Skrevet av Emne: Ex-spiller: Pablo Hernandez  (Lest 87314 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

 

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #151 på: April 11, 2018, 15:41:37 »
Leeds United

Happy Birthday to #LUFC winger Pablo Hernandez who celebrates turning 33 today!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #152 på: April 11, 2018, 20:03:53 »
LUFCdata

Happy 33rd birthday to Leeds playmaker Pablo Hernandez. He's created more chances per game than any other Championship player in 2018 (3.13).

He's been directly involved in 0.41 goals per game since his arrival at @LUFC.  #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

 

Annesj

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #154 på: April 25, 2018, 08:49:06 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #155 på: April 25, 2018, 09:04:09 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....

Eller så vet han at han skal få sparken snart?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #156 på: April 25, 2018, 09:12:18 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....

Eller så vet han at han skal få sparken snart?:)

Ã… hvem som kommer inn?

Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #157 på: April 25, 2018, 09:19:53 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....

Eller så vet han at han skal få sparken snart?:)

Ã… hvem som kommer inn?

Det sirkulerer et bilde med Pablo, Radz og Mick som sitter og spiser i en restaurant i Manchester! Kanskje Mick er på vei inn og Pablo er den nye kapteinen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #158 på: April 25, 2018, 09:30:54 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....

Eller så vet han at han skal få sparken snart?:)

Ã… hvem som kommer inn?

Det sirkulerer et bilde med Pablo, Radz og Mick som sitter og spiser i en restaurant i Manchester! Kanskje Mick er på vei inn og Pablo er den nye kapteinen?

Om Mick kommer inn så begynner jeg å gråte....ikke av glede.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #159 på: April 25, 2018, 09:56:28 »
Ã… dette betyr vel at han har tro på prosjekt PH....

Eller så vet han at han skal få sparken snart?:)

Ã… hvem som kommer inn?

Det sirkulerer et bilde med Pablo, Radz og Mick som sitter og spiser i en restaurant i Manchester! Kanskje Mick er på vei inn og Pablo er den nye kapteinen?

Om Mick kommer inn så begynner jeg å gråte....ikke av glede.


Mick the D*ck

Millwall
McCarthys første trenerjobb var som spillende trener i Millwall fra 1992 der han etterfulgte Brian Rioch. Her hadde han såpass suksess at han i 1996 fikk jobben som trener for det irske landslaget der han etterfulgte Jack Charlton.

Landslaget
Som trener for landslaget mislyktes han i å føre laget til VM i Frankrike i 1998 og EM i Belgia/Nederland i 2000 men til VM i Japan/Sør-Korea i 2002 kvalifiserte de seg og laget kom helt til 8.delsfinalen. Det som huskes mest fra den turneringen er bråket som oppstod mellom McCarthy og Roy Keane som gjorde at McCarthy sendte Keane hjem uten at han hadde spilt et eneste minutt for laget. Når laget fikk en dårlig start på kvalifiseringen til EM i Portugal fikk han sparken og ble etterfulgt av Brian Kerr.

Sunderland
12. mars 2003 ble McCarthy ansatt som trener i Sunderland etter Howard Wilkinson, men han klarte ikke å redde klubben fra nedrykk fra Premier League. Han fikk beholde jobben og selv om klubben måtte selge mange spillere og var i finansiell krise, klarte de å få en play-off plass der de tapte på straffesparkkonkurranse mot Crystal Palace. McCarthy fortsatte sesongen etter med å vinne første divisjonen og dermed sikre opprykk til Premier League igjen.

Dessverre klarte ikke klubben å holde seg i divisjonen og den 6. mars 2006 ble McCarthy sparket etter at klubben bare hadde tatt 15 poeng på 38 kamper. Han ble etterfulgt av Kevin Ball.

Wolverhampton Wanderers
21. juli 2006 ble McCarthy presentert som ny trener i Wolverhampton Wanderers der han etterfulgte Glenn Hoddle.

