Skrevet av Emne: TV-rettigheter  (Lest 22285 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fripp

  • Gjest
Sv: TV-rettigheter
« Svar #60 på: August 06, 2016, 13:43:54 »
gofirstrow.eu velg kamp, dobbel klikk på kamp velg link,kommer til neste side mye reklame,men bak er det ein svart skjerm,  med litt klikking på den eller på stor skjerm, det er litt fram og tilbake,men brukte det i heile siste sesong

Bruk adblockplus. Da slipper dere all klikkingen og reklame :)

TUNI

Sv: TV-rettigheter
« Svar #61 på: August 06, 2016, 19:49:10 »
gofirstrow.eu velg kamp, dobbel klikk på kamp velg link,kommer til neste side mye reklame,men bak er det ein svart skjerm,  med litt klikking på den eller på stor skjerm, det er litt fram og tilbake,men brukte det i heile siste sesong

Bruk adblockplus. Da slipper dere all klikkingen og reklame :)

Takk for den, mye enklere.
TERRY COOPER

Annesj

Sv: TV-rettigheter
« Svar #62 på: August 06, 2016, 20:00:02 »
Ville heller lastet ned sopcast å gått for denne: http://live3s.com/sopcast

Mye bedre bilde. Dog usikker på om det kommer en link med engelsk kommentator
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

samadhi

Sv: TV-rettigheter
« Svar #63 på: August 07, 2016, 08:41:41 »
http://www.livesport247.com

Her er det link til qpr-Leeds imorgen

brukte jeg mye før og den funket da , 5 euro i uken.

Brukte også denne mye før, men hadde helt glemt denne.
Har investert 5 euro nå så jeg har en uke. Veldig bra kvalitet på streamen og ingen irriterende popups.

QPR - Leeds ligger klar i sendeplanen ser jeg.
marching on together,
derudaf forever...

Geir fra Grimstad

Sv: TV-rettigheter
« Svar #64 på: August 07, 2016, 10:19:52 »
Går også på dansk Tv3 Sport 2 ser jeg ;D. Herlig
revie

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #65 på: August 07, 2016, 10:50:00 »
Ville heller lastet ned sopcast å gått for denne: http://live3s.com/sopcast

Mye bedre bilde. Dog usikker på om det kommer en link med engelsk kommentator

Hvordan gjør du dette?
Har installert Sopcast nå, men hva er veien videre?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #66 på: August 07, 2016, 12:08:07 »
Ser ut som Betsson har trukket Leeds kampen fra sendeskjemaet....skuffende om det er tilfelle.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Jon R

Sv: TV-rettigheter
« Svar #67 på: August 07, 2016, 12:16:27 »
Har sagt opp Sumo.
Jon R.

clarke

Sv: TV-rettigheter
« Svar #68 på: August 07, 2016, 12:24:08 »
gofirstrow.eu velg kamp, dobbel klikk på kamp velg link,kommer til neste side mye reklame,men bak er det ein svart skjerm,  med litt klikking på den eller på stor skjerm, det er litt fram og tilbake,men brukte det i heile siste sesong
Skulle gjerne sett kampen i dag, men med klare advarsler fra McAfee så nøyer jeg meg nok med lyd fra Thom og Eddie.
SuperLeeds

Blank_File

Sv: TV-rettigheter
« Svar #69 på: August 07, 2016, 12:38:13 »
Ville heller lastet ned sopcast å gått for denne: http://live3s.com/sopcast

Mye bedre bilde. Dog usikker på om det kommer en link med engelsk kommentator

Hvordan gjør du dette?
Har installert Sopcast nå, men hva er veien videre?
Jeg kommer til å basere meg på denne. Selv om jeg ikke føler meg helt trygg. Når du har du lasta ned Sopcast og starta opp programmet så kan du enten legge inne Sopcast linken du får rett inn i programmet eller bare trykke på linken. Dette er også en teknologi som har nokså lang forsinkelse og baserer seg på alle som ser på deler linje etter som jeg kan huske, så du må være tålmodig. Det kan ta flere minutter før streamen blir helt stabil.

MooCow

Sv: TV-rettigheter
« Svar #70 på: August 07, 2016, 12:49:26 »
Ser ut som Betsson har trukket Leeds kampen fra sendeskjemaet....skuffende om det er tilfelle.

