Skrevet av Emne: Ex-spiller: Kemar Roofe  (Lest 106821 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Cherry

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #180 på: Juni 12, 2018, 13:52:44 »
7 mill for Roofe er latterlig mye penger.. Bare å slå til.

Det er så mye penger for han at jeg tviler på at det er sant.

Jeg hadde levert han personlig til den nye klubben for 2 mill..

Roofe har noe uforløst over seg, han er god - men blir "borte" i kamper...litt for ustabil. 
Tviler på at denne prisen er korrekt da....men vårt "garasjesalg" kan være i gang nå snart!
Paul Clement er forøvrig manager i Reading...må være scouts som anbefaler Kemar da.
 

leedslife

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #181 på: Juni 12, 2018, 14:15:06 »
Reading kan bli en outsider til PO neste sesong.
Yadiom, OShea er vel allerede signert.
Ryktes vel ganske kraftig om Bradshaw også.

Hvis han selges så lykke til Roofe. Han leverte sin beste sesong da resten av laget kollapset. Det viser at det bor noe i karen.
Håper han ender i Reading. Tror det kan bli en fin klubb for han

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #182 på: Juni 12, 2018, 20:12:15 »
Reading kan bli en outsider til PO neste sesong.
Yadiom, OShea er vel allerede signert.
Ryktes vel ganske kraftig om Bradshaw også.

Hvis han selges så lykke til Roofe. Han leverte sin beste sesong da resten av laget kollapset. Det viser at det bor noe i karen.
Håper han ender i Reading. Tror det kan bli en fin klubb for han
Tror Leeds blir en fin klubb for han hvis han blir her, noe jeg håper på.  Han har hatt en meget bra progresjon siden han kom til oss og ser ingen grunn til at det skal stoppe der. 14 mål på 30 starter er meget bra i en sesong der han i utgangspunktet bare var «reserve» spiss.
Jon R.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #183 på: Juni 12, 2018, 20:14:39 »
Reading kan bli en outsider til PO neste sesong.
Yadiom, OShea er vel allerede signert.
Ryktes vel ganske kraftig om Bradshaw også.

Hvis han selges så lykke til Roofe. Han leverte sin beste sesong da resten av laget kollapset. Det viser at det bor noe i karen.
Håper han ender i Reading. Tror det kan bli en fin klubb for han

Oshea? Må vell var dårligaste signeringen de kunne gjort. Elendig spiller
Pontus ❤

Kickthemdown

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #184 på: Juni 12, 2018, 20:16:53 »
Reading kan bli en outsider til PO neste sesong.
Yadiom, OShea er vel allerede signert.
Ryktes vel ganske kraftig om Bradshaw også.

Hvis han selges så lykke til Roofe. Han leverte sin beste sesong da resten av laget kollapset. Det viser at det bor noe i karen.
Håper han ender i Reading. Tror det kan bli en fin klubb for han
Jepp - Ja det ender som regel bra med han i midtforsvaret  :o

leedslife

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #185 på: Juni 12, 2018, 21:46:42 »
Reading kan bli en outsider til PO neste sesong.
Yadiom, OShea er vel allerede signert.
Ryktes vel ganske kraftig om Bradshaw også.

Hvis han selges så lykke til Roofe. Han leverte sin beste sesong da resten av laget kollapset. Det viser at det bor noe i karen.
Håper han ender i Reading. Tror det kan bli en fin klubb for han

Oshea? Må vell var dårligaste signeringen de kunne gjort. Elendig spiller

Da endrer jeg det til rundt nedrykk

stian

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #186 på: Juni 12, 2018, 22:35:44 »
7 mill er mye penger... Hvis ny HC har tenkt å spille med en mann på topp er det bare å slå til med en gang.

stefan

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #187 på: Juni 13, 2018, 08:40:37 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

h.b

  • Gjest
Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #188 på: Juni 13, 2018, 09:08:58 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.

Roofe er altfor veik.

Xern

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #189 på: Juni 13, 2018, 11:06:02 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.

Roofe er altfor veik.
Messi er ikke kjent for å være et fysisk beist han heller..  ::) Tenker at å ha Roofe på benken, en spiss som i snitt scorer i hver 3. kamp han spiller, er mer enn godkjent. Ingen grunn til å shippe ut fyren før vi har en bedre erstatter
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Bjorn

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #190 på: Juni 13, 2018, 11:08:04 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.

Roofe er altfor veik.
Messi er ikke kjent for å være et fysisk beist han heller..  ::) Tenker at å ha Roofe på benken, en spiss som i snitt scorer i hver 3. kamp han spiller, er mer enn godkjent. Ingen grunn til å shippe ut fyren før vi har en bedre erstatter

Sant. I tillegg en av mine favorittspillere. Vil ikke like å se han gå! Men la det være sagt, det er jo foreløpig bare rykte. Han har ikke dratt.  ;)
 
Marching On! 4276

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #191 på: Juni 25, 2018, 20:51:04 »
Phil Hay

sounds to me like Roofe will be part of the plans. Some whispers that Blackburn fancy him but I think Bielsa wants to involve him.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #192 på: August 11, 2018, 19:54:14 »
Selg! SEelg! Ikke god nok!!! ::)
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #193 på: August 11, 2018, 20:29:20 »
Selg! SEelg! Ikke god nok!!! ::)
Sesongen er fortsatt ung :P.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #194 på: August 11, 2018, 20:41:52 »
Klassespiss!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #195 på: August 11, 2018, 21:02:32 »
Klassespiss!

