Skrevet av Emne: Ex-Spiller: Hadi Sacko  (Lest 35665 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Ex-Spiller: Hadi Sacko
« på: Juli 05, 2016, 15:34:52 »
« Siste redigering: Juli 16, 2019, 16:57:50 av Promotion 2010 »

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #1 på: Juli 05, 2016, 15:38:42 »
Veldig spennende!

Og meget bra at vi har opsjon på kjøp

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #2 på: Juli 05, 2016, 15:53:55 »
Det borger for kvalitet og potensiale å ha spilt en god del kamper for U-lagene til Frankrike, samt at han har hatt en release-clause på 60 millioner Euro da han gikk til Sporting Lisboa for to år siden. Imidlertid så har han falt litt igjennom i Sporting Lisboa, der han kun har fått spilletid på B-laget. Han ble utlånt til Sochaux i våres, der han scoret to mål på 14 kamper i nest øverste divisjon i Frankrike (neppe bedre enn Championship).

Håper Monk får ut potensialet som ligger i ham. Hvilke ferdigheter han har som spiller aner jeg ikke, men jeg gleder meg til å finne det ut!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Annesj

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #3 på: Juli 05, 2016, 16:44:02 »
Avventende. Ingenting som tilsier at dette er gull etter å ha stagnert voldsomt. Skal som alle få lov til å motbevise min skepsis.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #4 på: Juli 05, 2016, 18:19:43 »
https://focusonthefooty.wordpress.com/2016/07/04/the-mystery-man-hadi-sacko-lowdown/

Kjapp og aggressiv spiller. Det er noe vi absolutt trenger i Leeds. Ikke blendende teknikk men sannsynligvis mer enn god nok for Championship. At han ikke jobber så godt hjemover kan nok fint jobbes med.

Absolutt den mest spennende signeringen så langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

enur

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #5 på: Juli 05, 2016, 19:32:44 »
https://focusonthefooty.wordpress.com/2016/07/04/the-mystery-man-hadi-sacko-lowdown/

Kjapp og aggressiv spiller. Det er noe vi absolutt trenger i Leeds. Ikke blendende teknikk men sannsynligvis mer enn god nok for Championship. At han ikke jobber så godt hjemover kan nok fint jobbes med.

Absolutt den mest spennende signeringen så langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper du har rett, men liker ikke at han visstnok har skuffet for både A- og B-laget til Sporting (j.fr. https://twitter.com/PortuBall/status/750324028980723712).
____________
enur

Marching on together

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #6 på: Juli 05, 2016, 19:51:43 »
https://focusonthefooty.wordpress.com/2016/07/04/the-mystery-man-hadi-sacko-lowdown/

Kjapp og aggressiv spiller. Det er noe vi absolutt trenger i Leeds. Ikke blendende teknikk men sannsynligvis mer enn god nok for Championship. At han ikke jobber så godt hjemover kan nok fint jobbes med.

Absolutt den mest spennende signeringen så langt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Håper du har rett, men liker ikke at han visstnok har skuffet for både A- og B-laget til Sporting (j.fr. https://twitter.com/PortuBall/status/750324028980723712).

De er nokså skeptiske på Waccoe også. Er nok en gambling. Men synes likevel dette er mer spennende enn både Antonsson og Bartley.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #7 på: Juli 05, 2016, 20:11:24 »
Utvilsomt et uforløst potensiale i denne karen. God coaching, tillit og rett miljø vil kunne gjøre underverker med karrieren hans. Blir spennende å se hva teamet til Monk kan gjøre for han og resten av stallen.
Jon R.

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #8 på: Juli 05, 2016, 20:16:52 »
Utvilsomt et uforløst potensiale i denne karen. God coaching, tillit og rett miljø vil kunne gjøre underverker med karrieren hans. Blir spennende å se hva teamet til Monk kan gjøre for han og resten av stallen.

Llll…azarus….??

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lundewhites

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #9 på: Juli 06, 2016, 06:35:38 »
Tiago S. Estêvão, en journalist som følger Sporting Lisboa tett sine tweet om Sacko:

Quick little youngster with some technical ability but always outshines by Sporting's home grown talent.

might impress the Leeds fans on a couple of matches coming of the bench but that's about it.

Doubt he'll be a 1st team main stay. Mentally and tactically a bit too raw, can have his magic moments though.

Sporting har mistet helt trua på denne karen, så vi får virkelig håpe at Monk og Co klarer å få fram igjen det potensiale han viste i aldersbestemte landslag.