Ja samme eg stussar på.....

marve

Sv: TV-rettigheter
« Svar #71 på: August 07, 2016, 13:02:46 »
Lasta ned en app i appstore på mobilen . Søkte etter sopcast. Funker fint så langt  :)
 

MooCow

Sv: TV-rettigheter
« Svar #72 på: August 07, 2016, 13:22:30 »
Lasta ned en app i appstore på mobilen . Søkte etter sopcast. Funker fint så langt  :)

Og når eg ber om å få innskotet tilbake på grunn av feilinformasjon frå betsson, så nektar dei å gi tilbake pengane.... Flott bedrift....

Leedsgutt

Sv: TV-rettigheter
« Svar #73 på: August 07, 2016, 17:29:36 »
Sportsmania.eu

Du betaler 500kr i året.

Mange HD kanaler (sky sports, bt sport .. osv )
« Siste redigering: August 07, 2016, 17:47:06 av Leedsgutt »

samadhi

Sv: TV-rettigheter
« Svar #74 på: August 09, 2016, 15:43:36 »
Intet nytt om rettighetene til Championship??
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: TV-rettigheter
« Svar #75 på: August 09, 2016, 21:12:28 »

Sportsmania.eu

Du betaler 500kr i året.

Mange HD kanaler (sky sports, bt sport .. osv )
bra kvalitet? Lagging?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsgutt

Sv: TV-rettigheter
« Svar #76 på: August 09, 2016, 22:00:26 »

Sportsmania.eu

Du betaler 500kr i året.

Mange HD kanaler (sky sports, bt sport .. osv )
bra kvalitet? Lagging?

Jeg har opplevd det som meget bra stream.

Kan jo kanskje variere fra hvilket internett signal du har, men du kan kjøpe på forskjellige måter

1 dag, 3måneder osv...     Du kan jo prøve 1dag for 40kr først, og sjekke selv

grana

Sv: TV-rettigheter
« Svar #77 på: August 12, 2016, 13:44:45 »
Noen som har hørt noe mer om dette? Sitter med fingern på avbestillings-knappen på tv2-sumo (som provoserer med syke priser), men skulle gjerne visst hvor championship ender først..

Bjorn

Sv: TV-rettigheter
« Svar #78 på: August 12, 2016, 13:56:53 »
Noen som har hørt noe mer om dette? Sitter med fingern på avbestillings-knappen på tv2-sumo (som provoserer med syke priser), men skulle gjerne visst hvor championship ender først..

Foreløpig ingenting. Så langt har jo kampene vært spredd utover diverse bettingselskaper. Håper ikke dette blir fremtiden for fotballen. Lønningene i PL får ta mye av skylda her.
Fansen kan vise sin mening ved å avbestille sine abonnementer hos TV2 Sumo. Håper på en løsning i fremtiden som gangner alle.

Marching On! 4276

grana

Sv: TV-rettigheter
« Svar #79 på: August 12, 2016, 14:00:16 »
Ja, enig i at alle bør si opp sumo for å si sin mening. Eneste grunn til at jeg ikke har gjort det enda er at jeg har OBOS-pris (250kr) ut året, men når den går ut er det uansett rett ut...

Torpe-do

Sv: TV-rettigheter
« Svar #80 på: August 12, 2016, 17:08:55 »
Sa opp Sumo for en god stund tilbake da jeg hørte de ikke skulle fortsette med Championship. Såvidt jeg forstår pdd jobber de med en løsning, men inntill da - intet abbonement. Så enkelt og greit er det. Litt nedtur å ikke se PL heller, men det får heller stå som en prøve.

Bjorn

Sv: TV-rettigheter
« Svar #81 på: August 12, 2016, 17:14:27 »
Sa opp Sumo for en god stund tilbake da jeg hørte de ikke skulle fortsette med Championship. Såvidt jeg forstår pdd jobber de med en løsning, men inntill da - intet abbonement. Så enkelt og greit er det. Litt nedtur å ikke se PL heller, men det får heller stå som en prøve.

