til å følg Artic race of Norway sirkuset, før æ viste dato på åpningskampen. Så derfor  ryker åpningskampen for vår del  :-[

Noe både æ og Andrea e mindre fornøyd med.

Blir tur seinere, MOT

kendo

Jeg er klar og kommer med flere.......
 

Tom S

Meg og Hoffen klar for denne, reiser over fredagen og heim att onsdagen :)
COME ON LEEDS !!

Boine

Da var billetter ordnet til Brum. MOT  :)

janesoer

Jeg kommer.
Reiser over fredag med retur onsdag, gleder meg til årets første hjemmekamper.
 ;D ;D ;D
 

asLeeds

1    8)
DALHEIM WHITES

Kai

Jeg bestilte kampbilletter i slutten av juli, men har fortsatt ikke fått de.
Noen som har vært borti det?

Holder det å vise kvittering mottatt på mail med payment reference-nummeret?

Rudi G.

  • Gjest
Jeg bestilte kampbilletter i slutten av juli, men har fortsatt ikke fått de.
Noen som har vært borti det?

Holder det å vise kvittering mottatt på mail med payment reference-nummeret?

Mange som ikke har fått Brumbillettene, meg selv inkludert, jeg har sendt Mail om dette og duplikater ligger klar til meg på Nort East ticket office, litt seint å sende Mail nå men ta med deg referansenummeret ditt der og duplikater blir ordnet, eventuelt inn i shoppen hvor de nå har billettsalget utenom kampdag.
« Siste redigering: August 11, 2016, 21:14:29 av Rudi G. »

Kai

Jeg bestilte kampbilletter i slutten av juli, men har fortsatt ikke fått de.
Noen som har vært borti det?

Holder det å vise kvittering mottatt på mail med payment reference-nummeret?

Mange som ikke har fått Brumbillettene, meg selv inkludert, jeg har sendt Mail om dette og duplikater ligger klar til meg på Nort East ticket office, litt seint å sende Mail nå men ta med deg referansenummeret ditt der og duplikater blir ordnet, eventuelt inn i shoppen hvor de nå har billettsalget utenom kampdag.

Ok, flott.
Sendte mail til de i går formiddag, men har enda ikke fått svar.
Har med meg referansenummeret, så det ordner seg nok på kampdagen da :)