I sin første sesong i Wolves var det få som hadde store forventninger til hva som skulle skje, da klubben hadde solgt 11 spillere og McCarthy ikke hadde fått mye tid til å gjøre endringer før overgangvinduet stengte. Sesongen gikk over alle forventninger og klubben endte på en femteplass og dermed play-off kamper mot erkerivalen West Bromwich. Kampene endte med 4-2 tap sammenlagt, men McCarthy fikk mye skryt for gjennomføringen av sin første sesong i klubben. [[ Premier League 2011/12|2011–12-sesongen]] begynte bra for McCarthy og på et tidspunkt ledet Wolverhampton serien etter to seire. Imidlertid gikk det svakere etter hvert og i januar 2012 var de igjen i nedrykkgruppen etter ni kamper uten seier. McCarthy ble sagt opp som manager for Wolves 13. februar 2012 etter en rekke svake resultater, herunder et hjemmetap på 5-1 home mot erkerivalen West Bromwich. Da han mistet jobben, var han den manageren i engelsk ligafotball med syvende lengst sammenhengende tjenestetid, og hadde vært 5 år og 207 dager i Wolves.

Seierprosent på mellom 36-46 i alle lagene han har trent!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Annesj

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #160 på: April 25, 2018, 10:38:35 »
Big mick å Pablo som kaptein. Noen som skurrer i det bilde for meg. Pablo er vel knapt en big mick spillertype?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Leedsfan

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #161 på: April 25, 2018, 13:47:33 »
Big mick å Pablo som kaptein. Noen som skurrer i det bilde for meg. Pablo er vel knapt en big mick spillertype?

Han liker å spille med et solid lag, men slipper til typer Bersant spillere når han trenger mål mot Leeds feks:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DON REVIE

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #162 på: April 25, 2018, 14:11:57 »
Var det ikke opplest å vedtatt på forumet (av flere ``dommedagsprofeter``) at Pablo Hernandez var tapt!!!!!!!!??????

Eriksen55

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #163 på: April 25, 2018, 14:29:34 »
Var det ikke opplest å vedtatt på forumet (av flere ``dommedagsprofeter``) at Pablo Hernandez var tapt!!!!!!!!??????

Jepp. Han var klar for gjenforening med Monk. Visste du at Saiz og Pontus blir solgt i sommer?

Sånn er det når enkelte kun graver frem og poster artikkler som går i disfavør Leeds, og hopper elegant over de positive..

Som regel er det en fordel å ikke være så bastant, forhåndsdømme eller konkludere før fakta faktisk er presentert.

Men er jo veldig lett å og sikkert gøy å kunne si...hva var det jeg sa og dette visste jeg i etterkant... ::)

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #164 på: April 25, 2018, 14:34:14 »
Har Pablo blitt tilbudt ny kontrakt, da?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


DON REVIE

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #166 på: April 25, 2018, 17:42:49 »
Var det ikke opplest å vedtatt på forumet (av flere ``dommedagsprofeter``) at Pablo Hernandez var tapt!!!!!!!!??????

Jepp. Han var klar for gjenforening med Monk. Visste du at Saiz og Pontus blir solgt i sommer?

Sånn er det når enkelte kun graver frem og poster artikkler som går i disfavør Leeds, og hopper elegant over de positive..

Som regel er det en fordel å ikke være så bastant, forhåndsdømme eller konkludere før fakta faktisk er presentert.

Men er jo veldig lett å og sikkert gøy å kunne si...hva var det jeg sa og dette visste jeg i etterkant... ::)










Jo. Pontus og Saiz er vist tapt de også!!! :o Tyler Roberts er søppel (før han har spilt en ball), Adam Forshaw holder ikke mål, og gutta fra U18 / U23 er ikke gode nok for en stall som skal kjempe om DIREKTE OPPRYKK, alt annet er skandale. John Terry har 70 000 pund i uka i Villa, hadde vært en fin type, kun 37 år også!!! Vi bør brenne 40-50 mill pund i sommer.....``det blir ikke Ridsdale tilstander av sånt``. PS: Sunderland har en snittlønn på 30-35000 pund i uka som de tar med seg ned i L1. Lykke til.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #167 på: April 25, 2018, 17:50:41 »