Blir pub og sosialt samvær fremover da..  ;)
Marching On! 4276

Cannavaro

Sv: TV-rettigheter
« Svar #82 på: August 12, 2016, 17:39:39 »
RE TV : Dagens etappe av Arctic Race Challenge Norway ; Paasche : "Leeds United har ansvaret for skjenking på toppen av Kleivskaret (Sandnessjøen)"....et par karer i Leeds drakter prøver å holde farta til syklistene til toppen og Paasche melder om at gutta var litt mer trange i skjæret enn Bremner & co på 70-tallet......litt artig reklame på tv`n en fredags ettermiddag.... :)
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Sv: TV-rettigheter
« Svar #83 på: August 16, 2016, 16:47:28 »
Skammelig at TV2 øker prisene samtidig som de slanker tilbudet. Har sagt opp TV2 premium, og gidder ikke å kjøpe nytt for Championship er tilbake på skjermene.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

TK20

Sv: TV-rettigheter
« Svar #84 på: August 16, 2016, 19:27:20 »
Skammelig at TV2 øker prisene samtidig som de slanker tilbudet. Har sagt opp TV2 premium, og gidder ikke å kjøpe nytt for Championship er tilbake på skjermene.

Vet ikke om "skammelig" er riktig ord. TV 2 konkurrerer om de største rettighetene på et knallhardt marked, og det er  innkjøpsprisen på produktet som definerer prisen for kunden. Allikevel virker det som de har malt seg selv inn i et lite hjørne: de betalte 1,6 mrd for rettighetene til PL, og må følgelig øke distribusjonsprisen for å tjene inn den summen. De har ikke kjøpt rettighetene til "Pakke 2" enda (cuper og EFL), noe som gjør at prisøkningen føles veldig urettferdig hos kundene sammenliknet med fjoråret. Hvis de ender opp med å kjøpe disse rettighetene har de ikke noe valg enn å bake innholdet inn i premium-pakken uten å øke ytterligere. Ingen direkte inntjening for utgiften, med andre ord. Videre har Sky lagt noen restriksjoner på hvilke PL-kamper som kan vises på søndager, noe som forverrer produktet ytterligere.

Det er mulig TV2 burde takket pent nei til PL-rettighetene siden summen ble presset så høyt. Samtidig er det forståelig at en kommersiell aktør strekker seg langt for å få rettighetene til det beste produktet. Fremover kan det hende aktører som Netflix blir mer sannsynlige rettighetshavere for store sportslige hendelser fremfor tradisjonelle TV-kanaler.
« Siste redigering: August 16, 2016, 19:29:46 av TK20 »

erik4england

Sv: TV-rettigheter
« Svar #85 på: August 16, 2016, 20:36:03 »
Skammelig at TV2 øker prisene samtidig som de slanker tilbudet. Har sagt opp TV2 premium, og gidder ikke å kjøpe nytt for Championship er tilbake på skjermene.
+1
 

grana

Sv: TV-rettigheter
« Svar #86 på: August 16, 2016, 20:59:29 »
Jeg sa opp mitt abb i dag. Latterlig pris og latterlig dårlig produkt - mindre kamper, færre ligaer/cuper og samme gamle elendige streaming-kvaliteten. Hjelper ikke at TV2 oppfører seg som svindlere med bevisst tilbakeholding av info heller. Sitter langt inne å gi en krone den veien igjen - håper de merker på pungen at folk sier opp.

Ganske tragisk for fotballen at aktører presser opp prisene og slik sett ekskluderer vanlige folk fra å se fotball. Så lenge penga rår er det eneste som kan endre det at folk sier nei takk til å betale for det.

Jon R

Sv: TV-rettigheter
« Svar #87 på: August 16, 2016, 22:24:17 »
TV2 "markedspris" er ikke min pris. Helt uaktuelt å betale blodpris for et så begrenset produkt, både med og uten Leeds United.
Dette vil nok bli et bra produkt for de som følger røde eller blå lag og ikke så mange andre...
Jon R.

Promotion 2010

Sv: TV-rettigheter
« Svar #88 på: Januar 12, 2017, 11:57:22 »
http://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-monk-takes-a-swipe-at-bad-news-tv-1-8329628?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter


Blir nok noen tunge forhandlinger rundt TV-avtalen i Championship ved neste korsvei!


Monk spår flere TV-sendte kamper denne sesongen.


Når nye avtaler foreligger så vil jeg tro at klubber som Leeds vil tjene penger som de lavest plasserte i PL.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

B_Ød

Sv: TV-rettigheter
« Svar #89 på: Januar 12, 2017, 13:10:32 »
ser her:
http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,21905.0.html
at det er forventet en kamp mot uglene kl 13:30...kan ikke finne den på Sky..er denne brekreftet tv-kamp?
De skal ifølge sky's sider vise Brighton mot Reading den dagen.....og det er alt som vises av fotball.
Ups & Ups!!