Ex-Lånespiller: Kyle Bartley

Started by Sydhagen, July 01, 2016, 18:30:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Kontakinte

Quote from: Kato on April 30, 2017, 18:14:53
Quote from: Leedsfan on April 29, 2017, 19:04:39
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sier han egentlig at Monk er ferdig?
Skjønner ikke hvordan du greier å tolke det dit hen :o

Dennis

Quote from: Kontakinte on May 01, 2017, 09:56:59
Quote from: Kato on April 30, 2017, 18:14:53
Quote from: Leedsfan on April 29, 2017, 19:04:39
Signer denne spilleren og gjør han til kaptein!

"Bartley: If the owners don't have the vision to see Monk is the right man to take us forward then it's not a place I want to be."

Sier han egentlig at Monk er ferdig?
Skjønner ikke hvordan du greier å tolke det dit hen :o

Det spørs vel egentlig på om sitatet er tatt ut av kontekst eller en lengre kommentar. Noen var kanskje der og kan utbrodere?

Støtter forøvrig Leedsfans kommentar; Bartley var vært den forsvarsspilleren (sammen med Green) som har levert mest solid sesongen sett over ett. Og han er soleklart den spilleren på banen som lyser mest av lederevne - på banen.

Ã... få Bartley inn permanent er av høy viktighet i sommer. Om Monk og Bartley ikke er i Leeds 1.juni, er det tilbake til tegnebordet - igjen. Og det begynner da å bli vanskelig å bygge videre på denne sesongen.
Marching on together!

h.b

Men har Leeds råd. Tror det er uaktuelt å få lånt han en sesong til. Da er nok heller Stoke mere villig til å kjøpe ham, nå som Shawcross ser ut til å havne i Newcastle. Evt at Swansea ser nytten av å bruke han en sesong til. Og hvis Bartley får valget mellom Leeds og Stoke, ja da er nok valget lett for Bartley. Dette på grunn av lønna de fleste her inne mener skal holdes nede. Stoke er nok villig til å gi 30.000 pund i uka. Det er ikke Leeds

Budda

Tror dessverre Bartley er tapt. Blir nok for dyr, både i lønn og overgangssum, og tror Bartley ønsker å gi PL en ny sjanse

Endre

Kato

Quote from: Budda on May 02, 2017, 22:05:27
Tror dessverre Bartley er tapt. Blir nok for dyr, både i lønn og overgangssum, og tror Bartley ønsker å gi PL en ny sjanse

Det kan jo bli vanskelig å få til i Swansea.....

samadhi

Swansea på trygg grunn etter seier i dag. Kanskje ett skritt nærmere for oss å sikre oss Bartley til neste år.
marching on together,
derudaf forever...

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

h.b

Ikke bra. Men hvem kan vi kjøpe. Ayling og Copper holder kun til nød i midtforsvaret som cover. Så hva er tilgjengelig. Terry kanskje. Har ihvertfall erfaringa som trengs, men om han ser utfordringa med Leeds er en annen sak. Pontus er ikke noen leder der bak, han er mere en brekkstang, så Leeds må hente en leder. Og her bør klubben bruke mye penger. Kanskje en 5-7,5 MP.
Uansett så ser det verre ut med det defansive uten Bartley

DenHviteYeboah

Quote from: h.b on May 11, 2017, 15:49:26
Ikke bra. Men hvem kan vi kjøpe. Ayling og Copper holder kun til nød i midtforsvaret som cover. Så hva er tilgjengelig. Terry kanskje. Har ihvertfall erfaringa som trengs, men om han ser utfordringa med Leeds er en annen sak. Pontus er ikke noen leder der bak, han er mere en brekkstang, så Leeds må hente en leder. Og her bør klubben bruke mye penger. Kanskje en 5-7,5 MP.
Terry? Har du drekki av malingsspannet igjen..? ;D

h.b

Quote from: DenHviteYeboah on May 11, 2017, 16:09:15

Skulle tro det. Men finnes det overhode en leder av et midtforsvar som er god nok til å lede klubben på vei tilbake til Premier League. og Terry er uten kontrakt nå. Derfor, men selvsagt kan det finnes andre. Men denne plassen har ikke klubben råd til å feile på i sommer

