Skrevet av Emne: TV-rettigheter  (Lest 22168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

TV-rettigheter
« på: Juli 25, 2016, 15:24:08 »
For kommende sesong er det ingen kanaler i Norge som har skaffet seg rettighetene for Championship ennå.

Jeg har spurt TV2 Sport og fikk dette til svar:

Henviser til kommentar fra vår kommunikasjonssjef:
"Championship er noe som en god del kunder etterspør, og det er også derfor vi har ønsket å ha det. Så er det selvfølgelig en diskusjon og forhandlinger rundt pris og etterspørsel"

Noe mer kan vi inntil videre ikke si, dessverre.


Så mange som mulig må sende en forsespørsel til TV2 om dette. Så kanskje vi får litt fortgang i sakene..?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Budda

Sv: TV-rettigheter
« Svar #1 på: Juli 25, 2016, 16:02:01 »
Endre

Budda

Sv: TV-rettigheter
« Svar #2 på: Juli 25, 2016, 16:03:09 »
Opprop som Championship Norge har laget


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

Sølvreven

Sv: TV-rettigheter
« Svar #3 på: Juli 25, 2016, 17:03:50 »
Signert  :) :)
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Gufrias

Sv: TV-rettigheter
« Svar #4 på: Juli 25, 2016, 18:16:44 »
Signert.

Må jo vurdere abonnementet på TV2 sport premium hvis jeg bare får tippeliga og Premier League igjen for det. Var ikke derfor jeg kjøpte det til å begynne med.
Hekta på Leeds siden 1974

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #5 på: Juli 25, 2016, 18:17:31 »
Det er for alvor i ferd med å blir dyrt å følge med på engelsk fotball...

Sent fra min D6603 via Tapatalk


Killa

Sv: TV-rettigheter
« Svar #6 på: Juli 29, 2016, 11:23:51 »
De skal fortsatt sende Championship den kommende sesongen også ja? Ser i alle fall slik ut på Canal Digital sine hjemmesider. Noen som vet noe helt sikkert om dette?

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #7 på: Juli 29, 2016, 11:25:43 »
De skal fortsatt sende Championship den kommende sesongen også ja? Ser i alle fall slik ut på Canal Digital sine hjemmesider. Noen som vet noe helt sikkert om dette?

Jeg har forstått det slik at det er ingen norske kanaler som har sikret seg rettighetene for kommende sesong ennå.
Mulig det er noe jeg misforstår her...?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: TV-rettigheter
« Svar #8 på: Juli 29, 2016, 16:46:35 »
De skal fortsatt sende Championship den kommende sesongen også ja? Ser i alle fall slik ut på Canal Digital sine hjemmesider. Noen som vet noe helt sikkert om dette?

Jeg har forstått det slik at det er ingen norske kanaler som har sikret seg rettighetene for kommende sesong ennå.
Mulig det er noe jeg misforstår her...?

Ingen har rettighetene på Championship. Hvis CanalDigital reklamerer for det så må de isåfall fjerne det.

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #9 på: August 01, 2016, 09:24:06 »
Noe nytt her a kara? Eller går det mot streaming fra nifse likner denne sesongen??
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #10 på: August 01, 2016, 09:46:21 »
Noe nytt her a kara? Eller går det mot streaming fra nifse likner denne sesongen??

Tror du må regne med x antall virus førstkommende helg ivertfall!  :D

Noen som har erfaring med Acestream?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #11 på: August 01, 2016, 09:52:00 »
huff...så kjipt da, hadde nesten gledet meg til å dra igang sumo'n igjen jeg. Aner ikke noe om Acestream..
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #12 på: August 01, 2016, 16:21:36 »
Noe nytt her a kara? Eller går det mot streaming fra nifse likner denne sesongen??

Tror du må regne med x antall virus førstkommende helg ivertfall!  :D

Noen som har erfaring med Acestream?
Ja. I utgangspunktet er det ok, men som det meste annet i den "bransjen" skal du være heldig om du finner noe som er stabilt bra. Det bruker en teknologi som baserer seg på bittorrent, så du er med og bidrar med din utgående linje hvis du åpner en stream. Selv har jeg brukt Sopcast mest, men har til gode å se en hel kamp uten å bli avbrutt på alle uoffisielle platformer.