Ikke heller denne signeringen har fått pulsen til å øke...  Er det fordi vi har signert 3 middelmådigheter, eller har Cellino (sammen med Evans) knekt min optimisme helt?
Vi trengte 4-5 spillere som hevet laget.... trur ikke vi har signert en eneste en. Både Sacko og Bartley er uønsket av sine klubber, begge har vært på utlån til en rekke klubber som ikke har ønsket å kjøpe de i etterkant... Vi trenger virkelig 3 spillere i sentrallinja som ikke bare må gå rett inn på laget, men heve laget betraktelig. En stopper, en sentral midtbane og en spiss. Dette koster og jeg trur ikke vi har penger å bruke. Redd 8-10 plass er maksimalt av hva vi kan forvente med den stallen vi har per i dag...   
For the sake of Leeds United he would break himself in two

Annesj

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #10 på: Juli 06, 2016, 15:52:37 »
Enig med siste taler. Ingen av våre nye tilsier noe nevneverdig suksess. Som sagt før. Monk må gjøre underverker. Lykkes han ikke blir dette katastrofe å nedrykkskamp er det jeg frykter blir realiteten. Måtte jeg ta skammelig feil. Hilsen pessimisten! :o
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #11 på: Juli 06, 2016, 17:22:09 »
Det finnes en mellomting også. Til og med jeg kjenner jeg er lei av all sutringa nå!

Sent fra min D6603 via Tapatalk


Hallgeir *

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #12 på: Juli 06, 2016, 20:18:50 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Det jeg noterer meg, er at ca. 90%(?) av kommentarene rundt disse tre er negative. Og vi har fremdeles til gode å se de samme tre sparke en ball "live".

Hvorfor er det ikke mulig å vente til man ser spillerne i aksjon? Nei, her slipes knivene umiddelbart.

Det har vært kritikk (berettiget) på at klubben ikke ser utenlands for å hente inn nytt blod, ofte billigere enn britiske spillere.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok. Det er lov å være skeptisk, men jeg synes det er vel tidlig å konstatere kvaliteten (eller mangelen på kvalitet) på nykommerne.
Super Leeds since 1968

Bjorn

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #13 på: Juli 06, 2016, 20:28:39 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Det jeg noterer meg, er at ca. 90%(?) av kommentarene rundt disse tre er negative. Og vi har fremdeles til gode å se de samme tre sparke en ball "live".

Hvorfor er det ikke mulig å vente til man ser spillerne i aksjon? Nei, her slipes knivene umiddelbart.

Det har vært kritikk (berettiget) på at klubben ikke ser utenlands for å hente inn nytt blod, ofte billigere enn britiske spillere.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok. Det er lov å være skeptisk, men jeg synes det er vel tidlig å konstatere kvaliteten (eller mangelen på kvalitet) på nykommerne.

Som om jeg skulle sagt det selv.. eller vent.. føler jeg har sagt det hvert år faktisk.  ;D
Marching On! 4276

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #14 på: Juli 06, 2016, 20:56:31 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok.

Kyle Bartley er engelsk. Ellers ganske enig. Men ingen av disse tre fremstår som solide forsterkninger som går rett inn i førsteelleveren. Cellino har tydelig uttalt at han går "all in" kommende sesong, så jeg håper inderlig vi får inn mer meritterte spillere. Vi trenger en ny midtbanegeneral, keeper, forsvarsklippe og en ny nr 10. Forhåpentligvis kommer disse inn om ikke alt for lenge, helst innen utgangen av juli.

auren



Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #15 på: Juli 06, 2016, 21:09:55 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok.

Kyle Bartley er engelsk. Ellers ganske enig. Men ingen av disse tre fremstår som solide forsterkninger som går rett inn i førsteelleveren. Cellino har tydelig uttalt at han går "all in" kommende sesong, så jeg håper inderlig vi får inn mer meritterte spillere. Vi trenger en ny midtbanegeneral, keeper, forsvarsklippe og en ny nr 10. Forhåpentligvis kommer disse inn om ikke alt for lenge, helst innen utgangen av juli.

auren



Sent from my iPhone using Tapatalk

Bartley er selvfølgelig engelsk...

Jeg håper også at vi ikke har handlet ferdig, for ytterligere forsterkninger er nødvendig.

Min påstand om "slakt" står uansett ved lag.
Super Leeds since 1968

Lundewhites

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #16 på: Juli 07, 2016, 11:14:20 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok.