Xern

Mange gode erstattere der ute, til samme prislappen som Bartley har. Eneste ulempen er kanskje kontiuniteten og at vi vet hva vi får. Samtidig så vet vi hvordan det alltid går med de som kommer på lån og blir kjøpt etterpå  ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

Quote from: Xern... on May 11, 2017, 16:47:08
Mange gode erstattere der ute, til samme prislappen som Bartley har. Eneste ulempen er kanskje kontiuniteten og at vi vet hva vi får. Samtidig så vet vi hvordan det alltid går med de som kommer på lån og blir kjøpt etterpå  ???
Vi vet heller ikke hvor 'definitiv' uttalelsen var - kanskje bare et forhandlingsutspill :)

Og mye handler vel om penger - er dette en kar Leeds  vil ha så pleier vel penger å gjøre susen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Quote from: h.b on May 11, 2017, 16:12:22

Skulle tro det. Men finnes det overhode en leder av et midtforsvar som er god nok til å lede klubben på vei tilbake til Premier League. og Terry er uten kontrakt nå. Derfor, men selvsagt kan det finnes andre. Men denne plassen har ikke klubben råd til å feile på i sommer
Synes Terry høres spennende ut. Forhåpentligvis en del fotball igjen i karen, og en leder- og vinnertype er han så absolutt.

Blank_File

Kan ikke se at det er så veldig mange stopperpar som funket bedre enn vårt over hele sesongen. Tror det blir veldig vanskelig for oss å få tak i en med de lederegenskapene som Bartley besitter. Det er flere Janssoner der ute enn det er Bartleyer.

Runar

Quote from: RoarG on May 11, 2017, 19:39:22

Synes Terry høres spennende ut. Forhåpentligvis en del fotball igjen i karen, og en leder- og vinnertype er han så absolutt.

Ulempen er at Terry spiller på feil posisjon til å erstatte Bartley

DenHviteYeboah

Quote from: RoarG on May 11, 2017, 19:39:22

Kan aldri tenke meg at Terry flytter nordover for å spille i Leeds....

Dennis

John Terry kan tjene millionen i ukelønn om han ønsker. Og om England henger høyere enn Kina og USA, har WBA og Bournemouth ytret ønske om hans tjenester. Vil langt heller ha Kyle Bartley på permanent basis. Ã... hente Bartley er også innenfor realismens vegger, gitt at videre samarbeid med Monk og spill for "en våknende kjempe" frister nok og Swansea til slutt slipper han. Regner med at klubbens uttalelser om at de ønsker Bartley velkommen tilbake vil vurderes på nytt når de vet divisjonsskjebne og eventuelle forsterkninger i sommer.

Videre er Bartley fra Stockport utenfor Manchester og eier visstnok hus i Leeds allerede, så Bartley kunne vært en typisk langsiktig investering. Ikke bare en spiller som er "innom", men som liker seg i området. Vet ikke hvorfor jeg alltid har tenkt på han som en Londongutt. Det har vel med Arsenaltiden å gjøre, antakelig.
Marching on together!

RoarG

Quote from: Dennis on May 12, 2017, 12:22:09
John Terry kan tjene millionen i ukelønn om han ønsker. Og om England henger høyere enn Kina og USA, har WBA og Bournemouth ytret ønske om hans tjenester. Vil langt heller ha Kyle Bartley på permanent basis. Ã... hente Bartley er også innenfor realismens vegger, gitt at videre samarbeid med Monk og spill for "en våknende kjempe" frister nok og Swansea til slutt slipper han. Regner med at klubbens uttalelser om at de ønsker Bartley velkommen tilbake vil vurderes på nytt når de vet divisjonsskjebne og eventuelle forsterkninger i sommer.