Bielsa har fått Roofe opp på et mye høyere nivå sammenlignet med forrige sesong.

Med en sesong uten skader vil han sannsynligvis bedre forrige sesongs scoringsrate.
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #196 på: August 11, 2018, 22:59:14 »
Klassespiss!

Bielsa har fått Roofe opp på et mye høyere nivå sammenlignet med forrige sesong.

Med en sesong uten skader vil han sannsynligvis bedre forrige sesongs scoringsrate.


Skårte vel 26 mål i sine League One dager for 2-3 år siden!  :)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #197 på: August 12, 2018, 11:06:28 »
Han er klasse' i dette systemet.  Beveger seg bra, tar i mot og holder eller flikker' ball.
Han har spist litt biff også... er ikke veik lenger. Bør fortelle Alioski om den menyen også.. ;)
 

HåvardK

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #198 på: August 12, 2018, 11:12:20 »
Helt vanvittig start på sesongen. Jeg biter i meg alt negativt jeg har sagt om ham - og ser helst at han fortsetter slik. Har sett potensialet tidligere også, men det har vært for mye "nesten" med ham. Har faktisk et veldig lurt løp i forkant av Klichs scoring i går også, i tillegg til den gode headingen som keeper gjorde en fantastisk redning på. Ingen tvil om hvem som er førstevalg på spissplassen!

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #199 på: August 12, 2018, 14:52:22 »
Roofe har til nå vært helt konge. Kan ikke se at Bamford eller Roberts vil greie å jekke ut en skadefri Roofe i overskuelig fremtid. I fjor stoppet han på 13 ligamål. Han har 2 mål så langt, men burde hatt flere. Greier Roofe 30 ligascoringer denne sesongen? Jeg tror det er mulig, eller at det kommer til å ligge svært nært det antallet.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #200 på: August 12, 2018, 19:10:53 »
Roofe har til nå vært helt konge. Kan ikke se at Bamford eller Roberts vil greie å jekke ut en skadefri Roofe i overskuelig fremtid. I fjor stoppet han på 13 ligamål. Han har 2 mål så langt, men burde hatt flere. Greier Roofe 30 ligascoringer denne sesongen? Jeg tror det er mulig, eller at det kommer til å ligge svært nært det antallet.

Roofe scoret 11 ligamål og tre i cupen.

Klarer han 15-20 vil det være bra.
Super Leeds since 1968

RoarG

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #201 på: August 12, 2018, 19:22:48 »
Roofe har til nå vært helt konge. Kan ikke se at Bamford eller Roberts vil greie å jekke ut en skadefri Roofe i overskuelig fremtid. I fjor stoppet han på 13 ligamål. Han har 2 mål så langt, men burde hatt flere. Greier Roofe 30 ligascoringer denne sesongen? Jeg tror det er mulig, eller at det kommer til å ligge svært nært det antallet.

Roofe scoret 11 ligamål og tre i cupen.

Klarer han 15-20 vil det være bra.
Med den starten han har hatt våger jeg meg på et høyere antall scoringer. Virker som en mye mer allsidig type enn Wood.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #202 på: August 12, 2018, 20:17:28 »
Begge scoringene hans i går var tatt fra øverste hylle. Meget bra prestasjoner.
MOT

asLeeds

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #203 på: August 12, 2018, 20:19:37 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.

Roofe er altfor veik.
Messi er ikke kjent for å være et fysisk beist han heller..  ::) Tenker at å ha Roofe på benken, en spiss som i snitt scorer i hver 3. kamp han spiller, er mer enn godkjent. Ingen grunn til å shippe ut fyren før vi har en bedre erstatter

Alt for veik..... :)
DALHEIM WHITES

Kickthemdown

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #204 på: August 13, 2018, 12:25:20 »
Ubeskrivelig god sesongstart. Spissplassen er virkelig Roofe sin - Dette hadde nok ikke Bamford regnet med - ei heller undertegnede. Roofe kan bli verdt virkelig mye penger om dette fortsetter...


Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #205 på: August 16, 2018, 23:21:06 »
Nye støvler....

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

stian

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #206 på: August 17, 2018, 02:19:13 »
Jeg tror Roofe vil få en knallsesong hvis Bielsa tar over og innfører sitt system. Roofe er fortsatt ung, er noenlunde teknisk, har målteft, bra motor. Det er kvaliteter som passer bra inn i Bielsas spillestil/system.

Bare å gi kudos til de som trodde på Roofe før sesongen. Flere av oss her på forumet (undertegnede inkludert) tok til orde for å cashe inn når ryktene om bud begynte å komme i sommer. Så langt tyder alt på at Roofe blir en nøkkelspiller i år.

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #207 på: August 18, 2018, 08:25:38 »
The Sun i dag:

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #208 på: August 19, 2018, 12:46:18 »
LUFCdata

Kemar Roofe vs. Rotherham:

94% pass accuracy
35 touches
18 passes
6 shots
2 tackles won
2 shots on-target
2 crosses
1 goal
1 assist

Another stellar display despite Rotherham stifling his supply lines. Tireless work rate again capped off with a superb goal & assist.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Spiller: Kemar Roofe
« Svar #209 på: August 19, 2018, 12:49:52 »
Roofe har nå tre mål på like mange kamper. Han har vel kommet like godt igang som Chris Wood gjorde i sin siste hele sesong for Leeds.

Kanskje bikker han 20 scoringer likevel? Jeg hadde ingen forhåpninger om det før sesongstart.
Super Leeds since 1968