Kyle Bartley er engelsk. Ellers ganske enig. Men ingen av disse tre fremstår som solide forsterkninger som går rett inn i førsteelleveren. Cellino har tydelig uttalt at han går "all in" kommende sesong, så jeg håper inderlig vi får inn mer meritterte spillere. Vi trenger en ny midtbanegeneral, keeper, forsvarsklippe og en ny nr 10. Forhåpentligvis kommer disse inn om ikke alt for lenge, helst innen utgangen av juli.

auren



Sent from my iPhone using Tapatalk

Bartley er selvfølgelig engelsk...

Jeg håper også at vi ikke har handlet ferdig, for ytterligere forsterkninger er nødvendig.

Min påstand om "slakt" står uansett ved lag.

Kan ikke se noen steder at disse nye spillerne er blitt "slaktet" men det må da være lov å ønske seg noe mer spennende enn hva vi har fått ? Vi håper vel alle at Leeds skal være med å kjempe om opprykk denne sesongen og Storkjefta Evans sa jo at Leedsfansen burde glede seg for nå kom Cellino til å satse. Jeg sier ikke at disse nye spillerne er så fryktelig dårlige, men jeg hadde håpet på noen som gav meg litt optimisme. Beklager hvis det er er sytete og så fryktelig negativt. Men de vi har fått inn gir meg ikke den følelsen. De to siste nå er igjen gode stallspillere, men vi trenger noen som virkelig kan sette fyr på dette laget og de er jeg redd vi ikke har fått. Jeg er helt sikker på at Monk er en veldig mye bedre trener enn Evans og at han får mye mer ut av laget. Men første 11`eren er ikke blitt noe bedre, men under Monk blir nok resultatene bedre uansett. Holder det til opprykk? NEI ikke med denne gjengen, men Monk er vel ikke ferdig å handle. Han hentet fryktelig mange spillere til Swansea så det samme skjer antageligvis her. Green vs Silvestri - Ingen forsterking. Bartley vs Bellusci - forsterkning (men usikker på om han er så mye bedre enn Cooper og Bamba) Antonson vs Ante - Ingen forsterking. Sacko vs Byram- Ingen forsterking. Grimes vs Bridcut - ingen forsterking
Som sagt før 8-10 plass er det jeg ser de kan oppnå, men dette kan endre seg hvis vi får noen som kan heve laget ordentlig. Det trur jeg ikke vi har fått hittil. Men er dette å "slakte" de? Ønsker en stopper, en midtbane og en spiss som virkelig hever laget, DA har vi muligheter til å bli blandt de 6 beste.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #17 på: Juli 07, 2016, 11:51:32 »

Kan ikke se noen steder at disse nye spillerne er blitt "slaktet" men det må da være lov å ønske seg noe mer spennende enn hva vi har fått ? Vi håper vel alle at Leeds skal være med å kjempe om opprykk denne sesongen og Storkjefta Evans sa jo at Leedsfansen burde glede seg for nå kom Cellino til å satse. Jeg sier ikke at disse nye spillerne er så fryktelig dårlige, men jeg hadde håpet på noen som gav meg litt optimisme. Beklager hvis det er er sytete og så fryktelig negativt. Men de vi har fått inn gir meg ikke den følelsen. De to siste nå er igjen gode stallspillere, men vi trenger noen som virkelig kan sette fyr på dette laget og de er jeg redd vi ikke har fått. Jeg er helt sikker på at Monk er en veldig mye bedre trener enn Evans og at han får mye mer ut av laget. Men første 11`eren er ikke blitt noe bedre, men under Monk blir nok resultatene bedre uansett. Holder det til opprykk? NEI ikke med denne gjengen, men Monk er vel ikke ferdig å handle. Han hentet fryktelig mange spillere til Swansea så det samme skjer antageligvis her. Green vs Silvestri - Ingen forsterking. Bartley vs Bellusci - forsterkning (men usikker på om han er så mye bedre enn Cooper og Bamba) Antonson vs Ante - Ingen forsterking. Sacko vs Byram- Ingen forsterking. Grimes vs Bridcut - ingen forsterking
Som sagt før 8-10 plass er det jeg ser de kan oppnå, men dette kan endre seg hvis vi får noen som kan heve laget ordentlig. Det trur jeg ikke vi har fått hittil. Men er dette å "slakte" de? Ønsker en stopper, en midtbane og en spiss som virkelig hever laget, DA har vi muligheter til å bli blandt de 6 beste.

tror vi må se litt på hva Leeds United er / har blitt de siste 10-15 årene. Det er slutt på den tiden da typ Paul Madeley bare ville skrive under kontrakt uten å lese betingelser..det holdt å spille for Leeds. Personlig mener jeg det er en fordel at vi ender opp med en gjeng som snakker inn imot samme språk. De spektakulære forsterkningene kommer ikke...hvorfor skulle de det? Jeg registrerer at mange også er positive til de nyankomne..stiller meg bak dem, uten å vite så mye om hver enkelt av spillerne. Regner med at Monk vet hva han driver med, og får resultater med den bunchen han sender uttpå 07.08.16
Ups & Ups!!