Videre er Bartley fra Stockport utenfor Manchester og eier visstnok hus i Leeds allerede, så Bartley kunne vært en typisk langsiktig investering. Ikke bare en spiller som er "innom", men som liker seg i området. Vet ikke hvorfor jeg alltid har tenkt på han som en Londongutt. Det har vel med Arsenaltiden å gjøre, antakelig.
Vel, nå er poenget det at Swansea ikke vil selge han, og da er ovenstående argumentasjon temmelig nyttesløs.

Dennis

Quote from: RoarG on May 12, 2017, 14:34:54
Quote from: Dennis on May 12, 2017, 12:22:09

Vel, nå er poenget det at Swansea ikke vil selge han, og da er ovenstående argumentasjon temmelig nyttesløs.

Som nevnt tipper jeg Swansea kommer til å gjøre overganger i sommer. At klubben ønsker å beholde Bartley kan bety nettopp det eller det kan være en måte å si at Bartley kommer til å koste interessenter gode penger. Det ville uansett vært dumt å si "han er til salgs", ville det ikke?

Jeg tror i alle fall ingenting der er avgjort før man vet hvilken divisjon waliserne kommer til å spille i, med påfølgende spillerkjøp/-salg.

Uansett er det langt mer realistisk at Bartley spiller for Leeds, fremfor John Terry. Selv om Monk faktisk skulle ha ønsket sistnevnte. Etter min mening.
Marching on together!

h.b

Swansea har greid seg, så da er det kanskje annerledes med Bartley. Hull ligger under 2-0 til pause. De scorer aldri i verden tre mål i andre. Så kanskje vi her har en lettere vei for å få Bartley pemanent til sommern

Xern

Vi får nok ikke kjøpt Bartley med mindre han presser frem en overgang selv, noe jeg ikke tror kommer til å skje da Bartley virker som en veldig sindig og rolig fyr.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

h.b

Quote from: Xern... on May 14, 2017, 14:41:42
Vi får nok ikke kjøpt Bartley med mindre han presser frem en overgang selv, noe jeg ikke tror kommer til å skje da Bartley virker som en veldig sindig og rolig fyr.

Hvis Bartley tror han vil bli satsa på. Ja da er det ikke sannsynlig at han vil be om å bli solgt til Leeds

RoarG

Bartley er tapt for Leeds. Monk må begynne å søke etter andre midtstoppere snarest.

Eriksen55

Quote from: RoarG on May 14, 2017, 15:34:34
Bartley er tapt for Leeds. Monk må begynne å søke etter andre midtstoppere snarest.

Har du sikre kilder på det?

h.b

Quote from: eriksen55 on May 14, 2017, 15:45:34

Uansett er det greit å sjekke ut andre alternativer i tilfelle Bartley ikke kommer til oss. Og det ASAP.
La oss starte oppkjøringa til neste sesong med de vil ha inn allerede på plass den 01 juli

stian

Ja, vi trenger uansett en stopper inn. Det er ingenting å vente på. Tipper klubben allerede er i gang med å sondere markedet.

samadhi

Quote from: h.b on May 14, 2017, 15:48:03
Quote from: eriksen55 on May 14, 2017, 15:45:34

Uansett er det greit å sjekke ut andre alternativer i tilfelle Bartley ikke kommer til oss. Og det ASAP.
La oss starte oppkjøringa til neste sesong med de vil ha inn allerede på plass den 01 juli

Ett drømmescenario hvert år det at vi skal gjør oss ferdig med handlingen iløpet av juni, og ha alle mann klare til preseason.
Av erfaring vet vi at dette aldri går, og at det kommer til å skje overganger helt frem til vinduet stenger 31.august.
Det gjelder alle klubber.
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Det faktum at Swansea berger plassen i PL er vel et argument for at han ikke er tapt for Leeds?
Jon R.

h.b

Quote from: Jon R on May 14, 2017, 21:50:34
Det faktum at Swansea berger plassen i PL er vel et argument for at han ikke er tapt for Leeds?

Magefølelsen sier at Swansea vil la han få oppkjøringa i sommer til å vise hva han er god for. Bytta ikke Swansea manager når Bartley allerede var i Leeds ?, og da vil kanskje Clement se med egne øyne hva Bartley er god for.