Skrevet av Emne: Ex-spiller: Tyler Denton  (Lest 16671 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #61 på: August 29, 2017, 23:06:55 »
Port Vale i kveld:

That’s it! Tyler Denton plants his penalty into the bottom corner and Vale win 4-2 to take an extra point. #pvfclive

EFL Trophy borte mot Oldham, 0-0 og seier på straffer.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #62 på: Januar 05, 2018, 00:18:11 »
Adam Pope

Left back Tyler Denton returns from loan at Port Vale early for family reasons. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #63 på: Juli 05, 2018, 21:25:54 »
Phil Hay

Leeds United poised to sanction another departure with Tyler Denton set to join Peterborough on loan:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-left-back-denton-set-for-peterborough-move-1-9237738/amp?__twitter_impression=true


Leeds United left-back Denton set for Peterborough move

Phil Hay
Published: 19:35 Thursday 05 July 2018
 Leeds United left-back Tyler Denton (left) with Stuart Dallas.
Leeds United left-back Tyler Denton (left) with Stuart Dallas.
Leeds United are set to sanction another departure from Elland Road with Tyler Denton poised to join Peterborough United on loan.


United parted company with goalkeeper Andy Lonergan and striker Jay-Roy Grot earlier today and will release left-back Denton to League One for the whole of next season in the next 24 hours.

Denton was unlikely to feature heavily under new Leeds boss Marcelo Bielsa and favoured a move elsewhere over a year of development-squad football.


The 22-year-old completed half of last season on loan at Port Vale in League Two but was forced to cut short that spell in January due to family reasons.

Italian club Brescia, controlled by one-time Leeds owner Massimo Cellino, targeted Denton earlier in this window but Denton, who has made just one first-team appearance for Leeds, resisted a move to content and will link up with ex-United manager Steve Evans at Peterborough Road instead.


Leeds have removed no fewer than six players from their squad already, with Madger Gomes, Felix Wiedwald, Lewie Coyle and Pawel Cibicki all exiting the club in the past fortnight.

Lonergan agreed to sever the remainder of his contract this afternoon, leaving United by mutual consent, and Grot has moved back to Holland tonight on a season-long loan with Dutch top-flight side VVV Venlo.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #64 på: Juli 06, 2018, 13:09:07 »
Leeds United

 #LUFC defender Tyler Denton has joined League One side Peterborough United on a season-long loan deal


Defender makes loan move.

Leeds United defender Tyler Denton has joined Sky Bet League One side Peterborough United on a season-long loan deal.

The 22-year-old who has made three senior appearances for the Whites spent time on loan at Sky Bet League Two side Port Vale during the 2017/18 campaign.

The full-back will now again continue his development away from Elland Road at London Road, where he look to gain valuable first team experience.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #65 på: Juli 06, 2018, 18:31:51 »
Fornuftig.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #66 på: Juli 07, 2018, 14:23:21 »
Bedford Town

20’ Goal for Peterborough United score through defender, Tyler Denton.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #67 på: Juli 10, 2018, 21:07:58 »
Posh

Etter pasning til 1-0....

GOAL | Tyler Denton makes it two goals in two games as he sweeps the ball into the corner from around 12 yards #PSLvPET

Snart pause og 3-0 over amatørene Peterborough Sports
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #68 på: August 23, 2018, 16:20:28 »
Har ikke startet på de siste to kampene. Skal han slå seg inn på Leeds-laget etter lånet trenger han spilletid. Personlig tror jeg ikke at han har det som skal til for å breake i Leeds. Både Douglas og Pearce er foran i køen. Blir nok solgt etter låneperioden.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/23/do-leeds-united-should-be-concerned-by-tyler-dentons-peterboroug/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

enur

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #69 på: August 23, 2018, 18:39:10 »
Har ikke startet på de siste to kampene. Skal han slå seg inn på Leeds-laget etter lånet trenger han spilletid. Personlig tror jeg ikke at han har det som skal til for å breake i Leeds. Både Douglas og Pearce er foran i køen. Blir nok solgt etter låneperioden.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/23/do-leeds-united-should-be-concerned-by-tyler-dentons-peterboroug/

Neppe noen vågal påstand. Er langt unna A-laget, og kan vel knapt nok kalles for ung og lovende lenger. Lukter salg eller "mutual agreement" .
____________
enur

Marching on together

leedslife

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #70 på: August 23, 2018, 19:42:31 »
Har ikke startet på de siste to kampene. Skal han slå seg inn på Leeds-laget etter lånet trenger han spilletid. Personlig tror jeg ikke at han har det som skal til for å breake i Leeds. Både Douglas og Pearce er foran i køen. Blir nok solgt etter låneperioden.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/23/do-leeds-united-should-be-concerned-by-tyler-dentons-peterboroug/

Neppe noen vågal påstand. Er langt unna A-laget, og kan vel knapt nok kalles for ung og lovende lenger. Lukter salg eller "mutual agreement" .

Eller gjøre som Everton og gi unggutter på 23/24 år nye 3 års kontrakter :-)

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #71 på: August 23, 2018, 20:30:35 »
Har ikke startet på de siste to kampene. Skal han slå seg inn på Leeds-laget etter lånet trenger han spilletid. Personlig tror jeg ikke at han har det som skal til for å breake i Leeds. Både Douglas og Pearce er foran i køen. Blir nok solgt etter låneperioden.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/23/do-leeds-united-should-be-concerned-by-tyler-dentons-peterboroug/

Neppe noen vågal påstand. Er langt unna A-laget, og kan vel knapt nok kalles for ung og lovende lenger. Lukter salg eller "mutual agreement" .