Kato

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #18 på: Juli 07, 2016, 18:29:25 »
Vi bør vel se de 5 nye i drakten noen kamper før de slaktes.

Synes det er spennende signeringer. Spilleren med flest mål og assist i et engelske ligasystemet, en tidligere landslagskeeper.

Grimes er spennende, Bartley kan være det vi mangler, Sacko har ihvertfall vært spennende.

Gleder meg, jeg.
 

B_Ød

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #19 på: Juli 07, 2016, 18:58:04 »
Vi bør vel se de 5 nye i drakten noen kamper før de slaktes.

Synes det er spennende signeringer. Spilleren med flest mål og assist i et engelske ligasystemet, en tidligere landslagskeeper.

Grimes er spennende, Bartley kan være det vi mangler, Sacko har ihvertfall vært spennende.

Gleder meg, jeg.

Jeg å....
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #20 på: Juli 07, 2016, 20:27:16 »
Vi har så langt fått inn tre nye spillere: Bartley, Antonsson og Sacko.

Alle tre nye er ikke-britiske spillere, men nå er heller ikke det godt nok.

Kyle Bartley er engelsk. Ellers ganske enig. Men ingen av disse tre fremstår som solide forsterkninger som går rett inn i førsteelleveren. Cellino har tydelig uttalt at han går "all in" kommende sesong, så jeg håper inderlig vi får inn mer meritterte spillere. Vi trenger en ny midtbanegeneral, keeper, forsvarsklippe og en ny nr 10. Forhåpentligvis kommer disse inn om ikke alt for lenge, helst innen utgangen av juli.

auren



Sent from my iPhone using Tapatalk

Bartley er selvfølgelig engelsk...

Jeg håper også at vi ikke har handlet ferdig, for ytterligere forsterkninger er nødvendig.

Min påstand om "slakt" står uansett ved lag.

Kan ikke se noen steder at disse nye spillerne er blitt "slaktet" men det må da være lov å ønske seg noe mer spennende enn hva vi har fått ? Vi håper vel alle at Leeds skal være med å kjempe om opprykk denne sesongen og Storkjefta Evans sa jo at Leedsfansen burde glede seg for nå kom Cellino til å satse. Jeg sier ikke at disse nye spillerne er så fryktelig dårlige, men jeg hadde håpet på noen som gav meg litt optimisme. Beklager hvis det er er sytete og så fryktelig negativt. Men de vi har fått inn gir meg ikke den følelsen. De to siste nå er igjen gode stallspillere, men vi trenger noen som virkelig kan sette fyr på dette laget og de er jeg redd vi ikke har fått. Jeg er helt sikker på at Monk er en veldig mye bedre trener enn Evans og at han får mye mer ut av laget. Men første 11`eren er ikke blitt noe bedre, men under Monk blir nok resultatene bedre uansett. Holder det til opprykk? NEI ikke med denne gjengen, men Monk er vel ikke ferdig å handle. Han hentet fryktelig mange spillere til Swansea så det samme skjer antageligvis her. Green vs Silvestri - Ingen forsterking. Bartley vs Bellusci - forsterkning (men usikker på om han er så mye bedre enn Cooper og Bamba) Antonson vs Ante - Ingen forsterking. Sacko vs Byram- Ingen forsterking. Grimes vs Bridcut - ingen forsterking
Som sagt før 8-10 plass er det jeg ser de kan oppnå, men dette kan endre seg hvis vi får noen som kan heve laget ordentlig. Det trur jeg ikke vi har fått hittil. Men er dette å "slakte" de? Ønsker en stopper, en midtbane og en spiss som virkelig hever laget, DA har vi muligheter til å bli blandt de 6 beste.

Det har vært mange innlegg hvor de tre nye (før dagens tilvekster) har vært stemplet for å være for dårlige.

Man må gjerne ønske seg bedre spillere. Hvem gjør ikke det? Men nå er det nå en gang slik at Cellino ikke har , eller ikke vil bruke mer penger enn det han gjør. Vi blir da pent nødt til å ta til takke med det som kommer inn porten på ER. Kanskje vi skal la de nye prøve seg først før vi stempler dem som for dårlige / bom-kjøp.