Jo. Pontus og Saiz er vist tapt de også!!! :o Tyler Roberts er søppel (før han har spilt en ball), Adam Forshaw holder ikke mål, og gutta fra U18 / U23 er ikke gode nok for en stall som skal kjempe om DIREKTE OPPRYKK, alt annet er skandale. John Terry har 70 000 pund i uka i Villa, hadde vært en fin type, kun 37 år også!!! Vi bør brenne 40-50 mill pund i sommer.....``det blir ikke Ridsdale tilstander av sånt``. PS: Sunderland har en snittlønn på 30-35000 pund i uka som de tar med seg ned i L1. Lykke til.
Rett skal være rett. Det er ikke 'forumet' som melder dette. Men en 3-4 brukere. Til gjengjeld gjentar de dette til det kjedsommelige.
Men jeg aner en tendens til at flere brukere melder seg på igjen nå. Og at vi får frem flere nyanser blant de som mener noe. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #168 på: April 25, 2018, 18:10:09 »

Jo. Pontus og Saiz er vist tapt de også!!! :o Tyler Roberts er søppel (før han har spilt en ball), Adam Forshaw holder ikke mål, og gutta fra U18 / U23 er ikke gode nok for en stall som skal kjempe om DIREKTE OPPRYKK, alt annet er skandale. John Terry har 70 000 pund i uka i Villa, hadde vært en fin type, kun 37 år også!!! Vi bør brenne 40-50 mill pund i sommer.....``det blir ikke Ridsdale tilstander av sånt``. PS: Sunderland har en snittlønn på 30-35000 pund i uka som de tar med seg ned i L1. Lykke til.
Rett skal være rett. Det er ikke 'forumet' som melder dette. Men en 3-4 brukere. Til gjengjeld gjentar de dette til det kjedsommelige.
Men jeg aner en tendens til at flere brukere melder seg på igjen nå. Og at vi får frem flere nyanser blant de som mener noe. :)

Enig. Et lite mindretall. Rett skal være rett. Men gjentakelsene er så heftige at det føles som 300-400 hundre!


RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


Jon R

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #171 på: April 25, 2018, 19:09:11 »
«Ready to Sign.....» ::)

Ikke akkurat done deal det der.  ???
Jon R.

RoarG

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #172 på: April 25, 2018, 20:06:42 »
«Ready to Sign.....» ::)

Ikke akkurat done deal det der.  ???
Er fra Phil Hay, så jeg stoler på kilden.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #173 på: April 25, 2018, 22:25:01 »
Blir veldig glad hvis dette er sant!
Pablo har veldig høyt toppnivå!

Kimfjellheim


Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #175 på: April 26, 2018, 10:15:20 »
Fantastisk flotte nyheter. Kred til Orta, Heckingbottom og Radrizzani.

Lys i tunnellen.
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #176 på: April 26, 2018, 10:17:14 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #177 på: April 26, 2018, 10:20:13 »
Jippiiii!  :-* :-*
Marching On! 4276

Kato

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #178 på: April 26, 2018, 10:35:21 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.
 

leedslife

Sv: Spiller: Pablo Hernandez
« Svar #179 på: April 26, 2018, 10:52:51 »
Flott.
Dette må bety at Pablo har fått en fremtidsplan som han har tro på.

Det er kanskje også et signal om at dommedagsprofetene skal roe litt ned. En seier for Paul Heckingbottom antyder jeg også at det er.

Av med kapteinsbindet og gi han arbeidsoppgave der han er best. I mellomrom der han kan diktere det offensive spillet.
Håper dette betyr at Hernadez/Saiz bytter på rollen bak spiss. Hadde vært fantastisk med en ving av god god kvalitet nå.
Tror fort dette kan sende gode vibber ut mot de spillerne våre som vil være attraktive for bedre klubber i sommer.
En meget god start på en ny sommer!

Noen som vet noe mer ang lønna på den nye kontrakten?