Eller gjøre som Everton og gi unggutter på 23/24 år nye 3 års kontrakter :-)


Faren Ian Denton svarer

Clueless wankers,don’t believe a word of this utter drivel they keep putting out,does my nut in,the lad’s f**king injured!

 ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #72 på: August 23, 2018, 20:35:19 »
Har ikke startet på de siste to kampene. Skal han slå seg inn på Leeds-laget etter lånet trenger han spilletid. Personlig tror jeg ikke at han har det som skal til for å breake i Leeds. Både Douglas og Pearce er foran i køen. Blir nok solgt etter låneperioden.
http://www.hitc.com/en-gb/2018/08/23/do-leeds-united-should-be-concerned-by-tyler-dentons-peterboroug/

Neppe noen vågal påstand. Er langt unna A-laget, og kan vel knapt nok kalles for ung og lovende lenger. Lukter salg eller "mutual agreement" .

Eller gjøre som Everton og gi unggutter på 23/24 år nye 3 års kontrakter :-)


Faren Ian Denton svarer

Clueless wankers,don’t believe a word of this utter drivel they keep putting out,does my nut in,the lad’s f**king injured!

 ;)
Var dette pappas visdomsord?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #73 på: September 03, 2018, 17:47:15 »
7 av 10 Leeds-fans mener Dentons framtid ikke ligger i Leeds United. Tilbøyelig til å være enig.
https://footballleagueworld.co.uk/majority-of-these-leeds-united-fans-in-agreement-on-tyler-denton-debate/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #74 på: November 18, 2018, 15:07:53 »
Denton imponerer mot Bradford i lørdagens kamp. Vinner MOTM-prisen. Ikke alle Posh-fans skjønner hvorfor.
https://www.hitc.com/en-gb/2018/11/18/fans-react-to-how-leeds-owned-tyler-denton-played-on-saturday/

For øvrig, Denton forsvinner vel etter sesongen? Til låneklubben Peterborough, kanskje?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #75 på: Desember 09, 2018, 12:20:38 »
Dentons tid i Posh snart over? Blir lite brukt. Kan være tilbake i Leeds i januar. Men her er det jo ikke plass for han. Nytt utlån i så fall snart?

https://www.hitc.com/en-gb/2018/12/09/will-tyler-denton-be-sent-back-to-leeds-united-in-january/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #76 på: Februar 10, 2019, 19:28:25 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #77 på: Februar 10, 2019, 19:55:44 »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #78 på: Februar 10, 2019, 21:47:12 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #79 på: Juli 10, 2019, 16:27:35 »
Football insider

Exclusive: Leeds player agrees terms with Stevenage

 By Pete O’Rourke

Leeds United defender Tyler Denton has agreed a deal to join Stevenage, Football Insider understands.

As revealed by Football Insider Leeds have sanctioned the departure of the 23-year-old and have allowed him to leave for free despite having a year to run on his contract at Elland Road.

It has paved the way for interest from multiple clubs and a United source has told Football Insider that Stevenage have moved quickly to agree terms with Denton.

He is set to sign a one-year deal with the option of another 12 months at the League Two outfit as he looks to kick-start his career.

Denton graduated from the youth ranks at Elland Road to make three appearances for the first team, all of which came during Garry Monk’s season as manager in 2016-17.

The attacking left-back has spent the last two seasons on loan at Port Vale and Peterborough in order to gain some valuable senior experience.

The Dewsbury-born defender made just 14 appearances for Peterborough last season, after 21 matches at Port Vale in the previous campaign.

The likes of Barry Douglas, Ezgjan Alioski, Leif Davis and Stuart Dallas, not to mention 2018-19 loaned-out pair Laurens De Bock and Tom Pearce, are ahead of him in the left-back pecking order at Leeds.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #80 på: Juli 10, 2019, 20:06:59 »
Like greit. Lykke til videre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Sv: Ung spiller: Tyler Denton
« Svar #81 på: Juli 10, 2019, 20:29:54 »
League 2, ja. Det tror jeg kan bli bra for både Denton og Stevenage. All the best.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Tyler Denton
« Svar #82 på: Juli 11, 2019, 11:20:09 »
Defender departs.

Leeds United defender Tyler Denton has today joined Sky Bet League Two side Stevenage for an undisclosed fee.

The full-back came through the Academy set up and leaves Elland Road having made three senior appearances, having spent the last two seasons on loan at Port Vale and Peterborough.

We wish Tyler all the best for the future.

Lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Tyler Denton
« Svar #83 på: Juli 11, 2019, 16:02:27 »
Lufcdata

Second that, Ian. Cracking lad. Tyler is one just 75 players to have scored on their competitive debuts for Leeds United, let alone for his boyhood club. Believe he was the first Academy graduate to achieve that feat since Alan Smith.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Budda

Sv: Ex-spiller: Tyler Denton
« Svar #84 på: Juli 11, 2019, 21:45:32 »
Jeg hadde store forhåpninger i starten, men det materialiserte seg aldri. Greit salg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

leedslife

Sv: Ex-spiller: Tyler Denton
« Svar #85 på: Juli 11, 2019, 23:49:45 »
Den neste Ashley Cole var det en som lirte av seg en gang i tiden.

Lykke til videre