Jeg mener å huske at vi har en egen ønsketråd for nye spillere.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #21 på: Juli 16, 2016, 21:37:16 »
Sacko ‏@miimosaa  · 2h2 hours ago 
Two perfect weeks @LUFC already feeling home with the lads here ! Cant wait for the championship to begin
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #22 på: August 21, 2016, 12:16:37 »
Har vi her funnet en uslipt diamant?
Var etter det jeg skjønner mye involvert igår.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #23 på: August 21, 2016, 16:05:19 »
Veldig spennende!

Og meget bra at vi har opsjon på kjøp

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne må bare gjentas etter gårsdagen.
Hekta på Leeds siden 1974

Cherry

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #24 på: August 21, 2016, 21:48:56 »
Veldig spennende!

Og meget bra at vi har opsjon på kjøp

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Denne må bare gjentas etter gårsdagen.

Minner om Gradel, bare litt større i høyden :D
 

RoarG

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #25 på: September 24, 2016, 18:39:04 »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #26 på: Oktober 23, 2016, 10:13:23 »
Leeds United: Hadi Sacko and whether goals matter 1
By Graham Smeaton on Oct 22, 2016

Ask any Leeds United fan about Hadi Sacko and they will likely laud his pace and work-rate whilst bemoaning his final ball and decision-making.

The on-loan Sporting Lisbon youngster, at Elland Road for the season, is definitely a player that catches the eye with his raw pace and scceleration, both of which he possesses in spades. He has a willingness to run at defenders, ask then questions and make them play on the back foot – ask Sheffield Wednesday’s Daniel Pudil how that feels.
But, admittedly, the end product seems not to be there in that his ‘finishing’ is a little wayward at times, as is his execution of what many call the ‘final ball’. Hadi Sacko seems to make these runs with impunity, ghosting by defenders at times but then it is like a firework on a wet November 5th that fails to ignite after showing so much spark.

But are Leeds United fans falling into a trap in expecting everything to be perfect with the young Frenchman? Are Whites supporters expecting too much that his pace and acceleration should also be padded out with explosive ffinishing and rapier-like passing? At times it feels that way, it really does.
Sacko tweets joy at victory over Wolves – thoughts on contribution
https://twitter.com/miimosaa/status/789878531115388928

Youngster Sacko has every right to Tweet his joy at today’s result against Wolves, for he was a big part of it. Actually, scratch that. Hadi Sacko has played, and will continue to do so, a huge part in not only today’s 1-0 at Molineux but also the run of good form that Leeds find themselves in.

Yes, his shots are often wayward. Yes, his final pass often leaves a lot to be desired. Yes, he often fizzles out after promising so much. But look at the bigger picture and what he does provide.

He gets Leeds United on the front foot, driving them forward and giving the side a very real threat and attacking impetus. Not only that but there is a very tangible effect in that he actually provides assists for others, having laid on four goals for teammates this season already. To give that a little context he has already, after just 14 appearances and 986 minutes, equalled the total number of assists from Charlie Taylor, Alex Mowatt, Mirco Antenucci and Chris Wood from the whole of last season.

He is also second in the team, behind Pablo Hernandez who is on 29, in terms of key passes or passes leading to a teammate shot – Sacko having provided 14 of these.

So, bearing in mind what he does bring to the side in all these positives, is the fact that he isn’t scoring enough goals all that big a deal?

http://the72.co.uk/67060/leeds-united-hadi-sacko-and-whether-goals-matter/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #27 på: Oktober 23, 2016, 13:13:20 »
Sier som Noel Whelan; I love and hate him. Men han nevner Sacko etter nesten hver match som en av de beste på laget.

Er ganske sikker på at plussene er større enn minusene, det viser statistikken også. Vi satser på ham videre.
MOT

HåvardK

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #28 på: Oktober 23, 2016, 14:14:17 »
Han er jo et konstant uromoment for motstanderen, og trekker på seg spillere hele tiden. I tillegg jobber han godt bakover.

auren

Sv: Spiller: Hadi Sacko
« Svar #29 på: Oktober 23, 2016, 16:12:40 »
Han har absolutt vært en av Leeds sine beste denne sesongen, men klart det irriterer når han gjør et godt løp og god avdraging i det ene øyeblikket og så en elendig pasning i det neste.  Dog tror jeg dette kommer til å bli bedre og bedre etter hvert og vi trenger hans fart og uforutsigbarhet. Hadde han vært mye bedre på "end product" hadde han heller aldri spilt i Leeds...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.