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #13 på: August 01, 2016, 18:20:57 »
TV2 sier nå at det skjer noe i løpet av uken og at vi må følge med på tv2.no
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: TV-rettigheter
« Svar #14 på: August 01, 2016, 19:16:12 »
TV2 sier nå at det skjer noe i løpet av uken og at vi må følge med på tv2.no
Krysser fingre. Optimist!
MOT

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #15 på: August 01, 2016, 20:08:36 »
Vi kan bare håpe. Jeg kan rett og slett ikke ta meg rå til to abonnement i 3-400 kroners klassen så blir utrolig skuffa hvis det ikke blir tv2. Man må jo nesten ha PL...

sportcarl1

Sv: TV-rettigheter
« Svar #16 på: August 01, 2016, 21:07:33 »
Vi kan bare håpe. Jeg kan rett og slett ikke ta meg rå til to abonnement i 3-400 kroners klassen så blir utrolig skuffa hvis det ikke blir tv2. Man må jo nesten ha PL...
och jag som trodde alla norrmän var miljonärer, det får vi lära oss i Sverige:)
 

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #17 på: August 01, 2016, 21:25:00 »
Vi kan bare håpe. Jeg kan rett og slett ikke ta meg rå til to abonnement i 3-400 kroners klassen så blir utrolig skuffa hvis det ikke blir tv2. Man må jo nesten ha PL...
och jag som trodde alla norrmän var miljonärer, det får vi lära oss i Sverige:)
Ja. Og vi lærer at svensker er mindre intelligente.

GeirO

Sv: TV-rettigheter
« Svar #18 på: August 01, 2016, 22:42:57 »
PL??? Har ikke sett en PL-kamp siden Leeds rykket ned. Her kan du prioritere Leedskamper....
MOT

Forever Whites

Sv: TV-rettigheter
« Svar #19 på: August 01, 2016, 22:47:06 »
Signert.

Må jo vurdere abonnementet på TV2 sport premium hvis jeg bare får tippeliga og Premier League igjen for det. Var ikke derfor jeg kjøpte det til å begynne med.

Tippeligaen er vel slutt fra 2017?
Medlem 94237

Rudi G.

  • Gjest
Sv: TV-rettigheter
« Svar #20 på: August 01, 2016, 23:11:42 »
QPR kampen vises i hvertfall på Sky, kanskje en av moderatorene kan oppdatere sticy'en?

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #21 på: August 02, 2016, 02:02:17 »
PL??? Har ikke sett en PL-kamp siden Leeds rykket ned. Her kan du prioritere Leedskamper....
De viser jo så få at jeg kan heller gå på pub de få gangene det skjer enn å hive 400 ut av vinduet hver mnd. Syns det er fortvila at det ikke er på plass alt nå...

Sent fra min D6603 via Tapatalk


Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #22 på: August 03, 2016, 08:41:35 »
Viser Unibet kampen?
De brukte å vise noen av kampene de foregående sesongen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #23 på: August 03, 2016, 08:50:29 »
Viser Unibet kampen?
De brukte å vise noen av kampene de foregående sesongen.

De viser ikke kampen. Sjekket på chat med dem nå..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #24 på: August 03, 2016, 09:29:18 »
Fikk dette fra TV2 nå:

Hei!
Det pågår forhandlinger om rettighetspakken som inkluderer FA-cupen, ligacupen og Championship m.m., og vi håper på en snarlig avklaring. Siden det ikke foreligger en signert avtale for neste avtaleperiode kan vi dessverre ikke bekrefte at de nevnte rettighetene vil tilbys hos TV 2 fra høsten, men understreker samtidig at dette er attraktive rettigheter for TV 2 og at forhandlingene om å sikre disse fortsetter. Hilsen Ingeborg
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #25 på: August 03, 2016, 09:53:51 »
Fikk dette fra TV2 nå:

Hei!
Det pågår forhandlinger om rettighetspakken som inkluderer FA-cupen, ligacupen og Championship m.m., og vi håper på en snarlig avklaring. Siden det ikke foreligger en signert avtale for neste avtaleperiode kan vi dessverre ikke bekrefte at de nevnte rettighetene vil tilbys hos TV 2 fra høsten, men understreker samtidig at dette er attraktive rettigheter for TV 2 og at forhandlingene om å sikre disse fortsetter. Hilsen Ingeborg

Godt med litt info. Takk
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: TV-rettigheter
« Svar #26 på: August 03, 2016, 10:42:46 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #27 på: August 03, 2016, 10:48:08 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #28 på: August 03, 2016, 15:32:44 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

pobb?
Ups & Ups!!

Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #29 på: August 03, 2016, 15:37:23 »
Produseres QPR-kampen til helgen for TV, uavhengig av hvem som har rettighetene? Søndag 13:00, skulle tro det var TV-kamp.
Den blir produsert og sendes på Sky ja. Så jeg prøver å finne meg pobb.

pobb?


Sikkert det nye og store nå: POBBCAST
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973